Decizia nr. 522 din 03.10.2013

07.10.2013


envoyer l'article par mail title=

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A.

 BucureÅŸti, Åžos. BucureÅŸti-PloieÅŸti nr. 172-176, Clădirea Willbrook, corp A, et. 3, cam. 5, sector 1 C.U.I. 14080700

 pentru postul de televiziune REALITATEA TV

 ÃŽntrunit în ÅŸedinţă publică în ziua de 3 octombrie 2013, Consiliul NaÅ£ional al Audiovizualului a analizat raportul întocmit de DirecÅ£ia Monitorizare, în baza sesizărilor înregistrate sub nr. 8648/07.08.2013 ÅŸi nr. 8648rev/14.08.2013, cu privire la ediÅ£iile emisiunii « Deschide lumea » difuzate de postul REALITATEA TV în zilele de 24 iulie ÅŸi 5 august 2013. Postul de televiziune REALITATEA TV aparÅ£ine S.C. REALITATEA MEDIA S.A. (licenÅ£a audiovizuală nr. S-TV 30.7/27.03.2001, decizia de autorizare nr. 447.0/30.10.2001 ÅŸi reautorizare nr. 447.2-1/25.10.2011).
 ÃŽn urma dezbaterilor ce au avut loc după analizarea raportului de monitorizare ÅŸi a vizionării înregistrărilor, membrii Consiliului au constatat că radiodifuzorul a încălcat prevederile art. 3 alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările ÅŸi completările ulterioare, precum ÅŸi dispoziÅ£iile art. 66 alin. (1) lit. (a) ÅŸi alin. (2) din Decizia nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conÅ£inutului audiovizual, cu modificările ÅŸi completările ulterioare, norme emise în aplicarea Legii audiovizualului. Potrivit prevederilor Legii audiovizualului, toÅ£i furnizorii de servicii media audiovizuale au obligaÅ£ia să asigure informarea obiectivă a publicului prin prezentarea corectă a faptelor ÅŸi evenimentelor ÅŸi să favorizeze libera formare a opiniilor.
 Conform prevederilor din Codul audiovizualului :
 Art. 66
 (1) ÃŽn programele de ÅŸtiri ÅŸi dezbateri informarea în probleme de interes public, de natură politică, economică, socială sau culturală, trebuie să respecte următoarele principii :
 a) asigurarea imparÅ£ialităţii, echilibrului ÅŸi favorizarea liberei formări a opiniilor, prin prezentarea principalelor puncte de vedere aflate în opoziÅ£ie, în perioada în care problemele sunt în dezbatere publică ;
 (2) Prezentarea principalelor puncte de vedere aflate în opoziÅ£ie se asigură, de regulă, în cadrul aceleiaÅŸi emisiuni, iar în mod excepÅ£ional, în emisiunile următoare ; în cazul în care cei solicitaÅ£i refuză să participe sau să îşi precizeze punctul de vedere, acest fapt trebuie menÅ£ionat pe post ; absenÅ£a punctului de vedere al uneia dintre părÅ£i nu exonerează realizatorul/moderatorul de asigurarea imparÅ£ialităţii.

 Postul de televiziune RealitateaTV a difuzat în zilele de 24.07.2013 ÅŸi 05.08.2013, cu începere de la ora 18.30, emisiunea de dezbateri „Deschide lumea”. Unul dintre subiectele discutate în cadrul acestor emisiuni a fost legat de proiectul de înfiinÅ£are pe aeroportul din Tuzla, a unui punct vamal cu „administrare privată”. ÃŽn cadrul ediÅ£iei din 24.07.2013 a emisiunii Deschide lumea, moderată de dna. Eli Roman, au participat, în calitate de invitaÅ£i, domnii : Mircea CoÅŸea, Bogdan Ficeac-sociolog, Alex CăutiÅŸ-jurnalist, Silviu Mănăstire-jurnalist RealitateaTv.

 Redăm spre exemplificare, din raportul de monitorizare al emisiunii din 24.07.2013 : Eli Roman : Rămânem în judeÅ£ul ConstanÅ£a, acolo unde am putea vorbi în viitorul imediat apropiat de primul punct de frontieră privat pe Aeroportul InternaÅ£ional Tuzla, încă aerodromul Tuzla, mai ales că vorbim de o iniÅ£iativă a fostului secretar de stat din cadrul MAI Valentin Preda, încă de pe vremea ministrului Silaghi care cerea punct de frontieră pe aerodromul constănÅ£ean Tuzla, presa relata la acea vreme, un punct de fontieră privat administrat de o firmă africană ÅŸi reprezentată de un fost ÅŸef SIE pe numele lui Dorin IvaÅŸcu. AÅŸ vrea să-i întreb pe invitaÅ£ii mei, bun, e bine, e rău, domnule profesor, să aibă România un astfel de punct de frontieră privat ? ÃŽn condiÅ£iile în care vorbim că în spatele acestui punct de frontieră privat, iniÅ£iatorul acestei note de fundamentare, respectiv a unei note de guvern care încă nu au fost semnate ce-i drept de către Guvernul României, urmează să fie semnate, se află, iată, un fost secretar de stat, anul acesta în februarie ridicat din faÅ£a Ministerului Transporturilor de către DNA ÅŸi pus sub urmărire penală, faptul că vorbim de această firmă care administrează, de această firmă privată din Tanzania care administrează aerodromul Tuzla ÅŸi în spatele căruia se află un fost ÅŸef SIE, implicat ÅŸi în Å¢igareta 2, cum privim ... ar trebui să privim cu suspiciune un astfel ... crearea unui astfel de punct vamal privat ? Mircea CoÅŸea : Eu ÅŸtiu că în anumite ţări, nu ÅŸtiu dacă mai există, existau puncte de frontieră private, dar nu făceau vamă, făceau doar operaÅ£iunea de pază, de pază, de control, deci un fel de firme de pază până la urmă, nu ÅŸtiu dacă mai există sau nu, nu sunt informat, în România însă, da, le privesc cu suspiciune. (...) Statul român e un prost gestionar. Statul român e un stat care îşi pierde încet încet autoritatea ÅŸi funcÅ£ionalitatea ÅŸi văd că începem să avem chiar puncte de frontieră private. Acolo ce se va face ? Trafic de Å£igări, de ... Silviu Mănăstire : Dacă ne uităm după istoricul patronului companiei, putem să ne gândim la multe. Mircea CoÅŸea : Cine, domnul acela din Tanzania ... ? Silviu Mănăstire : Ţările africane erau folosite, există un raport al NaÅ£iunilor Unite vizavi de traficul de armament, este ÅŸi dosarul celebrului mafiot Victor But, arestat de americani pentru trafic de armament, Victor But folosea cu precădere companii aeriene înfiinÅ£ate în Africa, Tanzania, Coasta de FildeÅŸ, pentru că traficul de armament ÅŸi banii frumoÅŸi se făceau tot în Africa unde există conflicete nesfârÅŸite întreÅ£inute de către traficanÅ£ii ăştia ai morÅ£ii, (03:05)- iar domnul IvaÅŸcu, numele dânsului a apăut tocmai în Å¢igareta 2, în dosarul acela, tot pe suspiciuni legate de traficul de armament, Å£igări, cu companii înfiinÅ£ate în Africa. Pe mine, Eli, ce mă surprinde, nu se mai fac ordonanÅ£e de urgenţă ÅŸi hotărâri de guvern cu dedicaÅ£ie pentru companii private cum s-a întâmplat la începutul anilor 90. Atuncea, care era prim ministru, domnul Petre Roman, domnul Stolojan în mugurii democraÅ£iei se făceau tot felul de HG-uri cu dedicaÅ£ie pentru persoane fizice, pentru companii, pentru diferite grupuri de interese. Suntem în 2013 ÅŸi am citit ÅŸi eu hotărârea de guvern ÅŸi mi-am făcut cruce, da ? Deci cu dedicaÅ£ie, sută la sută pentru compania ... Eli Roman : Să menÅ£ionăm că nu este semnată de premier ÅŸi nici nota de fundamentare încă nu a fost asumată de miniÅŸtri ... Silviu Mănăstire : Are în spate toate avizele, da ! Să dai o hotărâre de guvern cu dedicaÅ£ie pentru o companie privată, pentru Regional Air Services cu sediul în Tanzania, cu off-shore-uri cu treburi de genul ăsta, mi se pare mai mult decât o iresponsabilitate ÅŸi cred că premierul Victor Ponta care are obiÅŸnuinÅ£a să citească cu atenÅ£ie fiecarea act, să se uite cu atenÅ£ie pe nota de fundamentare, să-l cheme pe Vali Preda de la ConstanÅ£a să-l întrebe ce aÅ£i vrut voi să faceÅ£i la Tuzla sau ce vreÅ£i să faceÅ£i, cum aÅ£i găsit firma asta, tocmai firma asta să o faceÅ£i, (04:35)- care este istoricul prin care Autoritatea Aeronautică Civilă i-a dat acestui domn IvaÅŸcu aeroportul, avizele. O altă informaÅ£ie importantă, domnul IvaÅŸcu a fost numit în martie anul acesta membru în consiliul de administraÅ£ie la Autoritatea Aeronauică Civilă, adică tocmai proprietarul firmei care cere să se facă aeroport ... Bogdan Ficeac : VedeÅ£i, în chestiunea aceasta cu aeroportul ÅŸi cu ceea ce spunea Silviu, pot exista anumite conexiuni cu traficul de armament ÅŸi cu alte opreraÅ£iuni de genul ăsta care intră clar în sfera siguranÅ£ei naÅ£ionale. Åži dacă tot se face CSAT-ul ăla cu prilejul CFR marfă, iată un prilej foarte bun să se discute ÅŸi modul în care au fost date aceste avize ÅŸi ce se ascund în spatele acestei firme care poate fi suspectată prin personajele aflate la conducerea ei de diverse activităţi care ar avea, eu ÅŸtiu, tangenţă cu siguranaÅ£a naÅ£ională. (...) 06:55- Din punctul meu de vedere, suspectă la chestiunea cu aeroportul e într-adevăr firma asta din Tanzania cu acest domn IvaÅŸcu ... Eu nu înÅ£eleg de ce ... Eli Roman : Trebuie precizat că ulterior a fost înscrisă ÅŸi aici la Registrul ComerÅ£ului, am văzut că are acÅ£ionari români ... (...) Silviu Mănăstire : Aicea discutăm despre un personaj, acest domn IvaÅŸcu care este până la urmă angajatul Ministerului Transporturilor pentru că face parte din consiliul de administraÅ£ie de la această autoritate aeronautică, este angajatul ministerului cum ar veni, reprezentantul ministerului în CA-ul de acolo, are suficiente relaÅ£ii ÅŸi pile încât să genereze nota aia de fundamentare ÅŸi practic să creioneze o hotărâre de guvern care este pe masa premierului, plus că are legăturile ÅŸi cu ... a lucrat în Servicul de InformaÅ£ii Externe, deci, ceva, ceva cunoÅŸtinÅ£e ÅŸi spate o avea, că nu poÅ£i ajunge membru în consiliul de administraÅ£ie ÅŸi să-Å£i faci cu dedicaÅ£ie o hotărâre de guvern. (...) .... Eli Roman : Noi ne-am sesizat în privinÅ£a acestui posibil punct de frontieră privat, vom vedea ce se va întâmpla dacă premierul Victor Ponta îşi va asuma ÅŸi va semna această hotărâre de guvern. (...)

 Subiectul privind proiectul de înfiinÅ£are a unui punct vamal administrat privat la Tuzla a fost reluat în cadrul ediÅ£iei din 5 august 2013, la discuÅ£ii participând, în calitate de invitaÅ£i domnii : Mirel Palada-sociolog, Ovidiu Marincea- jurnalist, Adrian Izvoranu - director al ConfederaÅ£iei Patronale din Industrii Servicii ÅŸi ComerÅ£, Eduard Pastia- jurnalist RealitateaTV. Redăm din raportul de monitorizare al emisiunii : Eli Roman : Avem de dat un drept la replică, în virtutea dreptului la replică trebuie să facem următoarele precizări care vin să clarifice câteva din afirmaÅ£iile făcute în emisiunea Deschide Lumea din data de 24 iulie referitoare la firma Regional Air Services care, discutam noi la acea vreme, ar putea fi cea care va administra un punct vamal pe aerodromul Tuzla, precizările care au venit în scris din partea Regional Air Services fac referirte la următoarele afirmaÅ£ii, cum că Regional Air Services Aeroport Tuzla ar urma să devină o vamă privată este greÅŸită, facilitatea de vamă ÅŸi frontieră este un serviciu al statului în beneficiul cetăţenilor ÅŸi nu un serviciu privat. De asemenea, cum că afirmaÅ£ia „Regional Air Services ÅŸi Aeroportul Tuzla ar fi o firmă off-shore” este incorectă potrivit dreptului la replică, compania fiind înregistrată în România ÅŸi funcÅ£ionând exclusiv pe teritoriul statului român. De asemenea, avem afirmaÅ£ia că „Regional Air Services Aeroport Tuzla are legătură cu vreo firmă din Tanzania sau cu activităţi infracÅ£ionale sau ilegale” este incorectă potrivit reprezentanÅ£ilor Regional Air Services ÅŸi „Hotărârea de Guvern privind deschiderea unui punct de trecere a frontierei ÅŸi vamă pe aeroportul Tuzla este abuzivă, este incorectă din punct de vedere legal ÅŸi etic”, Tuzla este singurul aeroport din Å£ară care nu a primit niciodată finanţări nerambursabile sau ajutoare de stat ÅŸi singurul care plăteÅŸte impozit pe teren. Mai avem de precizat că aeroportul Tuzla nu este aeroport militar aÅŸa cum am discutat noi în emisiunea din 24 iulie, ci o celebră bază de aviaÅ£ie AviaSan, ne spun reprezentanÅ£ii Regional Air Services, vârful de lance al aviaÅ£iei sanitare româneÅŸti ÅŸi nu în ultimul rând, dar cred că am mai făcut această precizare că Aeroportul Tuzla nu este o companie off-shore ci o companie care deÅ£ine autorizaÅ£ia, experienÅ£a ÅŸi performanÅ£a de a zbura la distanÅ£e mai mari de 10 mile în largul mării pentru a transporta oameni ÅŸi mărfuri acolo unde ne este necesar, mă refeream la Regional Air Services care nu ar fi o companie off-shore. Eli Roman : Bun, acesta este dreptul la replică acordat celor de la Regional Air Services, însă discuÅ£ia noastră de atunci rămâne valabilă ÅŸi astăzi. Noi am ridicat câteva semne de întrebare vizavi de persoanele care se află în spatele acestei hotărâri de guvern încă nesemnate ÅŸi notă de fundamentare realizată de către, dacă vă amintiÅ£i, fostul secretar de stat în Ministerul Transporturilor, Valentin Preda, ridicat de procurorii DNA pentru suspiciuni care ar fi realizat anumite contracte nu tocmai curate ÅŸi, de asemenea, 02:45- domnul Dorin IvaÅŸcu, fost ÅŸef SIE pe vremea răposatului Nicolae CeauÅŸescu, dar ulterior numit director al Autorităţii Aeronautice Civile Române care ÅŸi-a dat acest aerodrom Tuzla în administrare propriei sale firme, Regional Air Services. De aicea am ridicat noi câteva semne de întrebare, domn’le, moralitatea acestor oameni, nu ne pune să ne întrebăm dacă pe acolo pe unde se va face acest punct vamal care va fi administrat privat să nu mai închidă ochii cei care vor fi acolo ca ÅŸi vameÅŸi, ca ÅŸi poliÅ£ie de frontieră la ce ar fi transportat pe acolo pentru că 03:30-la fel de important este de menÅ£ionat că acest Dorin IvaÅŸcu a fost implicat ÅŸi în dosarul Å¢igareta 2. Ovidiu Marincea : Eu am două întrebări aici, de ce această grabă, de ce aÅŸa pe genunchi s-a făcut acest proiect de hotărâre de guvern ... Eli Roman : ÃŽnÅ£eleg din documentarea pe care mi-am făcut-o că de doi ani de zile s-a făcut o dezbatere publică depre posibila această trecere a aerodromului Tuzla către un aeroport internaÅ£ional ... Ovidiu Marincea : Nu ÅŸtiu cât de publică a fost această dezbatere ... Eduard Pastia : Era pe pagina a 5-a a Ministerului Transporturilor unde nu ... Ovidiu Marincea : ... unde nu intră nimeni ! Eduard Pastia : Nu ... Da ... Ovidiu Marincea : Åži a doua întrebare este dacă totul este aÅŸa de frumos ÅŸi de legal ÅŸi această companie este în România ÅŸi are toate interesele pentru a opera pe acel aeroport, de ce nu a fost notificată Comisia Europeană pentru că noi încerăm să intrăm în spaÅ£iul Schengen ÅŸi cum vrem să intrăm în spaÅ£iul Schengen dacă vrem să mai deschidem un punct de trecere de frontieră ... Eli Roman : Administrat privat. Ovidiu Marincea : Administrat privat ÅŸi aÅŸa pe ÅŸestache, că e pe ÅŸestache, noi am aflat din presă de această intenÅ£ie. Unu, ÅŸi doi, aceÅŸti domni care încearcă să-l privatizeze, mă rog, acel punct de trecere a frontierei, să-l facă un punct de trecere al frontierei administrat privat. Eli Roman : ÃŽncercăm să luăm legătura cu reprezentanÅ£ii Regional Air Services invitându-i de altfel să avem un dialog cel puÅ£in telefonic cu directorul acestei companii pentru a clarifica ÅŸi aceste aspecte vizavi de aceste nume pe care noi le-am ridicat în dezbatere, nume care nu fac cinste nu, unui viitor aeroport internaÅ£ional ÅŸi punct vamal administrat privat. (...)

