Revista Presei CNA, 13 iulie 2009

13.07.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Mai multe organizaţii de media condamnă « cumpărarea de ştiri » în cazul Ridzi
MEDIAFAX
BUCUREŞTI / 14:09, 12.07.2009

Mai multe organizaţii de media, precum AJR, Active Watch, CJI, MediaSind şi APEL, condamnă « practica - ilegală şi lipsită de deontologie - a « cumpărării de ştiri » » şi cer Guvernului şi CNA să ia măsuri în cazul Ridzi.

Organizaţiile semnatare sunt Asociaţia Jurnaliştilor din România (AJR), ActiveWatch - Agenţia de Monitorizare a Presei, Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), Convenţia Organizaţiilor de Media (COM), Federaţia Română a Jurnaliştilor MediaSind şi Asociaţia Patronală a Editorilor Locali (APEL). Citeşte tot articolul

Scandalul Ridzi : Organizatiile de media condamna practica “cumpararii de stiri”
de A.N.
HotNews.ro
Duminică, 12 iulie 2009, 14:43 Economie | Media & Publicitate

Mai multe organizatii media condamna practica cumpararii de stiri, despre care afirma ca este ’ilegala« si »lipsita de deontologie". Intr-un comunicat de presa trimis HotNews.ro, Asociatia Jurnalistilor din Romania, ActiveWacth – Agentia de Monitorizare a Presei, Centrul pentru Jurnalism Independent, Conventia Organizatiilor de Media si Federatia Romana a Jurnalistilor MediaSind se refera la scandalul creat de achizitionarea, de catre ministrul Monica Iacob Ridzi, din fonduri bugetare, a unor stiri publicitare. Citeşte tot articolul

Disney Channel se lansează în România, în septembrie
Azi de Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Postul de televiziune pentru copii Disney Channel se lansează, în luna septembrie, pe piaţa din România, înlocuind televiziunea Jetix, a declarat pentru Business Standard Maciej Bral, vicepreşedinte Disney Channel EMEA.

Aflat în România pentru o serie de întâlniri menite să pregătească lansarea din toamnă, Bral a explicat că schimbarea se va întâmpla indiferent de contextul economic. Citeşte tot articolul

Elena Udrea vrea să promoveze gratis turismul
Autori Iulia Bunea, Raluca Preda
ADEVARUL

Ministrul Turismului a făcut apel la televiziuni, radiouri, presă scrisă şi societăţi de outdoor să difuzeze fără bani o campanie ce nici nu a fost finalizată. Ca urmare a cererii Elenei Udrea de a posta gratuit materialele publicitare din campania „Turist în România“, unele trusturi s-au arătat reticente, iar altele au acceptat.

Săptămâna trecută, ministrul Turismului, Elena Udrea, a trimis o scrisoare deschisă către trusturile de presă autohtone, cerându-le să susţină campania „Turist în România“. Citeşte tot articolul

• OPINII

Mai puţin talk şi mai mult show
Ramona Draghici
COTIDIANUL

Talk show-ul nu va dispărea, spun răspicat Robert Turcescu, Adrian Ursu, Radu Moraru şi Florin Călinescu. Dar se va transforma iremediabil, adaugă realizatorii genului, sub ameninţarea bârfelor slobode cu invitaţi porno.

Cu ani în urmă, greii genului spărgeau audienţele. Astăzi sunt puţini cei care au rămas pe poziţii şi trebuie să facă faţă valului tabloid care a inundat audiovizualul românesc. De altfel, realizatorii îi caută şi alte nume genului, de la hard la stupid talk sau showmani de săpun. Citeşte tot articolul