Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizia nr. 405 din 06.09.2018

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A., pentru postul de televiziune REALITATEA TV

13.09.2018

Decizia nr. 247/16.05.2017

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A., pentru postul de televiziune REALITATEA TV

23.05.2017

Decizia nr. 182 din 25.04.2013

privind somarea S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - în emisiunea „Sub semnul întrebării”, ediţia din 09.04.2013, moderatorul nu a respectat obligația de imparțialitate ce îi revenea potrivit art. 67 din Codul (...)

25.04.2013

Decizia nr. 181 din 25.04.2013

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. MEDIA VIDEO PRODUCTION ONE S.R.L. - pentru postul de televiziune CURIER TV - întrucât în mai multe ediţii ale emisiunii „MARILENA BARAŢĂ ÎN DIRECT”, difuzate în lunile martie şi aprilie 2013, în cadrul cărora a fost dezbătut „cazul Elodia Ghinescu”, nu au fost (...)

25.04.2013

Decizia nr. 178 din 23.04.2013

privind somarea S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 -întrucât, în mai multe ediţii ale emisiunii „Un show păcătos” difuzate în perioada ianuarie-martie 2013, au fost făcute comentarii defăimătoare la adresa unei persoane, într-un mod excesiv şi nerezonabil, fapt de (...)

23.04.2013

Decizia nr. 175 din 23.04.2013

privind amendarea cu 40.000 lei a S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune ACASĂ TV - în cadrul unor ediţii ale emisiunii „Cancan TV” difuzate în perioada 11 martie – 10 aprilie 2013, nu au fost respectate drepturi fundamentale ale omului, precum dreptul la viaţă privată, imagine şi reputaţie, (...)

23.04.2013

Decizia nr. 170 din 18.04.2013

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul unor ediţii ale emisiunii „În gura presei” difuzate în perioada 13 martie – 3 aprilie 2013, domnul Mircea Badea a folosit un limbaj injurios, de natură a afecta (...)

18.04.2013

Decizia nr. 152 din 09.04.2013

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - în cadrul emisiunii „Sub semnul întrebării” din 14 martie 2013 au fost formulate acuzaţii la adresa unei persoane, fără a fi prezentat punctul de vedere al acesteia, fapt ce contravine prevederilor art. 40 (...)

09.04.2013

Decizia nr. 151 din 09.04.2013

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în cadrul ediţiilor emisiunii „Acces direct” difuzate în 19 și 21 februarie 2013, transmise la o oră accesibilă copiilor, a fost redifuzat un material audiovizual din anul 1999 care a conţinut un (...)

09.04.2013

Decizia nr. 121 din 14.03.2013

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. NEWS MEDIA S.R.L. - pentru postul de radio ARDELEANUL FM - întrucât ediţiile din 23 şi 28 ianuarie 2013 ale emisiunii „Ora adevărului”, precum şi unele emisiuni „Alba radio show” din luna mai 2012, au fost difuzate cu încălcarea unor drepturi şi libertăţi (...)

14.03.2013

Decizia nr. 115 din 07.03.2013

privind somarea S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - în emisiunea „Aktualitatea B1”, ediţia din 08.01.2013, au fost formulate acuzații nesusținute cu dovezi la adresa unei persoane, fără a i se solicita punctul de vedere, fapt ce contravine art. 40 din Codul (...)

07.03.2013

Decizia nr. 110 din 28.02.2013

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul mai multor emisiuni difuzate pe parcursul lunii ianuarie 2013, nu a prezentat în mod obiectiv, echilibrat şi imparţial subiectele referitoare la activitatea (...)

28.02.2013

Decizia nr. 81 din 12.02.2013

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - întrucât reportajul difuzat în ediţia emisiunii „Acces direct” din 04 februarie 2013, care a prezentat un subiect referitor la Ioana Tufar, a avut un conţinut de natură să afecteze demnitatea (...)

12.02.2013

Decizia nr. 18 din 10.01.2013

privind sancţionarea radiodifuzorului S.C. RIDZONE COMPUTERS S.R.L. cu amendă în cuantum de 100.000 lei - pentru postul ROMÂNIA TV - întrucât unele dezbateri şi comentarii cu privire la evenimentele legate de decesul şi incinerarea regizorului Sergiu Nicolaescu au fost difuzate cu încălcarea dreptului (...)

10.01.2013

Decizia nr. 17 din 10.01.2013

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - întrucât a constatat că unele dezbateri şi informaţii referitoare la decesul şi incinerarea regizorului Sergiu Nicolaescu au depăşit sfera unor informaţii de interes general pentru public, fiind de natură (...)

10.01.2013

Decizia nr. 16 din 10.01.2013

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - întrucât a constatat că unele dezbateri şi informaţii referitoare la decesul şi incinerarea regizorului Sergiu Nicolaescu au depăşit sfera unor informaţii de interes general (...)

10.01.2013

Decizia nr. 15 din 10.01.2013

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - întrucât intimitatea familiei regizorului Sergiu Nicolaescu nu a fost respectată în contextul evenimentelor legate de decesul şi incinerarea (...)

10.01.2013

Decizia nr. 930 din 06.12.2012

privind somarea S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune SPORT.RO - întrucât, în cadrul emisiunii „Ora exactă în sport” din 09 noiembrie 2012, au fost făcute afirmaţii acuzatoare la adresa unui jucător de fotbal al echipei CFR Cluj, fără a se prezenta şi un punct de vedere al acestuia, fapt de (...)

06.12.2012

Decizia nr. 777 din 22.11.2012

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. DEŞTEPTAREA S.A. - pentru postul de televiziune TV BACĂU - întrucât unele ediţii ale emisiunii „Deşteptarea de seară” din perioada 27 septembrie – 01 octombrie 2012 au fost difuzate cu încălcarea dispoziţiilor articolelor 34 alin. (1) şi 40 alin. (1) din (...)

22.11.2012

Decizia nr. 715 din 11.10.2012

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune PRO TV - pentru difuzarea în mai multe ediţii ale emisiunii „Happy hour” a unor acuzaţii la adresa Ioanei Tufar, fără a-i solicita un punct de vedere în condiţiile prevăzute de art. 40 din Codul (...)

11.10.2012

Decizia nr. 696 din 02.10.2012

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. TV SIRIUS SRL - pentru postul de televiziune TELE 2 - pentru încălcarea prevederilor art. 3 din Legea audiovizualului, care prevăd că prin difuzarea serviciilor de programe se asigură informarea publicului cu respectarea libertăţilor şi a drepturilor (...)

03.10.2012

Decizia nr. 655 din 13.09.2012

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. - pentru postul de televiziune KANAL D - întrucât în cadrul emisiunii „Ştirea zilei” din 21 iunie 2012 a difuzat imagini şi informaţii privind domiciliul şi viaţa privată, precum şi detalii referitoare la starea de sănătate a (...)

13.09.2012

Decizia nr. 601 din 24.07.2012

privind somarea S.C. M.C.T. IMPEX S.R.L. - pentru postul TVT 89 TIMIŞOARA - pentru încălcarea prevederilor art. 34 din Codul audiovizualului, întrucât în cadrul emisiunii „Cronica zilei” din 12 aprilie 2012 au fost formulate acuzaţii de natură morală la adresa unor persoane, fapt de natură a prejudicia (...)

24.07.2012

Decizia nr. 574 din 28.06.2012

privind somarea S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. - pentru postul de televiziune KANAL D - întrucât în cadrul emisiunilor “Cancan TV” din 1 martie şi “Drept la ţintă” ediţia din 2 martie 2012 au fost aduse acuzaţii de natură morală sau penală la adresa unei persoane, acuzaţii cu privire la care nu a (...)

28.06.2012

Decizia nr. 325 din 31.05.2012

privind somarea S.C. NCN STUDIO TV S.R.L. - pentru postul de televiziune TRANSILVANIA LIVE - pentru încălcarea prevederilor art. 42 din Codul audiovizualului şi art. 6 din Decizia privind desfăşurarea campaniei electorale pentru alegerile locale, întrucât spotul unui candidat, transmis în emisiunea (...)

31.05.2012

Decizia nr. 307 din 25.05.2012

privind amendarea cu 200.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - pentru încălcarea, în cadrul mai multor ediţii ale emisiunii „Un show păcătos”, a unor drepturi fundamentale ale omului protejate de art. 3 din Legea audiovizualului şi garantate de Constituţia (...)

25.05.2012

Decizia nr. 231 din 10.05.2012

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. DEŞTEPTAREA S.A. - pentru postul de televiziune TV BACĂU - întrucât mai multe ediţii ale emisiunii „Deşteptarea de seară” din perioada 29 martie - 06 aprilie 2012 au fost difuzate cu încălcarea dispoziţiilor art. 40 alin. (1) din Codul (...)

10.05.2012

Decizia nr. 224 din 08.05.2012

privind somarea S.C. BG MEDIA SRL S.R.L. - pentru postul de televiziune BUCOVINA TV - întrucât, în cadrul unor emisiuni de ştiri au fost formulate acuzaţii nesusţinute cu dovezi la adresa unei persoane şi nu s-a prezentat nici punctul de vedere al acesteia referitor la cele imputate, fapt de natură (...)

08.05.2012

Decizia nr. 131 din 15.03.2012

privind somarea S.C. PRO TV S.A întrucât în emisiunea “Happy Hour” din 17 ianuarie 2012, realizatorul acesteia a permis invitatei să folosească un limbaj injurios la adresa unei persoane

19.03.2012

Decizia nr. 122 din 08.03.2012

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. DEŞTEPTAREA S.A,întrucât moderatorul emisiunii „Deşteptarea de seară” din 14 februarie 2012 a folosit şi a permis invitatului său folosirea unui limbaj injurios la adresa unor persoane, fapt ce contravine dispoziţiilor din Codul audiovizualului. De asemenea, (...)

16.03.2012

Decizia nr. 120 din 08.03.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. TVMP S.R.Lîntrucât, în emisiunea „Atitudine” din 19 decembrie 2011, unul dintre moderatorii acesteia a utilizat un limbaj injurios la adresa unor persoane, fapt ce contravine prevederilor art. 40 din Codul (...)

16.03.2012

Decizia nr. 116 din 08.03.2012

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. TELE M S.A. întrucât în cadrul emisiunii „Raport de caz”, ediţiile din 25 ianuarie, 15 şi 22 februarie 2012, primarului municipiului Iaşi i-au fost aduse acuzaţii nedovedite şi nu i s-a solicitat punctul de vedere în legătură cu faptele imputate, ceea ce a fost de (...)

13.03.2012

Decizia nr.114 din 08.03.2012

privind amendarea cu 150.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A.întrucât a constatat că moderatorii sau realizatorii mai multor emisiuni, precum „Sinteza Zilei”, „În gura presei” şi „La ordinea Zilei”, au încălcat în mai multe rânduri dispoziţiile legale privind respectarea dreptului la imagine şi demnitatea (...)

12.03.2012

Decizia nr. 113 din 08.03.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. BROADCAST MEDIA ENTERPRISES S.R.L întrucât în mai multe ediţii ale emisiunilor informative difuzate în perioada 17 - 23 ianuarie 2012 au fost prezentate materiale audiovizuale cu caracter depreciativ la adresa d-nei Alina Mavrodin (...)

12.03.2012

Decizia nr. 111 din 06.03.2012

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L.întrucât în ediţiile emisiunii ,,Lumea lui Banciu’’,prezentatorul a folosit un limbaj licenţios şi injurios la adresa unor persoane, fapt de natură a afecta imaginea acestora.

08.03.2012

Decizia nr. 110 din 06.03.2012

privind somarea S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. întrucât în emisiunea „Se întâmplă acum” din 14.02.2012 unele mesaje difuzate pe banda de jos a ecranului au avut caracter antisemit. De asemenea, moderatorul emisiunii a folosit unele expresii cu caracter (...)

08.03.2012

Decizia nr. 94 din 21.02.2012

privind amendarea cu 50.000 lei a S.C. RIDZONE COMPUTERS S.R.L., pentru încălcarea prevederilor art. 3 din Legea audiovizualului referitoare la respectarea drepturilor fundamentale ale omului, precum dreptul la viaţă privată, imagine şi (...)

23.02.2012

Decizia nr. 87 din 16.02.2012

privind amendarea cu 200.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L.întrucât a încălcat grav dispoziţiile art. 3 din Legea audiovizualului care protejează drepturile fundamentale ale omului, precum dreptul la viaţă privată, onoare, reputaţie şi imagine ale (...)

20.02.2012

Decizia nr. 86 din 16.02.2012

privind obligarea radiodifuzorului S.C. ANTENA TV GROUP S.A. de a difuza, în ziua de 17.02.2012, timp de 10 minute, între orele 19.00-19.10, numai textul deciziei de sancţionare emise de C.N.A.:Postul de televiziune Antena 1 a încălcat grav dreptul la viaţă privată, onoare şi reputaţie, precum şi (...)

20.02.2012

Decizia nr. 44 din 24.01.2012

privind somarea S.C. AMBAVI TELECOM SRL întrucât anunţul referitor la organizarea evenimentelor artistice prilejuite de sărbătorirea zilelor oraşului Petrila nu a cuprins şi un punct de vedere al reprezentanţilor primăriei, la adresa cărora erau aduse (...)

27.01.2012

Decizia nr. 33 din 17.01.2012

privind amendarea cu 50.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la dreptul publicului la informare corectă

23.01.2012

Decizia nr.32 din 17.01.2012

privind amendarea cu 60.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. întrucât, o serie de ediţii ale emisiunii „Acces direct” difuzate în perioada 22 noiembrie – 05 decembrie 2011, de la ora 17.00, au conţinut un limbaj injurios, de natură a afecta dezvoltarea mentală şi morală a minorilor. De asemenea, a fost (...)

23.01.2012

Decizia nr. 29 din 12.01.2012

privind somarea S.C. NICHI MEDIA S.R.L întrucât în luna noiembrie 2011 a difuzat, în mod repetat, un comunicat atribuit unui grup de cetăţeni, în cadrul acestuia fiind aduse acuzaţii la adresa primarului municipiului Sebeş, fără a i se solicita un punct de vedere, fapt de natură a-i prejudicia dreptul la (...)

18.01.2012

Decizia nr. 28 din 12.01.2012

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. întrucât, în ediţia din 11 noiembrie 2011 a emisiunii „Tănase şi Dinescu”, moderatorul nu a intervenit pentru a stopa limbajul injurios al invitatului emisiunii

18.01.2012

Decizia nr. 27 din 12.01.2012

privind somarea S.C. PLOIEŞTI IMPORT EXPORT S.R.L. întrucât în cadrul emisiunii „Dimineaţa cu BB”, difuzată în data de 03.06.2011, au fost prezentate informaţii de natură să prejudicieze imaginea unor persoane şi dreptul la viaţă privată a (...)

18.01.2012

Decizia nr. 26 din 12.01.2012

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. TVMP S.R.L. întrucât în cadrul emisiunii „Dimineaţa cu BB”, difuzată în data de 03 iunie 2011, au fost prezentate informaţii de natură să prejudicieze imaginea unor persoane şi dreptul la viaţa privată a (...)

18.01.2012

Decizia nr. 24 din 10.01.2012

privind somarea S.C. ORA 7 SRL întrucât emisiunea ”Ciocu’ mic în târgu’ mare” din 26.10.2011 a fost difuzată cu încălcarea art. 40 din Codul audiovizualului care prevăd că, în situaţia în care furnizorul de servicii media audiovizuale formulează acuzaţii la adresa unor persoane, trebuie să respecte principiul (...)

17.01.2012

Decizia nr. 23 din 10.01.2012

privind somarea S.C. RTV PARTENER MEDIA S.R.L întrucât emisiunea ”Punctual” din 14.10.2011 a fost difuzată cu încălcarea prevederilor art. 40 din Codul audiovizualului care prevăd că, în situaţia în care furnizorul de servicii media audiovizuale formulează acuzaţii la adresa unei persoane, trebuie să (...)

17.01.2012

Decizia nr. 13 din 10.01.2012

privind somarea S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. întrucât în unele ediţii ale emisiunii „Drept la ţintă!", difuzate în perioada octombrie - decembrie 2010, au fost prezentate subiecte referitoare la viaţa intimă şi privată a unor persoane, fără acordul (...)

17.01.2012

Decizia nr. 12 din 10.01.2012

privind somarea S.C. ANTENA TV GROUP S.A. întrucât în emisiunea „Agent VIP", ediţiile din 26 şi 27 octombrie 2010, au fost prezentate subiecte referitoare la viaţa intimă şi privată a unor persoane, fără acordul acestora

17.01.2012

Decizia nr. 696 din 29.11.2011

privind somarea S.C. B.G. MEDIA S.R.L.

06.12.2011

Decizia nr. 673 din 29.11.2011

cu privire la ediţiile emisiunii „În gura presei” difuzate în perioada septembrie - noiembrie 2011 de postul ANTENA 3.

06.12.2011

Decizia nr. 672 din 29.11.2011

amendarea radiodifuzorului S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL

06.12.2011

Decizia nr. 669 din 22.11.2011

întrucât, în cadrul emisiunii „Sinteza zilei” din data de 18 octombrie 2011, memoria unei persoane decedate a fost afectată prin acuzaţiile formulate, iar imaginea familiei acesteia a fost prejudiciată

25.11.2011

Decizia nr. 658 din 15.11.2011

privind somarea S.C. LAZARUS MEDIA S.R.L. întrucât difuzarea, în emisiunea ,,Luis Lazarus Live’’ din 27 septembrie 2011, a unui subiect referitor la neînţelegerile din cadrul unei familii, s-a făcut cu încălcarea principiului interesului superior al copilului şi dreptului acestuia la viaţă privată şi la (...)

17.11.2011

Decizia nr. 657 din 15.11.2011

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. întrucât difuzarea, în cadrul Ştirilor Kanal D din 27 septembrie 2011, a unui material referitor la neînţelegerile din cadrul unei familii, s-a făcut cu încălcarea principiului interesului superior al copilului şi dreptului acestuia (...)

17.11.2011

Decizia nr. 652 din 10.11.2011

privind somarea S.C. SPHERA MEDIA PRODUCTION S.R.L,întrucât în cadrul emisiunii „Punct şi contrapunct” ediţiile din 29 septembrie şi 11 octombrie 2011, au fost aduse acuzaţii la adresa unei persoane care nu a fost prezentă în emisiune pentru a se putea apăra şi căreia nu i s-a solicitat punctul de vedere (...)

14.11.2011

Decizia nr. 649 din 08.11.2011

privind somarea S.C. FIX ZECE MEDIA S.R.L. pentru încălcarea art. 33 din Codul audiovizualului, întrucât în cadrul „Breaking news”-ului difuzat în ziua de 22 septembrie 2011 au fost prezentate informaţii privind numărul de telefon al unei persoane care îşi exprimase opinia cu privire la subiectul (...)

10.11.2011

Decizia nr. 648 din 08.11.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A.pentru încălcarea art. 33 din Codul audiovizualului, întrucât în emisiunile de ştiri din 30 august 2011 şi în emisiunea „Mega story” din 24 septembrie 2011 a prezentat informaţii privind adresa de domiciliu a unei persoane care făcea obiectul unui reportaj (...)

10.11.2011

Decizia nr. 634 din 03.11.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A întrucât emisiunile de ştiri şi de dezbateri transmise în perioada 16 - 18 octombrie 2011, în care a fost mediatizat accidentul rutier în care a fost implicat d-nul Şerban Huidu, au fost difuzate cu încălcarea unor drepturi fundamentale ale (...)

05.11.2011

Decizia nr. 633 din 03.11.2011

privind somarea S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L întrucât ediţiile emisiunii “Dan Diaconescu Direct” din 17 şi 18 octombrie 2011, în care s-a dezbătut accidentul rutier în care a fost implicat domnul Şerban Huidu, au fost difuzate cu încălcarea unor drepturi fundamentale ale omului, prin prezentarea, fără (...)

05.11.2011

Decizia nr. 632 din 03.11.2011

privind somarea S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L.,întrucât emisiunile de ştiri, precum şi unele emisiuni de dezbatere din perioada 16 - 21 octombrie 2011, în care a fost mediatizat accidentul rutier în care a fost implicat d-nul Şerban Huidu, au fost difuzate cu încălcarea unor drepturi fundamentale ale (...)

05.11.2011

Decizia nr. 631 din 03.11.2011

privind somarea S.C. BURŢILĂ&CO ELECTRON M BIT SRL întrucât în cadrul emisiunii informative „Info Bit” din 5 august 2011, imaginea şi dreptul la viaţă privată ale unor membri ai familiei Neculai Crăciun au fost prejudiciate prin difuzarea unui material audiovizual filmat în spaţiul privat al (...)

05.11.2011

Decizia nr. 624 din 03.11.2011

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A întrucât emisiunile de ştiri şi de dezbatere din perioada 16 - 18 octombrie 2011, în care a fost mediatizat accidentul rutier în care a fost implicat d-nul Şerban Huidu, au fost difuzate cu încălcarea unor drepturi fundamentale ale (...)

04.11.2011

Decizia nr. 623 din 03.11.2011

privind somarea a S.C. ANTENA TV GROUP S.A întrucât emisiunile informative, precum şi unele ediţii ale emisiunii „Acces direct” din perioada 16 - 21 octombrie 2011, în care a fost mediatizat excesiv accidentul rutier în care a fost implicat d-nul Şerban Huidu, au fost difuzate cu încălcarea unor (...)

