Revista Presei CNA, 15 Octombrie 2008

15.10.2008


envoyer l'article par mail title=

UPDATE : Noii membri CNA, validati de Parlament. Au trecut si rapoartele de activitate ale SRTv, SRR si CNA
de L.P.
HotNews.ro
Marţi, 14 octombrie 2008, 16:40

Parlamentarii au validat, marti, cu unanimitate de voturi noii membri ai Consiliului National al Audiovizualului. Este vorba despre Narcisa Iorga, Mihai Malaimare, Christian Mititelu, Cristina Trepcea, Manuela Hodor si Elena Dinu. Narcisa Iorga, sefa biroului de presa al PD-L, a fost propusa de Presedintie, deputatul PNL Mihai Malaimare si publicistul Christian Mititelu au fost propusi de Guvern, Cristina Trepcea a fost propusa din nou de PSD. Toti patru devin membri titulari ai Consiliului. Citeşte tot articolul

Parlamentul a adoptat rapoartele de activitate ale SRTv, SRR si CNA
de L.P.
HotNews.ro
Marţi, 14 octombrie 2008, 17:44

Rapoartele de activitate pe 2007 ale SRTv, SRR si CNA au fost adoptate in unanimitate, marti, in plenul Parlamentului, dupa ce in prealabil au fost votate in comisiile reunite de Cultura.

Parlamentul a luat totodata act de raportul de activitate pe 2007 al Agerpres. Potrivit raportului de activitate pe 2007, SRTv a incheiat anul trecut cu pierderi de 29.451567 lei. Citeşte tot articolul

Noii membri ai CNA, validati de Parlament
de L.P.
HotNews.ro
Marţi, 14 octombrie 2008, 15:12

Parlamentarii au validat, marti, cu unanimitate de voturi noii membri ai Consiliului National al Audiovizualului. Narcisa Iorga, din partea Presedintiei, Mihai Malaimare si Christian Mititelu, propusi de Guvern, Cristina Trepcea, nominalizata de PSD, au devenit membri titulari. Manuela Hodor, propusa de PSD, si Elena Dinu, propusa de Presedintie, vor fi membri supleanti in Consiliu. Citeşte tot articolul

Parlamentul a validat şase noi membri ai CNA
reporter Adrian Ilie
editor Clarice Dinu
NewsIN
14 oct 2008

Narcisa Iorga, Cristina Trepcea, Mihai Mălaimare, Christian Mititelu, Elena Dinu şi Manuela Hodor au fost validaţi, marţi, membri ai Consiliului Naţional al Audiovizualului de către plenurile reunite ale Parlamentului, cu unanimitate de voturi, 307. Citeşte tot articolul

Echipă nouă la CNA
Diana Lazar
COTIDIANUL

Consiliul Naţional al Audiovizualului va supraveghea campania electorală în formulă completă.

Mihai Mălaimare, Cristina Trepcea, Narcisa Iorga, Christian Mititelu, Elena Dinu şi Manuela Hodor au primit marţi OK-ul din partea Camerelor reunite ale Parlamentului, fiind validaţi ca membri CNA cu 307 voturi. Deşi nu-şi doreşte postul din Consiliu, deputatul PNL, Mihai Mălaimare, propus de Guvern, a acceptat mandatul cu următoarea explicaţie : „Acolo unde sunt pus să ar, ar“. Citeşte tot articolul

Membrii CNA, validaţi
Andi Manciu
EVENIMENTUL ZILEI

VOT. Plenul reunit al Senatului şi Camerei Deputaţ ilor a validat ieri, cu unanimitate de voturi, şase noi membri ai Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), pentru un mandat de 5 ani. Astfel, la propunerea preşedinţiei, a fost numită membru titular Narcisa Iorga, fost director de comunicare PDL, iar ca supleant, jurnalista Elena Dinu. Citeşte tot articolul

Timpii de antena in campania electorala ii preseaza pe parlamentari la final de mandat
de L.P.
HotNews.ro
Marţi, 14 octombrie 2008, 18:49

Comisiile de cultura ale Parlamentului trebuie sa stabileasca timpii de antena pentru reprezentantii partidelor politice in campania electorala. Insa partidele au la dispozitie inca doua saptamani pentru finalizarea candidaturilor si abia apoi vor putea parlamentarii sa ia hotarirea finala privind timpii de antenta. Citeşte tot articolul

Televiziunile care vor bani de la politicieni in campanie
Iulian Comănescu
Media lui Comănescu

…sunt trei, deocamdată, dacă le numărăm pe cele aparţinând marilor grupuri media : Realitatea TV, Prima TV şi Antena 1 - şi numai pe staţii locale, altele decât din Bucureşti, spune CNA. Lista “provizorie” cuprinde o enumerare destul de lungă de mici posturi locale, ceea ce e ok din punctul de vedere al acestora - mai puţin alimentate cu venituri din reclamă - şi al candidaţilor - pentru care zona geografică determinată e importantă dat fiind uninominalul.

În funcţie de cum vor separa tronsoanele plătite de cele neplătite, televiziunile vor avea sau nu pierderi de credibilitate în această campanie. Citeşte tot articolul

Ilegal - Delaco, fără reclamă
de Cristina Andreea Calin
JURNALUL NAŢIONAL

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis marţi să oprească de la difuzarea pe televiziuni spotul publicitar Delaco, pentru că instigă copiii să cumpere produsul pe care îl promovează şi afectează dezvoltarea morală.

În spotul publicitar Delaco se spune că « Mâncatul prost şi-a găsit naşul », sugerând că poţi să faci muşchi dacă mănânci caşcaval. « Cred că e o instigare directă adresată unor copii. Ca să nu mai vorbim de îndemnul de a fi şmecher în România », a spus Răsvan Popescu, preşedintele CNA, precizând că spotul induce ideea că poţi să fii şmecher dacă ai muşchi. Citeşte tot articolul

Consens Adevărul şi Capital : Patriciu, cel mai mare mogul media
Petrişor Obae
Pagina de Media

Dinu Patriciu este cel mai bogat om cu afaceri in media, atat in topul Capital, cat si in cel facut de Adevarul. Proprietarul Adevarul Holding este evaluat la o suma apropiata de cele doua clasamente : aproximativ 2 mld de euro.

In afara primului loc in clasamentul media, pozitiile urmatoare difera in cele doua topuri concurente. Familia Voiculescu (grupul Intact) este pe locul secund in Capital. Aceeasi pozitie in “Topul mogulilor” ii revine, in clasamentul Adevarul, lui Sorin Ovidiu Vintu (Realitatea - Catavencu). Citeşte tot articolul

Vineri, 17 octombrie, Cod Verde !
COTIDIANUL

Grupul de presă Realitatea Caţavencu va deveni primul trust media verde. Luna aceasta, Codul Verde se instaurează pe 17 octombrie . Pentru că ecologia nu avea impactul dorit, media au instaurat un alt termen, mai trendy şi mai scurt, „verde”. Citeşte tot articolul

Publicitatea bancară nu se sperie de criza mondială
ADEVĂRUL

Criza financiară internaţională nu a afectat campaniile de promovare a produselor şi serviciilor bancare din România. E un semn bun pentru piaţa bancară autohtonă, pentru că în astfel de situaţii tulburi, de obicei, clienţii publicitari îşi reduc (sau îşi întrerup) campaniile.

În septembrie au fost difuzate 11.599 de reclame bancare pe televiziuni, cu 6,8% mai mult decât în aceeaşi lună a anului trecut. Audienţa acestor spoturi, însă, a fost mai mică cu 1,5% faţă de cea înregistrată în septembrie 2007. Acest lucru arată erodarea de care suferă, în general, piaţa tv datorită segmentării accentuate. Citeşte tot articolul

VIDEO O noua campanie publicitara prezinta Algocalmin ca brand istoric
de V.O.
HotNews.ro
Luni, 13 octombrie 2008, 15:54

Producatorul de farmaceutice Zentiva a lansat o campanie publicitara cu tarani care pasesc pe grebla, muncitori care-si dau cu ciocanul peste degete si soti dezavantajati de migrene nocturne - campanie ce foloseste istoria de peste 40 de ani a analgezicului Algocalmin in incercarea de a intari increderea consumatorilor in acest brand. Citeşte tot articolul

