Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizia nr. 830 din 24.09.2019

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE BUCUREŞTI - pentru postul TVR 1

01.10.2019

Decizia nr. 773 din 20.08.2019

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE BUCUREŞTI - pentru STUDIOUL TERITORIAL CRAIOVA

29.08.2019

Decizia nr. 772 din 20.08.2019

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul TVR 1

29.08.2019

Decizia nr. 550 din 23.05.2019

privind sancţionarea cu somaţie a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1

03.06.2019

Decizia nr. 406 din 14.05.2019

privind sancţionarea cu somaţie a SOCIETĂȚII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE BUCUREŞTI, pentru postul TVR 1

16.05.2019

Rectificare Decizia 230 - TVR1

26.02.2019

Decizia nr. 230 din 19.02.2019

privind sancţionarea cu somaţie a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1

26.02.2019

Decizia nr. 440 din 18.09.2018

privind sancţionarea cu somaţie a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE, pentru postul de televiziune TVR 1

26.09.2018

Decizia nr. 245 din 17.04.2018

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE pentru postul de televiziune STUDIOUL TERITORIAL TIMIŞOARA

23.04.2018

Decizia nr. 187 din 13.03.2018

privind sancţionarea cu somaţie a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE BUCUREŞTI, pentru postul de televiziune TVR 1

19.03.2018

Decizia nr. 68 din 15.02.2018

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE BUCUREŞTI, pentru postul de televiziune TVR 2

21.02.2018

Decizia nr. 53 din 01.02.2018

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE, pentru postul de televiziune TVR 1

06.02.2018

Decizia nr. 235 din 09.05.2017

privind sancționarea cu somație publică a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE RADIODIFUZIUNE, pentru postul de radio ANTENA SIBIULUI

17.05.2017

Decizia nr. 173 din 06.04.2017

privind amendarea cu 5.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE pentru postul de televiziune TVR 1

12.04.2017

Decizia nr. 103 din 02.03.2017

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE pentru postul de televiziune TVR 1

08.03.2017

Decizia nr. 447 din 08.09.2015

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE, pentru postul de televiziune TVR1

16.09.2015

Decizia nr. 429 din 03.09.2015

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE

09.09.2015

Decizia nr. 348 din 30.06.2015

privind somarea SOCIETATEA ROMÂNĂ DE TELEVIZIUNE

08.07.2015

Decizia nr. 340 din 30.06.2015

privind amendarea cu 10.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE ,pentru postul de televiziune TVR 1

06.07.2015

Decizia nr. 159 din 19.03.2015

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE ,pentru postul de televiziune TVR 1

26.03.2015

Decizia nr. 120 din 24.02.2015

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE, pentru postul de televiziune TVR 1

03.03.2015

Decizia nr. 669 din 18.12.2014

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE, pentru postul de televiziune TVR 1

22.12.2014

Decizia nr. 345 din 13.05.2014

privind obligaţia SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE de a acorda dreptul la replică Asociaţiei Crescătorilor de Taurine Jibert

16.05.2014

Decizia nr. 254 din 03.04.2014

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE, pentru postul de televiziune TVR 1

10.04.2014

Decizia nr. 144 din 04.03.2014

privind amendarea cu 70.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE, pentru posturile de televiziune TVR 1 şi TVR INTERNAŢIONAL

06.03.2014

Decizia nr. 673 din 12.12.2013

privind amendarea cu 50.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE, pentru posturile de televiziune TVR 3 şi TVR Cluj

14.12.2013

Decizia nr. 601 din 05.11.2013

privind amendarea cu 5.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE ,pentru postul de televiziune TVR 1

06.11.2013

Decizia nr. 327 din 27.06.2013

Consiliul Naţional al Audiovizualului a sancţionat postul de televiziune TVR1 cu somaţie publică pentru încălcarea prevederilor art. 28 din Legea audiovizualului, întrucât a întrerupt episodul serialului „Legendele palatului” – „Concubina regelui” difuzat în data de 11.06.2013 pentru transmiterea unei (...)

03.07.2013

Decizia nr. 158 din 11.04.2013

privind respingerea contestaţiei formulate de SOCIETATEA ROMÂNĂ DE TELEVIZIUNE împotriva Deciziei CNA nr. 114/05.03.2013 prin care a fost sancţionată cu amendă de 10.000 lei

11.04.2013

Decizia nr. 114 din 05.03.2013

privind amendarea cu 10.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - întrucât în emisiunea „Lozul cel mare” din 28 februarie 2013, transmisă în intervalul orar 16:45 – 17:30, comentariile prezentatorilor şi imaginile difuzate au fost de natură să afecteze (...)

05.03.2013

Decizia nr. 712 din 11.10.2012

privind amendarea cu 10.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea art. 35 din Legea audiovizualului, întrucât nu a respectat cele 8 minute permise de lege pentru difuzarea publicităţii în cadrul unei (...)

11.10.2012

Decizia nr. 648 din 11.09.2012

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor din Decizia privind desfăşurarea campaniei pentru referendumul privind demiterea Preşedintelui României, întrucât în cadrul emisiunilor de dezbatere, numărul persoanelor care și-au (...)

11.09.2012

Decizia nr. 558 din 26.06.2012

privind amendarea cu 25.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR INFO - pentru încălcarea prevederilor art. 63 din Legea nr. 67/20004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, întrucât în emisiunile electorale şi de dezbateri electorale difuzate în (...)

26.06.2012

Decizia nr. 557 din 26.06.2012

privind amendarea cu 30.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 3 - pentru încălcarea prevederilor art. 63 din Legea nr. 67/20004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, întrucât în emisiunile electorale şi de dezbateri electorale difuzate în (...)

26.06.2012

Decizia nr. 556 din 26.06.2012

privind amendarea cu 30.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor art. 63 din Legea nr. 67/20004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, întrucât în emisiunile electorale şi de dezbateri electorale difuzate în (...)

26.06.2012

Decizia nr. 539 din 20.06.2012

privind respingerea contestaţiei formulate de SOCIETATEA ROMÂNĂ DE TELEVIZIUNE împotriva Deciziei CNA nr. 321/29.05.2012 privind amendarea cu 25.000 lei

20.06.2012

Decizia nr. 506 din 07.06.2012

privind amendarea cu 20.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR INFO - pentru încălcarea prevederilor art. 63 din Legea nr. 67/20004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, întrucât în emisiunile electorale difuzate în perioada 18 - 31 mai 2012 (...)

07.06.2012

Decizia nr. 505 din 07.06.2012

privind amendarea cu 20.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor art. 63 din Legea nr. 67/20004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, întrucât în emisiunile electorale difuzate în perioada 18 - 31 mai 2012 nu a (...)

07.06.2012

Decizia nr. 321 din 29.05.2012

privind amendarea cu 25.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 3 - pentru încălcarea prevederilor Deciziei 195/2012 privind desfăşurarea campaniei electorale pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, întrucât a prezentat un candidat duminica şi (...)

29.05.2012

Decizia nr. 312 din 25.05.2012

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR INFO - pentru încălcarea prevederilor art. 3 din Decizia 195/2012 privind desfăşurarea campaniei electorale pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, întrucât în emisiunile informative difuzate în (...)

25.05.2012

Decizia nr. 311 din 25.05.2012

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor art. 3 din Decizia privind desfăşurarea campaniei electorale pentru alegerile locale, întrucât în emisiunile electorale difuzate în perioada 11 - 17 mai 2012 nu a asigurat condiţii (...)

25.05.2012

Decizia nr. 304 din 25.05.2012

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 3 - pentru încălcarea prevederilor art. 3 din Decizia 195/2012 privind desfăşurarea campaniei electorale pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, întrucât în emisiunile informative şi electorale, (...)

25.05.2012

Decizia nr. 136 din 22.03.2012

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 2 - pentru încălcarea prevederilor Codului audiovizualului care obligă posturile de televiziune ca, în emisiunile de dezbatere, numărul reprezentanţilor puterii să fie egal cu numărul reprezentanţilor (...)

22.03.2012

Decizia nr. 135 din 22.03.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor Codului audiovizualului care obligă posturile de televiziune ca, în emisiunile de dezbatere, numărul reprezentanţilor puterii să fie egal cu numărul reprezentanţilor (...)

22.03.2012

Decizia nr. 98 din 21.02.2012

privind amendarea cu 20.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE întrucât publicitatea difuzată în lunile noiembrie şi decembrie 2011, în intervalul orar 18.00 – 23.00, a depăşit limita de timp permisă de lege

23.02.2012

Decizia nr. 30 din 12.01.2012

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE pentru încălcarea dispoziţiilor privind informarea publicului cu privire la conţinutul programelor, întrucât ediţia din 19 noiembrie 2011 a emisiunii „Paşaport de România” a cuprins scene cu impact emoţional negativ, fără ca publicul să fie avertizat (...)

18.01.2012

Decizia nr. 713 din 14.12.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE cu sediul în BUCUREŞTI, Calea Dorobanţi nr. 191, sector 1, pentru postul de televiziune TVR 1 Întrunit în şedinţă publică în ziua de 14 decembrie 2011, Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat rapoartele întocmite de Direcţia Monitorizare cu privire (...)

19.12.2011

Decizia nr. 588 din 11.10.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE pentru postul de televiziune TVR 1 întrucât în emisiunile de dezbatere difuzate în perioada 1 aprilie - 31 august 2011 nu a asigurat o participare egală a reprezentanţilor puterii şi ai (...)

13.10.2011

Decizia nr. 569 din 29.09.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE pentru postul de televiziune TVR 2 întrucât în cadrul emisiunii „Ora de ştiri” din 27 iulie 2011, au fost făcute afirmaţii discriminatorii la adresa etniei rome, fapt interzis de legislaţia (...)

03.10.2011

Decizia nr. 457 din 16.06.2011

privind respingerea contestaţiei formulate de SOCIETATEA ROMÂNĂ DE TELEVIZIUNE împotriva Deciziei C.N.A. nr. 401/02.06.2011

16.06.2011

Decizia nr. 438 din 16.06.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor legale privind protecţia copiilor, întrucât în cadrul ediţiilor emisiunii informative ,,Telejurnal’’, de la ora 07.00, transmise în zilele de 12 şi 23 mai 2011, au fost difuzate ştiri (...)

16.06.2011

Decizia nr. 431 din 09.06.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor art. 28 din Legea audiovizualului, întrucât în cadrul rubricii ,,Meteo’’ de la ora 20.50 a difuzat publicitate pe ecran (...)

09.06.2011

Decizia nr. 402 din 02.06.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 2 - pentru încălcarea prevederilor legale referitoare la informarea echilibrată şi imparţială a publicului, întrucât în emisiunea ,,Operaţiuni speciale’’ din 9 martie 2011 nu a asigurat publicului posibilitatea formării (...)

02.06.2011

Decizia nr. 401 din 02.06.2011

privind somarea SOCIETAŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor art. 28 din Legea audiovizualului, întrucât a fragmentat artificial episoadele serialului „Legendele palatului” – „Concubina regelui” difuzate în perioada martie-mai 2011 inserând (...)

02.06.2011

Decizia nr. 304 din 28.04.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii „Ne vedem la TVR” difuzată în ziua de 16 aprilie 2011, a făcut publicitate unor oameni şi partide politice, încălcând prin aceasta dispoziţiile legale potrivit cărora publicitatea (...)

28.04.2011

Decizia nr. 299 din 28.04.2011

privind somarea SOCIETAŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii „Ne vedem la TVR”, ediţia din 26 martie 2011, a făcut publicitate unor oameni şi partide politice, încălcând prin aceasta dispoziţiile legale potrivit cărora publicitatea politică este permisă (...)

28.04.2011

Decizia nr. 227 din 03.03.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - filmul documentar „Cel ce gândeşte ALTFEL” difuzat în zilele de 1 şi 2 februarie 2011, care a cuprins imagini şi comentarii pe teme sexuale, a fost încadrat greşit în raport de conţinutul său şi (...)

03.03.2011

Decizia nr. 1189 din 09.12.2010

privind somarea SOCIETAŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii „Profesioniştii”, din 13 noiembrie 2010, în care a fost abordat un subiect controversat, nu a fost asigurată pluralitatea ideilor şi a punctelor de vedere, fiind încălcate principiile (...)

09.12.2010

Decizia nr. 837 din 27.07.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în mai multe ediţii de ştiri, transmise în intervalul orar 07.00 - 21.00, informaţiile referitoare la sinuciderea Mădălinei Manole au conţinut detalii cu privire la substanţa (...)

27.07.2010

Decizia nr. 602 din 15.06.2010

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în luna aprilie 2010 a înregistrat un număr total de 75 de greşeli de folosire a limbii române, în creştere faţă de perioada monitorizată anterior, când au fost constatate 63 de astfel de (...)

15.06.2010

Decizia nr. 545 din 27.05.2010

privind somarea SOCIETAŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în perioada 24 - 26 mai 2010, a difuzat un spot publicitar care nu respecta condiţiile privind avertizarea sonoră a publicului, fapt ce contravine prevederilor legislaţiei audiovizuale în materie de (...)

27.05.2010

Decizia nr. 521 din 13.05.2010

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în emisiunile informative difuzate în 9 aprilie 2010 a prezentat în mod repetat şi nejustificat, la ore accesibile tuturor categoriilor de public, imagini cu impact emoţional negativ, reprezentând un accident (...)

13.05.2010

Decizia nr. 226 din 02.02.2010

privind somarea SOCIETAŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în ziua de 31 ianuarie 2010 a programat şi difuzat, la o oră accesibilă tuturor categoriilor de public, emisiunea „Dănutz SRL”, în care a fost prezentat un număr de circ cu grad ridicat de violenţă, fapt de (...)

02.02.2010

Decizia nr. 194 din 21.01.2010

privind somarea SOCIETAŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul ediţiilor din 16, 17 şi 18 ianuarie 2010 ale emisiunii informative „Telejurnal”, de la ora 20.00, în contextul prezentării „cazului Băhăian”, au fost difuzate detalii privind tehnici (...)

