Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2011



... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |...

Decizia nr. 460 din 28.06.2011

privind somarea S.C. RCS & RDS S.A. - pentru postul 10 TV - pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la dreptul publicului la informare corectă, întrucât unele informaţii prezentate în emisiunea „Naşul”, ediţiile din 24 mai, 15 şi 20 iunie 2011, nu au fost verificate şi nici nu au fost (...)

28.06.2011

Decizia nr. 457 din 16.06.2011

privind respingerea contestaţiei formulate de SOCIETATEA ROMÂNĂ DE TELEVIZIUNE împotriva Deciziei C.N.A. nr. 401/02.06.2011

16.06.2011

Decizia nr. 456 din 16.06.2011

privind somarea S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C.) S.R.L. - pentru postul RADIO ZU - pentru încălcarea prevederilor legale referitoare la protecţia copiilor, întrucât în ediţiile emisiunii „Morning Zu”, din perioada 03 – 31 mai 2011, au fost difuzate producţii audiovizuale cu un conţinut licenţios şi (...)

16.06.2011

Decizia nr. 455 din 16.06.2011

privind somarea S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - pentru postul de radio KISS FM - pentru încălcarea prevederilor legale referitoare la protecţia copiilor, întrucât în ediţiile emisiunii „Cronica cârcotaşilor”, din zilele de 6 şi 12 mai 2011, au fost difuzate producţii audiovizuale cu un conţinut (...)

16.06.2011

Decizia nr. 454 din 16.06.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune PRO TV - pentru încălcarea prevederilor legale privind protecţia copiilor, întrucât în cadrul ediţiilor emisiunii informative de la orele 07.00, 08.00, 13.00, 17.00 şi 19.00, transmise în perioada 3 mai - 8 iunie 2011, (...)

16.06.2011

Decizia nr. 453 din 16.06.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea prevederilor legale privind protecţia copiilor în cadrul serviciilor de programe, întrucât în cadrul ediţiilor emisiunii informative şi de dezbatere, transmise în perioada 1 mai - (...)

16.06.2011

Decizia nr. 452 din 16.06.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - pentru încălcarea prevederilor legale privind protecţia copiilor, întrucât în cadrul ediţiilor emisiunilor informative, transmise în perioada 1 mai – 5 iunie 2011, în intervalul orar 07:00 – (...)

16.06.2011

Decizia nr. 438 din 16.06.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor legale privind protecţia copiilor, întrucât în cadrul ediţiilor emisiunii informative ,,Telejurnal’’, de la ora 07.00, transmise în zilele de 12 şi 23 mai 2011, au fost difuzate ştiri (...)

16.06.2011

Decizia nr. 437 din 16.06.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - pentru încălcarea prevederilor legale privind protecţia copiilor, întrucât în cadrul ediţiilor emisiunii informative „Observator”, transmise în perioada 1 mai - 3 iunie 2011, în intervalul (...)

16.06.2011

Decizia nr. 436 din 16.06.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. - pentru postul de televiziune KANAL D - pentru încălcarea prevederilor legale privind protecţia copiilor, întrucât în cadrul ediţiilor emisiunii informative „Ştirile Kanal D”, transmise în perioada 1 mai – 5 iunie 2011, de la orele (...)

16.06.2011

Decizia nr. 435 din 16.06.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - pentru postul de televiziune PRIMA TV - în cadrul ediţiilor emisiunii informative ,,Focus TV’’, de la ora 18.00, transmise în perioada 1 mai - 5 iunie 2011, au fost difuzate mai multe ştiri care au conţinut descrieri referitoare (...)

16.06.2011

Decizia nr. 434 din 16.06.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - pentru încălcarea prevederilor legale privind protecţia copiilor, întrucât în cadrul ediţiilor emisiunii informative de la orele 07.00, 08.00, 13.00, 17.00 şi 19.00, transmise în perioada 3 mai - 8 iunie (...)

16.06.2011

Decizia nr. 433 din 09.06.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea dispoziţiilor legale privind obligaţia de a respecta onoarea, reputaţia şi dreptul persoanei la propria imagine, întrucât discursul domnului Corneliu Vadim Tudor, transmis de (...)

09.06.2011

Decizia nr. 432 din 09.06.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - pentru încălcarea dispoziţiilor legale privind obligaţia de a respecta onoarea, reputaţia şi dreptul persoanei la propria imagine, întrucât discursul domnului Corneliu Vadim Tudor, transmis de (...)

09.06.2011

Decizia nr. 431 din 09.06.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor art. 28 din Legea audiovizualului, întrucât în cadrul rubricii ,,Meteo’’ de la ora 20.50 a difuzat publicitate pe ecran (...)

09.06.2011
... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |...