Revista Presei CNA, 15 aprilie 2008

15.04.2008


envoyer l'article par mail title=

Radioul public, profit nici cât o jumătate de garsonieră
de Raluca Preda, Petre Barbu
Adevarul

În ciuda scăderii numărului de abonaţi şi a creşterii comisioanelor pentru colectarea taxei, SRR a reuşit să încheie anul 2007 cu un profit de 26.000 de euro

În 2007, Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) şi-a strâns serios cureaua, chivernisindu-şi fiecare „bănuţ", pentru a încheia anul cu profit. Raportul de activitate al SRR, finalizat în aceste zile, indică un profit de doar 87.961 lei (reprezentând 26.415 euro, calculat la cursul mediu BNR de 3,33 lei/euro).

Profitul net este cu 94% mai mic decât cel realizat în anul precedent şi arată că 2007 a fost un an dificil pentru Radiodifuziunea Română sub aspect financiar. Documentul ce va fi înaintat spre aprobare parlamentului precizează că, spre deosebire de alţi ani, condiţiile au fost vitrege pentru activitatea SRR. Citeşte tot articolul

Articol cu acelasi subiect

Ziarul Financiar - Venituri de 100 mil. euro pentru radioul public

TVR a încheiat anul 2007 cu deficit de 8,4 milioane de euro
Mediafax
Adevarul

Societatea Română de Televiziune (SRTv) a încheiat anul 2007 cu un deficit de circa 8,4 milioane de euro, în condiţiile în care Televiziunea Publică a avut anul trecut venituri totale de peste 522 de milioane de lei, a declarat pentru MEDIAFAX Cipriana Voicu, Directorul Direcţiei Economice a TVR. Cipriana Voicu, membru în Comitetul Director (CD) al TVR, a precizat că raportul de activitate al SRTv pe anul 2007 a fost discutat, luni, în CD şi în Consiliul de Administraţie (CA) al TVR.

Potrivit raportului TVR pe 2007, SRTv a reuşit să stopeze în ultima parte a anului trecut declinul financiar. Astfel, TVR a avut venituri totale de 522.175.264 lei (circa 144 de milioane de euro) şi cheltuieli de 551.626.831 lei (152,2 milioane de euro). Citeşte tot articolul

Articol cu acelasi subiect

NewsIn - SRTv a încheiat 2007 cu un deficit de 8,4 milioane de euro, potrivit raportului pe 2007

Radioul naşte vedete pentru micul ecran
de Ioana Mirica
Adevarul

Au debutat în eter, iar acum îi vedem aproape zilnic la televizor moderând emisiuni

Buzdugan şi Morar, Huidu şi Găinuşă sau Gabi Jugaru sunt doar câteva vedete care, înainte să ajungă la televizor, au avut ca ocupaţie principală radioul. Deşi au cunoscut succesul şi în televiziune, niciunul dintre ei nu vrea să renunţe la microbul care îi leagă : radioul.

Un caz reprezentativ de transfer radio-tv este cel al lui Mihai Morar şi Daniel Buzdugan, care au avut un mare succes la radio şi au trecut la televiziune într-un mod firesc, fiindcă publicul îi plăcea şi îi cunoştea deja.

„Am transferat energia de la Radio 21 din Dimineaţa deMentă în emisiunea « Răi da’ buni » de la Antena 2. Citeşte tot articolul

PSD cîştigă avantaj media
Alexandra Bădicioiu
Cotidianul

PC-ul aduce în alianţa cu social democraţii al doilea trust media din România ca bani şi audienţe.

Trustul Intact a fost evaluat la 600 de milioane de euro, estimările apărînd în media mai ales în contextul posibililor cumpărători străini. Discuţiile cu RTL, cel mai hotărît peţitor, au eşuat însă după ce nemţii au oferit 400 de milioane de euro, potrivit lui Cătălin Tolontan, care a vehiculat această sumă pe blogul său, tolo.ro. Conducerea trustului autohton îşi autoevaluase posesiunea media la un miliard de euro, fără Antena 3, pe care Dan Voiculescu nu voia să o vîndă oricum, după cum declara chiar el într-un interviu pentru “Adevărul”.

Puterea media a liderului PC nu se măsoară însă în valoarea financiară a grupului de presă, ci într-o variabilă mai greu de estimat în cifre : influenţa politică asupra românilor. Citeşte tot articolul

Tata nu a ştiut ce sumă am licitat pentru Liga I
de Andreea Lupu, Petre Barbu
Adevarul

Camelia Voiculescu pare un manager de presă foarte sigur pe businessul pe care îl conduce. Ea avansează un pronostic destul de curajos : anul viitor, Antena 1 va deveni lider de audienţă în urban, detronând Pro TV. Camelia Voiculescu are mână liberă la orice decizie, un exemplu ar fi că tatăl său, Dan Voiculescu, nu a ştiut ce sumă a licitat Antena 1 pentru drepturile tv din Liga I.

Adevărul : În ce stadiu se află negocierile trustului Intact cu grupul german RTL pentru vânzarea a 10% din Antena 1, Antena 2 şi Euforia ?

Camelia Voiculescu : Tot ceea ce vă pot spune pe marginea acestui subiect este că tratativele cu RTL continuă. Citeşte tot articolul

Şoaptă la urechea surdului
Radu Paraschivescu
Evenimentul zilei

Nu cu mult în urmă, Irina Petrea a efectuat un mic viraj în carieră.

Obişnuită să îmblânzească zurbagii de vârste fragede la Prima TV, în emisiunea „Supernanny“, ea s-a mutat la Naţional TV, unde a devenit dădacă familială în cadrul unei compoziţii intitulate „Consilier de urgenţă“. Acum numerele ei de dresură au drept subiecţi familii avariate, compuse din oameni care nu numai că nu se mai înţeleg, dar se detestă de-a binelea. Te uiţi şi te ia cu frig. Soţi alcoolici, gata să-şi snopească jumătăţile fiindcă au cărare pe dreapta sau pistrui. Soţii resemnate, care îşi blestemă zilele, ursitoarele şi starea civilă. Copii folosiţi ca pârghii de şantaj sau ca scut în faţa violenţei provocate de o ciorbă insuficient încălzită. Bunici, soacre sau mătuşi depunând mărturie cu voce stinsă despre beţiile lui sau aventurile ei. Oameni cărora li s-a stins lumina de pe chip şi li s-a şterpelit speranţa din bagaj. Citeşte tot articolul