Revista Presei CNA, 10 august 2009

10.08.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Bătrâna şi bogata victimă a revoluţiei digitale are prea mulţi bani publici
Presa privată atacă dur BBC

Steluta Voica
COTIDIANUL

BBC sau „mătuşica“, cum e alintat de englezi, e pe moarte. Lovitura de graţie nu i-a fost aplicată de criza economică, care a vlăguit şi posturile comerciale, ci de către revoluţia digitală, al cărei marş nu mai poate fi oprit.

Cursa pentru salvarea serviciului public englez de radio şi televiziune a început : dezbaterea publică a fost declanşată, se caută soluţii la nivel politic, veniturile îi sunt luate la bani mărunţi, toată lumea se mobilizează pentru a o repune într-un fel onorabil pe demodata „mătuşică“ pe picioare. Citeşte tot articolul

Televiziunea digitala si netul de mare viteza cresc spectaculos
ROMANIA LIBERA

In mod traditional, in perioada de criza oamenii petrec mai mult timp acasa, fapt ce aduce cu sine si o dorinta a lor mai mare de a avea acces la servicii mai bune de televiziune, internet si telefonie.

Acest lucru se vede cat se poate de clar si din rezultatele financiare pentru primele sase luni ale acestui an, comunicate in aceste zile de unele companii de comunicatii din Romania, cum ar fi Romtelecom sau UPC Romania. Citeşte tot articolul

Ora adevărului : punctele de rating ale vedetelor TV
Mariana Apostol
EVENIMENTUL ZILEI
Duminică, 09 August 2009

CLASAMENTE. Chiar dacă vedetele TV sunt multe, cifrele de audienţă adunate de-a lungul unui sezon nu le fac pe toate fericite.

EVZ a devoalat filmul unui întreg sezon TV, interpretând performanţele vedetelor prin intermediul celui mai precis instrument : cifrele de audienţă. Am redus la numere exacte tot ce s-a întâmplat în televiziuni între septembrie 2008 şi iunie 2009. Am tranşat confruntările între emisiunile concurente pe acelaşi interval orar şi vă prezentăm, în premieră, topul vedetelor în funcţie de audienţele obţinute într-un an. Cine sunt câştigătorii şi învinşii maşinăriei de război numite televiziune ? Citeşte tot articolul

Kanal D vrea peste 2 mil. euro din patru luni de emisiune
Azi de Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Postul de televiziune Kanal D, operat de trustul turcesc Dogan, a programat, ca parte a grilei din această toamnă, un nou show de divertisment, din care speră să scoată peste două milioane de euro. Show-ul va fi difuzat din septembrie până în decembrie şi va avea cinci ediţii pe săptămână. Citeşte tot articolul

Supravieţuitorul Gheorghe ne salută din Panama
Doinel Tronaru
EVENIMENTUL ZILEI
Sâmbătă, 08 August 2009

AVENTURĂ. Postul de televiziune Kanal D investeşte două milioane de euro într-un reality show exotic, din seria popularului „Survivor”.

Postul de televiziune Kanal D a anunţat, joi seară, într-un decor „tropical”, noua sa emisiune, punctul forte al grilei de toamnă : „Rătăciţi în Panama”, avându-l ca vedetă principală pe Andrei Gheorghe.

Este vorba despre cea mai scumpă producţie din istoria televiziunii româneşti, cu un buget de peste două milioane de euro, în care, pe scurt, 18 concurenţi se vor lupta pentru un premiu de 50.000 de euro. Citeşte tot articolul

Articol cu acelasi subiect

Survivor de România cu Andrei Gheorghe : 18 români îşi testează limitele în jungla din Panama pentru 50.000 de euroCOTIDIANUL

• INTERVIU

Divertis Show la EVZ
Doinel Tronaru
EVENIMENTUL ZILEI

HAZ. Grupul umoristic, care va evolua din toamnă la Pro TV, oferă o mostră de improvizaţie în primul interviu acordat după anunţarea mutării.

Proaspăt „transferaţi” din „barca” Antenei 1 pe „Titanic-ul” Pro TV – „gurile rele” bârfesc că pe o sumă totală de 3,5 milioane euro/an, pe care liderul Toni Grecu o neagă categoric, spunând că diferenţa dintre onorariul vehiculat de presă şi cel primit „pe bune” de membrii grupului este ca cea „dintre Muntele Kilimanjaro şi Podişul Bârladului” –, membrii Grupului Divertis par mai „uniţi” ca niciodată şi dornici să-şi suflece mâinile şi să se apuce de treabă. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Realitatea TV, pe locul trei
COTIDIANUL

117.000 de români din mediul urban au urmărit în medie pe minut Realitatea TV, în perioada 1-8 august, potrivit datelor furnizate de GfK România.

Postul de ştiri a ocupat locul trei în clasamentul audienţelor, lăsând în urmă Acasă TV (94.000), TVR 1 (90.000), Prima TV (81.000), Antena 3 (67.000), OTV (60.000), Kanal D (58.000) şi Naţional TV (57.000). Citeşte tot articolul