Revista Presei CNA, 12 mai 2008

12.05.2008


envoyer l'article par mail title=

Antena 1, obligată să facă reclamă Realităţii TV !
Daniel Nazare
ADEVARUL

Liga 1 la fotbal se va numi, de la începutul sezonului 2007-2008, Liga 1 - Realitatea. Primul eşalon fotbalistic îşi va păstra această denumire în următorii cinci ani, conform contractului pentru drepturile tv care a fost semnat pentru circa 108 milioane de euro.

Cum Realitatea Media a devenit partener oficial al primei divizii de fotbal, conform contractului semnat de drepturi tv, posturile ce vor transmite meciurile (adică Antenele lui Voiculescu) sunt obligate să difuzeze la începutul fiecărei reprize câte un spot publicitar al Realităţii TV, iar pe parcursul întâlnirii să amintească de încă patru ori numele partenerului Ligii Profesioniste de Fotbal.

Asta înseamnă că Antena 1 va face reclamă la Realitatea TV de şase ori în timpul oricărei partide din Liga 1. Ceea ce se întâmplă acum este o premieră pe piaţa media autohtonă : un post de televiziune reuşeşte să cumpere spaţiu publicitar pe o altă staţie tv !. Citeşte tot articolul

BOMBĂ TV : Voiculescu a plătit ca să-i facă reclamă lui Vîntu !
Octavian Cojocaru
EVENIMENTUL ZILEI

Lovitură de teatru pe piaţa media din România : grupul „Realitatea Media“ a devenit partener oficial al Ligii Profesioniste de Fotbal, astfel că Antena 1 va fi obligată să facă reclamă postului lui Sorin Ovidiu Vîntu în următorii trei ani !

Prima divizie se va numi „Liga I Realitatea“ în următorii cinci ani. Consorţiul Antena 1/RCS, care a cumpărat drepturile TV ale campionatului naţional de fotbal pentru următorii trei ani, contra sumei de 102 milioane de euro, va fi nevoit să facă reclamă gratuită unui trust concurent ! Citeşte tot articolul

Realitatea TV, în top 5
COTIDIANUL

82.000 de români din mediul urban, cu vârsta peste 25 ani, au urmărit, în medie, în fiecare minut, programele Realitatea TV în prima decadă a lunii mai, potrivit datelor furnizate de GfK România. 11 Mai 200811 Mai 2008

Postul de ştiri a devansat astfel Kanal D, care a înregistrat în aceeaşi perioadă 76.000 de telespectatori în medie pe minut, OTV – 56.000, Antena 3 – 48.000 şi Naţional TV – 40.000. Pe acelaşi segment de vârstă, în intervalul 1 - 10 mai, PRO TV a avut 252.000 de telespectatori în medie pe minut, Antena 1 – 178.000, Acasă – 134.000, TVR 1 – 83.000, iar Prima TV – 82.000, fiind plasată la egalitate cu Realitatea TV în topul audienţelor. Citeşte tot articolul

Televiziune pe internet
A.H.
ZIUA

Organizatia PD-L Sector 4 si-a lansat un canal tv pe Internet, la care prezinta informatii despre aceasta filiala, si i-a cooptat pe comicii Romica Tociu si Cornel Palade in echipa de campanie a candidatului democrat-liberal la Primaria Sectorului 4, Radu Silaghi, informeaza Mediafax.

Postul, incadrat in culoarea portocalie, are sigla PD-L pe fond albastru si prezinta imagini ale diverselor zone din sector si ale echipei PD-L Sector 4, pe un fond muzical.

Euro-ziaristii
C.P.
ZIUA

Jurnalistii romani din strainatate care au participat la seminarul international « Prezenta mediatica romaneasca in tarile UE », organizat de Ambasada Romaniei la Paris de Ziua Presei, au infiintat Asociatia Jurnalistilor Romani din Europa, cu sediul la Paris. Prima intalnire a avut loc pe 8 si 9 mai, la Paris.

Cablul isi continua declinul, in timp ce serviciile prin satelit isi tripleaza clientii
Autor : Adrian Seceleanu
ZIARUL FINANCIAR

Numarul de clienti ai serviciilor de televiziune prin cablu (CATV) a scazut anul trecut cu peste 230.000 de utilizatori (6,26%) la 3,55 milioane, piata continuandu-si astfel declinul demarat in a doua parte a anului 2006, conform datelor publicate de Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (ANRCTI).

Primii doi jucatori de pe piata CATV, RCS&RDS si UPC, au impreuna circa 2,5 milioane de clienti - restul pietei fiind impartit intre un numar de 566 de operatori, dintre care unul din cei mai mari este Digital Cable Systems, detinut de AIG.

Datele arbitrului pietei telecom arata ca tendinta de consolidare a pietei locale CATV a continuat in 2007, numarul de furnizori de servicii scazand de la 626 la finele lui 2006 la 566 la finele anului trecut. Citeşte tot articolul