Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2013



... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |...

Decizia nr. 324 din 27.06.2013

cu privire la spotul publicitar de promovare a produsului „Calgon”, difuzat în lunile aprilie şi mai 2013 de posturile de televiziune Pro TV, Realitatea TV, Antena 3, B1 TV, Antena 1, Prima TV şi Kanal D.

27.06.2013

Decizia nr. 322 din 20.06.2013

privind sancţionarea radiodifuzorului S.C. RIDZONE COMPUTERS S.R.L. - pentru postul ROMÂNIA TV - întrucât informaţiile oferite publicului în cadrul unor emisiuni de ştiri şi dezbateri difuzate în perioada 30 mai - 04 iunie 2013 au fost prezentate cu încălcarea principiului bunei-credinţe şi a (...)

20.06.2013

Decizia nr. 320 din 20.06.2013

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - întrucât în cadrul unor emisiuni de dezbateri, difuzate în perioada 30 mai – 4 iunie 2013, în care a fost dezbătut subiectul referitor la reţinerea unei persoane pentru o presupusă faptă de şantaj asupra (...)

20.06.2013

Decizia nr. 309 din 20.06.2013

privind amendarea cu 100.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - întrucât subiectul privind reţinerea de către procurorii din cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie a directorului general al Antena Tv Group, subiect abordat în cadrul mai (...)

20.06.2013

Decizia nr. 308 din 20.06.2013

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. NAŞUL, PRIETENII DE PRETUTINDENI ŞI ASOCIAŢII S.A. - pentru postul de televiziune NAŞUL.TV - întrucât în cadrul emisiunii „Cronica de noapte”, ediţia din 12 mai 2013, moderatorul a folosit un limbaj jignitor la adresa unor realizatori de emisiuni ai postului de (...)

20.06.2013

Decizia nr. 306 din 20.06.2013

cu privire la spotul publicitar „Über Nuts” difuzat în perioada 14 – 20.04.2013 de posturile de televiziune Pro TV, Kanal D, AXN şi National Geografic.

20.06.2013

Decizia nr. 305 din 20.06.2013

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - întrucât prezentarea în cadrul unor emisiuni informative şi de dezbateri difuzate în perioada 30 mai - 4 iunie 2013 a subiectului referitor la reţinerea directorului Antena TV Group de către procurorii (...)

20.06.2013

Decizia nr. 304 din 20.06.2013

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. CABLE CHANNELS S.R.L. - pentru postul de televiziune FILM+ - întrucât două filme de lung metraj, transmise în reluare în lunile februarie și martie 2013, conţinând numeroase scene de violenţă ori de groază, au fost încadrate greşit şi difuzate în intervale orare (...)

20.06.2013

Decizia nr. 303 din 20.06.2013

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA (GMC) S.A. - pentru postul RADIO ZU - întrucât nu şi-a îndeplinit obligaţia de a difuza pe post, de cel puţin 3 ori, textul deciziei de sancţionare nr. 279/06.06.2013 emise de (...)

20.06.2013

Decizia nr. 302 din 20.06.2013

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - postul de radio KISS FM - pentru încălcarea prevederilor art. 931 alin. (3) din Legea audiovizualului, întrucât nu şi-a îndeplinit obligaţia de a difuza pe post, de cel puţin 3 ori, textul deciziei de sancţionare nr. 278/06.06.2013 (...)

20.06.2013

Decizia nr. 301 din 20.06.2013

privind amendarea cu 70.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - întrucât în emisiunea „Ediţie specială” din 15 iunie 2013, invitatul a formulat acuzaţii nedovedite la adresa mai multor persoane, folosind un limbaj injurios şi ameninţător, fapt (...)

20.06.2013

Decizia nr. 300 din 20.06.2013

privind somarea S.C. RIDZONE COMPUTERS S.R.L. - pentru postul ROMÂNIA TV - întrucât moderatorul emisiunii „România te vede”, difuzată în 17 mai 2013, nu a solicitat invitatului să prezinte dovezi în susţinerea acuzaţiilor formulate la adresa unor persoane, fapt ce contravine prevederilor art. 40 din Codul (...)

20.06.2013

Decizia nr. 299 din 20.06.2013

privind amendarea cu 70.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în cadrul emisiunii „Un show păcătos”, ediţia din 09 mai 2013, moderatorul, prin atitudinea sa lipsită de fermitate, a permis invitatului emisiunii să folosească un limbaj injurios şi vulgar, fapt ce (...)

20.06.2013

Decizia nr. 298 din 20.06.2013

privind obligaţia S.C. ANTENA 3 S.A. de a acorda dreptul la replică Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii “M. S. Curie”

20.06.2013

Decizia nr. 297 din 20.06.2013

privind obligaţia S.C. ANTENA TV GROUP S.A de a acorda dreptul la replică Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii “M. S. Curie”

20.06.2013
... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |...