Revista Presei CNA, 1 Octombrie 2009

01.10.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

VIDEO Reclamele care fac mult scandal
Raluca Preda, Iulia Bunea
Adevărul

Zeci de spoturi şi de printuri au fost respinse pe motiv că sunt revoltătoare. Rumoarea creată în jurul campaniilor exagerate nu face decât să aducă şi mai multă notorietate brandurilor. În România, reclamele de acest gen sunt mai rare. Citeşte tot articolul

• OPINII

PR WEEK Studiu : Patronii de presa si afilierile politice au cea mai mare influenta asupra media, cred jurnalistii si oamenii de PR
de C.I.
Webpr.ro
30 septembrie 2009

Jurnalistii si practicantii de relatii publice cred ca proprietarii institutiilor media si afilierile politice au cea mai mare influenta asupra media, potrivit unui studiu calitativ pe tema transparentei in media si a practicilor media din Romania.

Studiul, realizat la nivel national, a fost prezentat miercuri in cadrul evenimentului PR Week, la inceputul unei dezbateri pe tema eticii in activitatile de PR. Raportul « Media Transparency and Media Practices in Romania » a fost realizat de Institute for Public Relations/Forum for International Communications si s-a bazat pe perceptiile culese, prin intermediul unor chestionare, de la cateva zeci de practicanti din media si relatii publice. Citeşte tot articolul

Schimbare majoră sau continuitate ?
CHRISTIAN MITITELU
Evenimentul zilei

Cu Angela Merkel sigură de un nou mandat de cancelar, schimbarea promisă de alegerile din Germania nu va fi una bruscă.

Teoretic, scrutinul de duminică a marcat o pendulare spre dreapta, care va permite formarea unei coaliţii guvernamentale între creştin-democraţii dnei Merkel (CDU), plus colegii lor creştin-sociali din Bavaria (CSU) şi Partidul Liberal Democrat (FDP). În realitate, la nivelul opiniei publice, se menţine un echilibru delicat între stânga şi dreapta. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Trampele - 30 septembrie 2009
Academia Caţavencu

Un coleg mi-a povestit că luni dimineaţă, pe la ora 7 a.m., s-a trezit din somn şi a deschis televizorul pe România Cultural, unde l-a văzut pe « Duhovnicul de la miezul nopţii ».

Aţi zice că nu e nici o problemă, că duhovnicul s-a luat cu vorba şi a stat ceva mai mult pe ecran decît ar fi trebuit, însă lucrurile nu s-au oprit aici. Citeşte tot articolul

Internetul a depasit TV-ul la cheltuieli publicitare in Marea Britanie, in primul semestru din 2009
de C.M.
HotNews.ro
Miercuri, 30 septembrie 2009, 18:54

Publicitarii britanici au cheltuit mai multi bani pe Internet decat la televiziuni, in primele sase luni ale anului 2009, scrie The Guardian, care citeaza un studiu IAB. Potrivit acestuia, publicitatea online a reusit sa atraga suma record de 1,75 miliarde de lire sterline din bugetele de marketing cheltuite in Marea Britanie, reprezentand o crestere de 4,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect :

Business Standard - Internetul depăşeşte TV-ul în Marea Britanie

Adevărul - Publicitatea online a depăşit-o pe cea TV în Marea Britanie

BBC îşi va relansa site-urile, punând accent pe social media
Mediafax
LONDRA / 16:13, 30.09.2009

BBC îşi va relansa site-ul de ştiri, precum şi celelalte site-uri, schimbarea urmând să fie una radicală, cu trimitere la mediile de socializare, şi să se producă în luna martie a anului viitor, informează blogul PDA al Media Guardian. Citeşte tot articolul

Prima biblioteca Itsy Bitsy, accesibila copiilor asistati din centrul Valea Plopului
de C.M.
HotNews.ro
Miercuri, 30 septembrie 2009, 14:59

Campania de donatie de carte « Citesti si cresti ca-n povesti » organizata de Itsy Bitsy a reusit sa colecteze peste 3000 de volume de la ascultatori si editurile partenere. Citeşte tot articolul