Revista Presei CNA, 10 iunie 2008

10.06.2008


envoyer l'article par mail title=

Peste 1,8 milioane de telespectatori au urmarit primul meci de la Euro 2008 pe TVR1
de D.C.
HotNews.ro

Campionatul European de Fotbal 2008 a plasat postul TVR1 in pozitia de lider in ceea ce priveste audientele inregistrate de programele dedicate competitiei, potrivit unui comunicat al postului public care citeaza date furnizate de GfK Romania. Primul meci de la Euro 2008, Elvetia-Cehia, a fost urmarit, la nivel national, de 1,81 milioane de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 9,2% si o cota de piata medie de 29,3%. Varful de audienta a fost inregistrat la ora 20:52, cand 2.479.000 telespectatori urmareau meciul de la TVR1.

La nivel urban, meciul a avut un rating mediu de 11,3%, si un share mediu de 31,8%, conform aceleiasi surse. Minutul „de aur" pentru segmentul de public urban a fost atins la ora 20:48, cand meciul era urmarit de 1.691.000 de telespectatori (rating 14,9%, share 38,2%). Citeşte tot articolul

Radioul trebuie sa gaseasca solutii pentru a-i atrage pe tineri
Dinu Boboc
Business Standard

Rezultatele unui studiu recent cu privire la canalele prin care consumatorii asculta muzica ar trebui sa insemne, pentru oamenii din radio, un semnal de alarma pentru a lua masuri de a-i atrage pe tineri.

Radioul pierde in continuare teren in ceea ce priveste ascultarea pieselor muzicale de catre tineri, potrivit agentiei americane de cercetare Coleman Insights. Studiul, efectuat pentru postul de radio CHR, a relevat faptul ca 84% dintre subiecti utilizeaza zilnic noile tehnologii in ascultarea pieselor muzicale favorite, fata de 78% cat utilizeaza radioul. Citeşte tot articolul

Cum luptă mărcile de bere pentru a cuceri mintea şi buzunarele consumatorilor
de Iulia Bunea, Petre Barbu
Adevarul

Pe piaţa românească există peste 25 de mărci de bere care concurează pe patru mari paliere de calitate şi preţ

Piaţa berii din România poate fi comparată cu un câmp de război care nu cunoaşte armistiţiu. Fiecare brand este poziţionat după „manualul de marketing".

În „teatrul de operaţiuni" din războiul berii sunt angrenaţi patru producători multinaţionali – InBev România, Heineken România, Ursus Breweries şi United Romanian Breweries Bereprod (URBB) – şi unul autohton, European Food.

Recent, compania Romaqua Group, producătorul apei minerale Borsec, a intrat în această piaţă cu brandul Albacher. Trupele celor şase „războinici" numără peste 25 de mărci de bere, care concurează pe patru mari paliere (în funcţie de calitate, preţ şi targetul vizat). Este cea mai dinamică şi concurenţială piaţă din România. Citeşte tot articolul

Documents joints