Revista Presei, 31 Ianuarie 2014

31.01.2014


Trimiteteţi articolul prin email title=

• CNA

CNA vrea să scurteze lista must carry. Discuțiile au rămas în aer. Digi 24 vrea “la liber”
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
30 ianuarie 2014

Principiul must carry dă bătăi de cap membrilor CNA. Astăzi ar fi trebuit să fie aprobată lista canalelor libere la retransmisie pentru ca, la 1 februarie cel mai târziu, să fie publicată, dar există încă nelămuriri asupra listei televiziunilor dar și a aplicării principiului must carry.

Unii membri au propus limitarea listei, la doar 10 posturi comerciale, bazându-se pe o reinterpretare a articolului care vizează must carry. Citeşte tot articolul


Mai multi membri CNA reinterpreteaza legea si vor sa scurteze lista posturilor pe care cablistii sunt obligati sa le retrasmita
C. Ionescu
HotNews.ro
Joi, 30 ianuarie 2014, 19:37

Discutii naucitoare, joi, la CNA pe seama listei de televiziuni pe care operatorii de cablu sunt obligati sa le retransmita gratuit - asa-numita lista „must carry”.

De la 1 februarie, lista innoita, valabila pentru anul in curs, trebuia publicata pe site-ul CNA, insa forul audiovizual a amanat pentru martea viitoare o decizie, intrucat membrii nu au ajuns la un acord privind numarul de posturi pe care aceasta ar urma sa le contina.

Intr-o discutie din care reiese ca unii membri CNA nu cunosc Legea audiovizualului, iar altii vor sa interpreteze textul acesteia altfel decat in intelesul juridic folosit de ani de zile, s-a pus problema ca lista „must carry” sa includa mai putine posturi ca in prezent, putand fi lasate „pe bara” canale precum Nasul TV, Look TV, Transilvania L!ve sau TV H. Citeşte tot articolul


Digi24, postul de ştiri al RCS&RDS, ar putea deveni obligatoriu la retransmisie pentru toţi cabliştii
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 30.01.2014, 20:25

Digi 24, televiziunea de ştiri a companiei de cablu RCS&RDS, s-a declarat liberă la retransmisie şi fără condiţionări tehnice sau financiare şi vrea să intre în lista posturilor „must carry”, care sunt obligatorii la retransmisie pentru toţi cabliştii din România. Citeşte tot articolul


Primele date oficiale de audiență ale Digi 24. Câți români se uită la postul RCS. Digi ar putea intra pe toți cabliștii
Petrişor Obae
Paginademedia.ro
30 ianuarie 2014

Câți telespectatori are Digi 24? Până acum, întrebarea nu avea răspuns, pentru că televiziunea de știri a companiei RCS a ales să nu fie în sondajele de audiență.

Canalul a fost nevoit însă să plătească pentru cifrele de audiență. Citeşte tot articolul


Primele date de audienta pentru Digi 24. Postul de stiri al RCS&RDS vizeaza retransmiterea si prin retelele de cablu concurente
C. Ionescu
HotNews.ro
Vineri, 31 ianuarie 2014, 1:17

CNA a discutat, joi, lista posturilor pe care operatorii de cablu ar trebui sa le retransmita in 2014.

Cele doua variante de lucru avute in vedere in ultima sedinta a Consiliului includ, pe pozitia 13, postul de stiri al RCS&RDS, Digi 24, cu precizarea ca acest canal a cerut date pentru completarea declaratiei must-carry la ARMA. Citeşte tot articolul


Va intra Digi 24 TV pe toate reţelele de cablu din România?
Bogdan Irimescu
Reportervirtual.ro
12:09 am, 31 ianuarie 2014

Digi 24 TV s-a declarat liberă la retransmisie şi fără condiţionări tehnice sau financiare şi vrea să intre în lista posturilor „must carry”...

O mişcare importantă de strategie a grupului RCS-RDS vine să mărească şi mai mult concurenţa pe piaţa televiziunilor de ştiri, una, oricum aglomerată. Antena 3, Romania TV, B 1 TV, Realitatea TV şi Digi 24 TV compun la ora actuală lista posturilor private de ştiri. Citeşte tot articolul


Televiziunea Digi 24, somată public de CNA pentru o anchetă despre un posibil trafic de organe
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 30.01.2014, 21:37

CNA a decis, joi, să someze public televiziunea Digi 24, pentru încălcarea legislaţiei audiovizualului privind informarea corectă în emisiunile informative din 24 şi 25 octombrie 2013, în care a fost prezentată o anchetă jurnalistică despre un posibil trafic de organe la Institutul Clinic Fundeni. Citeşte tot articolul


Cozmin Guşă a primit permisiunea CNA de amânare a punerii în funcţiune a Realitatea Plus
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 30.01.2014, 21:40

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aprobat, în şedinţa de joi, o solicitare a societăţii Geopol International SRL, care îi are ca acţionari pe Cozmin Guşă şi Maricel Păcuraru, de amânare cu şase luni a punerii în funcţiune a televiziunii de ştiri Realitatea Plus. Citeşte tot articolul


Gușă, păsuit șase luni ca să-și lanseze Realitatea Plus, televiziunea internațională
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
30 ianuarie 2014

Lansarea postului de știri Realitatea Plus se amână. Firma lui Gușă, Geopol International, a obținut de la CNA o prelungire a valabilității licenței cu șase luni. Citeşte tot articolul


Realitatea Media a pierdut trei licenţe locale, două de televiziune şi una de radio
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 30.01.2014, 21:37

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să retragă licenţele audiovizuale ale Realitatea TV Alba Iulia, Realitatea TV Baia Mare şi Realitatea FM Piteşti. Citeşte tot articolul


CNA: Melodii ale lui Adi de la Vâlcea şi Florin Salam, interzise de la difuzare pe TV înainte de 23.00
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 30.01.2014, 20:36

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să interzică de la difuzare pe posturile de televiziune, înainte de ora 23.00, 15 videoclipuri ale unor melodii interpretate de cântăreţi de manele precum Adi de la Vâlcea şi Florin Salam. Citeşte tot articolul


15 manele interzise pe timpul zilei. Fără Salam, fără Șușanu, Edy Talent și Alin Puştanu
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
30 ianuarie 2014

Consiliul Național al Audiovizualului a decis să someze posturile de muzică să nu mai difuzeze decât după ora 23.00 o serie de manele pentru că încalcă legislația privind protecția minorilor. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Romanialibera.ro - CNA: 15 manele au fost interzise pe TV în timpul zilei

Adevarul.ro - Manele cu Florin Salam şi Adi de la Vâlcea, interzise de CNA


Taraf TV SE ÎNCHIDE. CNA nu a prelungit licenţa audiovizuală a televiziunii. Ce spune Honorius Prigoană, acţionar al Taraf TV
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 30.01.2014, 12:14

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să nu prelungească licenţa audiovizuală a Taraf TV, care expiră pe 15 februarie, fapt care presupune că televiziunea ce difuzează în prezent manele şi muzică de petrecere se va desfiinţa. Citeşte tot articolul


Taraf TV nu mai cântă pentru Prigoană. CNA nu le-a prelungit licența
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
30 ianuarie 2014

Solicitarea de prelungire a licenței pentru postul Taraf TV nu a trecut de membrii CNA. Postul TV, a cărui licență expiră pe 15 februarie, mai are o șansă: contestația.

Majoritatea membrilor CNA au considerat că videoclipurile prezentate de postul TV ar fi prea vulgare și încalcă legislația privind protecția minorilor. Citeşte tot articolul


CNA nu a prelungit licenta Taraf TV, ceea ce inseamna ca postul lui Silviu Prigoana trebuie sa se inchida. Statia va face contestatie
V.O.
HotNews.ro
Joi, 30 ianuarie 2014, 13:34

CNA a decis, joi, sa nu prelungeasca licenta audiovizuala a postului Taraf TV, care expira pe 15 februarie, potrivit Mediafax. Citeşte tot articolul


Mai scandalos decît cazul Nymphomaniac 2: ÎNCHIDEREA TARAF TV
Costi Rogozanu
Voxpublica.realitatea.net
31.01.2014, 11:07

Intervin şi eu, după Adi Schiop – care zicea că “deştepţii” se sparg în figuri cu Nimphomaniac în timp ce distracţiile sărăcimii sînt tăiate din program - şi după Ciprian Şiulea (articolul de ieri), să spun că închiderea Taraf TV e abuzivă şi cu tentă şovină.

Motivele închiderii sînt motive de neprelungire a licenţei sînt motive de neprelungire pentru cel puţin jumătate din televiziunile româneşti. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Romanialibera.ro - CNA închide Taraf TV. Prigoană anunţa că va contesta decizia

Adevarul.ro - Taraf TV nu va mai cânta pentru Silvius Prigoană. CNA nu a prelungit licenţa audiovizuală a postului de televiziune

Reportervirtual.ro - Taraf TV se închide. Manelele lui Prigoană n-au fost pe placul CNA

Dcnews.ro - Bombă pe piața media! O televiziune cunoscută se închide

Dailybusiness.ro - De ce se inchide postul lui Prigoana, Taraf TV (Video)

Ziare.com - CNA ia batista de pe tambalul Taraf TV: Amenda usturatoare si manele interzise minorilor

Voxpublica.realitatea.net - Ce ar mai fi de cenzurat în România în afară de sex posibil kitchos şi ateism nesărat. UPDATE: Taraf TV


Vrei sa lucrezi la CNA? Doua posturi au fost scoase la concurs - ce pregatire-ti trebuie
Ziare.com
29.01.2014

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a scos la concurs doua posturi de „consilier, grad profesional principal” in cadrul Serviciului Monitorizare Radio-TV. Citeşte tot articolul


• SUBIECTE ÎN ACTUALITATE

EXCLUSIV! Cristi (și Ionel) Burci, patron de Adevărul și Prima TV, dar dator cu 2.253.398 franci elvețieni, este executat silit, astăzi, de Raiffeisen Bank
Catalin Dumitrescu
Mediaddict.ro
31.01.2014

Cristian Burci este un afacerist destul de discret, dar care are în palmares câteva businessuri de bun succes.

Aici putem vorbi despre înființarea agenției de publicitate Grafitti (vândută apoi cu profit gras către BBDO) sau înființarea stației Prima TV și vânzarea ei ulterioară nemților de la SBS. Citeşte tot articolul


Antena TV Group anunta oficial transformarea Gsp TV in Zu TV
C.I.
HotNews.ro
Joi, 30 ianuarie 2014, 13:45

Antena TV Group a anuntat oficial, joi, transformarea postului Gsp TV in Zu TV, extensia TV a brandului radio ZU, lucru care se va petrece „in prima parte a anului”.

Potrivit unui comunicat de presa, Zu TV va fi un post dedicat „tinerilor cool, activi si amatori de distractie”. Citeşte tot articolul


E oficial: GSP TV se transformă în ZU TV
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
30 ianuarie 2014

Antena Group anunță oficial transformarea, în prima parte a anului, a postului GSP TV în ZU TV.

“Lansarea ZU TV face parte din noua strategie de dezvoltare a conținutului Antena Group”, precizează compania. Citeşte tot articolul


Cartoon Network si Lego lanseaza Mixels, o serie de scurtmetraje animate
Cristina Negraru
Wall-street.ro
30 Jan 2014 , 12:13

Televiziunea de desene animate Cartoon Network si producatorul de jocuri pentru Lego lanseaza seria de scurtmetrage animate Mixels, primul episod urmand sa fie difuzat in Romania pe 3 februarie. Citeşte tot articolul


Fără poezie, știrea e pustiu. Fenechiu lăudat, transformat și condamnat
Petrişor Obae
Paginademedia.ro
30 ianuarie 2014

BURTIERĂ LA MINUT. Condamnarea lui Relu Fenechiu la cinci ani cu executare, în dosarul Transformatorul, a fost consemnată sec pe majoritatea burtierelor de pe posturile de știri. Citeşte tot articolul


Fanatik Show nu mai continuă la Etno TV. Horia Ivanovici: “Se potrivea ca nuca-n perete”
Petrişor Obae
Paginademedia.ro
30 ianuarie 2014

Emisiunea Fanatik Show, realizată de Horia Ivanovici, nu mai continuă la Etno TV, canalul de muzică populară deținut de familia Prigoană.

“A fost o încercare. Am ajuns însă la concluzia că se potrivea ca nuca-n perete”, a declarat Ivanovici pentru Paginademedia.ro. Citeşte tot articolul


Dan Udrea, de la GSPTV la Dolce Sport. Ziaristul va modera emisiuni la postul de sport al Romtelecom
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
30 ianuarie 2014

Dan Udrea, ziaristul de la Gazeta Sporturilor, va realiza o emisiune la Dolce Sport, începând cu 6 februarie.

Jurnalistul a semnat un contract cu televiziunea de sport a Romtelecom, dar va continua să scrie și la GazetaSporturilor, ziar condus de Cătălin Tolontan. Citeşte tot articolul


• OPINII

Zodia cenzurii: Filme si clipuri interzise, posturi TV inchise. Cine plateste?
Andreea Stefan
Dailybusiness.ro
31 ianuarie 2014, ora 00:07

Mai multe interdictii au fost aplicate, doar in ultimele zile, in industriile de media si entertainment.

Dincolo de pierderile financiare pe care le aduc restrictiile, actorii implicati trag semnalul de alarma vizavi de pierderile la nivelul libertatii de expresie. A intrat Romania in zodia cenzurii? Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect:

Dailybusiness.ro - Avem nevoie de o lege a cenzurii


Lumea pe dos a lui Ponta şi Ghiţă
Cristian Campeanu
Romanialibera.ro
30 Ianuarie 2014

Într-un fel inexplicabil, ei cred că jurnalişti ca Dan Tăpălagă şi Sorina Matei pot fi intimidaţi dacă sunt urmăriţi zi şi noapte de paparazzi şi dacă le postează „băieţi” la intrarea în bloc.

Cumva, ei îşi imaginează că în acest fel pot împiedica să apară public materiale despre afacerile lor şi ale rudelor lor cu statul. Pe scurt, se înşală amarnic. Citeşte tot articolul


Radu Banciu: S-a dus şi bişniţarul de Fenechiu. Nu ştiu cum ajung toate hârburile societăţii să ne conducă ţara
Evenimentul zilei
Friday, 31 January 2014

Radu Banciu a vorbit, aseară, despre sentinţa primită de fostul ministru Relu Fenechiu. Citeşte tot articolul


• AUDIENŢE

EXCLUSIV. Cât de (ne)educat este publicul Antenei 3
Adrian Halpert
Reportervirtual.ro
1:22 pm, 30 ianuarie 2014

Mihai Gâdea explica într-o ediție a emisiunii „Sinteza Zilei” faptul că Antena 3 ar avea cel mai educat public dintre toate televiziunile de știri.

Că A3 are cel mai numeros public este un fapt atestat de studiile de audiență.

Dar să vedem cât adevăr stă în spusele Directorului Antena 3 referitoare la gradul de pregătire a publicului care preferă programele acestui post de televiziune... Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect:

Evenimentul zilei - Ce studii au telespectatorii Antena 3


• INTERNAŢIONAL

PRESIUNI. Emisiunile românești ale radio Ucraina – Internațional au dispărut de pe undele medii
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
30 ianuarie 2014

Începând de ieri, românii din Ucraina şi din judeţele de nord ale României şi Republicii Moldova nu mai pot asculta la radio emisiunile în limba română ale postului de radio “Ucraina-Internaţional”.

Jurnaliștii români de la postul public de radio din Ucraina reclamă presiuni din partea conducerii instituției de presă. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Evenimentul zilei - Emisiunile românești ale radio Ucraina – Internațional au dispărut de pe undele medii

Evenimentul zilei - EVZ CHIŞINĂU. Ucraina în război cu radioul! Programele româneşti de la RUI au fost suspendate http://www.evz.ro/detalii/stiri/evz...


INTERNAŢIONAL. Un articol din “Adevărul” inflamează spiritele naţionaliste în Ucraina
Irina Moldovan
Reportervirtual.ro
2:45 pm, 30 ianuarie 2014

Protestele din Ucraina au inflamat spiritele între Kiev şi Bucureşti. Autorităţile din ţara vecină acuză unele publicaţii româneşti că instigă statul să intervină militar în Ucraina şi să atenteze la integritatea sa teritorială... Citeşte tot articolul


Statele Unite critică dur China pentru limitarea libertăţii presei
Mihai Draghici
Mediafax.ro
WASHINGTON, 30.01.2014, 21:48

Preşedinţia Statelor Unite a criticat dur China pentru „restricţiile” impuse libertăţii presei, în special jurnaliştilor străini, după cazul unui ziarist de la New York Times expulzat din China. Citeşte tot articolul