Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2011



... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |...

Decizia nr. 335 din 10.05.2011

privind amendarea cu 18.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la durata orară de difuzare a publicităţii, întrucât în lunile februarie şi martie 2011, durata publicităţii difuzate în intervalul orar (...)

10.05.2011

Decizia nr. 334 din 10.05.2011

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. - pentru postul de televiziune KANAL D - pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la durata orară de difuzare a publicităţii, întrucât în lunile februarie şi martie 2011, durata publicităţii difuzate în intervalul orar (...)

10.05.2011

Decizia nr. 323 din 05.05.2011

privind somarea S.C. Brăila Media S.R.L. - a întrerupt difuzarea serviciului de programe din motive de natură tehnică, fără ca, la expirarea termenului pentru care a fost aprobată întreruperea emisiei, să reia difuzarea programului, în condiţiile stabilite prin licenţa (...)

05.05.2011

Decizia nr. 322 din 05.05.2011

privind somarea S.C. ROMANTICA TELEVISION S.R.L. - pentru postul de televiziune ROMATICA - nu şi-a îndeplinit obligaţia legală de a aduce la cunoştinţa CNA modificările intervenite în structura acţionariatului.

05.05.2011

Decizia nr. 321 din 05.05.2011

privind somarea a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în cadrul emisiunii “Next Top Models by Cătălin Botezatu” din 17 martie 2011, au fost încălcate dispoziţiile legale privind programele care conţin plasare de produse, precum şi cele privind difuzarea spotului (...)

05.05.2011

Decizia nr. 317 din 03.05.2011

privind somarea S.C. COZA MEDIA S.R.L. - pentru postul MARAMUREŞ TV - în ziua de 22 aprilie 2011 a difuzat publicitate politică, fapt ce contravine prevederilor art. 139 din Codul audiovizualului.

03.05.2011

Decizia nr. 316 din 03.05.2011

privind somarea S.C. INSERV MEDIA S.R.L. - pentru postul eMARAMUREŞ TV - în ziua de 22 aprilie 2011 a difuzat publicitate politică, fapt ce contravine prevederilor art. 139 din Codul audiovizualului.

03.05.2011

Decizia nr. 315 din 03.05.2011

privind somarea S.C. SPHERA MEDIA PRODUCTION S.R.L. - pentru postul CINEMAR TV - în emisiunea ,,Ţara mea’’, ediţiile din 22 şi 23 martie 2011, în care s-a discutat tema comasării unor spitale, au fost aduse acuzaţii conducerii Spitalului Judeţean Maramureş, fără a i se solicita un punct de vedere, fapt (...)

03.05.2011

Decizia nr. 314 din 03.05.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. RTV PARTENER MEDIA S.R.L. - pentru postul RTV GALAŢI - în ediţiile emisiunii „PUNCTUAL” din 07 şi 09 martie 2011, nu a fost prezentată şi opinia societăţii Apă - Canal SA cu privire la subiectul dezbătut, fiind afectate principiul echilibrului punctelor de vedere, (...)

03.05.2011

Decizia nr. 313 din 03.05.2011

privind somarea S.C. SOTI CABLE NEPTUN S.R.L. - pentru postul NEPTUN TV - pentru încălcarea prevederilor art. 85 din Legea audiovizualului, întrucât, pe parcursul lunii martie 2011, în cadrul emisiunilor „Pariu pe TV” şi „Sport Arena” a prezentat mai multe extrase din meciuri de fotbal fără să (...)

03.05.2011

Decizia nr. 312 din 03.05.2011

privind somarea S.C. TELE M S.A. - pentru postul TELE ’M IAŞI - farsa prezentată în cadrul emisiunii „Colţu Vesel’’, din 3 martie 2011, a fost difuzată fără acordul protagonistei acesteia, care a fost pusă într-o situaţie jenantă şi a cărei imagine a fost (...)

03.05.2011

Decizia nr. 311 din 03.05.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la dreptul publicului la informare corectă, întrucât unele informaţii prezentate în emisiunea „România te priveşte” din 23 martie 2011, nu au fost verificate şi nici nu au fost prezentate (...)

03.05.2011

Decizia nr. 304 din 28.04.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii „Ne vedem la TVR” difuzată în ziua de 16 aprilie 2011, a făcut publicitate unor oameni şi partide politice, încălcând prin aceasta dispoziţiile legale potrivit cărora publicitatea (...)

28.04.2011

Decizia nr. 303 din 28.04.2011

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. TVMP S.R.L., împotriva Deciziei nr. 228/03.03.2011

28.04.2011

Decizia nr. 302 din 28.04.2011

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. împotriva sancţiunilor aplicate prin Deciziile nr. 936/23.09.2010, nr. 1081/28.10.2010, nr. 14/11.01.2011, nr. 183/01.02.2011 şi nr. 260/29.03.2011

28.04.2011
... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |...