Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2011



1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |...

Decizia nr. 612 din 25.10.2011

privind somarea S.C. ROMTELECOM S.A.întrucât a modificat structura ofertei de programe aprobată pentru localitatea Bucureşti, fără acordul Consiliului

27.10.2011

DECIZIA nr. 611 din 25.10.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. întrucât a difuzat programe audiovizuale dintr-un studio pentru care nu obţinuse documentele legale care să-i permită începerea transmisiei

27.10.2011

Decizia nr. 610 din 25.10.2011

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. RIDZONE COMPUTERS S.R.L deoarece structura programului difuzat de radiodifuzor, la data controlului, diferă de cea aprobată de Consiliu în şedinţa publică din data de 09 iunie 2011

27.10.2011

Decizia nr. 601 din 13.10.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A.,pentru încălcarea în cadrul emisiunii „Ştirea zilei” din 06.10.2011 a dispoziţiilor legale referitoare la dreptul publicului la informare corectă, întrucât, a preluat de pe internet un material ofensator la adresa României, atribuit unui post de (...)

17.10.2011

Decizia nr. 600 din 13.10.2011

privind somarea S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L întrucât imaginea şi dreptul la viaţă privată ale soţilor Andreea şi Ştefan Bănică au fost prejudiciate prin faptul că prezentatorul emisiunii „Lumea lui Banciu” difuzată în 4 octombrie 2011, a utilizat un limbaj licenţios şi a comentat tendenţios unele informaţii (...)

17.10.2011

DECIZIA nr. 599 din 13.10.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A pentru încălcarea prevederilor legale privind protecţia minorilor, întrucât în cadrul mai multor ediţii de ştiri, precum şi în emisiunea „Mega Story - Reporterii Realităţii” transmise în ziua de 08 octombrie 2011, la ore accesibile (...)

17.10.2011

Decizia nr. 598 din 13.10.2011

privind somarea S.C. SPOT TELECOM SYSTEM S.R.L., întrucât nu retransmite programul TVR INFO a cărui retransmitere este obligatorie si pentru ca difuzează ,,PROGRAM TIP VIDEOTEXT’’ fără să deţină licenţă audiovizuală şi decizie de autorizare (...)

17.10.2011

Decizia nr. 593 din 11.10.2011

cu privire la spoturile publicitare pentru suplimentele alimentare Saliciol Natural, Echina Vit C, Hof Lipomin, Omega 3 şi Omega 6 Vegetal, produse ale companiei Hohigal, spoturi difuzate pe postul de televiziune OTV, în perioada 6 mai-15 septembrie (...)

13.10.2011

Decizia nr. 592 din 11.10.2011

cu privire la modul în care au fost prezentate avertizările sonore şi vizuale în spotul publicitar „Catena–Farmacia tuturor românilor” difuzat de posturile de televiziune

13.10.2011

Decizia nr. 591 din 11.10.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RCS & RDS S.A întrucât în anumite reţele de comunicaţii electronice ce-i aparţin, nu a retransmis programul GSP TV, care este liber la retransmisie, fapt ce contravine dispoziţiilor art. 82 din Legea (...)

13.10.2011

Decizia nr. 590 din 11 octombrie 2011

cu privire la difuzarea pe posturile de televiziune a unui spot de promovare a cardului Sensiblu

13.10.2011

Decizia nr. 589 din 11.10.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RCS & RDS S.A. pentru postul DIGI SPORT întrucât inserturile grafice difuzate în ediţia emisiunii „Fanatik Show” din 06.06.2011 nu au fost identificate şi separate, prin mijloace optice şi acustice, de conţinutul editorial al programului (...)

13.10.2011

Decizia nr. 588 din 11.10.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE pentru postul de televiziune TVR 1 întrucât în emisiunile de dezbatere difuzate în perioada 1 aprilie - 31 august 2011 nu a asigurat o participare egală a reprezentanţilor puterii şi ai (...)

13.10.2011

Decizia nr. 585 din 04.10.2011

privind sancţionarea radiodifuzorului S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L., cu obligaţia de a difuza, în ziua de 06.10.2011, timp de 10 minute, între orele 19.00-19.10, numai textul deciziei de sancţionare emise de C.N.A.

06.10.2011

Decizia nr. 584 din 04.10.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. pentru postul de televiziune REALITATEA TV pentru încălcarea prevederilor legale privind informarea corectă şi obiectivă a publicului şi a celor privind dreptul la imagine al (...)

06.10.2011
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |...