Ordinea de zi a şedinţei de marţi, 23 martie 2010, ora 10.00

22.03.2010


envoyer l'article par mail title=

1. Solicitare prelungire licenţă audiovizuală cu 9 ani :

  • S.C. PRO TV SA Bucureşti pentru PRO TV Timişoara.

2. Informări ale Serviciului Inspecţie cu privire la :

  • TV Etalon Rm Vâlcea – reclamaţiiile nr.3365/11.03.2010 şi nr.3600/15.03.2010 ;
  • Acces TV Tg. Jiu ;
  • Antena 1 Alba Iulia ;
  • Mondo TV ;
  • Situaţia controalelor la reţele CATV ca urmare a reclamaţiilor.

3. Proiect de decizie privind condiţiile de acordare, modificare şi de prelungire a valabilităţii licenţei şi a deciziei de autorizare audiovizuală, exceptând cele pentru difuzarea în sistem digital terestru.

4. Solicitare modificare serviciu programe şi adresa nr.3819/18.03.2010 de la Someş TV cu privire la extinderea ariei de difuzare a programulu.

5. Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al C.N.A., pus în concordanţă cu structura organizatorică în vigoare de la 1 martie 2010.

6. Discutare adrese :

  • nr.3834/18.03.2010 de la Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor de promovare a campaniei « Ia atitudine », campaniei de redirecţionare a procentului de 2% din impozitul pe venit.
  • nr.3960/19.03.2010 de la Institutul Cultural Român – solicită difuzarea în regim d4e campanie noncomercială a spotului TV de promovare a celei de-a XIV-a ediţii a Festivalului Filmului European, în perioada 24 aprilie – 30 mai 2010.
  • nr.3977/22.03.2010 de la PETROM – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor TV de promovare a proiectului „Ţara lui Andrei”, în perioada 5 aprilie – 1 mai 2010.
  • nr.3956/19.03.2010 de la Organizaţia Sindicală Folclor Nepieritor – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului de promovare a spectacolului de folclor religios „Hristos a Înviat !”, spectacol ce va avea loc pe data de 31 martie 2010 şi va fi difuzat pe TVR.

7. Diverse