Utilizare, Atitudini şi Aşteptări ale consumatorilor de radio si TV

10.12.2004


Trimiteteţi articolul prin email title=

Utilizare, Atitudini şi Aşteptări ale consumatorilor de radio si TV

PDF - 22.4 MB
Utilizare, Atitudini şi Aşteptări ale consumatorilor de radio si TV

Cuprinde:

  1. Utilizare, Atitudini şi Aşteptări ale consumatorilor de radio si TV
  2. Convenţia europeană privind televiziunea transfrontieră
  3. Mediatizarea consumului de droguri, alcool
  4. Consumul de alcool şi politici europene
  5. Decizia Curţii Europene de Justiţie privind publicitatea la băuturile alcoolice
  6. Decizia nr. 254 din 5 iulie 2004 a CNA privind publicitatea, sponsorizarea şi teleshopping-ul,
  7. Directiva televiziunea fără frontiere a CE .

((Audit studii

PDF - 1.8 MB
Audit Studiu