Revista Presei CNA, 14 martie 2008

14.03.2008


envoyer l'article par mail title=

Televiziune utilitară de 4,1 milioane euro
de Raluca Preda
Adevarul

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a acordat, ieri, licenţă tv prin satelit postului Infoline TV, care va difuza informaţii depre starea vremii şi a mediului, traficul auto, feroviar şi aerian. Decizia a fost luată cu majoritatea voturilor membrilor CNA, singurul care a respins solicitarea de licenţă fiind Gelu Trandafir.

Potrivit lui Florin Ţolaş, reprezentantul Infoline TV, canalul se va adresa unui public activ, cu vârste între 35 şi 64 de ani, cu putere decizională în cadrul familiei. În ceea ce priveşte conţinutul, 80% din programe vor fi proprii, restul de 20% fiind preluate de la alţi producători. Citeşte tot articolul

Infoline TV a primit licenta de la CNA
de Camelia Moga
HotNews.ro

CNA a decis, joi, sa acorde licenta audiovizuala postului Infoline TV, care va difuza in proportie de 90% informatii despre meteo, starea mediului sau trafic, iar restul de 10% publicitate si divertisment. Consiliul vrea sa asigure, astfel, concurenta privata pe aceasta nisa postului TVR Info, pentru care televiziunea publica a obtinut o licenta similara la finele lui februarie.

Mai mult, se pare ca proiectul Infoline TV, prezentat in sedinta de astazi a CNA, seamana cu cel prezentat de Radiocom SA, in acelasi timp cu TVR-ul, dar care nu a primit licenta pe motiv ca actionarul companiei este statul prin Ministerul Comunicatiilor. Citeşte tot articolul

Articol cu acelasi subiect :

NewsIn - CNA a acordat licenţă audiovizuală postului Infoline TV

Debut prematur de campanie
R.I.P.
Ziua

Membrii CNA au afirmat, in sedinta de ieri, ca unele posturi au inceput campania electorala inainte de termen. Acestia au precizat ca vor trimite o recomandare prin care sa le ceara radiodifuzorilor sa respecte pluralismul politic si sa abordeze temele politice din punct de vedere jurnalistic, nu ca promovare pentru candidati. Citeşte tot articolul

Comisia Europeana : proiectul NetCity ar putea afecta competitia din piata
de Adrian Vasilache
HotNews.ro

Viviane Reding, comisarul european pentru societatea informationala si mass-media

Comisia Europeana este foarte ingrijorata de implicatiile proiectului NetCity (concesionarea catre UTI Systems a lucrarilor publice pentru reteaua metropolitana de fibra optica a Capitalei pentru telecomunicatii) asupra competitiei din piata, a declarat joi Viviane Reding, comisarul european pentru societatea informationala si mass-media. Oficialul european a spus ca va analiza in detaliu acest proiect pentru a se asigura ca nu au fost incalcate legea concurentei sau reglementarile europene, caz in care Romania ar putea fi sanctionata. In replica, Primaria Capitalei a anuntat ca va trimite Comisiei Europene spre verificare toata documentatia acestui proiect. Citeşte tot articolul

BestAds a anuntat castigatorii
Sorina Iordan
Business Standard

Agentiile de publicitate Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Propaganda, Cap si Next Advertising, McCann Erickson si Grey Worldwide Romania si Sorin Psatta sunt autorii lucrarilor din 2007 care au castigat la cele cinci categorii ale celei de-a patra editii a BestAds, primul festival online de publicitate din Romania. Cele cinci categorii au fost clip TV, print, spot radio, campanie si coloana sonora. Citeşte tot articolul

Tolontan reclama la BRAT felul cum grupul Pro isi negociaza publicitatea pe TV si in presa scrisa
de Costin Ionescu
HotNews.ro

Intr-o scrisoare transmisa miercuri membrilor BRAT si postata joi pe propriul blog, Catalin Tolontan acuza grupul Pro ca ar apela la metode incorecte si neconforme cu regulamentele Biroului de Audit al Tirajelor, coreland spatiile publicitare de pe statiile TV pe care le detine cu cele din publicatiile grupului de presa conex. Scrisoarea urmeaza sa fie discutata astazi in Consiliul Director al BRAT, care va decide daca ea va fi inclusa pe agenda Adunarii Generale din 27 martie.

Responsabilul PR al grupului Pro, Maria Apostol, a spus ca va furniza in scurt timp o pozitie oficiala in aceasta privinta. Citeşte tot articolul

Trocul Travel Channel - Romania : bani contra tigani
Razvan Mihai Vintilescu
Cotidianul

Banii platiti de Guvernul roman pentru cazarea si transportul jurnalistilor de la Travel Channel au fost o recompensa pentru faptul ca acestia au renuntat sa mai filmeze satrele de tigani din Romania.

Saptamina trecuta, Cotidianul a aratat ca episodul dedicat Romaniei al emisiunii “No Reservations”, realizata de Anthony Bourdain si difuzata de Travel Channel, a fost practic finantat cu 20.000 de dolari de Guvernul Romaniei, iar in final s-a soldat cu un rezultat dezastruos pentru imaginea turismului autohton. Ziarul nostru a intrat in posesia corespondentei dintre producatorii emisiunii si Biroul de Turism al Romaniei din New York. Din aceste e-mailuri rezulta ca cei 20.000 de dolari platiti de romani pentru cazarea, masa si transportul jurnalistilor americani au fost rezultatul unei negocieri in forta, inceputa de Iazamir Gotta (numele complet al rusului Zamir, partenerul lui Anthony Bourdain din emisiunea respectiva), Tom Vitale si Emily Gratz, reprezentanti ai companiei ZeroPointZero, care produce emisiunea respectiva. Citeşte tot articolul

Costel Busuioc, urmarit in direct de o cincime din telespectatorii romani
de C.I.
HotNews.ro

Posturile de televiziune Romantica si Realitatea TV au avut, miercuri seara, cote de piata medii la nivel urban de 11,3% (in intervalul 22.30-1.20), respectiv de 11,8% (intervalul 23.00-1.15), prin transmisia in direct a competitiei spaniole Hijos de Babel castigata de romanul Costel Busuioc si prin emisiunile pe aceasta tema. Astfel, aproape unul din patru telespectatori romani din mediul urban au fost conectati la una sau alta din cele doua televiziuni, pentru a urmari prestatia lui Costel. Citeşte tot articolul