Influenţa mass-media asupra comportamentului civic şi electoral

10.12.2004


Trimiteteţi articolul prin email title=

Influenţa mass-media asupra comportamentului civic şi electoral

PDF - 16.2 MB
Influenţa mass-media asupra comportamentului civic şi electoral

Cuprinde:

  1. Vizionarea şi impactul asupra electoratului a dezbaterilor cu candidaţii la preşedinţie în alegerile din 2000
  2. Televiziunea şi comunicarea electorală deliberativă
  3. Percepţia publicului privind campania desfăşurată în audiovizual pentru alegerile locale din 2004
  4. Decizia şi recomandarea CSA (Franţa) privind emisiunile din perioada campaniei electorale 2002
  5. Extrase din Codul producătorilor BBC
  6. Decizia CNA nr. 248 din 1 iulie 2004 privind protecţia demnităţii umane şi a dreptului la propria imagine

Audit Studiu

PDF - 1.8 MB
Audit Studiu