Revista Presei CNA, 1 Februarie 2010

01.02.2010


envoyer l'article par mail title=

• Actualitate

Chitaristul Holograf, scalpat în direct
de Petre Dobrescu, Oana Timar
Libertatea

Trupa Holograf a plătit scump pentru autopromovarea făcută ieri, la emisiunea “Dănutz SRL”, prezentată chiar de solistul vocal, Dan Bittman. Membrii formaţiei au venit pentru a-şi prezenta cele mai noi creaţii muzicale şi au sfârşit la spital. Citeşte tot articolul

Ionel Manţog, spectacol de prost gust într-o emisiune de televiziune
Antena 3

Liderul PDL Gorj Ionel Manţog iese din nou la rampă. S-a dat în spectacol în timpul unei emisiuni la Antena 1 Târgu Jiu.

Enervat de întrebările jurnaliştilor, Manţog a drăcuit şi înjurat în mai multe rânduri, iar în final, s-a ridicat şi a plecat, numindu-i « uscături » pe realizatori emisiunii. Citeşte tot articolul

NewsIn trece in departamentul Newsdesk al Realitatea TV
de C.M.
HotNews.ro

Departamentul Newsdesk al Realitatea TV va ingloba si fluxul de stiri al agentiei trustului-NewsIn, noteaza Pagina de media care citeaza o comunicare interna a postului.

« Se urmareste crearea unei fabrici de stiri comune. (...)Nu este vorba de dizolvarea NewsIn », explica Mihnea Vasiliu, director general adjunct al grupului Realitatea Catavencu pentru sursa citata. Citeşte tot articolul

Reţete cu succes în televiziune
de Alis Lupu
Evenimentul zilei

Pro TV negociază licenţa emisiunii gastronomice „MasterChef”, urmând să adauge încă o variantă celor câtorva zeci de show-uri de gen transmise deja de posturile TV româneşti.

Orice post de televiziune care se respectă are în grila de programe cel puţin o emisiune culinară, în timp ce mulţi dintre realizatorii de show-uri s-au grăbit să se asigure că au în platou câte un bucătar care să adauge sare şi piper, după gust, numai cât să fie pe placul audienţei.

Posturi ca Euforia TV, Antena 1, TVR 1, Acasă sau Prima TV au deja în grila lor „ingredientul” principal, bucătarul, în timp ce Pro TV încă negociază pentru a obţine licenţa celui mai mare show culinar, „MasterChef”. Citeşte tot articolul

Sef UDMR la radioul public ?
Ziare.com

Conducerea Societatii Romane de Radio ar urma sa fie preluata de catre un reprezentant UDMR, in urma negocierilor dintre liderii Uniunii si cei ai PD-L. Totodata, la sefia TVR ar urma sa fie desemnat un reprezentant al PD-L, au declarat, pentru NewsIn, surse din conducerea UDMR. Momentan la conducerea SRR se afla liberala Maria Toghina. Citeşte tot articolul

• Opinii

O reclamă fără prinţipuri şi fără logică
Cezar PAUL-BĂDESCU
Dilema veche

Spotul a stîrnit deja reacţii pe Internet – pro şi contra. Ba, mai mult, au apărut şi luări de poziţie oficiale : reclama inoculează ideea că tinerele fete trebuie să consume acest produs pentru a-şi putea finanţa operaţii estetice, mesajul transmis fiind acela că o femeie se defineşte exclusiv prin atributele sale fizice, susţin deputatul Cristina Pocora şi Agenţia pentru Egalitatea de Şanse – care au şi sesizat Consiliul Naţional al Audiovizualului.

Este vorba de ultima reclamă pentru snack-urile Lay’s, realizată de Graffiti BBDO, din cadrul campaniei „Fii pe fază !“. Citeşte tot articolul

TVR : se mai poate drege ceva ?
de Iulian Comanescu
Revista 22

Televiziunea publică este într-o continuă cădere de rating, mai accentuată de la preluarea de către Alexandru Sassu.

TVR mai are în top doar meciurile de fotbal, Eurovision-ul şi Cerbul de Aur, iar primul canal public s-a dus în clasamentul televiziunilor undeva între locul al cincilea şi al şaptelea, depăşit de posturi lansate ca „nişe“, precum Acasă TV sau Realitatea TV. Care sunt „ingredientele insucceselor“ ?Citeşte tot articolul

• Diverse

Pe scurt : BRAT despre folosirea rezultatelor SATI, contul de media UPC - la Next si Odyssey, o noua campanie Coca Cola
de V.O.
HotNews.ro

BRAT atrage atentia ca nu a dat acordul de preluare a rezultatelor SATI « sub nicio forma, niciunei companii », cu exceptia beneficiarilor studiului.

Contul de media UPC a trecut de luna aceasta la agentiile Next si Odyssey, membre ale aliantei ARM. 

Iar Coca-Cola lanseaza in Romania o noua campanie integrata de marketing. Citeşte tot articolul