Revista Presei, 07 Februarie 2014

07.02.2014


Trimiteteţi articolul prin email title=

• CNA

CNA: Antena 3, amendată cu 50.000 de lei pentru „denigrarea” jurnalistei Andreea Pora
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 15:38

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, joi, să amendeze televiziunea Antena 3 cu 50.000 de lei, în urma emisiunii „Sinteza zilei” din 14 ianuarie, în care Andreea Pora a fost „denigrată”, jurnalistei fiindu-i încălcat şi „dreptul la imagine”. Citeşte tot articolul


CNA a luat în sfârșit o decizie în cazul Antena 3 – Andreea Pora: 50.000 de lei amendă
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
6 februarie 2014

Consiliul Național al Audiovizualului a decis amendarea cu 50.000 de lei pentru linșajul mediatic la adresa mai multor jurnaliști, printre care Andreea Pora, Ion Cristoiu și Robert Turcescu. Citeşte tot articolul


Antena 3, 50.000 de lei amendă pentru linşajul jurnaliştilor “băsişti”
Bogdan Irimescu
Reportervirtual.ro
6 februarie, 2014 - 3:15 pm

În favoarea propunerii de amenda cu 50.000 de lei au votat Florin Gabrea, Narcisa Iorga, Valentin Jucan, Lorand Turos, Laura Geogescu si Christian Mititelu. Citeşte tot articolul


UPDATE CNA: B1 - amenda mai mare pentru o emisiune despre lovitura de stat din decembrie, decat amenda pentru Antena 3 in cazul batjocoririi unor jurnalisti. 50.000 de lei pentru Sinteza zilei, 70.000 de lei pentru Robert Turcescu
C. Ionescu
HotNews.ro
Joi, 6 februarie 2014, 14:51

CNA a decis, joi, sa amendeze cu 50.000 de lei postul Antena 3 pentru emisiunea „Sinteza zilei” din 14 ianuarie, in care erau batjocoriti mai multi jurnalisti, printre care Andreea Pora, Robert Turcescu si Ion Cristoiu.

Este a treia oara cand subiectul s-a aflat pe agenda consiliului si a doua oara cand au fost supuse votului sanctiuni in acest caz. Citeşte tot articolul


Alte articole cu acelaşi subiect:

Romanialibera.ro - B1 TV, amendat cu 70.000 de lei pentru lipsă de imparţialitate

Romanialibera.ro - Antena 3, amendată cu 50.000 de lei pentru denigrarea jurnalistei Andreea Pora

Evenimentul zilei - ANTENA 3 a încasat o amendă de 50.000 de lei pentru linşajul din emisiunea lui Gâdea

Dailybusiness.ro - Imaginea de 50.000 lei: Carnatul Andreei Pora, iertat de Tribunal, amendat de CNA


Turcescu, pe post: “Ăștia au pus la cale o lovitură de stat”. CNA: 70.000 de lei amendă pentru B1 din cauza “gravității afirmațiilor”
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
6 februarie 2014

Consiliul Național al Audiovizualului a decis amendarea postului B1 TV cu suma de 70.000 de lei pentru B1 TV din cauza unei emisiuni din 12 decembrie 2013 a lui Robert Turcescu în care s-a discutat despre modificări ale Codului Penal de către Camera Deputaților în timp ce Premierul era plecat din țară. În cadrul emisiunii s-a repetat de mai multe ori că a fost vorba despre „o lovitură de stat”. Citeşte tot articolul


CNA: B1 TV, amendat cu 70.000 de lei pentru lipsă de imparţialitate în emisiunea lui Robert Turcescu
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 16:29

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să amendeze B1 TV cu 70.000 de lei, pentru lipsă de imparţialitate şi echilibru în ediţiile din 12 şi 25 decembrie ale emisiunii „Sub semnul întrebării”, realizată de Robert Turcescu. Citeşte tot articolul


