Revista Presei, 07 noiembrie 2013

07.11.2013


envoyer l'article par mail title=

• CNA

TVR, preş în faţa USL
Radu Pădure
Evenimentul zilei
7.11.2013

CNA a creat un precedent periculos : a validat dezechilibrul politic flagrant între Putere şi Opoziţie pe postul public de televiziune.

De acum, programele pot fi întrerupte pentru a difuza manifestări electorale ! Citeşte tot articolul


• Subiecte in actualitate

RCS&RDS a anunţat că încetează colaborarea cu George Orbean, manager proiect al televiziunii Digi 24
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.11.2013, 12:23

RCS&RDS a încetat colaborarea cu George Orbean, managerul de proiect al televiziunii de ştiri Digi 24, potrivit unui comunicat remis miercuri agenţiei MEDIAFAX de compania de telecomunicaţii. Citeşte tot articolul


FRJ MediaSind : Jurnaliștii nu sunt teroriști !
Catalin Dumitrescu
Mediaddict.ro
6.11.2013

FRJ MediaSind solicită Parlamentului României să elimine prevederile referitoare la presă din Strategia Naţională de Apărare ! Citeşte tot articolul


Antena 3, premiul special al juriului AIB Londra 2013
Valeriu Gardin
Mediaddict.ro
Sursa : Antena 3
7.11.2013

Antena 3 a primit premiul special al juriului (The AIB’s International Jury Highly Commends) la gala premiilor International Media Excellence Awards 2013, acordate de The Association for International Broadcasting, pentru „Îngeri în infern”, anchetă marca „În premieră cu Carmen Avram”, informează Antena3. Citeşte tot articolul


Dumitru Dragomir, gata să piardă conducerea LPF din cauza RCS-RDS și Dolce
Valeriu Gardin
Mediaddict.ro

ZIUA news informează că RCS și Dolce nu mai vor să cumpere de la LPF drepturile TV pentru Liga I, schimbare de strategie care îl pune în dificultate pe Corleone la alegerile din 14 noiembrie

• Proști manageri, dar învățați de Ligă cu bani mulți, șefii cluburilor sunt o haită care își schimbă prada în funcție de interesele de moment și nu ezită să îl sacrifice pe Dragomir. Citeşte tot articolul


PREMIERĂ ÎN PRESĂ. Inculpatul Dan Voiculescu, condamnat la cinci ani de închisoare, cere în instanţă închiderea Evenimentului zilei
Simona Ionescu
Evenimentul zilei
7.11.2013

Pentru a se răzbuna pe ziarul nostru, care a publicat sute de articole despre problemele sale penale, omul de afaceri s-a adresat Justiţiei pentru a-şi îndeplini un vis mai vechi : închiderea EVZ.

Aceleiaşi Justiţii de care a fugit pentru a nu răspunde pentru faptele de corupţie de care este acuzat. Citeşte tot articolul


Florin Calinescu, 35.000 de euro pe an de la Pro TV
Bogdan Irimescu
Reportervirtual.ro
7 noiembrie, 2013 la 10:25

Actorul care o joacă pe Tanti Florica la Pro TV a primit anul trecut peste 35.000 de euro de la ProTv.

El a câştigat de patru ori mai mult de la ProTV decât de la Teatrul Mic, unde este manager. Citeşte tot articolul


• INTERVIU

INTERVIU. Robert Turcescu : « Am făcut o grămadă de greşeli, dar mult mai multe lucruri bune »
Anca Simionescu
Evenimentul zilei
07.11.2013

Cunoscutul junalist a povestit cu umor despre farsele pe care le-a făcut invitaţilor săi în pauzele publicitare, dar şi despre singurul moment din cariera sa când a plâns în pumni de ciudă.

Robert Turcescu, realizatorul emisiunii « Sub semnul întrebării », de pe B1TV este un nume bine-cunoscut telespectatorilor. Fie că este vorba de jurnalistul incisiv, scriitorul sau rocker- ul pasionat, Turcescu reuşeşte să capteze atenţia. Citeşte tot articolul


• AUDIENŢE

Divertismentul muzical e la putere. Vocea României, NextStar și X Factor, în topul audiențelor
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
6 noiembrie 2013

Emisiunile de divertisment, motoare de audiență pentru televiziuni. Show-urile de talente muzicale ocupă podiumul în topul audiențelor în octombrie.