04.11.2011

Decizia nr. 600 din 13.10.2011

privind somarea S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L întrucât imaginea şi dreptul la viaţă privată ale soţilor Andreea şi Ştefan Bănică au fost prejudiciate prin faptul că prezentatorul emisiunii „Lumea lui Banciu” difuzată în 4 octombrie 2011, a utilizat un limbaj licenţios şi a comentat tendenţios unele informaţii (...)

17.10.2011

Decizia nr. 584 din 04.10.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. pentru postul de televiziune REALITATEA TV pentru încălcarea prevederilor legale privind informarea corectă şi obiectivă a publicului şi a celor privind dreptul la imagine al (...)

06.10.2011

Decizia nr. 568 din 29.09.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. pentru postul de televiziune ANTENA 1 întrucât, mai multe ediţii ale emisiunii “Acces direct”, transmise pe parcursul lunii septembrie 2011, au fost difuzate cu încălcarea gravă a dispoziţiilor legale privind dreptul la viaţă privată şi de (...)

03.10.2011

Decizia nr. 559 din 27.09.2011

privind somarea S.C. ONART VIDEO S.R.L pentru postul de televiziune ALPHA TV întrucât în cadrul emisiunii ,,Pasul la ofsaid’’ difuzată în 22 august 2011, moderatorul a permis invitatului să formuleze acuzaţii privind fapte ilegale şi imorale la adresa unei persoane, fără a fi susţinute cu dovezi, fapt (...)

29.09.2011

Decizia nr. 556 din 27.09.2011

privind somarea S.C. NORD MEDIA IMAGE S.R.L. pentru postul TELE ’M Botoşani întrucât, în cadrul unei ediţii a emisiunii „Martor incomod”, în care au fost dezbătute subiecte de interes public, a difuzat un material audiovizual ce prezenta o persoană în cadru privat, material care nu a fost însoţit şi de (...)

29.09.2011

Decizia nr. 555 din 27.09.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. SPHERA MEDIA PRODUCTION S.R.L pentru postul CINEMAR TV pentru încălcarea regulilor de desfăşurare a campaniei electorale pentru alegerile parţiale parlamentare, întrucât în emisiunea ,,Garda de noapte’’ din 17 august 2011, au fost făcute afirmaţii acuzatoare şi de (...)

29.09.2011

Decizia nr. 545 din 20.09.2011

privind amendarea cu 50.000 lei a S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. pentru încălcarea drepturilor fundamentale ale omului, precum cel la imagine şi viaţă privată, întrucât în ediţiile emisiunii ,,Cancan TV’’ din 31 august şi 1 septembrie 2011 au fost difuzate imagini şi aspecte referitoare la viaţa (...)

23.09.2011

Decizia nr. 540 din 15.09.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. TELELOVIŞTEA S.R.L întrucât, deşi programele aprobate şi pentru care deţine licenţă audiovizuală au o altă structură, radiodifuzorul a difuzat, în perioada 5-11 iulie şi 3-5 septembrie 2011, materiale audiovizuale al căror conţinut nu corespunde structurii de (...)

19.09.2011

Decizia nr. 539 din 15.09.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A întrucât, în cadrul emisiunii ,,Ediţie Specială’’ difuzată în zilele de 4 iulie şi 7 august 2011, moderatorul a permis invitaţilor săi să folosească un limbaj injurios şi să formuleze acuzaţii nedovedite, de natură a prejudicia dreptul la imagine a persoanei, fapt ce (...)

19.09.2011

Decizia nr. 528 din 13.09.2011

privind amendarea cu 25.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L întrucât, în cadrul unor emisiuni „Dan Diaconescu Direct” din luna iunie 2011, în contextul unor discuţii privind subiecte de interes general au fost prezentate, fără niciun interes public justificat, informaţii de natură să (...)

15.09.2011

Decizia nr. 523 din 13.09.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. RTV PARTENER MEDIA S.R.L.Galaţi întrucât ediţiile emisiunii „PUNCTUAL” din 16 iunie şi 01 august 2011 au fost difuzate cu încălcarea principiului echilibrului şi imparţialităţii, fapt de natură a afecta dreptul la imagine a persoanei, precum şi posibilitatea (...)

15.09.2011

Decizia nr. 461 din 28.06.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul mai multor ediţii ale emisiunii „În gura presei” difuzate în perioada martie-mai 2011, domnul Mircea Badea a folosit un limbaj injurios, cu accente violente, fapt ce contravine (...)

28.06.2011

Decizia nr. 433 din 09.06.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea dispoziţiilor legale privind obligaţia de a respecta onoarea, reputaţia şi dreptul persoanei la propria imagine, întrucât discursul domnului Corneliu Vadim Tudor, transmis de (...)

09.06.2011

Decizia nr. 432 din 09.06.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - pentru încălcarea dispoziţiilor legale privind obligaţia de a respecta onoarea, reputaţia şi dreptul persoanei la propria imagine, întrucât discursul domnului Corneliu Vadim Tudor, transmis de (...)

09.06.2011

Decizia nr. 402 din 02.06.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 2 - pentru încălcarea prevederilor legale referitoare la informarea echilibrată şi imparţială a publicului, întrucât în emisiunea ,,Operaţiuni speciale’’ din 9 martie 2011 nu a asigurat publicului posibilitatea formării (...)

02.06.2011

Decizia nr. 349 din 12.05.2011

privind somarea a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - pentru încălcarea prevederilor privind protecţia demnităţii umane, întrucât în ediţia emisiunii „Acces direct” difuzată în data de 16 martie 2011, între orele 17.00-19.00, atât moderatoarea, cât şi invitaţii au folosit un (...)

12.05.2011

Decizia nr. 338 din 10.05.2011

privind amendarea cu 12.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - dezbaterea subiectelor prezentate în cadrul emisiunii „Sinteza Zilei” din 19 aprilie 2011, s-a făcut cu încălcarea dispoziţiilor legale privind informarea corectă, obiectivă şi imparţială a (...)

10.05.2011

Decizia nr. 336 din 10.05.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în emisiunea „Ediţie specială” din 19.04.2011, informaţiile oferite publicului cu privire la unele contracte încheiate de C.N. Poşta Română nu au fost verificate şi au fost prezentate cu (...)

10.05.2011

Decizia nr. 315 din 03.05.2011

privind somarea S.C. SPHERA MEDIA PRODUCTION S.R.L. - pentru postul CINEMAR TV - în emisiunea ,,Ţara mea’’, ediţiile din 22 şi 23 martie 2011, în care s-a discutat tema comasării unor spitale, au fost aduse acuzaţii conducerii Spitalului Judeţean Maramureş, fără a i se solicita un punct de vedere, fapt (...)

03.05.2011

Decizia nr. 314 din 03.05.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. RTV PARTENER MEDIA S.R.L. - pentru postul RTV GALAŢI - în ediţiile emisiunii „PUNCTUAL” din 07 şi 09 martie 2011, nu a fost prezentată şi opinia societăţii Apă - Canal SA cu privire la subiectul dezbătut, fiind afectate principiul echilibrului punctelor de vedere, (...)

03.05.2011

Decizia nr. 312 din 03.05.2011

privind somarea S.C. TELE M S.A. - pentru postul TELE ’M IAŞI - farsa prezentată în cadrul emisiunii „Colţu Vesel’’, din 3 martie 2011, a fost difuzată fără acordul protagonistei acesteia, care a fost pusă într-o situaţie jenantă şi a cărei imagine a fost (...)

03.05.2011

Decizia nr. 279 din 12.04.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la protecţia dreptului la propria imagine, întrucât în emisiunea “Dan Diaconescu Direct” din 17 februarie 2011, au fost formulate acuzaţii de natură (...)

12.04.2011

Decizia nr. 278 din 12.04.2011

privind amendarea cu 12.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - pentru încălcarea dispoziţiilor privind informarea corectă a publicului, întrucât în emisiunea „Realitatea te priveşte” din 14.03.2011 a difuzat informaţii referitoare la presupusa (...)

12.04.2011

Decizia nr. 277 din 12.04.2011

privind amendarea cu 12.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3 - NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea dispoziţiilor privind informarea corectă a publicului, întrucât în emisiunea „La ordinea zilei” din 14.03.2011 a difuzat informaţii referitoare la (...)

12.04.2011

Decizia nr. 261 din 29.03.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în cadrul emisiunii „Bursa Pariurilor” din 7 martie 2011 au fost făcute afirmaţii nedovedite cu privire la asocierea unor persoane în scopuri ilicite, fapt de natură a prejudicia, pe de o (...)

29.03.2011

Decizia nr. 256 din 17.03.2011

privind somarea S.C. NEWS MEDIA S.R.L. - pentru postul de radio ARDELEANUL FM - în cadrul ediţiilor din 07, 09, 14 şi 16 februarie 2011 ale emisiunii „Ora adevărului”, imaginea unor persoane a fost prejudiciată, prin citirea de către moderator a unor mesaje cu caracter injurios la adresa (...)

17.03.2011

Decizia nr. 240 din 15.03.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. RCS & RDS S.A. - pentru postul 10 TV - prin informaţiile puse la dispoziţia publicului în ediţiile din 09 februarie, 01 şi 02 martie 2011 ale emisiunii „Naşul”, precum şi prin limbajul folosit de moderator la adresa unor persoane, imaginea acestora a fost (...)

15.03.2011

Decizia nr. 239 din 15.03.2011

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în cadrul emisiunii „Realitatea te priveşte” din 7 martie 2011 au fost difuzate informaţii neadevărate cu privire la presupuse datorii la bugetul de stat ale unor persoane. Aceleaşi (...)

15.03.2011

Decizia nr. 236 din 10.03.2011

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul emisiunii „Q&A” din 19 februarie 2011 nu s-a asigurat o distincţie clară între opiniile exprimate şi faptele prezentate, în contextul în care, la adresa mai multor persoane, au (...)

10.03.2011

Decizia nr. 230 din 03.03.2011

privind somarea S.C. SOTI CABLE NEPTUN S.R.L. - pentru postul de televiziune TV NEPTUN - în ediţia din 07 februarie 2011 a emisiunii informative „Reporter”, prezentatoarea a permis invitatului să folosească un limbaj injurios la adresa unei persoane, limbaj de natură a prejudicia dreptul (...)

03.03.2011

Decizia nr. 228 din 03.03.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. TVMP S.R.L. - pentru postul TELEVIZIUNEA PRAHOVA - în mai multe ediţii ale emisiunii “Atitudine”, difuzate în zilele de 08, 09, 10 şi 17 februarie 2011, realizatorii acesteia au făcut afirmaţii acuzatoare, nedovedite, la adresa unor persoane şi au folosit un (...)

03.03.2011

Decizia nr. 222 din 01.03.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RCS & RDS S.A. - pentru postul 10 TV - în cadrul celei de a doua părţi a emisiunii ,,Naşul’’, ediţia din 16 februarie 2011, au fost aduse acuzaţii nedovedite la adresa domnului Dan Radu Ruşanu, fără a fi prezentat şi punctul de vedere al acestuia în (...)

01.03.2011

Decizia nr. 221 din 01.03.2011

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - emisiunea „Bursa pariurilor”, difuzată în 21 februarie 2011, sub forma unui concurs, nu a respectat regulile prevăzute de Codul audiovizualului, potrivit cărora concursurile trebuie să (...)

01.03.2011

Decizia nr. 212 din 22.02.2011

privind somarea S.C. CAMINA TRUST S.R.L. - pentru postul GSP -TV - în cadrul emisiunii „Contraatac”, difuzată în 12 ianuarie 2011, moderatorul acesteia nu a avut o atitudine fermă, care să stopeze limbajul vulgar şi injurios folosit de dl. Giovanni Becali la adresa d-lui Arpad Paszkany, patronul (...)

22.02.2011

Decizia nr. 210 din 22.02.2011

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în emisiunea „Acces direct”, ediţiile din 11 şi 30 noiembrie 2010, au fost prezentate subiecte referitoare la viaţa privată a unor persoane, fără acordul acestora, fapt de natură să le afecteze (...)

22.02.2011

Decizia nr. 207 din 17.02.2011

privind somarea a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 din Ploieşti - atitudinea formală de care a dat dovadă moderatorul emisiunii „A IV a putere”, difuzată în 21 ianuarie şi 13 februarie 2011, a permis invitaţilor să aducă acuzaţii penale şi morale, neprobate, la adresa (...)

17.02.2011

Decizia nr. 206 din 17.02.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. DEŞTEPTAREA S.A. - pentru postul TV BACĂU - în emisiunea ,,Deşteptarea de seară’’ din 4 ianuarie 2011, a fost dezbătut un subiect referitor la modul în care primarul municipiului Bacău a administrat banii publici, fără a fi prezentat şi punctul de vedere al acestuia (...)

17.02.2011

Decizia nr. 198 din 10.02.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX 2 - în cadrul mai multor ediţii ale emisiunilor de dezbatere şi informative, difuzate în perioada 19 ianuarie-07 februarie 2011, au fost aduse acuzaţii nedovedite la adresa primarului municipiului Braşov, fără (...)

10.02.2011

Decizia nr. 197 din 10.02.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - în cadrul emisiunii „Subiecte Grele” din 21 decembrie 2010 şi a ediţiilor emisiunii „Secretele Braşovului” din 09, 23 şi 30 ianuarie 2011 au fost aduse acuzaţii nedovedite la adresa (...)

10.02.2011

Decizia nr. 196 din 10.02.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul emisiunii „În gura presei” din 13 ianuarie 2011, au fost făcute comentarii jignitoare la adresa unei persoane a cărei imagine a fost prejudiciată, fapt ce contravine prevederilor (...)

10.02.2011

Decizia nr. 184 din 01.02.2011

privind somarea S.C. TVM MEDIA GRUP S.R.L - pentru postul TV M - în emisiunea „Matinal”, din 10 decembrie 2010, prezentatorii au profitat de buna-credinţă a invitatului emisiunii, căruia i-au pus întrebări ce tindeau în mod vădit să-l pună în situaţii (...)

01.02.2011

Decizia nr. 38 din 25.01.2011

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - afirmaţiile nedovedite, făcute în emisiunea „La ordinea zilei” din 12 ianuarie 2011 referitoare la presupusa implicare a Preşedintelui României în acţiuni de trafic de influenţă în (...)

26.01.2011

Decizia nr. 23 din 18.01.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - în mai multe ediţii informative din 09 ianuarie 2011, a prezentat o ştire referitoare la implicarea unui senator într-un dosar de evaziune fiscală, fără a prezenta şi punctul de vedere al acestei persoane în legătură cu (...)

18.01.2011

Decizia nr. 1144 din 23.11.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în cadrul ediţiei din 28 septembrie 2010 a emisiunii „Dan Diaconescu Direct”, a prezentat o informaţie neadevărată cu privire la viaţa privată a unei persoane, fapt de natură a-i prejudicia imaginea (...)

23.11.2010

Decizia nr. 1143 din 23.11.2010

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în cadrul ediţiei din 27 septembrie 2010 a emisiunii „Acces Direct”, a prezentat o informaţie neadevărată cu privire la viaţa privată şi de familie a unei persoane, fapt de natură a-i prejudicia imaginea (...)

23.11.2010

Decizia nr. 1142 din 23.11.2010

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în mai multe ediţii ale emisiunii „Dan Diaconescu Direct”, difuzate în perioada 28 octombrie – 11 noiembrie 2010, în care a fost discutat rechizitoriul în baza căruia realizatorul (...)

23.11.2010

Decizia nr. 1136 din 16.11.2010

privind somarea S.C. INSERV MEDIA S.R.L. - pentru postul de televiziune eMaramureş - în emisiunea „Dezbaterea zilei”, ediţiile din 30 septembrie şi 1 octombrie 2010, moderatorul nu a respectat obligaţia ce-i revenea potrivit dispoziţiilor art. 42 din Codul audiovizualului, de a nu permite (...)

16.11.2010

Decizia nr. 1131 din 16.11.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 2 - în cadrul emisiunii ,,AGENTUL VIP’’, din 09 noiembrie 2010, au fost aduse grave prejudicii de imagine unei persoane cu privire la prezentarea unei informaţii care privea aspecte din viaţa privată şi (...)

16.11.2010

Decizia nr. 1130 din 16.11.2010

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în cadrul emisiunii „Acces direct” transmisă în data de 09 noiembrie 2010, au fost aduse grave prejudicii de imagine unei persoane în legătură cu difuzarea unei informaţii ce privea aspecte din viaţa (...)

16.11.2010

Decizia nr. 1129 din 16.11.2010

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - prezentarea unor informaţii echivoce, trunchiate şi contradictorii în cadrul emisiunii „Ora de foc” din 4 noiembrie 2010, a fost de natură să creeze o percepţie eronată a publicului cu (...)

16.11.2010

Decizia nr. 1110 din 04.11.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - atât prin promovarea repetată, cât şi prin titlurile afişate în emisiunile de ştiri, dar şi în ediţiile emisiunii „Ora de foc” din 25 şi 26 octombrie 2010, a dezinformat publicul în legătură (...)

04.11.2010

Decizia nr. 1082 din 28.10.2010

privind somarea S.C. TV SIRIUS S.R.L. - pentru postul de televiziune TELE 2 - în cadrul emisiunii „Dincolo de aparenţe”, difuzată în 22 septembrie 2010, lipsa de obiectivitate în motivarea absenţei unui invitat a indus publicului ideea că acesta din urmă este vinovat de fapte penale, nedovedite, fapt (...)

28.10.2010

Decizia nr. 1080 din 28.10.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în ediţia din 14 septembrie 2010 a emisiunii „Sinteza zilei”, comentariile care au însoţit reportajul referitor la vizita unui demnitar în municipiul Vaslui au conţinut (...)

28.10.2010

Decizia nr. 1053 din 12.10.2010

privind somarea S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - pentru postul de radio KISS FM - în emisiunea „Cronica Cârcotaşilor” din 02 septembrie 2010, realizatorii au făcut comentarii denigratoare şi jignitoare la adresa femeii, de natură a prejudicia demnitatea (...)

12.10.2010

Decizia nr. 953 din 28.09.2010

privind somarea S.C. L&I LOGISTIC COMPANY S.R.L. - pentru postul GENERAL TV - în cadrul ediţiei „În direct cu Gagiu”, difuzată în data de 27 iulie 2010, pe ecran a fost afişat un titlu de natură a prejudicia imaginea şi demnitatea unei persoane, iar moderatorul emisiunii nu a avut o atitudine fermă (...)

28.09.2010

Decizia nr. 950 din 28.09.2010

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - moderatoarea emisiunii „Ediţie specială” din 23 septembrie 2010, a permis invitatului să folosească un limbaj injurios şi să formuleze acuzaţii grave, nedovedite, la adresa unor (...)

28.09.2010

Decizia nr. 938 din 23.09.2010

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunea „În gura presei” din 25.08.2010, realizatorul acesteia a folosit un limbaj injurios la adresa unor persoane despre care a discutat în emisiune, încălcând dreptul la (...)

23.09.2010

Decizia nr. 926 din 21.09.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în cadrul emisiunilor de ştiri şi dezbateri transmise în zilele de 9 şi 10 septembrie 2010 nu a asigurat o prezentare echilibrată şi imparţială a informaţiilor şi opiniilor privind reţinerea şi (...)

21.09.2010

Decizia nr. 925 din 21.09.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunile de ştiri şi dezbateri difuzate în perioada 09 - 11 septembrie 2010, nu a asigurat o prezentare echilibrată şi imparţială a informaţiilor şi opiniilor privind reţinerea şi (...)

21.09.2010

Decizia nr. 841 din 27.07.2010

privind amendarea cu 7.500 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în mai multe ediţii de ştiri, transmise în intervalul orar 07.00 - 21.00, informaţiile referitoare la sinuciderea Mădălinei Manole au conţinut detalii cu privire la substanţa (...)

27.07.2010

Decizia nr. 840 din 27.07.2010

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de radio REALITATEA FM - în mai multe emisiuni, transmise în intervalul orar 07.00 - 17.00, informaţiile referitoare la sinuciderea Mădălinei Manole au conţinut detalii cu privire la substanţa (...)

27.07.2010

Decizia nr. 839 din 27.07.2010

privind amendarea cu 5000 lei S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. - pentru postul de televiziune KANAL D - în mai multe ediţii de ştiri, transmise în intervalul orar 07.00 - 21.00, informaţiile referitoare la sinuciderea Mădălinei Manole au conţinut detalii cu privire la substanţa (...)

27.07.2010

Decizia nr. 838 din 27.07.2010

privind somarea S.C. ABC PLUS MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune NAŢIONAL TV - în cadrul mai multor emisiuni în care a fost prezentată sinuciderea Mădălinei Manole au fost difuzate, în mod repetat, imagini cu băieţelul artistei, fiindu-i afectată astfel imaginea şi încălcându-se principiul (...)

27.07.2010

Decizia nr. 836 din 27.07.2010

privind somarea S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune PRO TV - în cadrul mai multor emisiuni în care a fost prezentată sinuciderea Mădălinei Manole au fost difuzate, în mod repetat, imagini cu băieţelul artistei, fiindu-i afectată astfel imaginea şi încălcându-se principiul interesului (...)

27.07.2010

Decizia nr. 835 din 27.07.2010

privind somarea S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - pentru postul de televiziune PRIMA TV - în cadrul mai multor emisiuni în care a fost prezentată sinuciderea Mădălinei Manole au fost difuzate, în mod repetat, imagini cu băieţelul artistei, fiindu-i afectată astfel imaginea şi încălcându-se (...)

27.07.2010

Decizia nr. 834 din 27.07.2010

privind amendarea cu 7.500 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în mai multe ediţii de ştiri, transmise în intervalul orar 07.00 - 21.00, informaţiile referitoare la sinuciderea Mădălinei Manole au conţinut detalii cu privire la substanţa (...)

27.07.2010

Decizia nr. 833 din 27.07.2010

privind somarea S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în mai multe emisiuni, transmise în intervalul orar 07.00 - 22.00, informaţiile referitoare la sinuciderea Mădălinei Manole au conţinut detalii cu privire la substanţa (...)

27.07.2010

Decizia nr. 832 din 27.07.2010

privind somarea S.C. NEWS TELEVISION S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - în mai multe emisiuni, transmise în ziua de 15 iulie 2010, în intervalul orar 12.00 - 20.00, informaţiile referitoare la sinuciderea Mădălinei Manole au conţinut detalii cu privire la substanţa (...)

27.07.2010

Decizia nr. 831 din 27.07.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în mai multe ediţii de ştiri, transmise în intervalul orar 06.00 - 21.00, informaţiile referitoare la sinuciderea Mădălinei Manole au conţinut detalii cu privire la substanţa (...)

27.07.2010

Decizia nr. 649 din 07.07.2010

privind somarea S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - pentru postul de radio KISS FM - în unele ediţii ale emisiunii “Cronica Cârcotaşilor” din perioada 7-10 iunie 2010, limbajul injurios folosit şi comentariile defăimătoare făcute cu privire la unele persoane au fost de natură să prejudicieze imaginea (...)

07.07.2010

Decizia nr. 641 din 07.07.2010

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunile „Revista presei” din 25 iunie 2010 şi „În gura presei” din 24 iunie 2010, realizatorii acestora au folosit un limbaj injurios, jignitor la adresa unor persoane, fapt de natură a (...)

07.07.2010

Decizia nr. 640 din 07.07.2010

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunea „ANTENA 3 Special” din 02 iulie 2010 a difuzat, de două ori, un montaj video în care, se suprapun fragmente dintr-un clip electoral al candidatului Traian Băsescu, cu imagini de la (...)

07.07.2010

Decizia nr. 629 din 29.06.2010

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunea „Sinteza zilei”, ediţiile din 16 şi 17 iunie 2010, informaţiile referitoare la presupusele tranzacţii bursiere efectuate de domnul Adriean Videanu nu au fost prezentate în mod (...)

29.06.2010

Decizia nr. 628 din 29.06.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în emisiunea ,,Ora de foc’’, ediţiile din 16 şi 17 iunie 2010, informaţiile referitoare la presupusele tranzacţii bursiere efectuate de domnul Adriean Videanu nu au fost prezentate în mod (...)

29.06.2010

Decizia nr. 622 din 24.06.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ARTPRESS IMPACT S.R.L. - pentru postul de televiziune TV ARTPRESS - în emisiunea “Ora întrebărilor” din 09 iunie 2010, invitatul acesteia a formulat acuzaţii referitoare la activitatea Consiliului Judeţean Dâmboviţa, fără ca moderatoarea să solicite (...)

24.06.2010

Decizia nr. 618 din 22.06.2010

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. RADIO XXI S.R.L. împotriva Deciziei C.N.A. nr. 568/01.06.2010

22.06.2010

Decizia nr. 615 din 17.06.2010

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - a preluat din presa scrisă, fără a verifica veridicitatea tuturor informaţiilor, subiecte referitoare la numirile făcute de ministrul Adriean Videanu, veniturile consilierilor şi persoanele cu care acesta îşi petrece vacanţele (...)

17.06.2010

Decizia nr. 608 din 15.06.2010

privind somarea S.C. COZA MEDIA S.R.L. - pentru postul MARAMUREŞ TV - comentariile făcute de realizatorul emisiunii „Şcoala cu opt elevi” din 14 mai 2010, în timpul conversaţiei cu un cadru didactic din satul Fereşti, au avut un caracter ironic, de natură să pună într-o situaţie jenantă persoana (...)

15.06.2010

Decizia nr. 595 din 10.06.2010

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. NEWS TELEVISION (ROMANIA) S.R.L. - pentru postul de televiziune B1TV - în cadrul emisiunii „Naşul” din 1 iunie 2010, moderatorul a folosit un limbaj jignitor şi a adus acuzaţii neprobate la adresa doamnei Gabriela Firea, fără a aduce la cunoştinţa publicului (...)

10.06.2010

Decizia nr. 590 din 08.06.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în emisiunea ,,Dan Diaconescu Direct’’, ediţia din 25 martie 2010, au fost aduse acuzaţii unui poliţist cu privire la săvârşirea unor presupuse agresiuni fizice şi sexuale asupra unei femei, acuzaţii (...)

08.06.2010

Decizia nr. 585 din 03.06.2010

privind amendarea cu 18.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunea „Ştirea zilei” din 31.05.2010, moderatoarea nu şi-a îndeplinit obligaţia legală de a avea o atitudine imparţială şi de a favoriza libera formare a (...)

03.06.2010

Decizia nr. 568 din 01.06.2010

privind somarea S.C. RADIO XXI SRL - pentru postul RADIO 21 - în mai multe ediţii ale emisiunii ,,Fabrica DeMentă’’, au fost făcute afirmaţii şi comentarii jignitoare la adresa domnului Mihai Trăistariu, de natură a afecta dreptul la viaţa privată şi imaginea (...)

01.06.2010

Decizia nr. 541 din 27.05.2010

privind somarea S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - afirmaţiile jignitoare, făcute în emisiunea „Un show păcătos”, ediţia din 13 mai 2010, de prezentatorul acesteia la adresa membrilor trupei Deepcentral, au fost de natură a prejudicia imaginea publică a (...)

27.05.2010

Decizia nr. 470 din 27.04.2010

privind somarea S.C. TV SIRIUS S.R.L. - pentru postul de televiziune TELE 2 - în perioada 25-31 martie 2010, a difuzat un material audiovizual care, prin conţinutul său, a fost de natură a prejudicia imaginea unor persoane, fapt ce contravine legislaţiei (...)

27.04.2010

Decizia nr. 399 din 13.04.2010

privind somarea S.C. TELE M S.A. - pentru postul TELE ’M IAŞI - nu a adus la cunoştinţa publicului faptul că informaţiile referitoare la câştigarea de către o societate comercială a unei licitaţii organizate de Consiliul Judeţean Iaşi pentru realizarea unei lucrări publice, prezentate în cadrul emisiunii (...)

13.04.2010

Decizia nr. 355 din 18.03.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în emisiunea “Acces direct” din 18 ianuarie 2010, a fost prezentat un subiect referitor la viaţa intimă şi privată a unei persoane fără acordul acesteia şi fără a exista un interes public care să justifice (...)

18.03.2010

Decizia nr. 353 din 18.03.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. - pentru postul de televiziune KANAL D - în emisiunea ,,La şuetă cu Bahmu", ediţiile din 18 şi 22 ianuarie 2010, au fost prezentate subiecte referitoare la viaţa intimă şi privată a unor persoane, fără acordul acestora şi fără a (...)

18.03.2010

Decizia nr. 344 din 16.03.2010

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în emisiunea “Acces direct” din 01 martie 2010, invitatul acesteia a făcut afirmaţii grave, nedovedite, cu privire la activitatea şi sănătatea Preşedintelui României, fără ca moderatorul să stăruie pentru (...)

16.03.2010

Decizia nr. 343 din 16.03.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul emisiunii „La ordinea zilei”, ediţia din 1 martie 2010, invitatul acesteia a făcut afirmaţii grave, nedovedite, cu privire la activitatea şi sănătatea Preşedintelui României, (...)

16.03.2010

Decizia nr. 331 din 04.03.2010

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. TV ANTENA 1 S.A. împotriva Deciziei CNA nr. 328/02.03.2010

04.03.2010

Decizia nr. 329 din 02.03.2010

privind amendarea cu 10 000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - problemele de interes public aduse în discuţie în cadrul emisiunii „Dan Diaconescu Direct” din data de 24 ianuarie 2010, nu au fost dezbătute cu respectarea principiilor echilibrului, echităţii şi (...)

02.03.2010

Decizia nr. 328 din 02.03.2010

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - emisiunea “Acces direct” din 25 februarie 2010, care a avut ca subiect viaţa privată a familiei Columbeanu, a fost difuzată fără a exista un acord din partea acesteia cu privire la transmiterea (...)

02.03.2010

Decizia nr. 273 din 25.02.2010

privind somarea S.C. ETALON S.R.L. - pentru postul de televiziune TV ETALON Râmnicu- Vâlcea - în cadrul emisiunii „Profesiunea: Jurnalist” din 27 ianuarie 2010 au fost formulate acuzaţii neprobate la adresa unor persoane, fără a se prezenta şi un punct de vedere al acestora cu privire la faptele (...)

25.02.2010

Decizia nr. 247 din 16.02.2010

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - în cadrul emisiunii de dezbatere „Ora de foc” difuzată în ziua de 28 ianuarie 2010, începând cu ora 21,30, a prezentat imagini din interiorul proprietăţii unei persoane, fără acordul acesteia, încălcându-se astfel prevederile (...)

16.02.2010

Decizia nr. 229 din 09.02.2010

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în emisiunea ,,Dan Diaconescu Direct’’, din 14 ianuarie 2010, au fost făcute comentarii cu privire la viaţa intimă şi privată a unei persoane, căreia i-au fost aduse acuzaţii de ordin moral şi legal şi (...)

09.02.2010

Decizia nr. 227 din 02.02.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. TRANSILVANIA MEDIA TRUST S.R.L. - pentru postul de televiziune AXA TRANSILVANIA - în ziua de 14 ianuarie 2010, moderatorul acesteia a adus jigniri şi acuzaţii de natură morală şi penală la adresa unei persoane, fără a solicita punctul de vedere al acesteia cu (...)

02.02.2010

Decizia nr. 225 din 02.02.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune PRO TV - în cadrul emisiunii „Happy Hour”, difuzată în data de 4 decembrie 2009, moderatorul acesteia a permis unei invitate să utilizeze un limbaj injurios şi depreciativ la adresa unei persoane, fapt ce contravine (...)

02.02.2010

Decizia nr. 183 din 19.01.2010

privind somarea S.C. TIMM PRESS S.R.L. - pentru postul de televiziune ACTUAL TV Piatra Neamţ - în zilele de 22 şi 23 decembrie 2009 a difuzat, sub titlul „Drept la replică”, un material audiovizual care a conţinut imagini filmate cu camera ascunsă şi înregistrări sonore înregistrate cu microfoane (...)

19.01.2010

Decizia nr. 1107 din 17.12.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. TV SIRIUS S.R.L. - pentru postul de televiziune TELE 2 - în cadrul emisiunii „Ediţie Specială”, difuzată în 24 noiembrie 2009, invitatul emisiunii a formulat acuzaţii nedovedite la adresa unor persoane, folosind un limbaj injurios, fără ca (...)

17.12.2009

Decizia nr. 1099 din 15.12.2009

privind amendarea cu 100.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în ediţia din 09 decembrie 2009 a emisiunii „Ştirea zilei”, a fost prejudiciată grav, de către invitat şi de către moderator, imaginea unei persoane la adresa căreia au fost (...)

15.12.2009

Decizia nr. 1021 din 30.11.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. MEDIA TRUST S.R.L. - postul TELEVIZIUNEA VTV - în cadrul emisiunii „POVESTEA PRESEI”, din 26 noiembrie 2009, atât moderatorul emisiunii, cât şi invitatul său, au făcut afirmaţii de natură penală la adresa reprezentanţilor unei formaţiuni politice, fără (...)

30.11.2009

Decizia nr. 1011 din 26.11.2009

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. RADIO M PLUS S.R.L. împotriva Deciziei C.N.A. nr. 913/29.10.2009

26.11.2009

Decizia nr. 1008 din 26.11.2009

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în două ediţii informative din 20 octombrie 2009, a difuzat o ştire în care, la adresa unei persoane, au fost aduse acuzaţii nesusţinute de materialul filmat cu camera ascunsă ce a însoţit (...)

26.11.2009

Decizia nr. 1003 din 25.11.2009

privind amendarea cu 7.500 lei a S.C. MEDIA TRUST S.R.L. - postul TELEVIZIUNEA VTV - în cadrul emisiunii „Criterii politice”, difuzate în ziua de 22 noiembrie 2009, de la ora 18.00, a fost difuzată o înregistrare audio, fără prezentarea unui punct de vedere al persoanelor a căror voce s-a presupus că (...)

25.11.2009

Decizia nr. 976 din 19.11.2009

privind somarea S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX 2 - în ediţia emisiunii informative din 10 noiembrie 2009 au fost făcute comentarii tendenţioase pe marginea subiectelor prezentate, aducându-se acuzaţii nedovedite la adresa primarului oraşului Braşov, fără a fi prezentat punctul (...)

19.11.2009

Decizia nr. 975 din 19.11.2009

privind somarea S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX TV - în ediţia emisiunii informative din 10 noiembrie 2009 au fost făcute comentarii tendenţioase pe marginea subiectelor prezentate, aducându-se acuzaţii nedovedite la adresa primarului oraşului Braşov, fără a fi prezentat (...)

19.11.2009

Decizia nr. 973 din 19.11.2009

privind somarea S.C. ACCES IN COM SRL - pentru postul ACCES TV - unele comentarii ale moderatorului emisiunii „Bună dimineaţa, Târgu Jiu!”, ediţia din 08 octombrie 2009, au fost de natură să încalce dreptul la viaţă privată al unui jurnalist din presa locală şi să afecteze dreptul la imagine al (...)

19.11.2009

Decizia nr. 972 din 19.11.2009

privind somarea S.C. TROPHEN IMPEX SRL - pentru postul de radio OMEGA - unele comentarii ale moderatorului emisiunii „Bună dimineaţa, Târgu Jiu!”, ediţia din 08 octombrie 2009, au fost de natură să încalce dreptul la viaţă privată al unui jurnalist din presa locală şi să afecteze dreptul la imagine (...)

19.11.2009

Decizia nr. 966 din 17.11.2009

privind somarea S.C. EUROMEDIA TV S.R.L. - pentru postul UNU TV - în cadrul emisiunii “Ediţie Specială”, difuzată în data de 11 octombrie 2009, la adresa unor persoane au fost aduse acuzaţii de natură morală şi penală, nesusţinute cu probe, fapt care a fost de natură să prejudicieze dreptul la imagine şi (...)

17.11.2009

Decizia nr. 950 din 12.11.2009

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. TRANSILVANIA MEDIA TRUST S.R.L. împotriva Deciziei C.N.A. nr. 909/27.10.2009 privind amendarea cu 5.000 lei

12.11.2009

Decizia nr. 944 din 12.11.2009

privind somarea S.C. ARTPRESS IMPACT S.R.L. - pentru postul de televiziune TV ARTPRESS - în emisiunea “Ediţie Specială – Vizita Preşedintelui Traian Băsescu în Dîmboviţa”, difuzată în data de 18 septembrie 2009, la adresa unor persoane au fost aduse acuzaţii de natură morală şi penală, nesusţinute cu (...)

12.11.2009

Decizia nr. 935 din 10.11.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. NEWS TELEVISION (ROMÂNIA) S.R.L. - pentru postul de televiziune B1TV - în ediţiile emisiunii ,,Alege Naşul’’, din 27 şi 28 octombrie 2009, moderatorul a formulat acuzaţii, nesusţinute cu dovezi, la adresa unor persoane publice, cărora nu le-a fost solicitat (...)

10.11.2009

Decizia nr. 924 din 03.11.2009

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în emisiunea „Ora de foc” din 28 octombrie 2009 nu a fost respectat principiul imparţialităţii în dezbaterea cazului Hayssam, în emisiune fiind invitat, alături de jurnalişti, numai reprezentantul unei (...)

03.11.2009

Decizia nr. 913 din 29.10.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. RADIO M PLUS S.R.L. - pentru postul de televiziune TELE ’M NEAMŢ - în emisiunea „Prim Plan”, difuzată, în direct, în ziua de 8 septembrie 2009 şi reluată în 9 septembrie 2009, au fost aduse acuzaţii nedovedite de natură morală şi penală la adresa unei persoane, fără (...)

29.10.2009

Decizia nr. 909 din 27.10.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. TRANSILVANIA MEDIA TRUST S.R.L. - pentru postul AXA TRANSILVANIA - întrucât în mai multe ediţii ale emisiunii ,,Presa scrisă’’, difuzate în zilele de 27, 28 şi 29 septembrie 2009, realizatorul a făcut aprecieri şi comentarii de natură a prejudicia o întreagă (...)

27.10.2009

Decizia nr. 908 din 27.10.2009

privind somarea S.C. CVINTET TE-RA S.R.L. - pentru postul STUDIOUL DE TELEVIZIUNE ŞI RADIO - pe parcursul ediţiilor emisiunilor „Ştirile TV Vaslui”, din data de 12 octombrie 2009 şi „Ştirile săptămânii”, din zilele de 13 şi 18 octombrie 2009, a difuzat o ştire referitoare la demisia unei persoane dintr-un (...)

27.10.2009

Decizia nr. 906 din 27.10.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. NEWS TELEVISION (ROMÂNIA) S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - în ediţia din 14 octombrie 2009 a emisiunii „Naşul”, realizatorul acesteia a adus acuzaţii de natură penală şi morală la adresa senatorului Dan Radu Ruşanu, fără a prezenta publicului dovezile (...)

27.10.2009

Decizia nr. 889 din 20.10.2009

privind somarea S.C. BROADCAST MEDIA ENTREPRISES S.R.L. - pentru postul TELEVIZIUNEA TÂRGOVIŞTE - în ediţiile emisiunii ,,Revista presei’’, difuzate în zilele de 14 şi 15 septembrie 2009, au fost aduse acuzaţii de natură morală şi penală la adresa unui inspector de la Inspectoratul Şcolar Judeţean (...)

20.10.2009

Decizia nr. 888 din 20.10.2009

privind amendarea cu 5.000 lei S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - emisiunea „În gura presei”, preluată de la postul ANTENA 3 şi difuzată în 05 şi 09 octombrie 2009, în reluare, în intervalul orar 10.00-11.00, a conţinut, în termeni injurioşi, un mesaj potrivit căruia (...)

20.10.2009

Decizia nr. 887 din 20.10.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - emisiunea „În gura presei”, difuzată în direct în 4 şi 8 octombrie 2009, de la ora 23.00 şi în reluare, dimineaţa, în 05 şi 09 octombrie 2009, a conţinut, în termeni injurioşi, (...)

20.10.2009

Decizia nr. 879 din 08.10.2009

privind amendarea cu 25.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în emisiunea „Oana Zăvoranu Show” din 28.09.2009, a fost folosit un limbaj injurios şi licenţios şi au fost postate pe ecran imagini cu caracter sexual, într-un interval orar în care copiii au acces (...)

08.10.2009

Decizia nr. 876 din 06.10.2009

privind somarea S.C. RIDZONE COMPUTERS S.R.L. - pentru postul RTV - pe parcursul emisiunii „Zona liberă”, difuzată în ziua de 15 septembrie 2009, atât moderatorul, cât şi invitatul acestuia au formulat acuzaţii de natură morală şi penală, nedovedite, la adresa unei persoane, fapt de (...)

06.10.2009

Decizia nr. 861 din 01.10.2009

privind amendarea cu suma de 2.500 lei a S.C. EUROPE MEDIA S.R.L. - pentru postul KLUB TV - nu a pus la dispoziţia Consiliului înregistrările emisiunilor difuzate în perioada iulie-august 2009, fapt ce contravine prevederilor art. 1 şi 2 din Decizia (...)

01.10.2009

Decizia nr. 858 din 01.10.2009

privind somarea S.C. FILMPROD S.R.L. - pentru postul OLTENIA - în ediţiile emisiunii „Direct cu Gagiu”, din 09 şi 16 septembrie 2009, au fost aduse acuzaţii de natură penală şi morală la adresa unor persoane, fără ca moderatorul să solicite dovezi împotriva acestor acuzaţii şi fără a fi prezentate punctele (...)

01.10.2009

Decizia nr. 856 din 29.09.2009

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în emisiunea „Tănase şi Dinescu”, difuzată în 28 august 2009, invitatul emisiunii a utilizat un limbaj vulgar, iar moderatorul nu şi-a îndeplinit obligaţia legală de a nu permite acestuia folosirea unui (...)

29.09.2009

Decizia nr. 847 din 24.09.2009

privind somarea S.C. TV SIRIUS SRL S.R.L. - pentru postul TELE 2 - în emisiunea de ştiri din 7 septembrie 2009, de la ora 19, sub titlul „Un prefect obosit”, a prezentat un material cu caracter tendenţios, caracter întărit de faptul că montajul imaginilor care au însoţit comentariul radiodifuzorului (...)

24.09.2009

Decizia nr. 844 din 24.09.2009

privind amendarea cu 7.500 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în perioada 21 - 27 august 2009, a difuzat mai multe ediţii de ştiri şi dezbateri în care a fost prezentat, fără a exista dovezi, un subiect referitor la presupusa implicare a (...)

24.09.2009

Decizia nr. 843 din 22.09.2009

privind somarea S.C. CENTRUL SIS S.R.L. - pentru postul de televiziune PANORAMIC TV - în emisiunea “Subiecte grele” din 08 septembrie 2009, informarea cu privire la situaţia reabilitării şcolilor din judeţul Braşov, nu a fost reflectată în mod obiectiv, echilibrat şi imparţial, prin prezentarea (...)

22.09.2009

Decizia nr. 839 din 22.09.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - în emisiunea “Subiecte grele” din 08 septembrie 2009, informarea cu privire la situaţia reabilitării şcolilor din judeţul Braşov, nu a fost reflectată în mod obiectiv, echilibrat şi (...)

22.09.2009

Decizia nr. 826 din 15.09.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. NEWS TELEVISION (ROMÂNIA) S.R.L. - pentru postul de televiziune B1TV - în emisiunea ,,Naşul’’, ediţia din 10 septembrie 2009, atât realizatorul, cât şi o altă persoană, care a intervenit telefonic, în direct, în emisiune, au formulat acuzaţii cu caracter moral şi (...)

15.09.2009

Decizia nr. 817 din 10.09.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - în emisiunea „În gura presei”, ediţiile din 26 august şi 02 septembrie 2009, realizatorul Mircea Badea a folosit un limbaj injurios şi denigrator, atât la adresa d-lui Horia Roman Patapievici, cât şi a d-nei Elena (...)

10.09.2009

Decizia nr. 816 din 10.09.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. NEWS TELEVISION (ROMÂNIA) S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - în ediţiile din 07 şi 08 septembrie 2009 ale emisiunii „Naşul”, realizatorul acesteia a adus acuzaţii grave, nedovedite, de natură penală şi morală la adresa jurnalistului Victor Ciutacu, (...)

10.09.2009

Decizia nr. 815 din 10.09.2009

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. împotriva Deciziei C.N.A. nr. 747/23.07.2009

10.09.2009

Decizia nr. 814 din 10.09.2009

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. împotriva Deciziei C.N.A. nr. 718/01.07.2009

10.09.2009

Decizia nr. 812 din 10.09.2009

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. împotriva Deciziei C.N.A. nr. 775/18.08.2009

10.09.2009

Decizia nr. 811 din 10.09.2009

privind amendarea cu 15000 lei a a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în emisiunile „Dan Diaconescu Direct” din 18 august şi „Se întâmplă acum”, din 19 august 2009, în care a fost dezbătut cazul unei tinere dispărute, s-au difuzat imagini şi au fost făcute comentarii cu (...)

10.09.2009

Decizia nr. 775 din 18.08.2009

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în ziua de 15.07.2009, postul a prezentat pe ecran o fotografie a unui copil care nu avea nicio legătură cu cazul dezbătut în emisiune, asociind imaginea acestuia cu identitatea unui presupus (...)

18.08.2009

Decizia nr. 764 din 23.07.2009

privind somarea S.C. BROADCAST MEDIA ENTREPRISES S.R.L. - pentru postul TELEVIZIUNEA TÂRGOVIŞTE - în emisiunea ,,Revista presei’’, ediţia din 1 iulie 2009, unul dintre realizatori a folosit un limbaj injurios la adresa unui inspector de la Inspectoratul Şcolar Judeţean Dâmboviţa, fiindu-i prejudiciat (...)

23.07.2009

Decizia nr. 748 din 23.07.2009

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în perioada 23 - 29 iunie 2009 şi 10 -11 iulie 2009, în cadrul mai multor ediţii ale emisiunii „Dan Diaconescu Direct” au fost încălcate normele audiovizuale referitoare la informarea corectă şi (...)

23.07.2009

Decizia nr. 747 din 23.07.2009

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul OTV - în cadrul ediţiilor emisiunii ,,Dan Diaconescu Direct’’, difuzate în perioada 6 - 10 iulie 2009, publicul nu a fost informat corect în legătură cu presupusa nocivitate a unui sortiment de bere, iar imaginea (...)

23.07.2009

Decizia nr. 746 din 23.07.2009

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. - pentru postul de televiziune KANAL D - în ediţiile din 23 şi 25 iunie 2009 ale emisiunii „Lazarus Show”, atât realizatorul acesteia, domnul Luis Lazarus, cât şi una dintre invitate, au adus acuzaţii (...)

23.07.2009

Decizia nr. 729 din 07.07.2009

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - ediţiile emisiunii „Dan Diaconescu Direct” difuzate în perioada 03 - 29 iunie 2009, s-au transformat într-o campanie negativă de presă la adresa primarului sectorului 6, împotriva căruia au fost (...)

07.07.2009

Decizia nr. 718 din 01.07.2009

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în ediţiile emisiunii „Dan Diaconescu Direct” difuzate în perioada 09-22 iunie 2009, publicul nu a fost informat corect în legătură cu presupusa nocivitate a unui sortiment de bere, iar imaginea (...)

01.07.2009

Decizia nr. 708 din 25.06.2009

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în ediţia din 3 iunie 2009 a emisiunii „Dan Diaconescu Direct”, realizatorul acesteia a permis unuia dintre invitaţi, domnul Stelian Ogică, să folosească un limbaj injurios, ameninţător şi jignitor la (...)

25.06.2009

Decizia nr. 686 din 18.06.2009

privind somarea S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune ACASĂ TV - în ediţia din 21 aprilie 2009 a emisiunii „Poveştiri adevărate”, au fost formulate acuzaţii de natură morală şi penală nedovedite la adresa unei persoane, fără ca radiodifuzorul să respecte principiul audiatur et altera pars, (...)

18.06.2009

Decizia nr. 685 din 18.06.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. - pentru postul de televiziune KANAL D - în ediţiile emisiunii „Pact cu diavoliţa", din data de 6 şi 13 iunie 2009, moderatoarea acesteia a folosit un limbaj injurios la adresa unei invitate, prejudiciind dreptul la imagine al (...)

18.06.2009

Decizia nr. 684 din 18.06.2009

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în perioada 10 -16 iunie 2009, mai multe ediţii ale emisiunii „Dan Diaconescu Direct” au avut ca subiect viaţa privată şi de familie a Monicăi Columbeanu, fără a exista un acord din partea acesteia (...)

18.06.2009

Decizia nr. 623 din 02.06.2009

privind somarea S.C. ONE PRODUCTION SRL - pentru postul de televiziune ONE TV - în emisiunea „Nopţi albe” din 15 mai 2009, realizatorul acesteia, care avea obligaţia de a interveni şi de a opri intervenţiile cu caracter ameninţător exprimate de invitatul său, nu a avut nicio reacţie din care să (...)

02.06.2009

Decizia nr. 622 din 02.06.2009

privind somarea S.C. SPORTUL GORJEAN S.R.L. - pentru postul RADIO INFINIT din localitatea NOVACI - în emisiunea „Buletinul de ştiri” din 21 mai 2009 ştirea referitoare la situaţia financiară a Societăţii Naţionale a Lignitului Oltenia a conţinut afirmaţii acuzatoare la adresa unei persoane, care nu a avut (...)

02.06.2009

Decizia nr. 620 din 02.06.2009

privind amendarea cu 10 000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în cadrul emisiunii „Acces direct”, din data de 20 mai 2009, moderatorul acesteia a permis invitaţilor să folosească un limbaj injurios şi violent, inadecvat orei de difuzare, care era accesibilă tuturor (...)

02.06.2009

Decizia nr. 594 din 26.05.2009

privind somarea S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL SA - pentru postul de televiziune KANAL D - în cadrul emisiunilor „LAZARUS SHOW”, difuzate în perioada 11-14 mai 2009, au fost aduse acuzaţii de natură penală la adresa unor reprezentanţi ai Bisericii Ortodoxe Române, fiind prezentată ca certă vinovăţia (...)

26.05.2009

Decizia nr. 587 din 21.05.2009

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul RADIO GUERRILLA BUCUREŞTI - comentariile realizatorilor „Emisiunii lu’ Gheorghe şi Mihaiu”, difuzată în data de 12 mai 2009, cu privire la o sancţiune anterioară aplicată postului, au conţinut acuzaţii penale şi morale (...)

21.05.2009

Decizia nr. 559 din 12.05.2009

privind somarea S.C. TRANSILVANIA FOLCLOR BAIA MARE S.R.L. - pentru postul de televiziune TRANSILVANIA FOLCLOR - în „Emisiunea cu Roşiianu”, din data de 3 aprilie 2009, a difuzat un material realizat cu camera ascunsă care nu a fost însoţit de punctul de vedere al persoanei (...)

12.05.2009

Decizia nr. 545 din 07.05.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. EUROPE DEVELOPPEMENT INTERNATIONAL-R S.A. - pentru postul de radio EUROPA FM - în emisiunea matinală ,,Deşteptarea”, ediţia din 6 aprilie 2009, prezentatorii au făcut comentarii jignitoare la adresa unei persoane, privind aspecte ce ţin de viaţa intimă şi (...)

07.05.2009

Decizia nr. 538 din 05.05.2009

privind amendarea cu 2 500 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în emisiunea informativă „Observator”, difuzată în ziua de 22 martie 2009, începând cu ora 19.00, au fost aduse acuzaţii nedovedite, de natură morală şi penală, la adresa unei persoane, fiindu-i prejudiciate (...)

05.05.2009

Decizia nr. 522 din 30.04.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 Tîrgu Jiu - în timpul emisiunii „Observator politic”, difuzată în ziua de 27 martie 2009 şi reluată în 28 martie 2009, moderatorul a permis invitatului să folosească un limbaj injurios şi să aducă acuzaţii, (...)

30.04.2009

Decizia nr. 521 din 30.04.2009

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul emisiunii „Ştirea Zilei” din data de 21 aprilie 2009, la care a participat Gigi Becali, au fost prezentate fotografii ale judecătoarei care a decis reţinerea sa, pe fondul unor (...)

30.04.2009

Decizia nr. 497 din 23.04.2009

privind amendarea cu 2500 lei a S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX TV - în cadrul emisiunilor informative difuzate în ziua de 26 martie 2009, a transmis, fără să asigure respectarea principiului audiatur et altera pars, o ştire al cărei conţinut a fost de natură să prejudicieze (...)

23.04.2009

Decizia nr. 496 din 23.04.2009

privind amendarea cu 10 000 lei a S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX 2 - în cadrul emisiunilor informative difuzate în ziua de 26 martie 2009, a transmis, fără să asigure respectarea principiului audiatur et altera pars, o ştire al cărei conţinut a fost de natură să prejudicieze (...)

23.04.2009

Decizia nr. 493 din 23.04.2009

privind somarea S.C. TIMM PRESS S.R.L. - pentru posturile de televiziune ACTUAL TV din localităţile Piatra Neamţ şi Târgu Neamţ - în emisiunea „Actualităţi”, din 18 martie 2009, în cadrul unei ştiri referitoare la protestele sindicale ale funcţionarilor publici din judeţul Neamţ, a fost difuzată (...)

23.04.2009

Decizia nr. 464 din 14.04.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. NEWS MEDIA S.R.L. - pentru postul de radio ARDELEANUL FM - în cadrul emisiunii „Ora adevărului”, difuzată în data de 16 martie 2009, s-a folosit un limbaj injurios şi au fost aduse acuzaţii, nesusţinute cu dovezi, de natură morală şi penală la adresa unor persoane, (...)

14.04.2009

Decizia nr. 438 din 07.04.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în emisiunile „Dan Diaconescu Direct” din perioada 2-5 aprilie 2009, în contextul mediatizării cazului Becali, moderatorul şi unii dintre invitaţi au făcut comentarii cu privire la viaţa privată a (...)

07.04.2009

Decizia nr. 437 din 07.04.2009

privind amendarea cu 7.500 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în emisiunea ,,Ediţie specială’’ din 4 aprilie 2009, invitaţii au făcut comentarii cu privire la viaţa privată a judecătoarei care a pronunţat decizia cu privire la reţinerea domnului Becali, (...)

07.04.2009

Decizia nr. 423 din 02.04.2009

privind somarea S.C. ABC PLUS MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune NAŢIONAL TV - în 05 şi 12 martie 2009, a difuzat, de la ora 22.00, două ediţii ale emisiunii „Consilier de urgenţă”, în care au fost prezentate cazuri de mediere a unor conflicte familiale în care scenele de violenţă casnică au fost (...)

02.04.2009

Decizia nr. 419 din 31.03.2009

privind somarea S.C. ALPHA MEDIA S.R.L. - pentru postul ALPHA MEDIA - în timpul desfăşurării emisiunii „Medgidia azi. Mai întâi, adevărul”, difuzată în ziua de 23 februarie 2009, în partea de jos a ecranului au fost derulate mesaje conţinând aprecieri cu caracter acuzator şi denigrator la adresa (...)

31.03.2009

Decizia nr. 402 din 31.03.2009

privind amendarea cu suma de 2.500 lei a S.C. LIGONE INTERNAŢIONAL S.R.L. - în rubrica „Lista vomei”, din emisiunea de dezbatere „Treburi politice”, transmise în 26.02.2009, a difuzat un comentariu, ilustrat cu imagini, în cadrul căruia au fost făcute aprecieri cu caracter acuzator şi (...)

31.03.2009

Decizia nr. 398 din 26.03.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. EUROPE DEVELOPPEMENT INTERNATIONAL-R S.A. - pentru postul de radio Europa FM - în emisiunea matinală “Deşteptarea” din 05 martie 2009, prezentatorii au făcut comentarii cu caracter peiorativ şi jignitor la adresa unei persoane, fapt de natură a prejudicia dreptul (...)

26.03.2009

Decizia nr. 393 din 26.03.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în perioada 16 - 25 februarie 2009, mai multe ediţii ale emisiunii „Dan Diaconescu Direct” s-au transformat într-un act de acuzare la adresa unei persoane, care nu a avut posibilitatea să-şi spună (...)

26.03.2009

Decizia nr. 353 din 12.03.2009

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunea „Sinteza zilei” din 12 februarie 2009, moderatorul acesteia nu şi-a îndeplinit obligaţia de a nu permite invitaţilor să instige la violenţă împotriva altor (...)

12.03.2009

Decizia nr. 348 din 10.03.2009

privind somarea S.C. CANARIS SRL - pentru postul de televiziune MIX 2 - în emisiunea „Ce ne enervează?”, din 15.02.2009, moderatorul emisiunii nu şi-a îndeplinit obligaţia care îi revenea cu privire la menţinerea unui climat echilibrat al discuţiilor, care să permită publicului să-şi poată forma (...)

10.03.2009

Decizia nr. 345 din 10.03.2009

privind amendarea cu 2500 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în ediţia din data de 12 ianuarie 2009 a emisiunii „Dan Diaconescu Direct”, atât realizatorul emisiunii cât şi invitaţii acestuia au avut un comportament şi un limbaj agresiv, batjocoritor, la adresa unui (...)

10.03.2009

Decizia nr. 332 din 05.03.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. MEDIA TRUST S.R.L. - pentru postul TELEVIZIUNEA VTV - în emisiunea ,,Invitatul orei’’, din 12 februarie 2009, în care au fost abordate subiecte din actualitatea economică, politică şi socială, comentariile făcute de invitatul emisiunii au avut un conţinut injurios (...)

05.03.2009

Decizia nr. 322 din 03.03.2009

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în ediţia informativă „Realitatea de la ora 18.00”, din 08 februarie 2009, a fost difuzat, nejustificat de vreun interes public, un interviu realizat în direct cu mama handbalistului ucis, într-un moment de (...)

03.03.2009

Decizia nr. 301 din 24.02.2009

privind somarea S.C. ENERO PROD S.R.L. - pentru postul de televiziune OLT TV - în cadrul emisiunii „Ora Decontului”, difuzată în ziua de 03 februarie 2009, au fost aduse acuzaţii la adresa unui medic stomatolog, fără a se solicita de la acesta un punct de vedere cu privire la faptele prezentate, (...)

24.02.2009

Decizia nr. 134 din 17.02.2009

privind somarea S.C. MEDIA SUD S.R.L. - pentru postul de televiziune MEDIA SUD - în emisiunea „Politica la zi”, difuzată în 27 ianuarie 2009, moderatorul acesteia a permis invitatului să folosească un limbaj injurios şi să aducă acuzaţii, nesusţinute cu dovezi, la adresa unor persoane, încălcându-se (...)

17.02.2009

Decizia nr. 129 din 17.02.2009

privind amendarea cu suma de 5.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - lipsa de reacţie fermă a d-nei Andreea Creţulescu, moderatorul emisiunii „Realitatea te priveşte” din 11 februarie 2009, a permis invitatului emisiunii, dl. Corneliu Vadim Tudor, să (...)

17.02.2009

Decizia nr. 117 din 12.02.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. NEWS TELEVISION (ROMÂNIA) S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - emisiunea „Naşul”, din 09 februarie 2009, s-a transformat într-un act de acuzare la adresa unor categorii profesionale, cu deosebire la adresa magistraţilor, îndepărtându-se de la scopul (...)

12.02.2009

Decizia nr. 106 din 10.02.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în emisiunea informativă ,,Jurnalul TVR’’ din 21 ianuarie 2009, ştirea referitoare la balul de absolvire organizat de promoţia 2008 a Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a fost difuzată cu încălcarea (...)

10.02.2009

Decizia nr. 105 din 10.02.2009

privind somarea S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în cadrul emisiunii informative „Observator”, ediţiile din 21 şi 22 ianuarie 2009, a fost difuzat un material audiovizual referitor la balul de absolvire al studenţilor Universităţii “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu (...)

10.02.2009

Decizia nr. 104 din 10.02.2009

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV din ALBA IULIA - în emisiunea „Ştirile locale”, din 21 ianuarie 2009, a difuzat o ştire, însoţită de imagini preluate de pe internet, referitoare la o petrecere de absolvire de la o universitate din Alba (...)

10.02.2009

Decizia nr. 103 din 10.02.2009

privind somarea S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune PRO TV - în emisiunile informative „Ştirile Pro Tv”, difuzate în ziua de 21 ianuarie 2009, la orele 19.00 şi 22.30, ştirea referitoare la balul de absolvire organizat de promoţia 2008 a Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba (...)

10.02.2009

Decizia nr. 102 din 10.02.2009

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul emisiunii „Sinteza Zilei”, ediţiile din 21 şi 22 ianuarie 2009, a fost difuzat un material audiovizual referitor la balul de absolvire al studenţilor Universităţii “1 Decembrie 1918” (...)

10.02.2009

Decizia nr. 100 din 10.02.2009

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în emisiunea „Feţele cotidianului”, difuzată în 12 ianuarie 2009, unul dintre invitaţi a folosit un limbaj injurios la adresa unor persoane, fără ca moderatorul emisiunii să intervină ferm, în sensul (...)

10.02.2009

Decizia nr. 76 din 03.02.2009

privind somarea S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - pentru postul de televiziune PRIMA TV - emisiunea „112 Poliţia în acţiune”, din 19 ianuarie 2009, în care a fost prezentată reconstituirea unei crime din cartierul Dristor, a fost difuzată cu încălcarea prezumţiei de nevinovăţie, precum şi cu (...)

03.02.2009

Decizia nr. 55 din 27.01.2009

privind amendarea cu 5 000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - atitudinea formală, lipsită de stăruinţă, de care a dat dovadă moderatoarea emisiunii „Ediţie specială”, din data de 21 ianuarie 2009, a permis invitatului emisiunii să aducă acuzaţii penale şi morale, (...)

27.01.2009

Decizia nr. 38 din 20.01.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX 2 - emisiunea ,,Ce ne enervează?’’, din data de 11 ianuarie 2009, a fost difuzată cu încălcarea normelor referitoare la asigurarea principiului imparţialităţii, echilibrului şi favorizarea liberei formări a (...)

20.01.2009

Decizia nr. 26 din 15.01.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. DOGAN MEDIA INTERNATIONAL S.A. - pentru postul de televiziune KANAL D - ediţia din 23 noiembrie 2008 a emisiunii „La şuetă cu Bahmu”, care a abordat tema industriei pornografice, a fost transmisă cu încălcarea gravă a dispoziţiilor legale privitoare la (...)

15.01.2009

Decizia nr. 22 din 13.01.2009

privind somarea S.C. TELE M S.A. - pentru postul TELE ’M IAŞI - în emisiunea ,,Martor incomod’’, difuzată în ziua de 03.12.2008, au fost aduse acuzaţii de natură morală şi penală la adresa unei persoane, fără a fi respectat principiul audiatur et altera pars, în sensul că nu a fost solicitat şi punctul de (...)

13.01.2009

Decizia nr. 17 din 13.01.2009

privind amendarea cu 5 000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - în emisiunea „Realitatea te priveşte”, difuzată în ziua de 26 noiembrie 2008, atitudinea manifestată de moderatoare a contribuit la desfăşurarea emisiunii în afara cadrului legal şi a fost de natură a prejudicia (...)

13.01.2009

Decizia nr. 15 din 08.01.2009

privind somarea S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - pentru postul de radio KISS FM - în cadrul emisiunii „Matinal”, transmisă în ziua de 06 ianuarie 2009, materialul difuzat a avut un conţinut de natură să afecteze persoanele în (...)

08.01.2009

Decizia nr. 14 din 08.01.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în ediţiile din zilele de 15 decembrie 2008 şi, respectiv, 07 ianuarie 2009, realizatorul emisiunii „În gura presei” a adoptat o atitudine de instigare la violenţă împotriva (...)

08.01.2009

Decizia nr. 3 din 08.01.2008

privind amendarea cu suma de 5 000 lei a S.C. Mega Press FM SRL - pentru postul de televiziune AXA TV TRANSILVANIA - încălcarea legislaţiei privind protecţia demnităţii umane

08.01.2008