Revista Presei CNA, 28 decembrie 2010

28.12.2010


Trimiteteţi articolul prin email title=

• Actualitate

Pro TV a fost lider de audienţă de Crăciun
Mediafax

Emisiunile speciale de Crăciun difuzate de Pro TV - „Happy Hour”, „Aş vrea eu”, „Land of Jokes” şi „Ştirile Pro TV”, dar şi filmele, precum „Shrek” şi „Ora de vârf 3”, au fost lider de audienţă atât pe întregul public din mediul urban, cât şi pe cel comercial, informează postul de televiziune. Citeşte tot articolul.


Radioul Public a încasat din publicitate circa 4,5 milioane de lei, în 2010
Mediafax

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a încasat din publicitate 4.539.362 de lei (TVA inclus), în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie, cea mai mare parte a veniturilor din publicitate atrase de Radioul Public mergând spre Radio România Actualităţi, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii SRR.

Potrivit SRR, activitatea de gestionare şi vânzare a spaţiului de publicitate al Radioului Public este derulată de SC CLIR Media Group SRL. Citeşte tot articolul.


Opinii

Ce e voie și ce nu e voie
De Andrei PLEŞU
Dilema veche
nici aşa, nici altminteri

În urma protestului pe care l-am semnat împreună cu alţi nouă colegi în apărarea Eugeniei Vodă, au apărut tot soiul de comentarii, care dovedesc ce periculoasă este, în orice dezbatere, abandonarea bunului-simţ. Dacă în loc să judecăm lucrurile cu o nervozitate gata-făcută, cu dorinţa de a furniza lumii o imagine de sine convenabilă, cu spontaneitatea clişeelor curente, cu reflexele unei indignări de circumstanţă, pe scurt, cu obsesii necontrolate, sau cu dorinţa de a ne pune într-o lumină bună manipulînd sloganuri previzibile, dacă, în loc de toate acestea, am fi avut calmul bunului-simţ, toată întîmplarea cu interviul lui Ion Cristoiu ar fi trecut neobservată. Citeşte tot articolul.


Minciuna publicitară
De Cezar PAUL-BĂDESCU
Cultura pe sticlă
Dilema veche

De fapt, nu se numeşte „minciună“, ci „marketing“ sau, printr-o metonimie, „succes în afaceri“. Cît sîntem copii, ni se spune că nu e frumos să minţim. Cînd devenim maturi însă, aflăm că minciunile sînt indispensabile realizării sociale. În afaceri sau în politică, domeniile care asigură succesul în lumea oamenilor mari, eşti cu atît mai admirat cu cît reuşeşti să-i duci de nas pe ceilalţi mai eficient.

Publicitatea, cea care serveşte şi afacerile, şi politica, i-a conferit minciunii statutul de vedetă. În spaţiul ei, minciuna convingătoare (chiar dacă toată lumea ştie că e vorba de un neadevăr) nu mai este pusă la zid, ci premiată şi catalogată drept „campanie de succes“. Citeşte tot articolul.


Diverse

Zece cuvinte pentru anul 2010
Autor: Rodica Binder, Redactor: Petre M. Iancu
Deutsche Welle,
27.12.2010

Good news is no news - este unul din principiile nescrise ale jurnalismului. Pare firesc aşadar ca Societatea pentru Limbă Germană să reţină la finele fiecărui an cuvintele care au marcat discursul mass media.

Germanii sunt bănuiţi că înclină să vadă paharul pe jumătate gol, că sunt bîntuiţi de tot felul de spaime, că nu disting prea mult nuanţele realităţii, preferînd să o perceapă şi s-o descrie în limitele contrastului alb-negru. Citeşte tot articolul.


Declaraţii de război la televiziunea nord-coreeană, VIDEO,
26 decembrie
REALITATEA.NET

Scene incredibile la televiziunea nord-coreeană. Soldaţii participanţi la incidentul de luna trecută au fost aduşi să-şi ameninţe adversarii în direct. Citeşte tot articolul.