Comunicat de presă

25.11.2008


envoyer l'article par mail title=

Întruniţi în şedinţa publică din data de 25.11.2008, membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au decis următoarea sancţiune :

somaţie publică postului Antena 3. Prin difuzarea ediţiilor emisiunii În gura presei din perioada 14.10.2008 – 17.10.2008 şi cea din data de 19.11.2008, radiodifuzorul a încălcat prevederile art. 42 (1) şi (4) din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, privind dreptul persoanei la propria imagine, precum şi folosirea de către realizatorul emisiunii a unui limbaj injurios şi violent ; de asemenea, CNA a trimis postului Antena 1 o scrisoare de atenţionare pentru difuzarea, în reluare la o oră accesibilă tuturor categoriilor de public, a emisiunii În gura presei, sancţionată cu somaţie publică.

În aceeaşi şedinţă publică, membrii Consiliului au respins plângerea prealabilă formulată de S.C. Caţavencu S.A. cu privire la Decizia C.N.A. nr.969/12.11.2008, (decizie de somare de intrare în legalitate a spotului „Corul Vânătorilor, realizat de revista Academia Caţavencu).

Serviciul Comunicare, Relaţii Publice şi Documentare