RECOMANDARE nr. 1 din 04.05.2011 privind difuzarea spoturilor TV din cadrul campaniei naționale de prevenție a bolilor sistemului cardiovascular

Având în vedere incidenţa bolilor cardiovasculare, principala cauză a mortalităţii în România, şi faptul că aceasta este o problemă de interes public,
în scopul promovării campaniei naţionale de prevenţie a bolilor sistemului cardiovascular desfăşurate sub egida Fundaţiei Române a Inimii,
având în vedere rolul televiziunii în sensibilizarea opiniei publice,
în baza parteneriatului încheiat între Consiliul Naţional al Audiovizualului, Societatea Română de Cardiologie şi Fundaţia Română a Inimii,
în temeiul art. 10 alin. (3) lit. i) şi al art. 17 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
Consiliul Naţional al Audiovizualului adoptă următoarea
Recomandare :
Art. 1 – (1) Consiliul Naţional al Audiovizualului recomandă posturilor de televiziune difuzarea, în regim noncomercial, a spoturilor puse la dispoziţia lor de către Fundaţia Română a Inimii, în cadrul campaniei naţionale de prevenţie a bolilor sistemului cardiovascular.
(2) Spoturile precizate la alin. (1) se difuzează în condiţiile art. 142 din Decizia CNA nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual.
Art. 2 – În aplicarea dispoziţiilor art. 120 alin. (5), teza finală, din Decizia CNA nr. 220/2011, în perioada în care difuzează un spot din cadrul campaniei naţionale de prevenţie a bolilor sistemului cardiovascular, furnizorii de servicii media audiovizuale pot renunţa la difuzarea mesajelor de avertizare precizate la art. 120 alin. (4) din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual.
Preşedinte,
Răsvan Popescu
Pachetul şcolarului |
Fructe si legume |