 Analizând conÅ£inutul celor două ediÅ£ii ale emisiunii “Deschide lumea”, membrii Consiliului au constatat că modul în care subiectul referitor la proiectul de înfiinÅ£are a unui punct vamal la Tuzla a fost adus la cunoÅŸtinÅ£a publicului, nu a fost de natură să-i asigure acestuia o informare corectă, echilibrată, care să-i ofere posibilitatea de a–şi forma în mod liber o opinie. Astfel, membrii Consiliului au apreciat că radiodifuzorul nu a asigurat o prezentare imparÅ£ială ÅŸi echilibrată a informaÅ£iilor de interes public aduse în discuÅ£ie, întrucât în niciuna dintre cele două ediÅ£ii ale emisiunii în care a fost abordat subiectul, nu au fost prezentate opinii sau puncte de vedere divergente, în opoziÅ£ie cu afirmaÅ£iile de natură acuzatoare făcute de moderatoarea emisiunii ori de invitaÅ£ii acesteia la adresa unor persoane fizice ori juridice presupus implicate în proiect. De asemenea, Consiliul a apreciat că, referitor la subiectul abordat, era necesar ca radiodifuzorul să solicite ÅŸi să prezinte ÅŸi opinii avizate, aparÅ£inând persoanelor sau instituÅ£iilor implicate efectiv în proiectul adus în atenÅ£ia publicului, astfel încât acesta să beneficieze de o informare obiectivă.

 Astfel, membrii Consiliului au apreciat că, excepÅ£ie făcând prezentarea fragmentată, în cadrul celei de a doua emisiuni, a unor informaÅ£ii cuprinse în dreptul la replică al unei societăţi comerciale, dezbaterea subiectului nu s-a făcut cu asigurarea imparÅ£ialităţii ÅŸi echilibrul opiniilor. Mai mult, prezentarea fragmentelor din dreptul la replică a fost folosită ca pretext ori context pentru reluarea discuÅ£iilor, însă nu a fost de natură să asigure o informare punctuală ÅŸi clară, după prezentare, discuÅ£iile fiind reluate în aceeaÅŸi manieră lipsită de obiectivitate. Astfel, cu toate că în dreptul la replică se explică faptul că facilitatea de vamă ÅŸi frontieră este un serviciu al statului în beneficiul cetăţenilor ÅŸi nu un serviciu privat, un astfel de atribut aparÅ£inând în exclusivitate statului, radiodifuzorul a continuat să acrediteze ideea că punctul vamal este unul “administrat privat”.

 Totodată, raportat la modul de desfăşurare ÅŸi prezentare a dezbaterilor subiectului, Consiliul a constatat ÅŸi încălcarea de către radiodifuzor a dispoziÅ£iilor legale potrivit cărora prezentarea principalelor puncte de vedere aflate în opoziÅ£ie se asigură, de regulă, în cadrul aceleiaÅŸi emisiuni, iar în mod excepÅ£ional, în emisiunile următoare. De asemenea, pentru asigurarea echilibrului ÅŸi imparÅ£ialităţii necesare pentru favorizarea liberei opinii a telespectatorilor cu privire la un subiect de interes public, norma legală obligă radiodifuzorul să menÅ£ioneze pe post faptul că a invitat sau a solicitat tuturor părÅ£ilor interesate în dezbaterea subiectului să exprime un punct de vedere, însă acestea au refuzat.

 Potrivit normei, absenÅ£a punctului de vedere al uneia dintre părÅ£i nu este de natură să exonereze realizatorul/moderatorul de asigurarea imparÅ£ialităţii. Or, faţă de modul în care s-au desfăşurat cele două ediÅ£ii ale emisiunii “Deschide lumea”, Consiliul a apreciat că acesta nu a fost de natură să dovedească faptul că radiodifuzorul solicitase puncte de vedere persoanelor implicate în respectivul proiect, însă acestea refuzaseră să le prezinte ori să participe la dezbateri. ÃŽn aceste condiÅ£ii, Consiliul a apreciat că prezentarea către public a subiectului referitor la înfiinÅ£area unui punct vamal la aeroportul Tuzla nu a fost făcută cu respectarea dispoziÅ£iilor legale referitoare la informarea imparÅ£ială, corectă ÅŸi echilibrată a publicului care să asigure libera formare a opiniilor publicului.

 Având în vedere aceste aspecte, Consiliul a decis, cu respectarea dispoziÅ£iilor art. 90 alin. (4) ÅŸi a condiÅ£iilor de legalitate prevăzute de art. 15 din Legea audiovizualului, sancÅ£ionarea radiodifuzorului S.C. REALITATEA MEDIA S.A. cu amendă în cuantum de 10.000 lei, ÃŽn temeiul ÅŸi cu respectarea art. 90 alin. (1) lit. h), alin. (2) ÅŸi (4) ÅŸi ale art. 91 alin. (1) ÅŸi (3) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările ÅŸi completările ulterioare,

 Consiliul NaÅ£ional al Audiovizualului adoptă următoarea

DECIZIE :
 Art. 1 : Radiodifuzorul S.C. REALITATEA MEDIA S.A., având licenÅ£a audiovizuală nr. S-TV 30.0/27.03.2001, decizia de autorizare nr. 447.0/30.10.2001 ÅŸi de reautorizare nr. 447.2-1/25.10.2011, se sancÅ£ionează cu amendă în cuantum de 10.000 lei pentru încălcarea prevederilor art. 3 alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările ÅŸi completările ulterioare, ÅŸi a prevederilor art. 66 alin. (1) lit. a) ÅŸi alin. (2) din Decizia nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conÅ£inutului audiovizual, cu modificările ÅŸi completările ulterioare.
 Art. 2. ÃŽn conformitate cu prevederile art. 93 alin. (3) din Legea audiovizualului, prezenta decizie poate fi atacată direct la secÅ£ia de contencios administrativ a curÅ£ii de apel, fără a fi necesară formularea unei plângeri prealabile, în termen de 15 zile de la comunicare.
 Art. 3. Potrivit dispoziÅ£iilor art. 931 alin. (1) ÅŸi (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările ÅŸi completările ulterioare, radiodifuzorul are obligaÅ£ia de a transmite în următoarele 24 de ore de la comunicare, sonor ÅŸi vizual, de cel puÅ£in 3 ori, în intervalul orar 18.00-22.00, din care o dată în principala emisiune de ÅŸtiri, următorul text :

 â€žConsiliul NaÅ£ional al Audiovizualului a sancÅ£ionat postul de televiziune REALITATEA TV cu amendă de 10.000 lei, întrucât prezentarea subiectului referitor la înfiinÅ£area unui punct vamal în aeroportul Tuzla, în cadrul ediÅ£iilor emisiunii "Deschide lumea” din 24 iulie ÅŸi 5 august 2013, nu a respectat principiile privind imparÅ£ialitatea, echilibrul punctelor de vedere ÅŸi informarea corectă a publicului, astfel încât să se asigure libera formare a opiniei telespectatorilor.”

 Vă atragem atenÅ£ia că textul nu poate fi difuzat în calupuri de publicitate.