Comunicat
05.02.2021

Având în vedere Hotărârea nr. 52 din 5 noiembrie 2020 privind stabilirea unor măsuri suplimentare necesar a fi aplicate pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, emisă de Comitetul Național pentru Situații de Urgență,
Vă informăm că activitatea de relaționare cu publicul a Consiliului Național al Audiovizualului se va face în continuare on-line sau prin fax, prin poștă ori firme de curierat.
Astfel, sesizările sau petițiile pot fi transmise CNA prin intermediul formularelor postate pe site (http://www.cna.ro/PORTAL-PETI-II-adresate-CNA.html).
De asemenea, pot fi transmise solicitări de informații de interes public, cereri sau orice alte recomandări pe care intenționați să le adresați instituției noastre prin e-mail (cna cna.ro), prin fax (021.305.53.54), prin poștă sau prin servicii de curierat (București, Bulevardul Libertății nr. 14, sector 5, cod 050706).
De asemenea, documentele aprobate de CNA pot fi transmise în format electronic la solicitarea titularului licenței audiovizuale/avizului de retransmisie/deciziei de autorizare.
Vă informăm că, în această perioadă, rămâne suspendat programul de audiențe până la o dată care va fi comunicată ulterior.
Vă mulțumim pentru înțelegere !
Biroul Informare și Relații Publice