Ordinea de zi a şedinţei de miercuri, 4 noiembrie 2009, ora 10.00

03.11.2009


Trimiteteţi articolul prin email title=

1. Discuţii cu privire la unele emisiuni difuzate de posturile de televiziune şi radio în campania electorală - 63 de posturi locale.

2. Informări ale Serviciului Inspecţie cu privire la:

  • Prima TV Tg. Mureş – reclamaţia nr.12496/09.10.2009

3. Decizii de autorizare.

4. Solicitare modificare amplasament Radio Trinitas de la Brodina la Putna şi solicitare modificare frecvenţă şi amplasament Radio Tonight Sângeorz Băi.

5. Solicitări licenţe audiovizuale pentru transmisie în sistem DVB-T pentru Antena 1 şi Antena 3, în cadrul experimentului realizat de SNR.

6. Discutare adrese:

  • nr.15257/22.10.2009 de la Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale/Agenţia Naţională pentru Egalitatea de Şanse între Femei şi Bărbaţi – referitoare la spotul publicitar pentru marca de autoturisme Porsche.
  • nr.15583/28.10.2009 de la UNICEF, Organizaţia Salvaţi Copiii şi ANPDC – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului TV „Drepturile Copilului”, cu ocazia aniversării a 20 de ani de la semnarea Convenţiei ONU cu privire la drepturile copilului, ce se va desfăşura în perioada 9 noiembrie – 6 decembrie 2009.
  • nr.15484/27.10.2009 de la Asociaţia „Casa Mureşan”- solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor radio/TV de promovare a Festivalului Internaţional pentru Copii şi Tineret.
  • nr.15732/30.10.2009 de la S.C. Ostrovit SA – Domeniile Ostrov – solicită promovarea pe TVR în regim de campanie noncomercială a Festivalului „Sărbătoarea Vinului Nou”, ce se va desfăşura în perioada 12 – 14 noiembrie 2009.
  • nr.15439/26.10.2009 de la Asociaţia Generaţia Verde – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului radio „Amprenta de Carbon – Află cât risipeşti din viitorul tău”, în perioada 1 noiembrie 2009 – 15 februarie 2010.
  • nr.15470/27.10.2009 de la Asociaţia Formatorilor în Comunicare şi Jurnalism – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spoturilor radio/TV de promovare a Conferinţei Internaţionale „Change in Progress. Modelsof/Models for Journalism and Communication.

7. Diverse.