Revista Presei, 12 Februarie 2014

12.02.2014


Trimiteteţi articolul prin email title=

• CNA

Reflectarea accidentului aviatic din Apuseni, în suspensie la CNA: Consiliul amână luarea deciziei
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 11.02.2014, 18:45

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, marţi, modul în care principalele televiziuni au reflectat accidentul aviatic din Apuseni, din 20 ianuarie, în care şi-au pierdut viaţa pilotul Adrian Iovan şi o studentă, Consiliul hotărând însă să amâne luarea unei decizii în acest caz. Citeşte tot articolul


Ședință specială la CNA pentru accidentul aviatic din Apuseni: cinci ore de discuții degeaba
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
11 februarie 2014

DEZBATERI FĂRĂ REZULTAT. Consiliul Național al Audiovizualului a dedicat întreaga ședință de astăzi modului în care principalele televiziuni centrale au prezentat, dezbătut și analizat accidentul aviatic din Apuseni, cu accent pe activitatea Serviciului de Telecomunicații Speciale – STS. Citeşte tot articolul


STS: Televiziunile au dezinformat telespectatorii în cazul accidentului aviatic din Apuseni
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 11.02.2014, 16:52

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) a sesizat Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) în legătură cu faptul că televiziunile au dezinformat telespectatorii în cazul accidentului aviatic din Apuseni, oamenii fiind încurajaţi să nu mai apeleze la serviciul 112 în situaţii de urgenţă. Citeşte tot articolul


STS: Televiziunile au dezinformat publicul în cazul accidentului aviatic din Apuseni
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
11 februarie 2014

Serviciul de Telecomunicații Speciale a reclamat la CNA că televiziunile au dezinformat telespectatorii cu privire la activitatea acestei instituții și au indus publicului un sentiment de neîncredere cu privire la numărul unic de urgență 112.

În reclamația sa, depusă pe 5 februarie la CNA, STS nu a făcut referire la o anumită televiziune sau la un anumit program TV. Citeşte tot articolul


STS: Operatoarele de la 112 au ajuns să ceară să plece din sistem din cauza linşajului mediatic
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 11.02.2014, 16:44

Colonelul Adrian Fulea, purtător de cuvânt al STS, a declarat, marţi, în şedinţa CNA că operatoarele de la serviciul 112 au ajuns să ceară să plece din sistem din cauza linşajului mediatic şi a stării psihologice proaste a acestora, ca urmare a apelurilor injurioase primite. Citeşte tot articolul


CNA a amânat luarea unei decizii în privința reflectării de către televiziuni a accidentului aviatic din Apuseni
Autor: Daniel Popescu, editor: Antonia Niță
Agerpres.ro
marţi, 11 Feb 2014, 18:21

Consiliul Național al Audiovizualului a amânat marți luarea unei decizii în cazul reflectării de către televiziuni a accidentului aviatic din Apuseni, dezbaterea urmând să fie reluată într-o ședință viitoare

Membrii CNA au vizionat și analizat marți, timp de mai bine de șase ore, o monitorizare realizată de serviciul specializat al CNA având ca obiect o serie de reclamații de la Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) și punctuale, care vizau o serie de posturi de televiziune, despre emisiuni dedicate accidentului aviatic din Apuseni, difuzate în perioada 20 ianuarie — 5 februarie. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Romanialibera.ro - STS acuză televiziunile de linşaj mediatic şi dezinformare în cazul accidentului aviatic din Apuseni

Adevarul.ro - STS spune că televiziunile au dezinformat telespectatorii în cazul accidentului aviatic din Apuseni

Reportervirtual.ro - STS: televiziunile au dezinformat în cazul accidentului din Apuseni

Mediaddict.ro - STS: Televiziunile au dezinformat telespectatorii în cazul accidentului aviatic din Apuseni

Dcnews.ro - STS a sesizat CNA și acuză televiziunile că au dezinformat

Ziare.com - STS, sesizare la CNA: Televiziunile au dezinformat in cazul accidentului aviatic din Apuseni


Patru organizatii condamna decizia CNA de amendare a B1 TV pentru opiniile lui Robert Turcescu
V.O.
HotNews.ro
Marţi, 11 februarie 2014, 18:35

La o zi dupa ce ActiveWatch a calificat drept abuziva decizia CNA de saptamana trecuta, prin care B1 TV a primit o amenda de 70.000 de lei in principal pentru emisiunile lui Robert Turcescu, alte patru organizatii neguvernamentale iau pozitie in acest caz.

Freedom House Romania, Expert Forum, Grupul pentru Dialog Social si Centrul Roman pentru Politici Europene au transmis un „apel pentru apararea libertatii de exprimare si a libertatii presei in Romania”, in care „condamna public” decizia CNA. Citeşte tot articolul


Organizațiile de media despre amendarea B1 TV: „Decizia reprezintă o încălcare a libertății de exprimare și o încercare de intimidare a presei”
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
11 februarie 2014

Mai multe organizații au reacționat public față de amenda de 70.000 de lei primită de B1 TV în ședința de joia trecută.

Sancțiunea a fost acordată pentru două ediții ale emisiunii Sub semnul întrebării, realizată de Robert Turcescu, una în care se vorbea despre „marțea neagră” și o a doua în care invitat a fost Dan Puric, după cum paginademedia.ro a scris AICI. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Evenimentul zilei - Societatea civilă îi ia apărarea lui Turcescu. ”Decizia CNA reprezintă o încălcare a libertății de exprimare și o încercare de intimidare a presei”

Reportervirtual.ro - Cinci organizații protestează față de „încercările CNA de intimidare a presei”

Revista22.ro - Semnati `Apelul pentru apararea libertatii de exprimare si a libertatii presei in Romania`


• SUBIECTE ÎN ACTUALITATE

Business-ul RCS & RDS de vanzare? De ce a intrat Digi 24 in must-carry
Andreea Stefan
Dailybusiness.ro
12 februarie 2014, ora 00:07

Lansat in urma cu doi ani ca un produs exclusiv al RCS&RDS, postul de stiri Digi 24 a devenit unul must-carry, urmand sa fie preluat obligatoriu de toate companiile de cablu.

Situatia reprezinta o premiera cel putin neobisnuita pe piata televiziunilor din Romania. Citeşte tot articolul


Offshore-ul Elbahold revine in actionariatul PSV Company. Sursazilei.ro: Vintu si Luca revin oficial in Realitatea TV
V.O.
HotNews.ro
Marţi, 11 februarie 2014, 17:45

Offshore-ul cipriot Elbahold, atribuit lui Sorin Ovidiu Vantu si Liviu Luca, a reintrat in actionariatul companiei PSV Company - unul dintre actionarii Realitatea Media, compania ce opereaza Realitatea TV - incepand din 30 ianuarie, potrivit ultimelor date de la Registrul Comertului. Citeşte tot articolul


MediaSind cere Parlamentului respingerea Raportului de activitate al SRR
Sergiu Bidilă
Reportervirtual.ro
1:21 pm, 11 februarie 2014

Federația Română a Jurnaliștilor MediaSind depune marți la Parlament o petiție în care solicită respingerea Raportului de activitate al Societății Române de Radio, în așa fel încât Ovidiu Miculescu să fie înlăturat din fruntea…

Șeful Radioului public este acuzat că în ultima vreme face presiuni asupra salariaților să se dezafilieze de la Sindicatul Unit al Salariaților – Radio România și să semneze o petiție prin care să ceară Parlamentului demiterea lui Adrian Moise din funcția de membru al Consiliului de Administrație de la SRR. Citeşte tot articolul


Dosarul de santaj al lui Dan Voiculescu, scos de pe rol si trimis in camera preliminara, potrivit noilor coduri penale
V.M.
HotNews.ro
Marţi, 11 februarie 2014, 19:03

Dosarul in care Dan Voiculescu, fiica acestuia si seful posturilor Antena, Sorin Alexandrescu, sunt judecati in legatura cu santajarea administratorului RCS&RDS Ioan Bendei a fost scos de pe rolul instantei si trimis unui judecator de camera preliminara, potrivit noilor coduri penale, informeaza Mediafax. Citeşte tot articolul


Dosarul de şantaj al lui Voiculescu, scos de pe rol şi trimis în camera preliminară
Romanialibera.ro
11 Februarie 2014

Dosarul în care Dan Voiculescu, fiica acestuia şi şeful posturilor Antena, Sorin Alexandrescu, sunt judecaţi în legătură cu şantajarea administratorului RCS&RDS Ioan Bendei a fost scos de pe rolul instanţei şi trimis unui judecător de cameră preliminară, potrivit noilor coduri penale, informează Mediafax. Citeşte tot articolul


Drept la replica Antena 3: Este absurda confundarea taxei de inscriere cu o asa-zisa „plata” pentru facilitarea obtinerii unei nominalizari
I.B.
HotNews.ro
Miercuri, 12 februarie 2014, 1:24

"O nominalizare la New York Festivals este, in sine, o realizare extraordinara pentru orice profesionist din industria de film si televiziune internationala, iar un premiu este o onoare... Citeşte tot articolul


Antena 3 ne somează. Brrr, ce ne-am mai speriat!
Adrian Halpert
Reportervirtual.ro
3:10 pm, 11 februarie 2014

Am primit aseară, din partea Antenei 3, o notificare semnată de avocatul Mihai Mustăciosu...

A3 ne somează pe noi, cei de la Reporter Virtual, să încetăm „imediat orice acte de dezinformare cu privire la societatea noastră și la activitatea jurnaliștilor și partenerilor săi”. Citeşte tot articolul


Pamfletul EVZ despre premiile Antena 3 stârnește numeroase reacții
Bogdan Irimescu
Reportervirtual.ro
9:43 am, 12 februarie 2014

Un pamflet publicat de „Evenimentul zilei”, având ca subiect Antena 3 și premiile pentru televiziune de la New York, a stârnit numeroase reacții pe Internet, fiind și cel mai citit articol, ieri, pe site-ul cotidianului amintit.

Pamfletul a pornit de la un articol publicat de Reporter Virtual De aici decizia de a publica pamflete semnate „de Constantin”, o aluzie la Dan Constantin, unul din Redactorii-șefi de la „Jurnalul Național”. Citeşte tot articolul


Alt articol cu acelaşi subiect:

Evenimentul zilei - Antena 3 îşi cumpără premiile. Reacţia cititorilor la pamfletul EVZ: „Vor spune că au luat atât Cerbul de Aur, cât şi Pulitzerul”


Schimb de replici șocant între Drăgușanu și Măruță: Al cui era copilul?
Cristina Alexandrescu
Dcnews.ro
10 Feb 2014 22:44

După ce i-a reproşat Biancăi că şi-a bătut joc de Victor Slav nu doar atunci când a plecat cu Adrian Cristea la Paris, ci şi înainte de căsătorie, Cătălin Măruţă a dorit să afle, în premieră, detalii despre presupusul avort al roşcatei. Citeşte tot articolul


• TVR

Senatorii au adoptat proiectul ce permite TVR si Radio Romania sa infiinteze persoane juridice de drept privat, sa devina asociati sau sa cumpere actiuni in societati comerciale existente
V.O.
HotNews.ro
Marţi, 11 februarie 2014, 14:11

Senatorii au adoptat, marti, proiectul de lege pentru modificarea Legii de organizare si functionare a TVR si a radioului public, proiect ce permite celor doua institutii sa constituie persoane juridice asa incat sa poata difuza programe romanesti in strainatate, potrivit Agerpres. Citeşte tot articolul


Striblea și Ioniță ar putea refuza oferta lui Tănase
Tiberiu Lovin
Reportervirtual.ro
10:35 pm, 11 februarie 2014

Negocieri sub semnul întrebării. Potrivit surselor Reporter Virtual, Cătălin Striblea și Ioan M. Ioniță se gândesc să refuze oferta lui Stelian Tănase, șeful televiziunii publice, de a avea emisiuni la TVR. Citeşte tot articolul


• OPINII

AUDIOVIZUAL Derapaje pe toată linia
O.D.
Bursa.ro
10.02.2014

Multiplele derapaje care sunt înregistrate pe scena audiovizuală autohtonă nu mai miră pe nimeni. Reacţiile din ultimele săptămâni ale instituţiei menite să vegheze această scenă, Consiliul Naţional al Audiovizualului, stârnesc însă uimire.

Dubla măsură în acordarea unor sancţiuni, inclusiv amenzile acordate B1TV şi Antena 3, revenirea asupra unor decizii, cum a fost cazul cu prelungirea licenţei Taraf TV, ignorarea unor recomandări ale Consiliului Concurenţei, care cerea micşorarea numărului de posturi care să intre în lista must carry, au stârnit semne de întrebare şi chiar îngrijorare în rândul publicului dar şi a specialiştilor din zona media. Citeşte tot articolul


Băsescu: Mizeria trustului lui Voiculescu, susţinută în CNA de oameni care au fost la BBC
Valentina Postelnicu
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 12.02.2014, 01:18

Preşedintele Traian Băsescu a declarat, marţi, despre deciziile Consiliului Naţional al Audiovizualului, că este foarte greu de explicat „cum mizeria pe care o face trustul turnătorului Voiculescu” este susţinută de oameni care au lucrat la BBC sau Europa Liberă. Citeşte tot articolul


“Ghiţă e noul Vântu”. Atacul preşedintelui la “un mogul recent”
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
9:54 pm, 11 februarie 2014

"Ce stiu despre Ghiţă este că a început să ameninţe ziarişti de la alte trusturi.

Ghiţă e mult mai agresiv; din păcate am avut un post toxic care era Realitatea lui Vântu, iar acum avem RTV-ul lui Ghiţă.", afirmă preşedintele ...Citeşte tot articolul


Basescu, atac dur la „moguli”: Voiculescu, un jeg moral - Sebastian Ghita ameninta jurnalisti
Ziare.com
12.02.2014

Presedintele Traian Basescu a lansat un atac dur, marti seara, la adresa lui Dan Voiculescu si Sebastian Ghita, patroni de presa. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Gandul.info - Băsescu: Mizeria trustului lui Voiculescu, susţinută în CNA de oameni care au fost la BBC

Revista22.ro - Traian Băsescu: Mizeria trustului lui Voiculescu, susţinută în CNA de oameni care au fost la BBC si la Radio Europa libera

Ziare.com - Ziare.com - Basescu, atac sustinut la Ponta, moguli, PNL, BNR, FMI. Dezvaluiri despre Becali si „Raiul lui Dragnea”


Datorită incompetenței, Băsescule?!
Tiberiu Lovin
Reportervirtual.ro
11:06 pm, 11 februarie 2014

Politicienii nu sunt prieteni cu ironia, dar e mai grav că nici cu limba română.

Pentru cinci minute m-am uitat la emisiunea lui Robert Turcescu, talk show unde a tronat până acum două minute Traian Băsescu, președintele României. Citeşte tot articolul


Antonescu: “Antena 3, un post drag mie. Am încheiat relaţiile cu Voiculescu”
Benedicta Pop
Reportervirtual.ro
1:32 am, 12 februarie 2014

Liderul liberal a vorbit aseară, în emisiunea „Jocuri de putere”, de la Realitatea TV, despre relaţia sa cu Dan Voiculescu şi cu trustul său media, ştiut fiind faptul că în ultima vreme legăturile dintre cele două părţi s-au răcit. Citeşte tot articolul


Buble acuză că în spatele „preluării ostile” de la pesurse.ro se află Daniel Chițoiu
Sergiu Bidilă
Reportervirtual.ro
3:15 pm, 11 februarie 2014

Fosta echipă de la siteul pesurse.ro, mutată în frunte cu Iosif Buble la stiripesurse.ro, a publicat joi un material în care afirmă că în spatele încercărilor de preluare ostilă de pesurse.ro se află vicepremierul demisionar Daniel Chițoiu Buble declarase luni pentru reportervirtual.ro că suspectează „o implicare politică” în ceea ce s-a întâmplat pesurse.ro, refuzând însă să spună din ce zonă vine această imixtiune. Citeşte tot articolul


Să râdem împreună cu televiziunile de știri anti-Băsescu!
Ion Cristoiu
Reportervirtual.ro
11:30 am, 11 februarie 2014

Un cetățean de 85 de ani, suficient de singur acasă pentru a se plictisi de moarte în absența tablelor, a găsit de cuviință să meargă la Casa Universitarilor din Cluj, unde ținea Traian Băsescu un discurs și să zbiere lozinci antiprezidențiale pe holuri. Citeşte tot articolul


• AUDIENŢE

AUDIENȚE. Câți telespectatori au atras buletinele de știri în ianuarie
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
11 februarie 2014

Știrile Pro TV au fost primele la capitolul audiență în luna ianuarie. Principala emisiune de știri a Pro TV, prezentată de Andreea Esca și Oana Andoni, a depășit 1,2 milioane de telespectatori la orașe și s-a menținut la distanță de competiție, Observatorul Antenei 1. Citeşte tot articolul


• DIVERSE

Orange, Vodafone și RCS & RDS, cele mai reclamate companii
Valeriu Gardin
Mediaddict.ro
Sursa: National
11.02.2014

Mii de utilizatori de telefonie mobila și de internet (fix sau mobil) se plâng de proasta funcționare a serviciilor contractate de la operatorii de pe piață.

Peste 1.100 de clienți au depus reclamații, iar Orange, Vodafone, Romtelecom, RCS & RDS și Cosmote au fost amendate de autoritatea din domeniu. Citeşte tot articolul