Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserţiilor de publicitate (22 – 28.02.2010)

30.03.2010


envoyer l'article par mail title=

În perioada 22 – 28.02.2010 au fost monitorizate duratele orare ale inserţiilor de publicitate la posturile Antena 1, Antena 3, B1TV, Kanal D, Naţional TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, TVR1.


PDF - 339.9 ko
Duratele orare ale inserţiilor de publicitate
Antena 1, Antena 3, B1TV, Kanal D, Naţional TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, TVR1

Întruniţi în şedinţa publică din data de 30.03.2010, membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au analizat raportul de monitorizare, întocmit de direcţia de specialitate, pentru zece posturi centrale de televiziune, cu privire la durata publicităţii inserate în intervale de o oră, în perioada 22 – 28.02.2010. Constatând încălcări ale prevederilor art. 35 alin. 1 din Legea Audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare [“(1) Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute (...)”], Consiliul a hotărât să sancţioneze, pentru depăşirea în mod repetat, a timpului de 12 minute pe oră alocat publicităţii, postul de televiziune OTV, cu amendă în cuantum de 20.000 de lei.


Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserţiilor de publicitate (01-15.12.2009 şi 25-31.01.2010)