Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sancţionare 2008

În urma deliberărilor, membrii CNA pot constata încălcarea legislaţiei audiovizuale şi pot aplica sancţiuni. Aici puteţi găsi toate deciziile de sancţionare hotărâte de Consiliu.


... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |...

Decizia nr. 883 din 28.10.2008

privind somarea S.C. ONE PRODUCTION S.R.L. - pentru postul de televiziune ONE TV - în ziua de 15 octombrie 2008, a difuzat un mesaj electoral de promovare a unui partid, în afara campaniei electorale

28.10.2008

Decizia nr. 882 din 28.10.2008

privind somarea S.C. MARKETING POLITIC ŞI SONDAJE S.R.L. - pentru postul TELEVIZIUNEA TÂRGU-MUREŞ - în ziua de 15 octombrie 2008, a difuzat emisiunea de dezbatere “Ervvello”, în cadrul căreia un candidat independent a prezentat, în mod detaliat, programul de guvernare propus electoratului, transformând (...)

28.10.2008

Decizia nr. 881 din 28.10.2008

privind somarea S.C. GLOBAL VIDEO MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune ALPHA TV - în ziua de 15 octombrie 2008, a difuzat mai multe emisiuni de dezbatere în cadrul cărora au fost prezentaţi candidaţi şi programele electorale ale acestora, fapt de natură să transforme aceste emisiuni într-unele cu (...)

28.10.2008

Decizia nr. 880 din 28.10.2008

privind somarea S.C. BG MEDIA S.R.L. - pentru postul Bucovina TV - emisiunea „Sara pe deal”, difuzată în data de 7 octombrie 2008, a avut caracter de propagandă electorală, fapt ce contravine prevederilor legale în vigoare

28.10.2008

Decizia nr. 879 din 28.10.2008

privind somarea a S.C. RALEX COMIMPEX S.R.L. - pentru postul de televiziune DEVA TV - a difuzat emisiuni informative şi de dezbatere, în cadrul cărora, mai mulţi candidaţi şi-au prezentat programele electorale, fapt de natură să transforme aceste emisiuni într-unele cu caracter de propagandă (...)

28.10.2008

Decizia nr. 859 din 21.10.2008

privind somarea S.C. PRIM PLAN S.R.L. - pentru postul de televiziune TV GALAŢI - în cadrul emisiunii informative „Ştirile de Buzău”, difuzată în data de 3 octombrie 2008 şi reluată în data de 4 octombrie 2008, care a avut durata mai mică de 30 de minute, a fost difuzată (...)

21.10.2008

Decizia nr. 858 din 21.10.2008

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în cadrul ediţiei informative de la ora 18.00, din ziua de 7 octombrie 2008, a prejudiciat, în mod nejustificat, imaginea unei profesoare a cărei singură „vină” este (...)

21.10.2008

Decizia nr. 857 din 21.10.2008

privind spoturi publicitare comerciale prezentate de persoane care şi-au depus candidatura pentru alegerile ce urmează a avea loc în data de 30 noiembrie 2008

21.10.2008

Decizia nr. 856 din 21.10.2008

privind amendarea cu suma de 2.500 a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul OTV - în cadrul emisiunii „Dan Diaconescu Direct”, ediţia din data de 17 septembrie 2008, realizatorul acesteia a făcut o serie de afirmaţii neadevărate, prezentând o conferinţă de presă drept o înscenare, fapt de (...)

21.10.2008

Decizia nr. 855 din 21.10.2008

privind somarea S.C. TELECROMA MEDIA S.R.L. - pentru postul de televiziune DIRECT DIGITAL TV - în cadrul emisiunii “Fără frontiere”, difuzată în ziua de 14 septembrie 2008, la ora 16.00, realizatorul nu a intervenit atunci când invitatul său a utilizat un limbaj (...)

21.10.2008

Decizia nr. 853 din 17.10.2008

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. RADIO XXI SRL - pentru postul RADIO 21 - în cadrul emisiunii matinale „Fabrica DeMentă”, difuzată în ziua de 7 octombrie 2008, a fost prezentat şi comentat, în mod licenţios, un articol din presa scrisă, referitor la o înregistrare a unei convorbiri telefonice (...)

17.10.2008

Decizia nr. 850 din 16.10.2008

privind somarea S.C. ECO RINO S.R.L. - pentru postul de televiziune EURO TV - în cadrul emisiunii “Euro Business”, difuzată în data de 8 octombrie 2008, au fost încălcate prevederile referitoare la echilibrul, obiectivitatea şi imparţialitatea emisiunilor informative şi de dezbateri, emisiunea (...)

16.10.2008

Decizia nr. 849 din 16.10.2008

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - dincolo de opiniile exprimate, unul dintre invitaţii emisiunii, dl. Valentin Stan, a utilizat un limbaj injurios la adresa unor persoane, folosind termeni, precum: (...)

16.10.2008

Decizia nr. 848 din 16.10.2008

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. NEWS TELEVISION (ROMÂNIA) S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - în emisiunea ,,Naşul”, ediţiile difuzate în zilele de 7, 8 şi 9 octombrie 2008, realizatorul acesteia a formulat acuzaţii şi a folosit un limbaj injurios la adresa unei persoane, fapt de (...)

16.10.2008

Decizia nr. 847 din 16.10.2008

privind somarea S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - pentru postul de radio KISS FM - în cadrul emisiunii „French Kiss”, din ziua de 9 noiembrie 2008, moderatorul emisiunii a făcut public numărul de telefon al unui radioascultător, fără permisiunea (...)

16.10.2008
... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |...