Revista Presei CNA, 11 Decembrie 2009

11.12.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

CJI : Deontologia jurnalistică aproape că nu a contat în campania pentru Preşedinţie
Mediafax.ro

Deontologia jurnalistică aproape că nu a contat în campania pentru Preşedinţie, în timp ce mass-media s-a aflat de data aceasta la remorca politicii, a spus Ioana Avădani, directorul executiv CJI, joi, la o dezbatere care a încheiat proiectul « Informare şi derapaj în campania electorală ». Citeşte tot articolul

S-a aprins scandalul intre Gabriela Vranceanu Firea si Narcisa Iorga de la CNA
Gabriela Dumba
Gardianul

Amendata cu 30.000 de lei pentru impartialitate in campania electorala, Gabriela Vranceanu Firea, realizatoarea emisiunii “Stirea zilei” de la Antena 3, sustine ca sanctiunea este de fapt o razbunare personala a Narcisei Iorga, membru CNA. Citeşte tot articolul

Publika TV, postul Realitatea din Republica Moldova, o investiţie de 4,5 milioane de euro
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

Realitatea Caţavencu va lansa în Republica Moldova, la jumătatea luniii februarie, postul de ştiri şi business Publika TV. Investiţia în proiect este estimată la 4,5 milioane de euro. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect :

Realitatea.net - Grupul Realitatea-Catavencu dezvoltă operaţiuni de televiziune şi new media în Republica Moldova

Adevărul - Trustul Realitatea, „ciuruit“ de Vîntu

Care-i peştele cel mare în presa românească ?
Alexandra-Livia Dordea
Evenimentul zilei
10 decembrie

Despre „somnul” Vântu şi „caracatiţa” Patriciu. „Dacă este să ne pierdem în alegorii, e puţin probabil ca somnul (Vîntu) şi caracatiţa (Patriciu) să se intersecteze, fiindcă e vorba de un peşte de apă dulce şi un cetaceu oceanic, deci e ca şi cum te-ai gândi cine câştigă în confruntarea dintre un săpun şi un şurub. Citeşte tot articolul

„În maxim 15 ani, ziarele pe hârtie vor deveni o curiozitate bibliofilă”
Florentina Ciuverca
Evenimentul Zilei
10 Decembrie 2009

Editorialistul Cristian Tudor Popescu este convins că, în 15 ani, ziarele pe print vor deveni un „accesoriu vintage”.

„E limpede că Internetul e viitorul. În maxim 15 ani, ziarele pe hârtie vor deveni o curiozitate bibliofilă, e inexorabil. Iar cititorii care vor avea ziarul în mână la cafea vor fi ca filateliştii de azi”. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Marile trusturi de presa si-au redus costurile cu pana la 900 mil. euro
de Claudia Gagiu
Financiarul
9 Decembrie 2009

Companiile media, reticente in a oferi previziuni pentru 2010, pe fondul crizei

Unele dintre cele mai mari trusturi media din Europa - Bertelsmann, Axel Springer, RCS MediaGroup si Lagardère - au implementat in 2009 planuri de reducere substantiala a costurilor. Citeşte tot articolul