Jurnalista Ioana Şanta de la Pro TV, printre câştigătorii concursului Reporter European 2008
MEDIAFAX
BUCUREŞTI / 17:38, 13.10.2008

Jurnalista Ioana Şanta de la Pro TV se numără printre cei şapte câştigători ai concursului Reporter European 2008, organizat de Reprezentanţa Comisiei Europene şi Biroul de Informare al Parlamentului European în România. Citeşte tot articolul

Becali TV a pornit vanatoarea de vedete
Sorin Chiriac
CANCAN
14 octombrie 2008

Este sigur ! Cel mai tarziu in primavara vom putea butona din telecomanda pe postul Becali TV. Daca nu va indupleca CNA-ul, seful Stelei este dispus chiar sa renunte la acest brand, doar pentru a primi licenta. Pana acum miliardarul a investit 3 milioane in televiziunea sa. Citeşte tot articolul

Fara reclame la sucuri si dulciuri in programele pentru copii
Valentina Grigore
ROMÂNIA LIBERĂ

Obezitatea, ca si problemele grave de sanatate asociate acesteia, reprezinta efectele negative ale stilului de viata propriu societatilor avansate. Din nefericire, acesta a devenit caracteristic si copiilor in ultimii ani. Citeşte tot articolul

Dictatura poate veni pe net
Alin Ionescu
COTIDIANUL

Mi-e teamă că asistăm în direct la sfârşitul unei epoci a informaţiei. O epocă în care, aparent, ne-am distrat bine, în care am văzut pe viu şi în timp real revoluţii, cataclisme, accidente rutiere şi atentate teroriste, dar care acum începe să se prăbuşească lent în sine sub o presiune inflaţionistă uriaşă.

Zilele trecute, în noul sezon al emisiunii „Cap şi Pajură“ de pe Realitatea TV, domnii Emil Hurezeanu şi C. T. Popescu meditau împreună la soarta lumii aflate în plină criză economică globală. Citeşte tot articolul

Vedetizarea politicii
Cezar PAUL-BĂDESCU | cultura pe sticlă
DILEMA VECHE

Dacă ar fi să ne luăm după oferta televiziunilor de ştiri de la noi (Antena 3, dar mai ales Realitatea TV), ar trebui să nu avem nici un dubiu că românii sînt de-a dreptul pasionaţi de politică, că le place să mănînce politică pe pîine la orice oră din zi şi din noapte.

Te gîndeşti că ponderea subiectelor legate de politică trebuie să fie în legătură cu studiile de piaţă pe care, cu siguranţă, le-au făcut respectivele televiziuni. Şi astfel au ajuns la concluzia că asta cere publicul. Citeşte tot articolul

Bloguri de politicieni în era tabloidului
Mihnea DUMITRU
DILEMA VECHE

Frank Esser ne spune că tabloidizarea este un rezultat direct al comercializării formelor de media, în încercarea firmelor de publicitate de a ajunge la mase cît mai largi de consumatori.

Începută în secolul al XIX-lea prin introducerea unor secţiuni separate de sport, monden, fotografii şi alte ilustraţii, această transformare a mediului tradiţional de consum al informaţiei se traduce astăzi prin tirajele scăzute ale cotidienelor centrale şi creşterea în vînzări a ziarelor tabloid. Citeşte tot articolul

Interviu cu Sorel Radu, seful vanzarilor de publicitate din trustul Realitatea-Catavencu Cum e mai bine sa vinzi publicitate : singur sau prin intermediari
de Camelia Moga
HotNews.ro
Marţi, 14 octombrie 2008, 12:28

Fiecare optiune are avantajele si dezavantajele ei, spune Sorel Radu, seful vanzarilor de publicitate din grupul Realitatea - Catavencu.

Daca internalizarea vanzarii ajuta un site « sa-si contureze propria forta » si sa fie creativ, externalizarea asigura veniturile constante necesare supravieturirii pe o piata online « care se transforma in fiecare zi ». Sorel Radu va parasi aceasta pozitie, incepand cu 1 ianuarie 2009. Citeşte tot articolul