Revista Presei CNA, 12 noiembrie 2009

12.11.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Televiziunile în campanie : emisiuni în stil şezătoare, în loc de dezbateri. Linşaj mediatic pentru “unul dintre candidaţi”
Petrisor Obae
Pagina de Media

După prima săptămână de campanie nu se poate vorbi de dezbateri electorale ci mai degrabă de emisiuni cu caract electoral, pentru că nu există confruntări directe, reiese din cel mai recent raport de monitorizare marca ActiveWatch - Agenţia de Monitorizare a Presei.

Cel mai criticat candidat este, de departe, actualul preşedinte Traian Băsescu. Mircea Toma a vorbit despre un “linşaj mediatic”, apropo de modul în care posturile Antena1 şi Antena 3 l-au prezentat pe “unul dintre candidaţi”, fără să numească ţinta, evidentă pentru toată lumea. Citeşte tot articolul

Prima saptamana electorala la TV : Dezinteres la posturile generaliste si accent pe scandaluri la posturile de stiri
de C.M.
HotNews.ro
Miercuri, 11 noiembrie 2009, 17:51 Economie | Media & Publicitate

Discursul electoral la TV este limitat la conflictul dintre candidati, in special la posturile de stiri Antena 3 si Realitatea TV, in timp ce temele de program ale competitorilor lipsesc cu desavarsire din emisiunile de stiri si dezbateri electorale la principalele posturi TV. "Lipsesc temele de program in campanie. Discursul electoral este limitat la conflictul dintre candidati. Asta se vede. Citeşte tot articolul

Radu Mazare plateste 1.000 euro pe minut pentru stiri, emisiuni si reportaje pozitive despre primaria Constanta. Viteza de reactie ceruta postului TV : maxim o ora
de Attila Biro
HotNews.ro
Miercuri, 11 noiembrie 2009, 19:53 Actualitate | Esenţial

HotNews.ro publica in exclusivitate detaliile contractelor prin care Radu Mazare a cumparat stiri si publicitate, contractele fiind castigate de firmele partenerilor sai de afaceri. Potrivit anexelor, Primaria cumpara un minut de reportaj electoral la Tv Neptun cu 1.000 de euro, cu peste 500 de euro mai mult decat la Realitatea Tv, Antena 1 sau ProTv. In contractele de publicitate si in anexele lor se mentioneaza ca Primaria Constanta mai cumpara stiri si emisiuni live la posturile de radio si ca toate vor avea un caracter pozitiv. Citeşte tot articolul

UPDATE Conventia Organizatiilor de Media condamna comportamentul lui Sorin Rosca Stanescu si Bogdan Chireac. CRP : « un afront la adresa jurnalistilor care isi fac onest meseria »
de V.O.
HotNews.ro
Miercuri, 11 noiembrie 2009, 16:29 Economie | Media & Publicitate

Conventia Organizatiilor de Media condamna public, intr-un comunicat remis miercuri HotNews.ro, comportamentul lui Sorin Rosca Stanescu si Bogdan Chireac, in discutia avuta de acestia cu directorul ANI, Catalin Macovei. Potrivit COM, organism ce reuneste mai multe organizatii de media din Romania, « SRS si BC pot fi considerati autorii unei tentative de santaj asupra unui demnitar public ».

COM recomanda institutiilor media care au contracte de prestari servicii media cu cei doi sa-si prezinte public pozitia fata de fapta acestora si sesizeaza Comisia de Etica a Clubului Roman de Presa-Asociatia Jurnalistilor din Romania sa discute cazul. Citeşte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

Scandalul « stenograma de la Snagov », mediatizat cu întârziereEVENIMENTUL ZILEI

Cătălin Macovei : „Tehnica lui Roşca pare să ţină de mafie”EVENIMENTUL ZILEI

Roşca Stănescu şi Bogdan Chirieac stabilesc priorităţile IntegrităţiiEVENIMENTUL ZILEI

• DIVERSE

Convenţie de Cablu fără lansări
Azi de Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Dacă la Convenţiile de Comunicaţii prin Cablu de până acum se vorbea la viitor, la ediţia din acest an, majoritatea participanţilor care au susţinut şi prezentări au vorbit la trecut.

Temele de discuţie de la această ediţie a evenimentului, organizat de Asociaţia de Comunicaţii prin Cablu (ACC), s-au învârtit în jurul a ceea ce au reuşit să lanseze în ultimul an companiile de televiziune, la programele lansate, se¬riale, emisiuni sau noutăţi de grilă de orice fel. Citeşte tot articolul

Documents joints