Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizii de sanctionare 2011



... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |...

Decizia nr. 504 din 06.09.2011

cu privire la modul în care distribuitorul de servicii S.C. RCS & RDS S.A. respectă principiul „must curry” prevăzut de art. 82 alin. (1) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

12.09.2011

Decizia nr. 493 din 11.08.2011

pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul unei emisiuni „La ordinea zilei” din luna iulie 2011, a preluat şi a transmis către public o informaţie neverificată, pe care nu a înţeles să o corecteze atunci când aceasta a fost dezminţită, fapt de natură să afecteze dreptul publicului la (...)

16.08.2011

Decizia nr. 492 din 11.08.2011

privind somarea S.C. COZA MEDIA S.R.L. - pentru postul MARAMUREŞ TV - în perioada 18-24 iulie 2011 a difuzat emisiuni cu caracter electoral în favoarea candidatului USL la alegerile parţiale parlamentare din Colegiul uninominal nr. 2, judeţul Maramureş, înainte de începerea efectivă a campaniei (...)

16.08.2011

DECIZIA nr. 491 din 11.08.2011

privind somarea S.C. EUROMEDIA TV S.R.L. - pentru postul de televiziune UNU TV - în perioada 01-05 august 2011 a difuzat materiale audiovizuale cu caracter electoral în favoarea candidatului PDL la alegerile parţiale parlamentare din Colegiul uninominal nr. 6, judeţul Neamţ, înainte de începerea (...)

16.08.2011

Decizia nr. 474 din 28.06.2011

privind revocarea acordului de cedare a licenţei audiovizuale nr. TV 110.5/16.01.1996, cu modificările ulterioare

28.06.2011

Decizia nr. 473 din 28.06.2011

privind somarea S.C. INTER-MEDIA S.R.L. - pentru postul INTERMEDIA - nu difuzează programe culturale în procentul pe care s-a obligat să îl realizeze şi pentru care a obţinut acordul Consiliului.

28.06.2011

Decizia nr. 472 din 28.06.2011

privind somarea S.C. DATINA S.R.L. - pentru postul DATINA TV - nu difuzează programe educative, culturale şi religioase în procentul pe care s-a obligat să îl realizeze şi pentru care a obţinut acordul Consiliului.

28.06.2011

Decizia nr. 471 din 28.06.2011

privind somarea S.C. ECO RINO S.R.L. - pentru postul EURO TV - nu difuzează programe culturale, educative şi religioase în procentul pe care s-a obligat să îl realizeze şi pentru care a obţinut acordul Consiliului.

28.06.2011

Decizia nr. 470 din 28.06.2011

privind somarea S.C. SOTI CABLE NEPTUN S.R.L. - pentru postul NEPTUN TV - nu difuzează programe educative, culturale şi religioase în procentul pe care s-a obligat să îl realizeze şi pentru care a obţinut acordul Consiliului

28.06.2011

Decizia nr. 469 din 28.06.2011

privind respingerea solicitării de revocare a Deciziei CNA nr. 355/12.05.2011 formulată de S.C. Radio XXI SRL

28.06.2011

Decizia nr. 468 din 28.06.2011

privind somarea S.C. SPHERA MEDIA PRODUCTION S.R.L. - pentru postul CINEMAR TV - în data de 08 mai 2011, ziua alegerilor parţiale pentru primarul municipiului Baia Mare, moderatorii au făcut comentarii electorale, fapt ce contravine prevederilor din Legea nr. 67/2004, potrivit cărora cu 48 de ore (...)

28.06.2011

Decizia nr. 467 din 28.06.2011

privind somarea SC Ideea Media & Publicitate SRL - pentru postul de televiziune Târnava TV - în luna aprilie 2011, durata publicităţii difuzate în intervalul orar 19.00 - 23.00 a depăşit cele 12 minute permise acesteia în cadrul unei ore, fapt ce contravine prevederilor art. 35 din Legea (...)

28.06.2011

Decizia nr. 466 din 28.06.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. COZA MEDIA S.R.L. - pentru postul de televiziune MARAMUREŞ TV - în cadrul emisiunii „Necenzurat cu Roşiianu” transmise în ziua de 1 iunie 2011, au fost aduse acuzaţii nedovedite la adresa unor persoane care nu au fost prezente în emisiune pentru a se putea apăra (...)

28.06.2011

Decizia nr. 462 din 28.06.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în unele ediţii ale emisiunii „În gura presei”, difuzate în perioada martie – mai 2011, de la ora 10.00, realizatorul a folosit un limbaj injurios şi cu accente violente, fapt ce contravine (...)

28.06.2011

Decizia nr. 461 din 28.06.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul mai multor ediţii ale emisiunii „În gura presei” difuzate în perioada martie-mai 2011, domnul Mircea Badea a folosit un limbaj injurios, cu accente violente, fapt ce contravine (...)

28.06.2011
... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |...