Revista Presei CNA, 10 iulie 2009

10.07.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Kanal D se va extinde la nivel internaţional
Mediafax
BUCUREŞTI / 17:36, 9.07.2009

Trustul Dogan Media va extinde la nivel internaţional difuzarea postului Kanal D, o solicitarea în acest sens din partea grupului fiind aprobată în şedinţa de joi a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA). S.C. Dogan Media International SA a notificat CNA cu privire la extinderea la nivel internaţional a ariei de difuzare pentru Kanal D. Citeşte tot articolul

RCS-DIGI SPORT-EMISIE / RCS a pornit oficial emisia Digi Sport Bucureşti
MEDIA EXPRES
9 iulie 2009

RCS & RDS a obţinut la 9 iulie decizia de autorizare pentru televiziunea Digi Sport şi a notificat totodată autoritatea de reglementare în audioviual cu privire la extinderea programului la nivel internaţional.

Obţinerea aprobării semnifică pornirea efectivă a emisiei televiziunii. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect

Mediafax - Digi Sport a primit autorizarea CNA pentru a emite

Matinalii de la Radio 21, Kiss FM si Radio ZU au fost amendati pentru limbaj vulgar
de C.M.
HotNews.ro
Joi, 9 iulie 2009, 15:10

Postul Radio 21 a fost amendat, joi, de CNA cu 15.000 de lei pentru mai multe editii ale emisiunii matinale « Fabrica DeMenta », in care unul dintre prezentatori a folosit de mai multe ori cuvantul « gaozar », in rolul « domnului Basescu ». Sanctiunea Consiliului a avut in vedere si alte mostre de limbaj licentios folosite de matinalii postului Radio 21. Citeşte tot articolul

Pro TV, amendat cu 5000 de lei pentru scene sangeroase la ore neadecvate
de C.M.
HotNews.ro
Joi, 9 iulie 2009, 13:09

Un film cu mutanti si scene sangeroase difuzat la ore accesibile copiilor si incadrat neadecvat ca limita de varsta a atras postului Pro TV o amenda de 5000 de lei. Este vorba de productia Masca Neagra 2 - Orasul mastilor, pe care un telespectator l-a reclamat la CNA ca fiind plin de « sange, crime si mutanti carora le ies ochii din cap ». Citeşte tot articolul

Consilierii locali renunţă la ştirile TV plătite
Adrian Moise
EVENIMENTUL ZILEI

Aleşii locali din Sfântu Gheorghe vor renunţa la apariţiile TV plătite, după ce EVZ a scris despre adoptarea unei hotârâri prin care, sub masca unui contract de furnizare de servicii, cumpărau ştiri la postul local Klub TV.

„La proxima şedinţă vom trece explicit în contract sintagma « conform prevederilor audiovizualului » şi vom scoate prevederile interpretabile. Nu aş vrea să creadă cineva că intervenim în politica editorială”, a spus primarul Antal Arpad. Citeşte tot articolul

Dumitru Dragomir : Realitatea TV nu mai este sponsorul principal al Ligii 1, LPF negociaza cu patru companii
de Adrian Ilincescu
HotNews.ro
Joi, 9 iulie 2009, 12:11

Dumitru Dragomir, presedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, a declarat pentru HotNews.ro ca din viitorul sezon competitional prima liga de fotbal din tara nu se va mai numi Liga 1 Realitatea, intelegerea dintre cele doua parti fiind rupta de comun acord. In coada denumirii ar putea aparea numele unui producator de bere. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect

Mediafax - Licitaţie pentru drepturile de difuzare a Cupei României şi a Ligii a II-a

Drepturile copilului, promovate şi protejate de Radioul Public şi ANPDC
Mediafax
BUCUREŞTI / 15:03, 8.07.2009

Radioul Public şi Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului au încheiat, miercuri, un parteneriat în vederea promovării şi protejării drepturilor copilului, lansând şi campania « ANPDC şi Radio România dau cuvânt copiilor », care va implica şi emisiuni pe teme de educaţie parentală.

Prima campanie iniţiată de cele două instituţii în urma semnării acordului este « ANPDC şi Radio România dau cuvânt copiilor ». Citeşte tot articolul

Sorin Ovidiu Vântu l-a dat în judecată pe Traian Băsescu
Mediafax
BUCUREŞTI / 18:11, 9.07.2009

Omul de afaceri Sorin Ovidiu Vântu l-a dat în judecată pe Traian Băsescu, pentru acuzaţiile pe care acesta i le-a adus în emisiunea « Naşul », informează pe blogul său jurnalistul Victor Ciutacu, redactor-şef al Jurnalului Naţional, care afirmă că suma solicitată de Vântu este un milion de euro. Citeşte tot articolul

• INTERVIU

Sorin Ovidiu Vîntu : „Ideea falimentului mă sperie”
Doinel Tronaru, Oana Dobre
EVENIMENTUL ZILEI

După ce a aplicat reduceri drastice de salarii în trustul Realitatea-Caţavencu, Sorin Ovidiu Vîntu, patronul grupului de presă, pune eşecul pe seama guvernului şi a crizei mondiale.

Dacă, la sfârşitul anului trecut, omul de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu declara, pentru EVZ, că Grupul Realitatea-Caţavencu (GRC) se află „pe investiţii” timp de trei ani, aşadar nu va fi afectat de criza economică decât dacă aceasta durează mai mult, evoluţiile ulterioare au infirmat viziunea optimistă a „bossului” GRC. Citeşte tot articolul

RESTRUCTURARE Unii dispar, alţii rezistă, dar în condiţii mai vitrege Angajaţii Realitatea-Caţavencu, între tăieri de salariu şi teste de cultură generală
de Diana POPESCU, Marian SULTĂNOIU
GANDUL

Romantica s-a vândut, Telesport dă afară oameni, la Cotidianul se umblă la lefuri, iar angajaţii Realitatea TV dau teste de cultură generală şi gramatică.

Multe lucruri sunt în schimbare, zilele acestea, în trustul Realitatea - Caţavencu. După ce, cu câteva luni în urmă, s-au tăiat cheltuielile legate de angajaţi şi producţii proprii ale televiziunii, Romantica nu mai face parte din portofoliul concernului. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

ADEVĂRULRealitatea-Caţavencu continuă reducerile

Mediafax - Telesport renunţă la circa 40% din angajaţi

• DIVERSE

Un reporter Pro TV, printre câştigătorii Premiului PE pentru Jurnalism
Mediafax

Jurnaliştii Mihaela Cărbunaru de la postul de televiziune Pro TV şi Octavian-Dragomir Jora de la publicaţia Piaţa Financiară sunt câştigătorii, la nivel naţional, ai premiului pentru Jurnalism al Parlamentului European 2009, la categoriile « Televiziune », respectiv « Presă Scrisă ». Citeşte tot articolul

Ceremonia publica de omagiere a lui Michael Jackson a atras una dintre cele mai mari audiente in SUA din 1991 incoace
de Carla Dinu
HotNews.ro
Joi, 9 iulie 2009, 7:28

Inainte de ceremonia de omagiere a regelui pop, Michael Jackson, de marti de la Staples Center, prima zi a razboiul din Golf, scuzele prezentate public de fostul presedinte al SUA Bill Clinton si omagierea victimelor atentatelor din 11 septembrie au batut toate recordurile de audienta TV in SUA. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect

Mediafax - Pro TV, lider de audienţă pe timpul ceremoniei de adio în memoria lui Michael Jackson