Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2011



... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |...

Decizia nr. 357 din 12.05.2011

privind amendarea cu 5000 lei a S.C. SPHERA MEDIA PRODUCTION S.R.L. - pentru postul CINEMAR TV - limbajul jignitor folosit de moderatorul emisiunii „Ţara Mea”, din 27 aprilie 2011, a fost de natură să afecteze dreptul la imagine al (...)

12.05.2011

Decizia nr. 356 din 12.05.2011

privind somarea S.C. LIGONE INTERNATIONAL S.R.L. - pentru postul 1 TV BACĂU - în cadrul emisiunii "Amprente”, difuzată în ziua de 01 martie 2011 a făcut publicitate în favoarea unor produse, în alte condiţii decât cele legale, încălcând astfel prevederile din domeniul (...)

12.05.2011

Decizia nr. 355 din 12.05.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RADIO XXI S.R.L. - pentru postul RADIO 21 - mai multe ediţii ale emisiunii ,,Bine dimineaţa’’, difuzate în luna martie 2011, au conţinut expresii licenţioase şi comentarii pe teme sexuale, nepotrivite în raport de ora de difuzare a emisiunii şi de natură a (...)

12.05.2011

Decizia nr. 354 din 12.05.2011

privind somarea S.C. CARGO SPED S.R.L. - pentru postul RADIO SIBIU - în cadrul unui spot publicitar difuzat în perioada 28 martie - 3 aprilie 2011, în intervalul orar 10:00 - 22:00, a promovat băuturi spirtoase, fapt interzis de prevederile art. 113 din Codul (...)

12.05.2011

Decizia nr. 353 din 12.05.2011

privind spoturile publicitare „PCC Oltchim”, difuzate în cadrul grupajelor de publicitate, pe posturile de televiziune Realitatea TV şi The Money Channel.

12.05.2011

Decizia nr. 352 din 12.05.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - pentru postul de radio KISS FM - în ediţiile emisiunii „Cronica cârcotaşilor”, transmise în 3 martie, 5, 19 şi 20 aprilie 2011, într-un interval orar accesibil tuturor categoriilor de public, au fost difuzate producţii audiovizuale (...)

12.05.2011

Decizia nr. 351 din 12.05.2011

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C.) S.R.L. - pentru postul RADIO ZU - ediţia emisiunii ,,Morning ZU’’ din 13 aprilie 2011 a conţinut expresii licenţioase şi comentarii pe teme sexuale, nepotrivite în raport de ora de difuzare a emisiunii şi de natură a prejudicia (...)

12.05.2011

Decizia nr. 350 din 12.05.2011

privind somarea S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 2 - în cadrul emisiunii „Agentul VIP” din 27 aprilie 2011, moderatorul a permis unuia dintre invitaţi să denigreze şi să discrimineze femeile, la adresa cărora a folosit şi un limbaj injurios, fapt ce contravine legislaţiei (...)

12.05.2011

Decizia nr. 349 din 12.05.2011

privind somarea a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - pentru încălcarea prevederilor privind protecţia demnităţii umane, întrucât în ediţia emisiunii „Acces direct” difuzată în data de 16 martie 2011, între orele 17.00-19.00, atât moderatoarea, cât şi invitaţii au folosit un (...)

12.05.2011

Decizia nr. 346 din 10.05.2011

de modificare a Deciziei nr. 283/14.04.2011 privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. CANARIS S.R.L.

10.05.2011

Decizia nr. 340 din 10.05.2011

de modificare a Deciziei nr. 284/14.04.2011 privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L.

10.05.2011

Decizia nr. 339 din 10.05.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - pentru încălcarea prevederilor privind protecţia minorilor în cadrul serviciilor de programe, întrucât, în emisiunea „Zori de zi”, ediţiile din 07 şi 12 aprilie 2011, difuzate în intervalul orar (...)

10.05.2011

Decizia nr. 338 din 10.05.2011

privind amendarea cu 12.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - dezbaterea subiectelor prezentate în cadrul emisiunii „Sinteza Zilei” din 19 aprilie 2011, s-a făcut cu încălcarea dispoziţiilor legale privind informarea corectă, obiectivă şi imparţială a (...)

10.05.2011

Decizia nr. 337 din 10.05.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 2 - emisiunea „Răi, da’buni”, din 05 aprilie 2011, în cadrul căreia moderatorul a folosit un limbaj vulgar, a fost difuzată în intervalul orar 19:30-21:30 şi încadrată greşit cu semnul de avertizare „AP”, (...)

10.05.2011

Decizia nr. 336 din 10.05.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în emisiunea „Ediţie specială” din 19.04.2011, informaţiile oferite publicului cu privire la unele contracte încheiate de C.N. Poşta Română nu au fost verificate şi au fost prezentate cu (...)

10.05.2011
... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |...