Revista Presei, 14 Ianuarie 2014

14.01.2014


Trimiteteţi articolul prin email title=

• CNA

Antena 3, amendată de CNA cu 20.000 de lei pentru limbajul injurios al lui Mircea Badea
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 13.01.2013, 13:31

CNA a amendat, luni, Antena 3 cu 20.000 de lei, pentru emisiunile „În gura presei” şi „Sinteza zilei”, în care Mircea Badea a folosit un limbaj considerat injurios de membrii Consiliului şi în care au fost aduse acuzaţii preşedintelui Traian Băsescu, fără a fi prezentate dovezi. Citeşte tot articolul


Antena 3, amendată cu 20.000 de lei pentru limbajul injurios de la Sinteza zilei și În gura presei
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
13 ianuarie 2014

Postul Antena 3 a fost amendat de CNA cu 20.000 de lei pentru o emisiune Sinteza zilei și două ediții În gura presei, difuzate în noiembrie, respectiv decembrie de postul de televiziune, în care realizatorii au folosit limbaj injurios.

Consiliul a avut în discuție, la pachet, mai multe ediții ale emisiunilor Sinteza zile, În gura presei precum și o știre despre „Bacteria de la Cotroceni”. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Evenimentul zilei - Antena 3, amendată de CNA cu 20.000 de lei pentru limbaj injurios

Evenimentul zilei - Înjurăturile lui Mircea Badea au adus o amendă grasă pentru Antena 3

Romanialibera.ro - Antena 3, amendată de CNA cu 20.000 de lei din cauza lui Mircea Badea

Adevarul.ro - Antena 3, taxată de CNA cu 20.000 de lei pentru limbajul injurios al lui Mircea Badea

Dcnews.ro - Mircea Badea, amendat de CNA. Vezi pentru ce

Ziare.com - Mircea Badea si Mihai Gadea, amendati de CNA: Ce cuvinte s-au rostit in emisiunile lor


CNA sesizează Colegiul psihologilor întrucât Aliodor Manolea a vorbit despre „pacientul” Băsescu
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 13.01.2014, 14:43

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de luni, să sesizeze Colegiul psihologilor în legătură cu afirmaţiile făcute de psihologul Aliodor Manolea despre Traian Băsescu şi care au fost difuzate în reluare, pe 3 decembrie, în emisiunea „Sinteza zilei”. Citeşte tot articolul


Cum a ajuns Aliodor Manolea din reclamant reclamat, la CNA
Ziare.com
Luni, 13 Ianuarie 2014, ora 21:08

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) va sesiza Colegiul psihologilor in legatura cu afirmatiile facute de psihologul Aliodor Manolea despre Traian Basescu, difuzate in reluare, pe 3 decembrie, in emisiunea „Sinteza zilei”. Citeşte tot articolul


Televiziunea B1, amendată cu 10.000 de lei din cauza lui Radu Banciu şi a lui Corneliu Vadim Tudor
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 13.01.2014, 14:45

CNA a decis, luni, să amendeze televiziunea B1 TV cu 10.000 de lei, din cauza limbajului injurios folosit de Corneliu Vadim Tudor în emisiunea „Talk B1” din 29 noiembrie şi a afirmaţiilor cu caracter discriminator făcute de Radu Banciu pe 24 decembrie. Citeşte tot articolul


B1 TV, taxat cu 10.000 de lei pentru Lumea lui Banciu și Vadim Tudor
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
13 ianuarie 2014

Ieșirea lui Corneliu Vadim Tudor la emisiunea Nadiei Ciurlin și limbajul folosit de Radu Banciu în emisiunea sa au atras postului de știri o amendă de 10.000 de lei din partea Consiliului Național al Audiovizualului. Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect:

Adevarul.ro - Corneliu Vadim Tudor şi Radu Banciu au adus postului B1 TV o amendă de 10.000 de lei din partea CNA


CNA - primele amenzi din 2014: 20.000 de lei pentru Antena 3/Mircea Badea si 10.000 de lei pentru B1 TV/Radu Banciu
V.O.
HotNews.ro
Luni, 13 ianuarie 2014, 16:18

CNA a amendat, luni, Antena 3 cu 20.000 de lei pentru emisiunile „In gura presei” si „Sinteza Zilei”, in care Mircea Badea a folosit limbaj injurios si in care au fost aduse acuzatii fara dovezi presedintelui Traian Basescu.

Postul B1 TV a fost amendat cu 10.000 de lei pentru limbajul injurios folosit de C.V. Tudor intr-o emisiune si pentru afirmatiile cu caracter discriminatoriu facute intr-o editie a emisiunii sale de realizatorul Radu Banciu. Citeşte tot articolul


O nouă televiziune generalistă va fi lansată în Bucureşti în acest an
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 13.02.2014, 18:54

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, luni, să acorde o licenţă audiovizuală pentru VP TV, o televiziune regională, care va fi lansată până în luna iunie şi va emite în Bucureşti şi în localităţi din judeţul Ilfov, după cum au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii postului. Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect:

Romanialibera.ro - O nouă televiziune generalistă, lansată în Bucureşti în 2014


Familia Păunescu, la a doua încercare eşuată la CNA pentru a lansa televiziunea Gazeta de Sud TV
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 13.01.2014, 19:31

Societatea Media Sud Europa SA - din acţionariatul căreia face parte familia Păunescu, care deţine şi B1 TV - a încercat din nou, în şedinţa de luni, fără succes, să obţină o licenţă audiovizuală pentru a lansa o nouă televiziune - Gazeta de Sud TV -, care ar fi urmat să emită în Craiova. Citeşte tot articolul


Familia Păunescu fără licență pentru Gazeta de Sud TV la a doua încercare
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
14 ianuarie 2014

Consiliul Național al Audiovizualui a respins acordarea unei licențe audiovizuale societății Media Sud Europa SA pentru postul Gazeta de Sud TV. Citeşte tot articolul


CNA a refuzat sa acorde licenta pentru Gazeta de Sud TV
Alina Neagu
HotNews.ro
Luni, 13 ianuarie 2014, 19:49

Membrii Consiliul National al Audiovizualului au respins luni solicitarea societatii Media Sud Europa SA de acordare a unei licente audiovizuale prin retele de comunicatii electronice pentru televiziunea generalista Gazeta de Sud TV, care il are ca actionar majoritar pe Gheorghe Constantin Paunescu, anunta Agerpres. Citeşte tot articolul


CNA, din nou cârpa PSD. Televiziunea “Gazeta de sud”, blocată fără motiv
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
8:37 pm, 13 ianuarie 2014

Cu oameni ca Monica Gubernat, partidul se poate ocupa liniştit de...guvernat fără presă incomodă...

CNA a blocat şi ieri cererea unui trust de presă din Craiova de a obţine licenţă audiovizuală pentru un viitor post local de televiziune. S-a mai întâmplat şi acum două luni.

Motivaţia a fost demnă de categoria “din puţul gândirii”, argumentele invocate de unii membri CNA fiind de-a dreptul derizorii şi tendenţioase. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Romanialibera.ro - Familia Păunescu, la a doua încercare eşuată de a lansa televiziunea Gazeta de Sud TV


Kapital TV (KTV ) va emite prin satelit
Valeriu Gardin
Mediaddict.ro
Sursa: hdsatelit
13.01.2014

S.C. Industrial Proinvest SRL Petroșani a fost programată pe ordinea sedintei CNA pentru a obtine o licență prin satelit pentru televiziunea regională Kapital TV din Hunedoara, precum si pentru extinderea zonei de difuzare a Kapital TV in rețelele de comunicații electronice. Citeşte tot articolul


• SUBIECTE ÎN ACTUALITATE

Antonescu, unei jurnaliste care l-a întrebat pe Ponta dacă îşi dă demisia: Asta e hărţuire!
Liviu Dadacus
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 13.01.2014, 15:16

O jurnalistă l-a întrebat, luni, pe premierul Victor Ponta dacă îşi dă demisia ca urmare a deciziei Curţii Constituţionale de a declara neconstituţională Legea descentralizării, pe care Guvernul şi-a angajat răspunderea, ea primind răspunsul de la liderul PNL, Crin Antonescu: „Asta-i hărţuire!”. Citeşte tot articolul


Rareș Bogdan, despre planurile la Realitatea TV: “Vrem să aducem mai mulți oameni înapoi”. Dinescu și Nistorescu, invitați permanenți
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
13 ianuarie 2014

Realitatea TV urmează să fie condusă de un consiliu editorial, după cum a declarat pentru Paginademedia.ro Rareș Bogdan, cel care va fi director editorial al canalului de știri.

Bogdan își va prelua atribuțiile miercuri, 15 ianuarie, după ultimele discuții care vor avea loc mâine. Citeşte tot articolul


Realitatea TV: cum „a zburat” Directorul tehnic și cum a rămas fără cinci salarii
Adrian Halpert
Reportervirtual.ro
4:13 pm, 13 ianuarie 2014

Fostul Director tehnic al Realitatea TV, Cristian Nedelcu, a fost restructurat, după care postul nu a mai angajat pe nimeni pe această poziție.

La plecare, Nedelcu a rămas fără două salarii restante, dar și fără cele trei salarii compensatorii. Acum, va lua drumul sălilor de judecată... Citeşte tot articolul


Florin Calinescu negociaza cu Prima Tv, Adrian Sarbu incearca sa cumpere Pro Tv
Nicole Ionescu
Enational.ro
2014-01-13 • 21:13:07

Patronul „Adevarul Holding”, Cristi Burci, este pus pe fapte mari intr-o piata tv aflata in continua cadere.

Burci este pe punctul de a-l coopta in echipa Prima Tv pe Florin Calinescu (actualmente vedeta pro TV), dar si sa-l readuca pe Virgil Iantu.

In plus, patronul „Adevarul” este interesat si de cumpararea Kanal D. Citeşte tot articolul


UPDATE. Dan și Camelia Voiculescu s-au ferit de Justiție. Doar directorul Antena Group s-a prezentat la noul termen al Dosarului „Șantaj la Felix TV”. Procesul, amînat o săptămână
Ionel Stoica, Marian Păvălaşc
Evenimentul zilei
Tuesday, 14 January 2014

Fondatorul trustului Intact, Dan Voiculescu, fiica sa Camelia şi directorul general al Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, au fost trimişi în judecată în dosarul privind şantajarea administratorului RCS&RDS Ioan Bendei. Citeşte tot articolul


Spark CEE, o nouă televiziune de documentare subtitrate în limba română
Tudor Borcea
Mediaddict.ro
Sursa: hdsatelit
13.01.2014

Televiziunea de documentare Spark CEE ( Central si Est European) este transmisa prin satelit.

Spark are sunetul original in limba engleza si subtitrare in limba română. Citeşte tot articolul


Radio România a ajuns stație de tramvai
Petrişor Obae
Paginademedia.ro
14 ianuarie 2014

Noua arteră Uranus, inaugurată zilele trecute, pune Radio România pe traseul stațiilor de tramvai.

Una din stațiile de pe Bulevardul Uranus, unde circulă tramvaiele 24 și 44, se numește Radio România. Citeşte tot articolul


• TVR

Comisia Etică a TVR îi recomandă lui Tănase să permită şi celor din afara TVR să candideze pentru CA
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 13.01.2014, 20:39

Comisia de Etică şi Arbitraj din Societatea Română de Televiziune îi recomandă lui Stelian Tănase, directorul general interimar al TVR, să permită şi accesul persoanelor din afara televiziunii să candideze la alegerile interne pentru desemnarea reprezentanţilor salariaţilor în CA al instituţiei. Citeşte tot articolul


Comisia de Etică din TVR: Salariații ar trebui să fie reprezentați și de oamenii din afara instituției. „Decizia comitetului director este discriminatorie”
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
13 ianuarie 2014

Comisia de Etică și Arbitraj din TVR a decis, astăzi, că este discriminatorie decizia Comitetului director, în frunte cu Stelian Tănase, de a limita înscrierea persoanelor din afara instituției la alegerile pentru reprezentanții angajaților în Consiliul de Administrație, care vor avea loc peste două zile. Citeşte tot articolul


Lista candidaților din TVR: Cristian Țopescu, Mihai Rădulescu, Sorin Burtea și Adrian Sobaru se bat pentru Consiliul de Administrație
Petrişor Obae
Paginademedia.ro
13 ianuarie 2014

LISTĂ COMPLETĂ. Paginademedia.ro vă prezintă lista completă a candidaților pentru Consiliul de Administrație al TVR, din partea salariaților.

Printre nume se află Cristian Țopescu, jurnalistul Mihai Rădulescu și Sorin Burtea, care a reprezentat salariații TVR și în Consiliul demis de Parlament. Citeşte tot articolul


Sorin Burtea, Cristian Topescu, Adrian Sobaru, Mihai Radulescu si Cornel Mihalache - printre candidati in alegerile interne din TVR pentru reprezentantii angajatilor in Consiliul de Administratie. Scandalul alegerilor continua
Costin Ionescu
HotNews.ro
Luni, 13 ianuarie 2014, 21:25

Jurnalistii TVR Mihai Radulescu si Cornel Mihalache, Sorin Burtea - pana acum membru in CA, Adrian Sobaru si Cristian Topescu se numara printre cei 19 candidati admisi, luni, pentru alegerile prin care angajatii TVR isi vor desemna reprezentantii in viitorul CA. Citeşte tot articolul


Valentin Nicolau: la TVR are loc violarea legii!
Tiberiu Lovin
Reportervirtual.ro
4:02 pm, 13 ianuarie 2014

Update: Comisa de etica a TVR ii da dreptate fostului sef al televiziunii romane. Gasiti rezolutia la finalul articolului.

Interzicerea candidaturii celor din afara TVR pentru functia de membru CA in cadrul televiziunii publice este “o violare a legii”, a declarat Valentin Nicolau pentru Reporter Virtual. Citeşte tot articolul


Campionatul European de Patinaj Artistic se vede la TVR 1. Programul transmiunilor directe
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
13 ianuarie 2014

Televiziunea Română va difuza, în exclusivitate, Campionatul European de Patinaj Artistic, de la Budapesta.

Începând de miercuri, 15 ianuarie până duminică, 19 ianuarie, competiţia poate fi urmărită în direct la TVR 1, TVR HD şi pe TVR+, portalul televiziunii publice. Citeşte tot articolul


• OPINII

Păcatele presei românești. Inventar 2013 (II)
Brindusa Armanca
Revista22.ro
14.01.2014

Publicul canalelor de știri a pierdut reflexele de apărare împotriva manipulării, nu dă doi bani pe informație şi este ușor de transformat în masă de manevră politică.

Orice analiză a derapajelor media în 2013 se confruntă cu un paradox greu de explicat: audiențele și tirajele cele mai mari, precum și vânzările de publicitate majore se înregistrează la companiile media care calcă în picioare principiile jurnalismului, care ignoră normele etice sau, în cel mai fericit caz, călăresc bidiviul jurnalismului emoțional, al senzaționalismului și infotainmentului. Citeşte tot articolul


Mircea Badea, pițiponcul de la pagina 5
Mălin Bot
Evenimentul zilei
Tuesday, 14 January 2014

Bufonul de televiziune Mircea Badea merită o rubrică specială în pagina 5 a tabloidelor.

Acolo unde sunt expuse parțial goale tot felul de pițipoance dornice de publicitate. Citeşte tot articolul


“Mircea Badea este un om minunat”. Cine sare în apărarea prezentatorului TV
Anca Murgoci
Dcnews.ro
13 Jan 2014 15:38

De-a lungul timpului, Mircea Badea a fost criticat de foarte mulți oameni, dar există o persoană care a avut mereu cuvinte de laudă la adresa prezentatorului TV. Este vorba despre Teo Trandafir. Citeşte tot articolul


• AUDIENŢE

RFI ROMÂNIA : Creştere puternică a audienţei
Comunicat de presă
Romanialibera.ro
13 Ianuarie 2014

RFI România, filiala în limba română a Radio France Internationale de la Bucureşti, înregistrează o creştere puternică a audienţei, conform unui studiu* realizat de CSOP (TNS Sofrès) în România. Citeşte tot articolul


• DIVERSE

Agerpres a trimis Ambasadei SUA o scrisoare deschisa pe tema lipsei acreditarii jurnalistilor agentiei in timpul vizitei Victoriei Nuland la Bucuresti
Alina Neagu
HotNews.ro
Luni, 13 ianuarie 2014, 19:10

Agerpres a trimis Ambasadei Statelor Unite la Bucuresti o scrisoare deschisa pe tema lipsei acreditarii jurnalistilor agentiei la evenimentele prilejuite de vizita la Bucuresti a Victoriei Nuland, asistentul pentru afaceri europene si eurasiatice al Secretarului de Stat american. „Agerpres este principala sursa de informare a Romaniei pentru strainatate” si „cea mai mare agentie de presa din Romania”, se arata in scrisoarea deschisa. Citeşte tot articolul


Agerpres, discriminata de Ambasada SUA? De ce a primit interdictie la vizita Victoriei Nuland
Dailybusiness.ro
14 ianuarie 2014, ora 10:40

Agentia de presa Agerpres sustine intr-o scrisoare adresata Ambasadei SUA ca a fost tratata diferentiat fata de alte insitutii media din Romania, intrucat nu a fost acreditata la doua evenimente organizate cu ocazia vizitei unui oficial american. Citeşte tot articolul


• INTERNAŢIONAL

Atac necugetat asupra libertăţii de expresie
Igor Casu
Adevarul.ro
14 ianuarie 2014, 09:20

La 13 ianuarie, începând cu ora 00.30 unul dintre cei mai importanţi prestatori privaţi de servicii TV prin cablu SUN Communications a scos din pachetul de bază postul de televiziune Jurnal TV.

Cetăţenii care vor să recepţioneze canalul respectiv sunt îndemnaţi să treacă la pachete mai scumpe în care se va regăsi şi postul lor preferat. Citeşte tot articolul


Cum ar putea fi pedepsiti jurnalistii britanici pentru „cruciada” impotriva romanilor Andra Troasca
Dailybusiness.ro
10 ianuarie 2014, ora 12:50

Campania sistematica dusa de jurnalistii britanici impotriva potentialilor imigranti romani nu a primit raspuns luni de zile.

In tot acest timp, nu s-a pus problema raspunderii in fata legii pentru calomnie, minciuna, discriminare, xenofobie.

Solutia, paradoxal, a venit tot din interiorul presei britanice. Ce pedepse ar putea primi jurnalistii? Citeşte tot articolul