Ordinea de zi a şedinţei de joi, 11 februarie 2010, ora 10.30

10.02.2010


envoyer l'article par mail title=

1. Solicitare licenţă audiovizuală prin reţele de telecomunicaţii :

  • S.C L&I Logistic Company SRL Pleniţa/Dolj pentru postul General TV Craiova

2. Proiect de decizie privind : „Acordarea şi modificarea avizului de retransmisie” ; „Aprobarea procedurii şi a condiţiilor de acordare/modificare şi de prelungire a valabilităţii licenţelor audiovizuale şi a procedurii de eliberare/modificare a deciziei audiovizuale.

3. Informări ale Serviciului Inspecţie :

  • Kiss FM Tulcea şi Kiss FM Sibiu ;
  • Magic FM Buzău ;
  • RTT Braşov – reclamaţia nr.1046/27.01.2010 ;
  • Sinteza controalelor efectuate la reţele CATV ca urmare a reclamaţiilor.

4. Solicitare cedare licenţă audiovizuală :

  • S.C. Comăniciu Cable System SRL Făgăraş către S.C. Cablu Neva Sat SRL Făgăraş pentru KATV CCS.

5. Solicitări amânare termene intrare în funcţiune.

6. Avize de retransmisie.

7. Discutare adrese :

  • nr.1258/01.02.2010 de laTele M Botoşani – referitoare la reţeaua UPC Botoşani.
  • nr.1609/09.02.2010 de la S.C. Nova Press Braşov – Notificare privind modificarea serviciului de programe.
  • nr.1417/04.02.2010 de la S.C. Ocram Televiziune SRL – solicită reanalizarea deciziei de sancţionare cu amendă în cuantum de 15.000 lei a postului OTV.
  • nr.1519/08.02.2010 de la S.C. Comaugusta SRL Petrila – solicită anularea deciziei de sancţionare cu amendă a societăţii, întrucât la data la care au fost sancţionaţi, societatea era deja în procedură de insolvenţă.
  • nr.1409/04.02.2010 de la Fundaţia Sfânta Irina – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor radio/TV de promovare a campaniei umanitare „Dă-i vieţii un sens”, campanie de strângere de fonduri pentru acordare de asistenţa medicală persoanelor bolnave de cancer aflate în stadiul terminal.
  • nr.1389/03.02.2010 de la HOSPICE Casa Speranţei – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor radio/TV de promovare a campaniei de atragere de fonduri prin SMS „Ajută-i să trăiască fiecare clipa !”, campanie ce se va desfăşura în perioada februarie – aprilie 2010.
  • nr.1592/09.02.2010 de la Marketer – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a unui spot de promovare a evenimentului Mobile Advertising Congress, campanie ce se va desfăşura în perioada 10 – 24 februarie 2010.
  • nr.1393/03.02.2010 de la Fundaţia Cliniclowns România – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului TV de redirecţionare a impozitului de 2% din impozit, pentru programele de asistenţă ale fundaţiei, campanie ce se va desfăşura în perioada 15 februarie – 31 martie 2010.
  • nr.1423/04.02.2010 de la FC Sportul Studenţesc – referitoare la difuzarea spotului de conştientizare a problemelor de sănătate cu care se confruntă populaţia României.

8. Diverse.