CNA i-a dat lovitura lui Turcescu. Vezi ce amendă a primit B1 TV
Cristina Alexandrescu
Dcnews.ro
07 Feb 2014 11:11

Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, joi, să amendeze B1 TV cu 70.000 de lei, pentru lipsă de imparţialitate şi echilibru în ediţiile din 12 şi 25 decembrie ale emisiunii “Sub semnul întrebării”, realizată de Robert Turcescu. Citeşte tot articolul


CNA sancționează din nou dreptul la opinie
Răzvan Martin
Blog.activewatch.ro
February 6, 2014

Răzvan Martin, coordonator de proiecte în cadrul organizaţiei de media ActiveWatch, i-a luat apărarea lui Robert Turcescu în cazul sancţiunii de 70.000 de lei date de CNA postului B 1 TV pentru două dintre emisiunile “Sub semnul întrebării”. Citeşte tot articolul


CNA, taxat de organizaţiile de media în cazul “Turcescu-B 1 TV”. Răzvan Martin (ActiveWatch): “A mers prea departe”
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
7 februarie, 2014 - 2:36 am

“Mesajul transmis de CNA radiodifuzorilor este extrem de periculos, astfel de sancțiuni riscă să provoace situații de cenzură în redacții și autocenzură în rândul jurnaliștilor”,susţin reprezentanţii organizaţiei de media ActiveWatch. Citeşte tot articolul


Robert Turcescu, despre sancţiunea CNA: “Un grav atentat la adresa libertăţii de exprimare”
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
7 februarie, 2014 - 1:52 am

“La CNA, nu s-a produs o lovitură la adresa mea, ci una la adresa libertăţii exprimare.

Este ceva ce ar putea să-l afecteze mâine-poimâine pe orice român”, afirmă jurnalistul. Citeşte tot articolul


Mercurialul CNA: 50.000 de lei pentru „suge... suge”, 70.000 „lovitura de stat”
Anca Simionescu
Evenimentul zilei
7.02.3014

„Răhăţel”, „căcărează” sau „comunist împuţit” sunt des folosite în emisiunile de dezbateri. CNA spune că „s-a ajuns foarte jos” dar nu ia măsuri ferme." Citeşte tot articolul


AMENDĂ RECORD: MyneleTV, televiziunea lui Costi Ioniţă, sancţionată pentru reclamă la convorbiri telefonice erotice
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.01.2014, 12:59

Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, joi, să aplice o amendă record, de 100.000 de lei, postului Mynele TV, care îl are ca acţionar şi pe cântăreţul Costi Ioniţă, din cauză că această televiziune a difuzat, în februarie 2013, în timpul nopţii, reclame la convorbiri telefonice erotice. Citeşte tot articolul


Trei melodii ale unor cântăreţi, între care şi Nicolae Guţă, interzise la TV înainte de 23.00
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 13:18

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să interzică de la difuzare pe posturile de televiziune, înainte de ora 23.00, trei videoclipuri ale unor melodii interpretate de cântăreţi de manele, între care şi Nicolae Guţă. Citeşte tot articolul


Mynele TV, deținut de Costi Ioniță, amendat cu 100.000 de lei pentru spoturi la telefoane erotice. Încă trei manele trimise după ora 23.00
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
6 februarie 2014

Consiliul Național al Audiovziualului a decis amendarea cu 100.000 de lei a postului Mynele TV, deținut de Costi Ioniță, pentru că a difuzat spoturi la telefoane erotice, lucru interzis de legislația audiovizuală. Citeşte tot articolul


VIDEO. Fără plasare de produs în videoclipuri. CNA a interzis videoclipurile Inevitabil va fi bine și Așa, și
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
6 februarie 2014

Consiliul Național al Audiovizualului a decis să ceară intrarea în legalitate a videoclipurilor Inevitabil va fi bine (Andra) și Așa, și (Vunk) pentru că aveau plasarea de produse. Citeşte tot articolul


Videoclipuri Andra şi Vunk, INTERZISE pe posturile TV - VIDEO
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 13:36

Videoclipurile „Va fi bine” (Andra) şi „Aşa, şi!” (trupa Vunk) au fost interzise de la difuzarea pe posturile de televiziune printr-o decizie luată, joi, de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), din cauză că aceste clipuri conţin plasare de produse fără a fi menţionat acest lucru. Citeşte tot articolul


VIDEO Andra, interzisă la televizor! Ce scene au adus-o în atenţia CNA
Click.ro
Joi 6 Februarie 2014 - 17:03

Andra a recidivat şi un alt videoclip de-al ei a atras atenţia membrilor Consiliului Naţional al Audiovizualului. CNA a decis, joi, interzicerea difuzării videoclipului piesei „inevitabil va fi bine", din cauză că acesta conţine plasare de produse, fără a fi menţionat acest lucru, potrivit Mediafax. Citeşte tot articolul


CNA a amendat Antena 1 şi Pro TV pentru emisiunile despre conflictele din familia lui Nicolae Guţă
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 17:00

CNA a decis, joi, să amendeze Antena 1 cu 70.000 de lei şi Pro TV cu 50.000 de lei pentru încălcarea legislaţiei audiovizualului privind protecţia minorilor în emisiunile „Acces direct”, respectiv „La Măruţă”, în care au fost prezentate conflicte din familia cântăreţului de manele Nicolae Guţă. Citeşte tot articolul


Acces Direct și La Măruță, amendate pentru circul lui Guță: 70.000 de lei la Antena 1 și 50.000 la Pro TV
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
6 februarie 2014

Consiliul Național al Audiovizualului a decis, în sfârșit, o sancțiune pentru emisiunile tabloid La Măruță și Acces Direct pentru încălcarea legislației privind minorii.

În emisiunile respective subiectul principal a fost viața personală a manelistului Nicolae Guță. Subiectul a stat pe masa CNA încă din ședința din 9 ianuarie. Citeşte tot articolul


CNA a aplicat amenzi totale de 350.000 de lei într-o singură zi
Bratu Iulian
Dcnews.ro
06 Feb 2014 22:30

Consiliul Național al Audiovizualului a aplicat în ședința de joi amenzi în cuantum total de 350.000 de lei.

Televiziunile sancționate sunt Mynele Tv, Antena 1, Pro Tv, B1 Tv, Antena 3 și România Tv. Citeşte tot articolul


Articol actualizat UPDATE Focus Sat: Pentru a compensa absenta temporara din grila a canalelor Antena Group introducem cinci noi canale in pachetul de baza: Discovery Science, Discovery World, History Channel, National Geographic Wild si Bollywood TV
Adrian Vasilache
HotNews.ro
Joi, 6 februarie 2014, 10:59

Romanii care sunt abonati TV la operatorul de televiziune prin satelit Focus Sat nu mai pot viziona, incepand de joi, 6 februarie, 5 canale apartinand Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Euforia Lifestyle, GSP TV si Antena 3).

Anuntul a fost facut miercuri seara de Antena Group care a spus ca nu a acceptat oferta Focus Sat pentru retransmisia posturilor sale TV. Citeşte tot articolul


Televiziunile Antena Group, SCOASE din grila Focus Sat
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 10:00

UPC a anunţat că platforma sa de satelit, Focus Sat, a suspendat temporar transmisia Antena 1, Antena Stars, Euforia, Gsp TV şi Antena 3, începând de joi, din cauza condiţiilor şi costurilor inacceptabile impuse de Antena Group, însă aceasta din urmă spune că solicitarea sa a fost una echilibrată. Citeşte tot articolul


Discovery, National Geographic și History, în locul Antenelor pe Focus Sat
Carmen Maria Andronache
Paginademedia.ro
6 februarie 2014

Posturile Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Euforia și GSPTV au fost înlocuite în grila operatorului FocusSat cu patru canale de documentare și unul de filme – Bollywood TV. Citeşte tot articolul


Foame de bani la Antenele lui Voiculescu. Au cerut cabliștilor de patru ori mai mult
Adrian Halpert
Reportervirtual.ro
6 februarie, 2014 - 5:30 pm

Piața TV a fost luată prin surprindere astăzi de scoaterea posturilor Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Euforia si GSP TV de pe platforma de televiziune digitala prin satelit Focus Sat, companie membra a grupului UPC. Grupul media al lui Dan Voiculescu a cerut de patru ori mai mulți bani pentru retransmiterea programelor sale. Citeşte tot articolul


Antena Group răspunde mesajelor de susținere ale abonațior Focus Sat
Catalin Dumitrescu
Mediaddict.ro
Sursa: Antena 1
7.02.2014

În urma nenumăratelor mesaje primite de la telespectatorii abonați la platforma Focus Sat care, începând de pe 6 februarie 2014, nu mai pot recepționa posturile Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Euforia și GSP TV, Antena Group își exprimă regretul pentru situația creată și își arată întreaga disponibilitate ca aceste negocieri să se finalizeze în beneficiul publicului. Citeşte tot articolul


CNA: Realitatea TV, somată pentru că nu a asigurat imparţialitatea în relatări despre Sebastian Ghiţă
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 15:04

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să someze public Realitatea TV pentru că nu a asigurat imparţialitatea şi echilibrul în mai multe emisiuni în care au fost abordate mai multe subiecte legate de deputatul PSD Sebastian Ghiţă. Citeşte tot articolul


Realitatea TV, somată de CNA în urma unei plângeri a lui Sebastian Ghiţă
Bogdan Irimescu
Reportervirtual.ro
6 februarie, 2014 - 3:49 pm

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să someze public Realitatea TV pentru că nu a asigurat imparţialitatea şi echilibrul în mai multe emisiuni în care au fost abordate mai multe subiecte legate de deputatul PSD Sebastian Ghiţă, anunţă Mediafax. Citeşte tot articolul


CNA s-a răzgândit în privinţa Taraf TV: Televiziunea de manele poate funcţiona în continuare
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 16:54

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) s-a răzgândit în privinţa Taraf TV şi a decis să îi prelungească licenţa audiovizuală, fapt pentru care televiziunea de manele şi muzică de petrecere va putea să funcţioneze în continuare. Citeşte tot articolul


Taraf rămâne pe TV. CNA a aprobat prelungirea licenței postului de manele
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
6 februarie 2014

Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat prelungirea cu încă nouă ani a licenței postului de manele, Taraf TV. Este pentru a doua oară când această solicitare a ajuns pe masa CNA.

Săptămâna trecută, cererea de prelungire a licenței nu a întrunit numărul minim de voturi, iar televiziunea risca să fie închisă. Citeşte tot articolul


CNA: Radio Trinitas se va transforma în reţea naţională
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 19:51

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aprobat, în şedinţa de joi, ca Radio Trinitas, postul de radio al Patriarhiei Române, să se transforme în reţea naţională.

CNA a analizat, joi, o solicitare de acord pentru reunirea celor 51 de licenţe audiovizuale în cadrul reţelei naţionale Radio Trinitas, în conformitate cu prevederile legislaţiei audiovizualului. Citeşte tot articolul


Radio Trinitas a devenit rețea națională
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
6 februarie 2014

Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat transformarea Trinitas în rețea națională de radio. Citeşte tot articolul


Dan Diaconescu, la o nouă încercare de a aduce OTV Italia în România: CNA a amânat discuţia
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 18:22

Dan Diaconescu a transmis Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) o nouă solicitare în care susţine că deţine o autorizaţie de difuzare prin satelit de programe de televiziune ale societăţii OTV SRL, eliberată de autoritatea în telecomunicaţii din Italia (AGCOM).

CNA a discutat, în şedinţa de joi, despre faptul că reprezentanţii societăţii OTV SRL din Italia au transmis Consiliului o notificare. Citeşte tot articolul


Mama şi fratele deputatului Sebastian Ghiţă au ieşit din acţionariatul postului Radio Prahova
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 18:45

Mama deputatului PSD Sebastian Ghiţă, Maria Ghiţă, şi fratele acestuia, Alexandru Ghiţă, au ieşit din acţionariatul postului Radio Prahova din Ploieşti, potrivit documentelor depuse la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA). Citeşte tot articolul


Un membru CNA spune că îşi deschide un cont de Facebook pe care va analiza activitatea Consiliului
Madalina Cerban
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 19:30

Narcisa Iorga, membru al Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), i-a anunţat, în şedinţa de joi, pe ceilalţi membri ai CNA că îşi va deschide un cont de Facebook şi un site, care se vor numi „Despre audiovizual” şi pe care va analiza tot ce se întâmplă în cadrul instituţiei. Citeşte tot articolul


Narcisa Iorga, membru CNA, a decis să-și facă blog despre audiovizual
Iulia Bunea
Paginademedia.ro
6 februarie 2014

Narcisa Iorga, membru CNA, a decis să-și lanseze un blog și o pagină de Facebook, sub numite „Despre audiovizual”, în care să scrie despre deciziile instituției. Citeşte tot articolul


Narcisa Iorga, membru CNA, si-a facut un blog unde va scrie despre neregulile din Consiliu/ „CNA a devenit un instrument cumplit de intimidare a presei critice”
I.B.
HotNews.ro
Vineri, 7 februarie 2014, 1:51

"M-am hotarat ca de azi inainte sa scriu pe Facebook si pe site-ul despreaudiovizual.ro tot ce se intampla in CNA.

Poate ca prin aceste mijloace, reusesc sa arat mai multora fata hidoasa a unei institutii care are o cu totul alta menire decat aceea de a discrimina pe considerente politice presa din Romania", scrie Narcisa Iorga. Citeşte tot articolul


VIDEO. Narcisa Iorga, din interior: „CNA, un real pericol pentru democrație”. Despre o zi rușinoasă
Adrian Halpert
Reportervirtual.ro
6 februarie, 2014 - 10:59 pm

După ce astăzi CNA a decis o amendă de 50.000 de lei pentru Antena 3, în cazul emisiunii de linșaj Sinteza Zilei din 14 ianuarie, și o amendă de 70.000 de lei pentru B1, în cazul unei emisiuni a lui Robert Turcescu – incomparabile prin gravitatea celor petrecute – un membru CNA, Narcisa Iorga, a decis să protesteze într-un mod original. Citeşte tot articolul


De ce s-a declarat Digi 24, post al RCS, liber la retransmisie pe toate retelele de cablu? „Un demers jurnalistic cu o astfel de abordare va fi benefic intregii societati romanesti”
Costin Ionescu
HotNews.ro
Joi, 6 februarie 2014, 18:01

Recent, Digi 24, televiziunea de stiri a RCS&RDS care s-a transmis pana acum exclusiv in pachetele acestui operator, s-a declarat libera la retransmisie si a intrat in „must-carry”.

Altfel spus, de acum inainte si ceilalti operatori de cablu vor fi nevoiti sa retransmita postul apartinand unui concurent direct, miscare ce a starnit framantari in piata.

De ce a luat RCS o asemenea decizie? „Un astfel de produs TV este absolut necesar, ca o alternativa la actualul peisaj media TV din Romania”, spune compania intr-o serie de clarificari transmise HotNews.ro. Citeşte tot articolul


• SUBIECTE ÎN ACTUALITATE

Romania TV a cucerit Casa Poporului! Postul lui Ghiţă, noul favorit al angajaţilor din clădire
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
6 februarie, 2014 - 1:31 pm

Tot mai multe televizoare din Palatul Parlamentului sunt comutate pe postul de ştiri al deputatului PSD Sebastian Ghiţă, în detrimentul Antenei 3, televiziune aflată de asemenea în cercul de influenţă mediatică al premierului Victor Ponta. Citeşte tot articolul


Ponta: L-am convins pe Bunea Stancu să îşi ceară scuze pentru declaraţiile la adresa jurnalistei
Eliana Radulescu
Mediafax.ro
BUCUREŞTI, 6.02.2014, 16:50

Preşedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, joi, că în şedinţa CEx al PSD l-a convins pe preşedintele Consiliului Judeţean Brăila, Gheorghe Bunea Stancu, să îşi ceară scuze pentru declaraţiile la adresa unei jurnaliste făcute la Brăila. Citeşte tot articolul


Reporter virtual: Antena 1 a declansat o campanie de racolare a vedetelor Pro TV
Alina Neagu
HotNews.ro
Joi, 6 februarie 2014, 17:13

Antena 1 a declansat o campanie de racolare a vedetelor Pro TV, fie ei oameni care apar „pe sticla” sau oameni din spatele camerelor, pe fondul problemelor financiare ale CME, compania-mama a Pro TV in Romania, scrie Reporter virtual.

Astfel, Antena 1 este aproape de finalizarea negocierilor cu Toni Grecu pentru trecerea, cu arme si bagaje, a intregii echipe a Serviciului Roman de Comedie la postul din Baneasa. Citeşte tot articolul


SPARGE TOPURILE! Cătălin Botezatu va încasa 250.000 € din patru emisiuni! Luana Mare Libertatea.ro 05 Februarie 2014, Ora 23:45

Cătălin Botezatu (47 de ani) nu poate renunţa la muncă, deşi are o sănătate şubredă. Nici n-a fost bine externat din clinica din Turcia, unde medicii l-au diagnosticat cu mai multe boli, care mai de care mai greu de pronunţat, şi iată că designerul e deja pregătit să-şi suflece mânecile cămăşii pentru a se pune din nou pe treabă.

Mai marii trustului Intact l-au anunţat pe Botezatu că îi dau pe mână patru emisiuni, o adevărată performanţă pentru o singură vedetă TV. Dar va fi răsplătit regeşte, cu sute de mii de euro. Citeşte tot articolul


Semnal de alarmă la Realitatea TV Cluj: „Ne vom mai lua salariile vreodată?!”
Adrian Halpert
Reportervirtual.ro
6 februarie, 2014 - 10:34 am

Un jurnalist de la Ziua de Cluj, care prestează și pentru Realitatea TV Cluj, și-a luat inima în dinți și a lansat online un semnal de alarmă cu privire la situația angajaților de acolo.

Salariile sunt neplătite de aproape două luni în redacțiile coordonate de jurnalistul clujean Rareș Bogdan, acum Director editorial la stația centrală la Realitatea. Citeşte tot articolul


Comisia de etică: șeful Radio Cluj a plagiat
Tiberiu Lovin
Reportervirtual.ro
6 februarie, 2014 - 1:42 pm

De dimineata, Bogdan Rosca, noul manager de la Radio Cluj, a primit decizia de plagiat din partea Comisiei de Etica din cadrul Universitatii Babes-Bolyai. Citeşte tot articolul


Naşul TV a scăpat de CNA, dar a păţit-o din cauza vecinilor!
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
7 februarie, 2014 - 12:36 am

Transmisiile în direct au fost oprite, iar producătorii au difuzat înregistrări mai vechi după ce studiourile au fost inundate de către cei de la clubul “Spice”, situat la etajul unu, deasupra televiziunii. Citeşte tot articolul


• TVR

Părerea Mediaddict: Cică revine victima Securităţii, Dinescu, la TVR, Stelian Tănase ştie de ce. Apoi: CNC? Un CNA al cinematografiei, atât şi nimic mai mult
Tudor Borcea
Mediaddict.ro
7.02.2014

Nici n-a amprentat bine Stelian Tănase pâinea şi cuţitul din capul mesei TVR, că, cel mai chinuit om de către Securitate, moşierul Mircea Dinescu, s-a lipitorit şi la postul public, la preten.

A schimbat jgheabul cu părăluţe, nu şi oferta. Va face, cică, tot „Politică şi delicateţuri” şi un”talk-show”. Cum îi stă bine unui slobozinean, nu-i ajunge, mo, un post. Una pe TVR1, alta pe TVR2. Citeşte tot articolul


• OPINII

EDITORIALUL EVZ. USL scoate la bătaie arma secretă: mardeiaşii gândirii de la CNA!
Adrian Pătruşcă
Evenimentul zilei
7.02.2014

Imaginile Andreei Pora, mâncând la o recepţie, reluate la nesfârşit, cu o voce sacadată pe fundal care, montată din studio, repetă obsesiv în ritm de rap: „Suge-suge-sugerează”.

Invitaţii lui Mihai Gâdea râd gros, gâlgâit, din străfundurile prohabului, ca militarii în termeni scoşi la teatru pentru prima oară de la încorporare. Citeşte tot articolul


Oameni buni, mutaţi CNA în sediul PSD! Măcar să fie pe faţă…
Laurentiu Ciocazanu
Reportervirtual.ro
7 februarie, 2014 - 3:14 am

Băieţii ăştia deştepţi ai politicii se vede treba că nu se joacă! Operaţiunea pentru încălecat tot ce se poate încăleca în numele partidului iubit merge ca unsă

Ieri, a nu ştiu câta oară!, Consiliul Naţional al Audiovizualului, zis, pe scurt, CNA, a demonstrat că a învăţat bine din lecţia cu pumnul lui Vîşinski şi a lovit zdravăn în masa de joc a audiovizualului. Citeşte tot articolul


Radu Banciu: Ce se întâmplă pe posturile lui Dan Voiculescu nu are legătură cu presa. E inacceptabil!
Evenimentul zilei
7.02.2014

Jurnalistul Radu Banciu a vorbit aseară despre ce se întâmplă la posturile lui Dan Voiculescu. Citeşte tot articolul


• INTERVIU

EXCLUSIV. Bătălia giganților: Antena 1, ofensivă totală. Cum răspunde Pro TV
Adrian Halpert
Reportervirtual.ro
6 februarie, 2014 - 3:28 pm

EXCLUSIV. Antena 1 a declanșat o campanie de racolare a vedetelor Pro TV, fie ei oameni care apar „pe sticlă” sau oameni din spatele camerelor, pe fondul problemelor financiare ale CME, compania-mamă a Pro TV în România. Citeşte tot articolul


• DIVERSE

Bogdan Chirieac a câștigat procesul cu Sima, obligat de Justiție să plătească 30.000 $ pentru calomnie. Liviu Avram, iertat pentru lipsa de deontologie
Dcnews.ro
06 Feb 2014 19:44

Tribunalul București l-a condamnat pe brokerul escroc Cristian Sima la plata a 30.000 de dolari, în procesul intentat de Bogdan Chirieac. Chirieac i-a acuzat de calomnie pe Sima și pe jurnalistul Liviu Avram, care a publicat în ziarul Adevărul, fără să verifice, susținerile escrocului internațional refugiat în Islanda.

Amintim că Sima a fugit din țară în luna octombrie 2012, după ce a păgubit cu milioane de euro mai mulți investitori la bursă. În timp ce încerca să șteargă urmele escrocheriilor financiare pe care le făcuse, Sima a creat o diversiune, lansând în presă acuzații extrem de grave la adresa unor lideri de opinie care au refuzat să-i acopere matrapazlâcurile. Citeşte tot articolul