Revista Presei CNA, 12 septembrie 2008

12.09.2008


envoyer l'article par mail title=

Unda verde pentru Radio ZU
de Antonia Tucheac
BUSINESS STANDARD

Trustul Intact va investi, pana la sfarsitul acestui an, 500.000 de euro pentru dezvoltarea postului generalist Radio ZU, programat sa fie lansat pe 29 septembrie, pe cele 23 de frecvente din tara ale Romantic FM si pe cea din Bucuresti a News FM. 

Postul, pozitionat ca unul generalist, cu programe proprii in proportie de 60%, a primit ieri licenta audiovizuala prin satelit, de la CNA. Potrivit lui Toni Tesiu, directorul de programe al postului, targetul principal al Radio ZU este format din tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 30 de ani, pentru care se lucreaza la programe adaptate. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect :

ADEVĂRUL - Radio ZU are licenţă

Toamna la TV
de L.C.
ZIUA

— Pro Tv mizeaza pe productii proprii si numeroase transmisiuni sportive in direct * Antena 1 vine cu 13 emisiuni de divertisment * Prima tv « a pariat » pe Disney si reality-showuri Posturile de televiziune si-au lansat grilele de programe care cuprind o oferta bogata in materie de filme, seriale, divertisment, dar si productii proprii.

Pro tv a inceput sezonul cu o grafica noua si cu revenirea in grila a emisiunii lui Catalin Maruta, Happy Hours, de la 17.45, care l-a avut ca prim-invitat pe Eric Braeden alias Victor Newman, vedeta serialului « Tanar si nelinistit ». Citeşte tot articolul

Mihaela Rădulescu, umilită de colegii din Antenă
de Raluca Moisă
EVENIMENTUL ZILEI

Mihaela Rădulescu, producătorii şi prezentatorii emisiunii „Şcoala vieţii“, de la Antena 2, şi unul dintre cei mai cunoscuţi bloggeri români, Zoso, sunt protagoniştii unui scandal declanşat de acesta din urmă, care a trucat o fotografie a vedetei, realizată pentru campania antifumat demarată, luni, de Ministerul Sănătăţii.

Emisiunea „Şcoala vieţii“, de la postul Antena 2, a fost suspendată după ce producătorii şi prezentatorii au difuzat fotografii trucate, însoţite de mesaje obscene, a căror protagonistă este Mihaela Rădulescu. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect :

COTIDIANUL - Mihaela Rădulescu, subiectul unei gafe „erotice“ tocmai la Antena 2

ADEVĂRUL - Mihaela Rădulescu, umilită de colegii ei de la Antene

COTIDIANUL - Marketing de imagine cu chiloţi roşii

GÂNDUL - GAFĂ Fiindcă au procedat ca nişte amatori - Mihaela Rădulescu, aruncată în penibil de colegii din trust - VIDEO

TVR1 a marcat ratinguri
de Catalin Cocos
ADEVĂRUL

TVR 1 a fost lider de audienţă cu meciul Insulele Feroe – România. În intervalul orar 19.30-21.19, TVR 1 a fost vizionat de 1.108.000 telespectatori din mediul urban, pe minut (9.7% rating).

Al doilea meci ca audienţă, Franţa – Serbia, a fost transmis tot de TVR 1, în intervalul 22.00 - 23.52, şi a fost urmărit de 277.000 de telespectatori (2,4% rating). Pe locul al treilea s-a situat TVR 2, care a difuzat, în intervalul 21.33 - 23.20, partida Lituania - Austria, urmărită de 156.000 de telespectatori din mediul urban (1,4% rating). Citeşte tot articolul

Ochiul lui Bedros ;Piturca, Basescu si 11 septembrie
de Bedros HORASANGIAN
ZIUA

Experimentul StiinTific din Elvetia care a facut valuri in ultimele zile nu a putut estompa prezenta realelor vedete ale ecranelor de televiziune. Sigur ca sunt evenimente de naturi extrem de diferite, dar ele au un mare impact asupra atentiei, interesului si sensibilitatii noastre.

Sigur ca esecul echipei nationale de fotbal a Romaniei a suparat, iritat si revoltat milioanele de sustinatori, care de decenii in sir tot asteapta marea performanta. Citeşte tot articolul

Dan Grigore cântă de ziua regelui
ADEVĂRUL

Fundaţia Principesa Margareta a României va organiza, pe 25 octombrie, pentru a marca împlinirea a 87 de ani de către regele Mihai I, un recital susţinut de pianistul Dan Grigore, cu scop caritabil, în sprijinul tinerilor talentaţi. Citeşte tot articolul

Media din România vor intra în epoca marilor plecări
de Alexandra Badicioiu
COTIDIANUL

„Totul e de vânzare, la un anumit preţ“, spune Aura Iordan. Ea explică pentru Cotidianul cine stabileşte acel anumit preţ şi când „simte“ o companie să părăsească piaţa.

Orice trust mare de media din România poate să vândă în viitorul apropiat, explică pentru Cotidianul Aura Iordan, fondator Media Management Institute, compania care organizează, pe 1 octombrie, cea de-a doua ediţie a Conferinţei Naţionale a Presei din România - Inovaţia în Media. Citeşte tot articolul

Cine s-a uitat vara asta la televizor
de Andreea Lupu, Petre Barbu
ADEVĂRUL

Din ce în ce mai mulţi români cu studii superioare preferă să-şi petreacă sezonul estival în faţa micilor ecrane, luându-şi concediul la începutul toamnei Cu Euro 2008 şi JO de la Beijing, TVR 1 şi-a îmbunătăţit structura publicului. Cei mai tineri telespectatori din mediul urban se regăsesc la Acasă TV.

Spre deosebire de anii trecuţi, sondajele de audienţă arată că, în această vară, a crescut numărul telespectatorilor din mediul urban cu studii superioare. Citeşte tot articolul

Sună clopoţelul la şcoala de media
de Iulia Bunea
ADEVĂRUL

Industria de publicitate lansează pe 27 septembrie primul program de pregătire în meseria de media-planner şi de media-buyer Cursurile şcolii de media se promovează pe televiziunile naţionale în regim de gratuitate, deşi viitorii studenţi trebuie să plătească o taxă de studii de 1.200 de euro.

„Am dat 100.000 de euro pe prezervative şi am « atins » peste 300.000 de femei". Nu e un citat din memoriile unui Casanova modern, ci este replica unui tânăr dintr-un recent spot publicitar. În acelaşi clip, o tânără recunoaşte, cu nonşalanţă, că a cheltuit 500.000 de euro pe lună numai pe telefoane. Citeşte tot articolul