Revista Presei, 04 Decembrie 2013

04.12.2013


envoyer l'article par mail title=

• CNA

Consiliul Concurenţei transmite CNA că principiul « must carry » ar trebui aplicat şi la satelit
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 3.12.2013, 15:58

Consiliul Concurenţei (CC) a informat Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) că a declanşat o investigaţie privind principiul « must-carry », care ar trebui aplicat şi la platformele de satelit, nu doar la operatorii de cablu, aşa cum este în prezent. Citeşte tot articolul


Consiliul Concurenței vrea must carry și pe DTH. Insituția a declanșat o investigație pe acest subiect
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
3.12.2013

Consiliul Concurenței a pornit o investigație ce vizează o posibilă discriminare în cazul aplicării principiul must carry din Legea Audiovizualului, întrucât este valabil doar pentru cablul, nu și pentru serviciile DTH (satelit).

Investigația a venit ca urmare a două plângeri adresate în 2012, de către doi distribuitori de servicii (RCS&RDS și Focus Sat). Citeşte tot articolul


Consiliul Concurentei a transmis CNA ca principiul « must carry » trebuie aplicat si la satelit, nu doar la cablisti
V.O.
HotNews.ro
Marţi, 3 decembrie 2013, 17:31

Consiliul Concurentei a informat Consiliul National al Audiovizualului in legatura cu investigatia declansata in privinta principiului « must carry » - referitor la posturile ce trebuie retransmise obligatoriu de distribuitori - care ar trebui aplicat si la platformele de satelit, nu doar la operatorii de cablu, asa cum se intampla in prezent, potrivit Mediafax. Citeşte tot articolul


CNA a respins solicitarea Realitatea Media de schimbare a denumirii The Money Channel în RTV
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 3.12.2013, 16:52

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de marţi, să respingă solicitarea societăţii Realitatea Media SA de schimbare a denumirii televiziunii The Money Channel în RTV. Citeşte tot articolul


CNA a respins schimbarea denumirii din The Money Channel în RTV
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
3.12.2013

Consiliul Național al Audiovizualului a decis, cu unanimitate de voturi, să respingă solicitarea Realitatea Media în The Money Channel.

Membrii CNA au considerat, printre altele, că denumirea RTV ar putea crea confuzie întrucât această marcă a fost „crescută” de către alte societăți.

Totodată, Laura Georgescu, președintele CNA, consideră că The Money Channel are probleme „cel puțin de legalitate sau de patronat”. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect :

Romanialibera.ro - CNA nu e de acord ca The Money Channel să se numească RTV

Reportervirtual.ro - CNA a decis : The Money Channel nu poate deveni RTV


Televiziunea The Money Channel, somată de CNA pentru reclamă mascată
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 3.12.2013, 18:11

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de marţi, să someze public televiziunea The Money Channel, membrii Consiliului considerând că postul TV a făcut reclamă mascată în mai multe emisiuni difuzate în lunile iulie - august. Citeşte tot articolul


The Money Channel, somată public pentru publicitate mascată
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
3.12.2013

CNA a decis somarea publică a postului The Money Channel pentru publicitate mascată la hotelurile Phoenicia, dar și a unui club și a unui magazin de bijuterii. Citeşte tot articolul


CNA, obligat la plata a 2.500 de lei într-un proces cu o persoană fizică
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 3.12.2013, 19:27

CNA trebuie să plătească o sumă de circa 2.500 de lei (cheltuieli de judecată), după ce a pierdut un proces cu o persoană fizică - Denisa Gabriela Bogdan -, care a dat în judecată Consiliul în 2012, pentru că nu i-a fost acordat dreptul la replică solicitat la televiziunea Mix TV din Braşov. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect :

Romanialibera.ro - CNA, obligat la plata a 2.500 lei după ce a pierdut un proces cu o persoană fizică

Evenimentul zilei - CNA a pierdut un proces cu o persoană fizică şi va plăti 2.500 de lei


• SUBIECTE ÎN ACTUALITATE

Pro TV, șapte din zece Premii TVmania. Antena 1, două trofee
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
3.12.2013

Pro TV a o obțin cele mai multe trofee (șapte) la Gala Premiilor TVmania, care s-a desfășurat în această seară, la Teatrul Bulandra.