Vocea României a fost cea mai urmărite emisiune de divertisment a lunii trecute, iar show-ul prezentat de Dan Negru a ocupat locul al doilea. Citeşte tot articolul


Cum au umflat protestele anti-Rosia Montana audienta site-ului www.nasul.tv
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
6 noiembrie, 2013 la 18:40

Pozitionarea televiziunii Nasul TV fata de protestele in cazul “Rosia Montana” a influentat puternic si audienta site-ului interro_liens_callback. Citeşte tot articolul


Peste 1.248.000 de telespectatori au urmărit familiile Ozanei Barabancea şi a lui Răzvan Simion luni la “Top Chef”
Valeriu Gardin
Mediaddict.ro
Sursa : Antena 1

În primele două episoade „Top Chef”, 24 de bucătari profesionişti s-au întrecut în 12 dueluri pentru un loc mai departe în cea mai savuroasă competiţie a momentului, iar în cel de-al treilea episod al show-ului am avut în prim plan 13 dintre cei mai buni bucătari rămaşi în competiţie, informează Antena1. Citeşte tot articolul


• DIVERSE

[Mihai Barsan de la Ursus Breweries, noul presedinte al IAA Romania
Dailybusiness.ro->http://www.dailybusiness.ro]
07 noiembrie 2013, ora 11:04

Membrii IAA Romania au desemnat prin vot secret conducerea asociatiei pentru urmatorii doi ani, in cadrul Adunarii Generale care a avut loc pe 6 noiembrie. Citeşte tot articolul


Vagabonzii prezentatori de la Prima TV au luat premii și la Londra
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
6 noiembrie 2013

Campania Zilele Sperantei (Days of Hope) în care oameni fără adapost au prezentat jurnalele meteo la Prima TV, în luna ianuarie acestui an, a fost premiată și la Londra. Citeşte tot articolul


Noul iubit al Andreei Berecleanu notifică presa : fără știri despre viața mea privată
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
6 noiembrie 2013

Moda notificărilor continuă. De data aceasta, este vorba despre nou iubit al Andreei Berecleanu, doctorul Stan Constantin, care nu vrea ca presa să mai dea informații despre viața sa personală. Citeşte tot articolul


• INTERNAŢIONAL

At 12.30 on Thursday, Hungary’s digital switchover was complete
Nmhh.hu
Publikálva : 2013.10.31. 13:25

At 12.30 on Thursday, 31 October 2013, terrestrial analogue television broadcasting came to a close in the entire area of Hungary, bringing the process of digital switchover to a conclusion.

Over the past year, the National Media and Infocommunications Authority (NMHH) installed the electronic devices required for the reception of digital broadcasts in more than 135,000 socially disadvantaged households. Citeşte tot articolul


Poliţia greacă antirevoltă evacuează sediul televiziunii naţionale ocupate
Valentin Vidu
Mediafax.ro
ATENA, 7.11.2013, 06:59

Poliţia greacă antirevoltă a evacuat joi dimineaţa sediul fostei televiziuni naţionale ERT, ocupate din iunie de către jurnalişti concediaţi în urma deciziei brutale a Guvernului de a închide instituţia, considerată prea costisitoare într-o Grecie aflată în criză. Citeşte tot articolul


Grecia : Politia evacueaza sediul televiziunii nationale ocupate de fosti angajati
Carla Dinu
HotNews.ro
Joi, 7 noiembrie 2013, 6:58

Politisti greci au lansat joi dimineata o operatiune de evacuare a sediului postului national de radio-televiziune (ERT) ocupat de fostii angajati, a constatat un corespondent AFP la fata locului. Citeşte tot articolul


Şase jurnalişti turci, condamnaţi la închisoare pe viaţă pentru apartenenţă la un partid interzis
Iuliana Enache
Mediafax.ro
ISTANBUL, 6.11.2013, 14:55

Un tribunal din Istanbul a condamnat, în noaptea de luni spre marţi, şase jurnalişti turci la închisoare pe viaţă pentru apartenenţă la un mic partid marxist considerat terorist şi interzis în Turcia, a anunţat o organizaţie neguvernamentală de apărare a presei. Citeşte tot articolul