Studii şi cercetări

Studii şi cercetări aflate în biblioteca CNA

Această secţiune conţine o muţime de studii si cercetări privind sectorul audiovizual din România, realizate de instituţii de specialitate.

 



1 | 2

Studiu privind violenta in desenele animate

Monitorizarea programelor de desene animate difuzate de cele trei canale tematice prezente pe piata audiovizualului românesc: Cartoon Network, Jetix si Minimax.

Cercetare privind analiza comportamentului de consum de programe audio-vizuale al elevilor (11-14 ani si 15-18 ani) iulie 2005

Realizat de CURS SA - centrul de sociologie urbana si regionala

Analiza campaniei de alegeri locale - Bucuresti 2005

Agentia de monitorizare si analiza mass-media „MONITORING MEDIA”

Legislatia comparativă privind jocurile şi concursurile in ţările UE

În fisierul alturat veţi găsi o comparaţie intre legislatiiile unor ţări europene privind jocurile şi concursurile.

Influenţa mass-media asupra comportamentului civic şi electoral

Vizionarea şi impactul asupra electoratului a dezbaterilor cu candidaţii la preşedinţie în alegerile din 2000 Televiziunea şi comunicarea electorală deliberativă Percepţia publicului privind campania desfăşurată în audiovizual pentru alegerile locale din 2004 Decizia şi recomandarea CSA (Franţa) privind (...)

Expunerea copiilor la programele radio şi tv

Gusturi şi pasiuni televizuale ale copiilor/ Cartea verde a Comisiei Europene privind protecţia minorilor şi a demnităţii umane în serviciile audiovizuale/ Evaluarea reprezentării violenţei în programele de televiziune/ Decizia CNA nr. 249 din iulie 2004 privind protecţia copiilor în cadrul serviciilor (...)

Utilizare, Atitudini şi Aşteptări ale consumatorilor de radio si TV

Peisajul audiovizual românesc în contextul european/ Convenţia europeană privind televiziunea transfrontieră/ Mediatizarea consumului de droguri, alcool/ Consumul de alcool şi politici europene/ Decizia Curţii Europene de Justiţie privind publicitatea la băuturile alcoolice/ Decizia nr. 254 din 5 iulie (...)

Opinia publicului privind emisiunile televizate ce contin concursuri de lupte si orele la care acestea ar trebui difuzate Octombrie 2004

Institutul de Marketing si Sondaje- IMAS

Evaluarea reprezentarii violentei in programele televizuale august 2004

Evaluarea reprezentarii violentei in programele televizuale

Perceptia publicului asupra campaniei electorale pentru alegerile locale 2004

Realizat de Institutul de Marketing si Sondaje

OBICEIURI, ATITUDINI SI SATISFACTII ALE CONSUMATORILOR DE RADIO SI TELEVIZIUNE Martie - Mai 2004

Realizat de Institutul de Marketing si Sondaje

Expunerea copiilor la programe radio si TV 2004

Ancheta desfasurata de Gallup Romania si Metro Media Transilvania 2004

Influenta MASS-MEDIA asupra comportamentului civic si electoral - 2004

Sondaj CURS 2004

1 | 2