Antena 1 a plecat acasă cu două premii, iar Kanal D a câștigat o categorie. Citeşte tot articolul


Costi Mocanu, Gusti Roman, Dragoș Stanca și Bogdan Prăjișteanu la Future of Media. Cristi Manafu și Petrișor Obae, moderatori
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
3.12.2013

Costi Mocanu (Head of Voyo), Gusti Roman (Head of Digital, Antena TV Group), Bogdan Prăjișteanu (Expert Media), Adrian Boțan (McCann Erickson) și Dragoș Stanca (Managing Partner, ThinkDigital Romania) sunt câțiva dintre speakerii conferinței Future of Media, care va avea loc pe 5 decembrie, la hotelul Marriott, din București. Discuția va fi moderată de Cristi Manafu și Petrișor Obae. Citeşte tot articolul


Producatorul general al Realitatea TV pleaca de la postul de stiri
Petrişor Obae
Paginademedia.ro
3.12.2013

Andrei Cojocaru, producator general Realitatea TV, pleaca de la postul de stiri. Citeşte tot articolul


EXCLUSIV ! Scandal urias in Antena 1 ! Se ingroasa gluma in cazul homosexualului umilit ! Cheloo, luat la ochi de englezii care detin licenta X Factor ! « A fost lipsit de respect si nu si-a facut datoria de jurat » !
Wowbiz.ro
04.12.2013

Reactia lui Cheloo de la Parazitii fata de un concurent cu orientari homosexuale de la concursul X Factor ar putea sa aiba repercursiuni serioase asupra postului Antena 1. Citeşte tot articolul


• TVR

ActiveWatch a sesizat Comisia de Etică a TVR în cazul unui corespondent din Chișinău
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
3.12.2013

Organizația ActiveWatch a sesizat astăzi Comisia de Etică și Arbitraj a TVR în cazul lui Doru Dendiu, șeful filialei Republica Moldova a Partidului Mișcarea Populară, aflat sub contract cu TVR în calitate de corespondent la Chișinău. Citeşte tot articolul


ActiveWatch sesizeaza Comisia de Etica si Arbitraj a TVR in cazul jurnalistului Doru Dendiu, seful filialei din R.Moldova a Partidului Miscarea Populara
V.M.
HotNews.ro
Marţi, 3 decembrie 2013, 22:05

Agentia de Monitorizare a Presei - ActiveWatch a sesizat, marti, Comisia de Etica si Arbitraj a TVR in cazul lui Doru Dendiu, seful filialei Republica Moldova a Partidului Miscarea Populara, aflat sub contract cu TVR, unde a fost corespondent la Chisinau, anunta organizatia. Citeşte tot articolul


Prime de un milion de euro la TVR ?! Dezvaluiri pentru DNA despre afacerile clanului Saftoiu
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
3 decembrie, 2013 la 21:33

Ada Mesesan (foto), membru in Consiliul de Administratie al TVR, a ramas una dintre foarte putinele voci ale institutiei care mai trage semnale de alarma despre dezastrul in care se zbate televiziunea publica.

A facut-o recent, cand s-a opus public tentativei lui Saftoiu&comp. de a toca niste sute de mii de euro pentru a transmite in direct ratarea calificarii de catre nationala Romaniei la Campionatul Mondial de fotbal Brazilia-2014. Citeşte tot articolul


Conducerea Televiziunii publice începe să piardă procesele intentate de membrii MediaSind !
Catalin Dumitrescu
Mediaddict.ro
4.12.2013

Federaţia Română a Jurnaliştilor MediaSind aduce la cunostinta opiniei publice prima victorie repurtată de avocatul organizației, dr. Stefan Naubauer, în procesele declanşate împotriva Societăţii Române de Televiziune de către salariaţii concediaţi la începutul acestui an, în baza unei proceduri de selectie nelegale ! Citeşte tot articolul


Istoricul George Damian : Cum a inventat TVR minoritatea aromână
Catalin Dumitrescu
Mediaddict.ro
Sursa : George Damian blog
3.12.2013

Istoricul George Damian a sesizat un lucre cărora multora dintre noi le-a trecut pe lângă timpane. Iată articolul :

Televiziunea Română a reuşit performanţa să îi includă pe aromâni la capitolul „Emisiuni pentru alte minorităţi”, în raportul de activitate pe anul 2012. Citeşte tot articolul


Andreea Marin, despre zvonul că emisiunea ei iese din grila TVR : “Deranjăm, e adevărat !”
Valeriu Gardin
Mediaddict.ro
Sursa : National

Zvonurile cum ca emisiunea moderata de Andreea Marin va fi scoasa din grila de programe a TVR 1 au ajuns si la urechile prezentatoarei TV care s-a aratat extrem de surprinsa de informatiile aparute in presa. Citeşte tot articolul


Liviu Mihaiu, TVR : Mai vreti, fratilor, sa ne unim cu Basarabia ?
Dailybusiness.ro
03 decembrie 2013, ora 16:29

Realizatorul TV Liviu Mihaiu (foto) si invitatii sai dezbat subiectul unirii cu Basarabia marti, 3 decembrie, ora 21.10, la TVR 1 si pe TVR+. Citeşte tot articolul


• OPINII

CTP, din nou la Antena 3 dupa ce a acuzat postul TV ca nu respecta Justitia
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
3 decembrie, 2013 la 22:59

Cristian Tudor Popescu a reintrat din nou in gratiile Antenei 3 dupa o lunga perioada in care a lipsit de ecranele televiziunii trustului Intact.

Stampilat deseori drept “basist” si taxat in direct de realizatori precum Mircea Badea, CTP a cam stat departe de Antena 3 in ultima vreme. Citeşte tot articolul


Opinie de jurnalist : cum arata „un popor tampit de presa”
Adrian Halpert
Reportervirtual.ro
3 decembrie, 2013 la 12:32

Jurnalistul si cineastul Dan Alexe (foto mare) publica pe blogul sau un text care ilustreaza cum nu se poate mai bine starea presei romanesti. Citeşte tot articolul


• STUDII

STUDIU : Ţara cu cei mai numeroşi « dependenţi de televizor » din Europa
Florin Badescu
Mediafax.ro
LONDRA, 3.12.2013, 17:54

Bulgaria este ţara cu cei mai numeroşi « dependenţi de televizor » din Europa, întrucât 43% dintre cetăţenii acestei ţări petrec în medie peste trei ore pe zi în faţa micilor ecrane. Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect :

Wall-street.ro - Bulgarii si britanicii se uita cel mai mult la televizor


• AUDIENŢE

Antena 3 și România TV au câștigat audiență în noiembrie
Valeriu Gardin
Mediaddict.ro
Sursa : Forbes.ro
3.12.2013

Audiența Antena 3 a crescut în luna noiembrie față de luna precedentă.

Și România TV a câștigat „teren” în sondajele naționale. Realitatea TV nu mai ține pasul cu televiziunile concurente. Citeşte tot articolul


Andreea Cretulescu, debut slab la Romania TV, sub media de audienta a postului
Adrian Halpert
Reportervirtual.ro
3 decembrie, 2013 la 14:34

Desi a fost o emisiune promovata agresiv, desi curiozitatea publicului este mai ridicata la debut si desi invitatul a fost actorul Dan Puric (de obicei aducator de audienta), prima aparitie a Andreei Cretulescu la Romania TV a fost sub asteptarile managementului postului. Citeşte tot articolul


• DIVERSE

Cum se vede România în jurnalul unui fost preşedinte al CNA
Cristian Teodorescu
Voxpublica.realitatea.net
02 Dec la 15:56

Cînd era purtătorul de cuvînt al preşedintelui Emil Constantinescu, tînărul prozator, gazetar şi scenarist Răsvan Popescu a ţinut un jurnal. L-a publicat după ce a plecat de la Cotroceni.

Despre cel căruia îi purta cuvintele a scris cu înţelegere, dar fără să-i ierte indeciziile şi bîlbele de comunicare. Între timp fostul purtător de cuvînt ajunsese membru în CNA, din partea preşedinţiei. Citeşte tot articolul