Revista Presei, 21 Ianuarie 2014

21.01.2014


Trimiteteţi articolul prin email title=

• CNA

România, acuzată dur în presa internațională. Vezi de ce
Anca Murgoci
Dcnews.ro
20 Jan 2014 15:35

România a intrat din nou în atenția presei internaționale. Ziarele online din Italia vuiesc cu un subiect care și în țara noastră a făcut furori.

Este vorba despre cazul lui Paolo Lagana, concurentul gay, care a fost atacat de Cheloo. Juratul – referindu-se la faptul că participantul este homosexual – a spus într-o ediție X Factor: <>. Citeşte tot articolul


UPDATE. În sfârşit, Radu Banciu a vorbit! Rămâne cum am stabilit. Cartianu îl face “hazna”
Bogdan Irimescu
Reportervirtual.ro
7:54 pm, 20 ianuarie 2014

Radu Banciu (dreapta) şi Grigore Cartianu (stânga) au revenit ieri seară, pe micile ecrane, ca realizatori TV; primul, pentru B 1, cu „Lumea lui Banciu”, cel de-al doilea, la Naşul TV, cu a sa „Cronică de noapte”... Citeşte tot articolul


Banciu nu cedează în războiul cu studenții moldovenii: Sunt curve, dar nu pe bani
Andrei Moisoiu
Dcnews.ro
21 Jan 2014 10:56

Radu Banciu nu cedează în războiul pe care l-a pornit cu cetățenii moldoveni și i-a atacat din nou în emisiunea sa.

Pentru a-și argumenta vorbele dure, Radu Banciu a prezentat în timpul emisiunii două rapoarte ale unor organizații internaționale cu privire la Republica Moldova. Citeşte tot articolul


• SUBIECTE ÎN ACTUALITATE

Sute de jurnaliști, scrisoare de protest față de practicile Antenei 3
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
20 ianuarie 2014

„Ne simţim obligaţi să luăm poziţie faţă de grava deteriorare a bunelor practici jurnalistice şi să protestăm public faţă de încălcarea acestora”, spune un protest semnat de mai mulți jurnaliști.

Printre semnatari se numără Robert Turcescu, Dan Suciu, Gelu Trandafir (fost membru CNA), Dan Tăpălagă, Silviu Sergiu, Mircea Marian și Andi Lăzescu (fost președinte TVR). Până la acest moment, 132 de jurnaliști s-au alăturat protestului. Citeşte tot articolul


UPDATE Scrisoare deschisa: Peste 330 de jurnalisti protesteaza fata de „practicile degradante din presa”
HotNews.ro
Luni, 20 ianuarie 2014, 15:53

Peste 330 de jurnalisti din mass-media centrale si locale, dar si cateva organizatii active in domeniul media protesteaza luni, printr-o scrisoare deschisa, impotriva „practicilor degradante din presa”.

„Dincolo de convingerile politice si ideologice diferite, consideram ca standardele jurnalistice, informarea corecta si binele public trebuie aparate si in jurul acestor valori trebuie sa ne solidarizam”, arata ei in protest.

„Deschidem acest protest si altor jurnalisti, publicisti, organizatii neguvernamentale si oricarei persoane care pune pret pe respectarea regulilor elementare ale jurnalismului”, precizeaza semnatarii. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Romanialibera.ro - PROTEST al JURNALIŞTILOR împotriva practicilor DEGRADANTE din presă

Evenimentul zilei - UPDATE. Peste 250 de jurnalişti PROTESTEAZĂ faţă de PRACTICILE DEGRADANTE DIN PRESĂ, în special GRAVELE DERAPAJE de la Antena 3

Reportervirtual.ro - UPDATE. Peste 370 de jurnaliști au semnat protestul față de derapajele Antenei 3


Evenimentul Zilei, notificare către trustul lui Dan Voiculescu
Adrian Halpert
Reportervirtual.ro
9:33 am, 21 ianuarie 2014

„Evenimentul zilei” solicită Antenei 3 şi Jurnalului Naţional să înceteze orice acţiune care prejudiciază imaginea ziarului şi a jurnaliştilor săi.

EVZ a trimis o notificare întocmită de avocații companiei... Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect:

Evenimentul zilei - EVZ notifică trustul lui Voiculescu


După Andrei Gheorghe, și Robert Turcescu renunță la premiile APTR
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
21 ianuarie 2014

Robert Turcescu anunță că va returna cele două premiile APTR, obținute în 2004 și în 2007, pentru cel mai bun talk-show.

„Nu am nevoie de niciun fel de recunoaștere din partea unei organizații care înțelege să premieze jurnalismul practicat de cei de la Antena 3”, a declarat jurnalistul în emisiunea Sub semnul întrebării, de la B1 TV. Citeşte tot articolul


Romtelecom a scos din toate grilele sale televiziunea de filme MGM
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 20.01.2014, 16:52

Romtelecom a scos din grilele sale (DTH, IPTV şi cablu) televiziunea MGM, reprezentanţii companiei precizând că a fost luată această decizie în urma unei analize a preferinţelor clienţilor pentru canalele de filme oferite. Citeşte tot articolul


Televiziunea de filme MGM a dispărut din grilele Romtelecom. Explicația companiei: preferințele clienților
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
20 ianuarie 2014

Romtelecom a scos din grilele sale (DTH, IPTV şi cablu) televiziunea de filme MGM. Reprezentanţii companiei au precizat, pe Facebook, că această decizie a fost luată în urma unei analize a preferinţelor clienţilor pentru canalele de filme oferite, scrie Mediafax. Citeşte tot articolul


Claudia Ion, Kanad D: Vrem sa crestem cu 30% in 2014. Suntem nevoiti sa marim preturile
Cristina Negraru
Wall-street.ro
20 Jan 2014

Conducerea Kanal D, al treilea cel mai vizionat canal de televiziune de pe piata locala, mizeaza pe o crestere de 30% a veniturilor anul acesta, a declarat pentru Wall-Street.ro, Claudia Ion, directorul de vanzari al postului. Citeşte tot articolul


UPDATE. Urmărit penal în Dosarul “Realitatea”, Elan Schwartzenberg fuge după Traian Băsescu prin Israel
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
3:33 pm, 20 ianuarie 2014

Omul de afaceri a fost surprins de jurnalişti în preajma delegaţiei româneşti care îl însoţeşte pe preşedintele Traian Băsescu în vizita sa oficială din Israel...

Potrivit celor de la “Gândul”, Schwartzenberg (foto jos) ar fi venit special pentru a încerca să-l întâlnească pe Traian Băsescu, iniţial la mormântul lui Theodor Herzl, din Cimitirul Eroilor, unde preşedintele român trebuia să se depună o coroană de flori. Citeşte tot articolul


BURTIERA LA MINUT. Protest pentru o altfel de roșie
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
20 ianuarie 2014

Protest pentru Roșia! Montană? Nu. În România se protestează și pentru altfel de roșii. Citeşte tot articolul


• TVR

Scandalul din TVR: Rasturnarea rezultatelor din alegerile interne pentru CA se soldeaza cu proteste, contestatii la Comitetul Director si actiuni in instanta
Costin Ionescu
HotNews.ro
Luni, 20 ianuarie 2014, 19:12

Scandalul provocat de alegerile interne din TVR, in care candidatii sprijiniti prin vot de cei mai multi dintre angajati pentru a-i reprezenta in viitorul Consiliu de Administratie au aflat, duminica seara, ca au fost invalidati, a continuat luni cu proteste interne, cu o actiune in instanta si contestatii adresate conducerii televiziunii. Citeşte tot articolul


Adelin Petrișor, despre scandalul de la TVR: vreau sa rămân nereprezentat!
Tiberiu Lovin
Reportervirtual.ro
11:43 am, 20 ianuarie 2014

Rasturnarea de situatie dupa alegerile pentru Consiliul de Administratie al TVR continua sa starneasca reactii. ...

Jurnalistul Adelin Petrisor, cel mai premiat ziarist de la televiziunea publica, inca spera ca e o gluma proasta ce se intampla. Citeşte tot articolul


SCANDALOS! TVR pregătește o lovitură grea microbiștilor. 2 euro în plus pe lună ca să vezi campionatul românesc de fotbal!
Catalin Dumitrescu
Mediaddict.ro
Sursa: HD Satelit
20.01.2014

Televiziunea națională este pregătită să concureze, în acest an, cu RCS-RDS și Dolce în privința noului contract al drepturilor TV, licitație care va avea loc la finalul primăverii.

Dacă actualii deținători nu ar vrea să ofere mai mult de 60 de milioane de euro, cu TVA-ul inclus, TVR dorește să plătească aceeași sumă pe care LPF-ul o primește în prezent, peste 100 milioane euro, și să transmită în sistem pay-per-view, anunță Fanatik.ro. Citeşte tot articolul


Lovitură neașteptată pentru RCS&RDS
Andrei Moisoiu
Dcnews.ro
20 Jan 2014 10:56

Compania RCS&RDS ar putea primi o lovitură neașteptată. LPF a primit o oferta de peste 100 de milioane de euro din partea TVR, care vrea drepturile TV împreună cu o firmă din străinătate, scrie Fanatik.

TVR ar urma să transmită meciurile în sistem pay-per-view și să impună firmelor de cablu să se introducă o taxă de aproximativ 10 lei fiecărui abonat. Citeşte tot articolul


• OPINII

Nu-i la fel!
Brindusa Armanca
Revista22.ro
21.01.2014

Delimitarea a devenit o chestiune de igienă morală obligatorie pentru jurnaliștii din România pentru a opri deteriorarea vizibilă a mass-media. Și una de supraviețuire.

După spectacolul dezgustător al Antenei 3 în ediția din 14 ianuarie 2014 a Sintezei zilei, pentru care termenul „derapaj“ este curat compliment (ca și când Gâdea & Co. ar fi respectat vreodată vreun cod etic), se acreditează în dezbaterea publică ipoteza că ar fi vorba de două tabere mediatice identice, „pontănacii“ și „băsiștii“, care se bat pe baricade politice cu armele jurnalismului infect. Citeşte tot articolul


`Trădarea` lui Mircea Toma
Andrei Cornea
Revista22.ro
21.01.2014

D-l Toma confundă partizanatul din convingere, perfect legitim, cu partizanatul indus, prin răsplăți, amenințări etc., ilegitim. Citeşte tot articolul


Despre habarniștii Mircea Badea și Mihai Gâdea
Tiberiu Lovin
Reportervirtual.ro
11:02 pm, 20 ianuarie 2014

Protestul jurnalistilor a starnit reactii dure din partea trepadusilor Antenei3.

In seara asta, Ion Cristoiu a fost executat din nou la Sinteza zilei a lui Mihai Gadea, care se da drept aparatorul presei, la fel ca stapanul sau, respectiv Dan Voiculescu. Citeşte tot articolul


Ponta, atac mizerabil la Andreea Pora: “Dacă ar fi acuzată că e prostituată, aş apăra-o”
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
3:03 am, 21 ianuarie 2014

Prin această afirmaţie iresponsabilă pentru un premier UE şi prin dragostea declarată faţă de Mihai Gâdea, şeful guvernului a transmis semnalul că nu e deranjat câtuşi de puţin de linşajul mediatic practicat de Antena ... Citeşte tot articolul


Bine ați venit la ”Sinteza zilei”, domnule Victor Ponta!
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
11:43 am, 20 ianuarie 2014

Are cineva de câștigat din întreținerea urii și din exorcizarea veninului național?

Este asta o dovadă a responsabilității față de cei slabi și mulți? Poți construi ceva palpabil și viabil într-o țară care cultivă violența televizată? ... Citeşte tot articolul


EDITORIALUL EVZ. Cine e vinovat pentru că Felix e lăsat să murdărească spaţiul public
Mălin Bot
Evenimentul zilei
Tuesday, 21 January 2014.

Din momentul în care sistemul judiciar s-a mişcat împotriva lui, Dan Voiculescu a început să polueze spaţiul public.

Pe măsură ce laţul Justiţiei s-a strâns tot mai tare la gâtul varanului, acesta a aruncat tot mai mult venin în societate, folosind pentru asta trustul media pe care îl patronează. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Evenimentul zilei - EVZ TV. Dan Andronic: L-ai găsit pe Victor Ponta să fie sincer. Iar îl dă Mircea Badea cu capul de masă

Evenimentul zilei - EVZ TV: „Nu înţeleg cum se împacă vocaţia de pastor a lui Gâdea cu atacurile furibunde”


• STUDIU

“Cazuistica libertății de exprimare în jurisprudența românească” – un studiu marca CJI. De unde se poate descărca
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
20 ianuarie 2014

Organizația CJI (Centrul pentru Jurnalism Independent) oferă o colecție de prevederi legale românești și studii de caz privind libertatea de exprimare în România, sub forma unei publicații (aproape 80 de pagini) – “Cazuistica libertății de exprimare în jurisprudența românească”. Citeşte tot articolul


• ANALIZĂ

ANALIZĂ (I). Știristele în ultimii cinci ani: de la epoca Realitatea TV, la dominația Antena 3 și aspirantul la titlu România TV
Petrişor Obae
Paginademedia.ro
20 ianuarie 2014

Paginademedia.ro vă prezintă, în două episoade, cum a evoluat audiența posturilor TV în ultimii cinci ani.

În acest material, posturile de știri, poate cel mai dinamic segment din piața TV. Citeşte tot articolul


• AUDIENŢE

Care au fost cele mai ascultate posturi de radio la nivel urban, naţional şi în Bucureşti, în toamna 2013
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 20.01.2014, 13:29

Kiss FM a fost cel mai ascultat post de radio la nivel urban şi naţional, iar Radio Zu s-a situat pe primul loc în Bucureşti, în toamna anului 2013, potrivit Studiului de Audienţă Radio (SAR), realizat de IMAS şi GfK România, în perioada 2 septembrie - 22 decembrie. Citeşte tot articolul


Audiente radio de toamna: Kiss FM - cel mai ascultat post la nivel national si urban, Radio Zu - in Bucuresti. RFI Romania - audiente evaluate separat
C.I.
HotNews.ro
Luni, 20 ianuarie 2014, 12:42

Kiss FM isi pastreaza pozitia de lider pe piata radio, la nivel national si urban, in timp ce Radio Zu ramane cel mai ascultat post de radio in Bucuresti, potrivit ultimului val al Studiului de Audienta Radio, realizat in perioada 2 septembrie - 22 decembrie 2013.

La nivel urban, Kiss FM este urmat de Radio Romania Actualitati, Radio Zu si Pro FM, in timp ce Europa FM coboara pe locul 5. Separat, RFI Romania a realizat propria evaluare a audientei sale, apeland la un sondaj CSOP care ca acest post ar avea in Bucuresti o audienta de peste 100.000 de persoane. Citeşte tot articolul


• DIVERSE

Workshop cu profesionişti AGERPRES şi MediaSind pentru promovarea unui jurnalism de calitate
Catalin Dumitrescu
Mediaddict.ro
Sursa: MediaSind

http://www.mediaddict.ro/workshop-c...

Studenţii danubieni trec printr-o nouă experienţă care deparolează abilităţi neştiute de comunicare de pe cardul de memorie dedicat unui jurnalism de calitate. Citeşte tot articolul


• INTERNAŢIONAL

Comisia Europeană a declanşat o anchetă privind difuzarea filmelor la televiziuni pay TV din UE
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 20.01.2014, 18:37

Comisia Europeană a declanşat o investigaţie antitrust în privinţa acordurilor de difuzare a filmelor încheiate de mari studiouri americane, ca Twentieth Century Fox şi Warner Bros., cu mari furnizori de televiziune pay TV din Europa, precum BSkyB din Marea Britanie şi Canal Plus din Franţa. Citeşte tot articolul


Efectul campaniei Gândul „DAILY FAIL”: plângere împotriva ziarului care a publicat articolul FALS privind invazia românilor în Marea Britanie. Cum să susţineţi campania de restabilire a adevărului
Alina Matis
Gandul.info
Publicat la: 20.01.2014 00:00 Ultima actualizare: 21.01.2014, 09:44

Jurnalistul britanic Jon Danzig, împreună cu care gândul a realizat ancheta în urma căreia s-a descoperit că mare parte dintr-un articol al Daily Mail despre invazia iminentă a românilor şi bulgarilor este fals, a depus o plângere la adresa tabloidului britanic.

Reclamaţia a fost înaintată luni Press Complaints Commission (PCC), organismul de autoreglementare al presei scrise din Marea Britanie, invocându-se încălcarea mai multor articole din codul de bune practici al editorilor britanici. Citeşte tot articolul


Patru milioane de dolari o reclamă de 30 de secunde! Evident, nu în România!
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
20 ianuarie 2014

Un singur spot de patru milioane de dolari? Da! Este prețul pentru o singură reclamă de numai 30 de secunde.

Recordul de tarif, anunțat de USA Today, vine din cea mai dezvoltată piață de publicitate – SUA – și de la un eveniment de impact puternic: Gala Super Bowl 2014. Citeşte tot articolul