Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2011



... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19

Decizia nr. 229 din 03.03.2011

privind amendarea cu 100.000 lei a S.C. TELELOVIŞTEA S.R.L. - a continuat să difuzeze programe audiovizuale fără a obţine în prealabil acordul Consiliului cu privire la modificarea licenţei audiovizuale, deşi a fost sancţionat în mod (...)

03.03.2011

Decizia nr. 228 din 03.03.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. TVMP S.R.L. - pentru postul TELEVIZIUNEA PRAHOVA - în mai multe ediţii ale emisiunii “Atitudine”, difuzate în zilele de 08, 09, 10 şi 17 februarie 2011, realizatorii acesteia au făcut afirmaţii acuzatoare, nedovedite, la adresa unor persoane şi au folosit un (...)

03.03.2011

Decizia nr. 227 din 03.03.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - filmul documentar „Cel ce gândeşte ALTFEL” difuzat în zilele de 1 şi 2 februarie 2011, care a cuprins imagini şi comentarii pe teme sexuale, a fost încadrat greşit în raport de conţinutul său şi (...)

03.03.2011

Decizia nr. 226 din 01.03.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RCS & RDS S.A. - în anumite reţele de comunicaţii electronice ce-i aparţin, nu a retransmis programul TV 5, fapt ce contravine dispoziţiilor art. 82 din Legea audiovizualului.

01.03.2011

Decizia nr. 225 din 01.03.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul ediţiilor informative, difuzate pe parcursul zilei de 29 ianuarie 2011, în intervalul orar 00.00-15:00, a prezentat, sub titlul „Udrea a cerut control la Argeş”, în mod (...)

01.03.2011

Decizia nr. 223 din 01.03.2011

privind intrarea de îndată în legalitate în privinţa spoturilor „Viziunea PCC pentru viitorul Oltchim”, în sensul respectării regulilor de difuzare a publicităţii în audiovizual.

01.03.2011

Decizia nr. 222 din 01.03.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RCS & RDS S.A. - pentru postul 10 TV - în cadrul celei de a doua părţi a emisiunii ,,Naşul’’, ediţia din 16 februarie 2011, au fost aduse acuzaţii nedovedite la adresa domnului Dan Radu Ruşanu, fără a fi prezentat şi punctul de vedere al acestuia în (...)

01.03.2011

Decizia nr. 221 din 01.03.2011

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - emisiunea „Bursa pariurilor”, difuzată în 21 februarie 2011, sub forma unui concurs, nu a respectat regulile prevăzute de Codul audiovizualului, potrivit cărora concursurile trebuie să (...)

01.03.2011

Decizia nr. 219 din 24.02.2011

privind somarea S.C. EX TOUR SILVANA S.R.L. - a întrerupt difuzarea serviciului de programe de radio Radio Cristal Lupeni, judeţul Hunedoara, pentru 90 de zile, din motive de natură tehnică, fără ca, la expirarea termenului pentru care a fost aprobată întreruperea emisiei, să reia difuzarea (...)

24.02.2011

Decizia nr. 217 din 24.02.2011

privind somarea S.C. VOLENS SOLUTION S.R.L. - pentru postul Better FM Botoşani - a întrerupt difuzarea serviciului de programe din motive de natură tehnică, fără ca, la expirarea termenului pentru care a fost aprobată întreruperea emisiei, să reia difuzarea programului, în condiţiile stabilite prin (...)

24.02.2011

Decizia nr. 216 din 24.02.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul RADIO GUERRILLA BUCUREŞTI - în perioada 15-21 februarie 2011 a difuzat, într-un interval orar accesibil copiilor, un spot publicitar cu un conţinut licenţios, de natură a afecta dezvoltarea morală şi mentală a (...)

24.02.2011

Decizia nr. 215 din 24.02.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de radio REALITATEA FM - în cadrul emisiunii „Gol după gol”, ediţiile din zilele de 16, 22, 23, 29 şi 30 ianuarie 2011, a făcut publicitate mascată în favoarea unor produse, fapt interzis de prevederile art. 29 din Legea (...)

24.02.2011

Decizia nr. 214 din 24.02.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C.) S.R.L. - pentru postul RADIO ZU - mai multe ediţii ale emisiunii ,,Morning ZU’’, difuzate în cursul lunii ianuarie 2011, au conţinut expresii licenţioase şi comentarii pe teme sexuale, conţinut nepotrivit în raport de ora de (...)

24.02.2011

Decizia nr. 212 din 22.02.2011

privind somarea S.C. CAMINA TRUST S.R.L. - pentru postul GSP -TV - în cadrul emisiunii „Contraatac”, difuzată în 12 ianuarie 2011, moderatorul acesteia nu a avut o atitudine fermă, care să stopeze limbajul vulgar şi injurios folosit de dl. Giovanni Becali la adresa d-lui Arpad Paszkany, patronul (...)

22.02.2011

Decizia nr. 211 din 22.02.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. - pentru postul de televiziune KANAL D - în cadrul ediţiei emisiunii ,,Noră pentru mama’’, din 8 ianuarie 2011, au fost difuzate scene şi comentarii cu conotaţii sexuale, de natură să afecteze dezvoltarea mentală şi morală a copiilor, (...)

22.02.2011
... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19