Ordinea de zi a ședinței de marți, 1 martie 2011, ora 10.00

28.02.2011


envoyer l'article par mail title=

1. Solicitare licenţă audiovizuală prin reţele de comunicaţii electronice :

  • S.C. Dynamix Engineering SRL Galaţi pentru City One TV Galaţi.

2. Rapoarte de monitorizare :

  • Realitatea TVemisiuni de ştiri şi dezbatere, difuzate în perioada 18 – 28.02.2011 reclamaţiile nr.2563/22.02.2011, nr.2765/25.02.2011 şi adresa nr.2820/25.02.2011 de la Realitatea TV.
  • 10 TV – emisiunea „Naşul”, difuzată pe data de 16.02.2011 – reclamaţia nr.2518/21.02.2011.
  • Antena 3 – emisiunea „100 de minute”, difuzată pe data de 28.01.2011 şi emisiuni de ştiri difuzate pe data de 28.01.2011 – reclamaţiile nr.C187 şi C188/15.02.2011
  • Monney Channel şi Realitatea TVspoturi publicitare ale PCC/Oltchim Rm.Vâlcea – reclamaţia nr.2851/28.02.2011

3. Întâlnire cu reprezentanţii societăţii RCS&RDS pentru discuţii cu privire la situaţia retransmiterii postului TV 5 – ora 12.00.

4. Decizii de autorizare.

5. Solicitări modificare grile program şi schimbare denumire.

6. Solicitare licenţă audiovizuală prin reţele de comunicaţii electronice :

  • S.C. Realomnimedia SRL Vânători Neamţ pentru TVN.

7. Expirări termene intrare în funcţiune.

8. Discutare adrese :

  • nr.2699 şi 2700/24.02.2011 de la Organizaţia Salvaţi Copiii – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio/TV de redirecţionare a procentului de 2% din impozitul pe venit pentru dezvoltarea programelor sociale ale organizaţiei.
  • nr.2786/25.02.2011 de la Ogilvy – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio/TV de promovare a campaniei Earth Hour, în perioada 02 – 26 martie 2011.
  • nr.2776/25.02.2011 de la Societatea Naţională de Cruce Roşie - solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio/TV de informare şi conştientizare a populaţiei privind importanţa cunoaşterii procedurilor de acordare a primului ajutor de bază
  • nr.2849/28.02.2011 de la Grupul Medical Romgermed – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio de educare şi conştientizare cu privire la importanţa efectuării testului Papanicolau de către femei.

9. Diverse.