Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2012



... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |...

Decizia nr. 654 din 13.09.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - întrucât într-o ediţie de ştiri a dezinformat publicul în legătură cu identitatea unui cetăţean român căruia i s-a atribuit în mod greşit săvârşirea unei crime comise în Norvegia de o altă (...)

13.09.2012

Decizia nr. 653 din 13.09.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - întrucât în două ediţii de ştiri a dezinformat publicul în legătură cu identitatea unui cetăţean român căruia i s-a atribuit în mod greşit săvârşirea unei crime comise în Norvegia de o altă (...)

13.09.2012

Decizia nr. 652 din 13.09.2012

privind somarea S.C. RAMIDONA S.R.L. - pentru postul GENERAL TV CRAIOVA - pentru încălcarea dispoziţiilor Deciziei privind desfăşurarea campaniei pentru referendumul privind demiterea Preşedintelui României, întrucât a difuzat imagini de la un miting electoral după încetarea campaniei pentru (...)

13.09.2012

Decizia nr. 651 din 13.09.2012

privind somarea SOCIETĂŢII MEDIA GRUP SRL - pentru postul de televiziune SĂLĂJEANUL TV - pentru încălcarea prevederilor din Decizia privind desfăşurarea campaniei pentru referendumul privind demiterea Preşedintelui României, întrucât a difuzat dezbateri şi comentarii referitoare la campania pentru (...)

13.09.2012

Decizia nr. 650 din 11.09.2012

privind somarea a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - pentru încălcarea dispoziţiilor Deciziei privind desfăşurarea campaniei pentru referendumul privind demiterea Preşedintelui României, întrucât a difuzat spoturi cu caracter electoral după ce campania se (...)

11.09.2012

Decizia nr. 649 din 11.09.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. RIDZONE COMPUTERS S.R.L. - pentru postul ROMÂNIA TV - pentru încălcarea dispoziţiilor Deciziei privind desfăşurarea campaniei pentru referendumul privind demiterea Preşedintelui României, întrucât a difuzat dezbateri şi comentarii referitoare la campania pentru (...)

11.09.2012

Decizia nr. 648 din 11.09.2012

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor din Decizia privind desfăşurarea campaniei pentru referendumul privind demiterea Preşedintelui României, întrucât în cadrul emisiunilor de dezbatere, numărul persoanelor care și-au (...)

11.09.2012

Decizia nr. 647 din 11.09.2012

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - pentru încălcarea dispoziţiilor Deciziei privind desfăşurarea campaniei pentru referendumul privind demiterea Preşedintelui României, întrucât a difuzat dezbateri şi comentarii referitoare la campania pentru (...)

11.09.2012

Decizia nr. 646 din 11.09.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - pentru încălcarea dispoziţiilor Deciziei privind desfăşurarea campaniei pentru referendumul privind demiterea Preşedintelui României, întrucât a difuzat dezbateri şi comentarii referitoare la campania (...)

11.09.2012

Decizia nr. 645 din 11.09.2012

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea dispoziţiilor Deciziei privind desfăşurarea campaniei pentru referendumul privind demiterea Preşedintelui României, întrucât a difuzat dezbateri şi comentarii (...)

11.09.2012

Decizia nr. 627 din 26.07.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. TV SIRIUS S.R.L. - pentru postul de televiziune TELE 2 - pentru încălcarea prevederilor referitoare la dreptul la informare corectă, întrucât ştirea din cadrul emisiunii informative din data de 17 iulie 2012 nu a fost difuzată cu imparţialitate şi bună-credinţă, (...)

26.07.2012

Decizia nr. 609 din 26.07.2012

privind spotul dedicat referendumului, difuzat de postul de televiziune ANTENA 3.

26.07.2012

Decizia nr. 608 din 26.07.2012

privind somarea S.C. ANTENA 3 SA - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea prevederilor art. 66 din Codul audiovizualului, întrucât în emisiunea „Subiectiv” din 20 iulie 2012 moderatorul acesteia nu a dat posibilitatea tuturor invitaţilor să-şi (...)

26.07.2012

Decizia nr. 607 din 26.07.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. FIRE BREAKING NEWS S.R.L. - pentru postul de televiziune NAŞUL TV - pentru încălcarea prevederilor art. 3 din Decizia privind desfăşurarea campaniei pentru referendumul privind demiterea Preşedintelui României, întrucât în cadrul emisiunilor de dezbatere difuzate (...)

26.07.2012

Decizia nr. 606 din 24.07.2012

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea art. 1 şi 3 din Decizia privind desfăşurarea campaniei pentru referendumul privind demiterea Preşedintelui României, întrucât în emisiunile informative difuzate în (...)

24.07.2012
... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |...