Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2011



... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |...

Decizia nr. 301 din 28.04.2011

privind somarea S.C. ROMTELECOM SA - pentru postul de televiziune Dolce Sport - pentru încălcarea prevederilor art. 85 din Legea audiovizualului, întrucât, în 14 martie 2011, a prezentat un extras dintr-un meci de fotbal înainte ca radiodifuzorul care deţinea drepturile de transmisie să difuzeze (...)

28.04.2011

Decizia nr. 300 din 28.04.2011

privind revocarea acordului de cedare a licenţei audiovizuale nr. TV 385/23.05.2006, cu modificările ulterioare

28.04.2011

Decizia nr. 299 din 28.04.2011

privind somarea SOCIETAŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii „Ne vedem la TVR”, ediţia din 26 martie 2011, a făcut publicitate unor oameni şi partide politice, încălcând prin aceasta dispoziţiile legale potrivit cărora publicitatea politică este permisă (...)

28.04.2011

Decizia nr. 298 din 28.04.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la dreptul publicului la informare corectă, întrucât în emisiunea ,,100 de minute’’ din 22 martie 2011 nu a manifestat (...)

28.04.2011

Decizia nr. 285 din 14.04.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. DEŞTEPTAREA S.A. - pentru postul de televiziune TV BACĂU - pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la protecţia dreptului la propria imagine, întrucât în emisiunea „Deşteptarea de seară” din 17 martie 2011, moderatorul acesteia a permis invitatului să (...)

14.04.2011

Decizia nr. 284 din 14.04.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - pentru încălcarea, în mai multe emisiuni de ştiri şi dezbateri difuzate în perioada februarie-martie 2011, a unor prevederi din legislaţia audiovizuală referitoare la informarea (...)

14.04.2011

Decizia nr. 283 din 14.04.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX 2 - pentru încălcarea, în mai multe emisiuni de ştiri şi dezbateri difuzate în perioada februarie-martie 2011, a unor prevederi din legislaţia audiovizuală, întrucât nu a informat obiectiv telespectatorii şi nu a (...)

14.04.2011

Decizia nr. 281 din 12.04.2011

privind spotul publicitar pentru suplimentul alimentar ,,Colon Help’’, difuzat pe posturile de televiziune Acasă TV, Kanal D şi Naţional TV, pe parcursul lunii martie 2011

12.04.2011

Decizia nr. 280 din 12.04.2011

privind amendarea cu 12.500 lei a S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune ACASĂ TV - pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la protecţia copiilor, întrucât ediţia emisiunii „Poveştiri adevărate” din 08 februarie 2011, transmisă de la ora 17.30, în care a fost prezentată activitatea (...)

12.04.2011

Decizia nr. 279 din 12.04.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la protecţia dreptului la propria imagine, întrucât în emisiunea “Dan Diaconescu Direct” din 17 februarie 2011, au fost formulate acuzaţii de natură (...)

12.04.2011

Decizia nr. 278 din 12.04.2011

privind amendarea cu 12.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - pentru încălcarea dispoziţiilor privind informarea corectă a publicului, întrucât în emisiunea „Realitatea te priveşte” din 14.03.2011 a difuzat informaţii referitoare la presupusa (...)

12.04.2011

Decizia nr. 277 din 12.04.2011

privind amendarea cu 12.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3 - NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea dispoziţiilor privind informarea corectă a publicului, întrucât în emisiunea „La ordinea zilei” din 14.03.2011 a difuzat informaţii referitoare la (...)

12.04.2011

Decizia nr. 276 din 07.04.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în cadrul emisiunii „ACCES DIRECT” din 04.02.2011, reportajul ce a avut ca subiect situaţia unor minore aflate într-un centru pentru protecţia victimelor traficului de fiinţe umane a fost difuzat cu (...)

07.04.2011

Decizia nr. 270 din 31.03.2011

privind somarea S.C. BURŢILĂ&CO ELECTRON M BIT SRL - pentru postul de televiziune ELECTRON M BIT - subiectele de interes public pentru comunitatea locală, abordate în emisiunea „Paşcaniul încotro”, din 10 februarie 2011, nu au fost prezentate cu respectarea principiului pluralităţii (...)

31.03.2011

Decizia nr. 269 din 31.03.2011

privind somarea S.C. COZA MEDIA S.R.L. - pentru postul de televiziune MARAMUREŞ TV - în cadrul emisiunii „Ţara mea” din 11 ianuarie 2011, a creat confuzie în rândul publicului cu privire la forma corectă, din punct de vedere gramatical, a sintagmei (...)

31.03.2011
... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |...