Ordinea de zi a şedinţei de joi, 25 februarie 2010, ora 10.30
24.02.2010

1. Rapoarte de monitorizare :
- Posturi TV – emisiuni de ştiri, difuzate pe data de 13.02.2010 – reclamaţiile nr.1921 şi 1923/15.02.2010
- Posturi TV – spotul publicitar pentru margarina Rama cu punct de vedere de la Ministerul Sănătăţii, ANSVSA, RAC şi Unilever.
- Realitatea TV – emisiuni de ştiri difuzate pe 22 şi 23.02.2010.
2. Informări ale Serviciului Inspecţie cu privire la :
- TV Etalon Rm Vâlcea – reclamaţia nr.1704/10.02.2010 ;
- Transilvania Folclor Baia Mare ;
- Maramureş TV Baia Mare ;
- TL + Baia Mare ;
- TV Focus Bistriţa ;
- RTT Braşov – reclamaţia nr.2154/17.02.2010 ;
- Posturi radio – respectarea Deciziei C.N.A. nr.574/2008 privind programul local ;
- Situaţia controalelor efectuate la reţele CATV ca urmare a reclamaţiilor.
3. Solicitare cedare licenţă audiovizuală prin reţele de comunicaţii electronice :
- S.C. TC Marc Sat SRL Lupşa/Alba către S.C. Marcnet Media SRL Lupşa/Alba pentru postul Marc Sat TV.
4. Solicitări licenţe audiovizuale prin reţele de comunicaţii electronice (exclusiv videotext) :
- S.C. Nova Grup SRL Călăraşi ;
- S.C Deserve SRL Baia Mare ;
- S.C. Norbert Comunication SRL Hălăuceşti/Iaşi ;
- S.C. Ema Serv SRL Răducăneni/Iaşi ;
- S.C. Digital Cable Systems SA Bucureşti.
5. Solicitare schimbare denumire :
- S.C. Radio SRL Braşov din Super TV în Mix 3 pentru Predeal
6. Discutare adrese :
- nr.2379/22.02.2010 de la Ministerul Sănătăţii – solicită sprijinul C.N.A. cu privire la difuzarea unui spot de informare a populaţiei referitor la noua strategie de vaccinare antiHPV.
- nr.2072/16.02.2010 de la Special Olympics România – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului de promovare a unor evenimente sportive dedicate persoanelor cu dizabilităţi intelectuale, în perioada 10 – 31 martie 2010.
- nr.2273/18.02.2010 de la Alianţa Naţională pentru Boli Rare România – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor de promovare a campaniei cu tema „Bolile rare – o prioritate de sănătate publică”
- nr.2155/17.02.2010 de la doamna Livia Taran – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a apelului umanitar de strângere de fonduri pentru Alexandra Comănici, fonduri necesare pentru efectuarea unui transplant de celule stem.
- nr.2447/23.02.2010 de la Clubul UNESCO Adolescenţii - solicită promovarea în regim de campanie noncomercială a proiectului naţional „Opera Prima”, în perioada martie – decembrie 2010.
- nr.1487/05.02.2010 de la Asociaţia Club of Road Bucureşti – solicită sifuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor radio/TV „Nu fi dezordinar”, campanie ce are ca scop conştientizarea populaţiei cu privire la protejarea mediului, prin strîngerea selectivă a gunoaielor din locurile destinate recreerii.
- nr.2405/22.02.2010 de la Asociaţia REACT – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor radio/TV „O şansă pentru viaţă”, în perioada martie – aprilie 2010.
- nr.2381/22.02.2010 de la Societatea Naţională de Cruce Roşie din România – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor de promovare a Programului Naţional „Banca de Alimente”, în perioda 1 martie – 31 august 2010.
- nr.2276/18.02.2010 de la Elite Art Club UNESCO – solicită promovarea pe TVR a concertului „PROMOS of Delight Easter Adition 2010 – Voices of Romance”, concert ce va avea loc pe data de 27 martie 2010 la Ateneul Român
- nr.1974/15.02.2010 de la Asociaţia pentru Susţinerea şi Promovarea Artiştilor – solicită promovarea în regim de campanie noncomercială a Festivalului Intenaţional Watumi Festival & Fringe”, festival ce va avea loc în perioada 7 – 11 iulie 2010
7. Întâlnire cu reprezentanţii posturilor de televiziune, ai IGPR, Ministerului Public, Centrului Român pentru Copii Dispăruţi şi Exploataţi Sexual, Direcţiei pentru Apel Unic de Urgenţă „112” – pentru discuţii cu privire la proiectul european „Sistemul Naţional de Alertă Răpire/Dispariţie Gravă a unui Copil” – ora 13.00.
8. Diverse.