21.01.2010

Decizia nr. 161 din 14.01.2010

privind somarea SOCIETAŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 2 - difuzarea emisiunii „Ora de ştiri”, din 5 decembrie 2009, s-a făcut cu încălcarea prevederilor art. 46 din Codul audiovizualului.

14.01.2010

Decizia nr. 1090 din 09.12.2009

privind somarea SOCIETATEA ROMÂNĂ DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - sondajele de opinie realizate la ieşirea de la urne, în data de 06 decembrie 2009, ziua votării, nu au fost însoţite de informaţii referitoare la marja maximă de eroare, metodologia utilizată şi dimensiunea (...)

09.12.2009

Decizia nr. 1029 din 02.12.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 2 - discursul domnului Mircea Geoană, precum şi al oficialităţilor prezente, susţinători ai acestuia, ţinute cu ocazia festivităţilor desfăşurate la Adamclisi de Ziua Naţională a României, au avut un caracter de promovare (...)

02.12.2009

Decizia nr. 979 din 19.11.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunilor de promovare şi de dezbatere electorală, difuzate în perioada 10 - 17 noiembrie 2009, nu a asigurat o prezentare echitabilă, echilibrată şi imparţială a campaniei electorale desfăşurate de (...)

19.11.2009

Decizia nr. 867 din 06.10.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în ediţia de la ora 20.00 a emisiunii ,,Telejurnal’’, din 30 septembrie 2009, ştirile referitoare la revocarea ministrului Dan Nica nu au fost prezentate în mod (...)

06.10.2009

Decizia nr. 702 din 23.06.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii ,,Ediţie specială’’ din 16 iunie 2009, care a avut ca subiect proiectul de modificare a Legii privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii (...)

23.06.2009

Decizia nr. 653 din 11.06.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în ziua de 06 iunie 2009, zi în care, începând cu ora 7.00, campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune, publice şi private, se încheiase, a difuzat, de la ora 20:21, o dezbatere electorală în cadrul (...)

11.06.2009

Decizia nr. 517 din 30.04.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în ediţiile emisiunilor informative „Telejurnal” din 26 şi 27 aprilie 2009, a difuzat în mod repetat secvenţa agresării lui Eugen (...)

30.04.2009

Decizia nr. 479 din 23.04.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - un film de lung metraj, transmis în data de 30 martie 2009, a fost încadrat greşit şi difuzat într-un interval orar necorespunzător în raport de conţinutul (...)

23.04.2009

Decizia nr. 113 din 12.02.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii „Miezul zilei”, difuzată în 29 ianuarie 2009, a făcut publicitate mascată în favoarea unei companii şi a produselor oferite de (...)

12.02.2009

Decizia nr. 106 din 10.02.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în emisiunea informativă ,,Jurnalul TVR’’ din 21 ianuarie 2009, ştirea referitoare la balul de absolvire organizat de promoţia 2008 a Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a fost difuzată cu încălcarea (...)

10.02.2009

Decizia nr. 49 din 22.01.2009

referitoare la intrarea deîndată în legalitate în privinţa spotului difuzat de postul de televiziune TVR1 pentru caşcavalul Delaco

22.01.2009

Decizia nr. 30 din 20.01.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii „Ochiul magic”, difuzată în ziua de 19 noiembrie 2008, nu au fost asigurate imparţialitatea, echilibrul şi favorizarea liberei formări a (...)

20.01.2009

Decizia nr. 7 din 08.01.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - încălcarea, în cadrul ediţiilor emisiunii concurs „Apel câştigător” difuzate în zilele de 16 şi 17 decembrie 2008, a mai multor prevederi din legislaţia (...)

08.01.2009

Decizia nr. 924 din 04.11.2008

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul STUDIOUL TERITORIAL IAŞI - în emisiunile de ştiri şi de dezbatere, difuzate în perioada 01-26 octombrie 2008, în care au fost puse în discuţie probleme de interes public, reprezentanţii partidelor politice nu au beneficiat de condiţii de (...)

04.11.2008

Decizia nr. 923 din 04.11.2008

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul STUDIOUL TERITORIAL CLUJ - în emisiunile de ştiri şi de dezbatere, difuzate în perioada 01-26 octombrie 2008, în care au fost puse în discuţie probleme de interes public, reprezentanţii partidelor politice nu au beneficiat de condiţii de (...)

04.11.2008

Decizia nr. 890 din 28.10.2008

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în emisiunea “Ediţie specială” din data de 21 octombrie 2008, au participat, în calitate de invitaţi, candidaţi la alegerile parlamentare, care au beneficiat de promovare, emisiunea transformându-se în propagandă (...)

28.10.2008

Decizia nr. 688 din 09.09.2008

privind somarea Societăţii Române de Televiziune - pentru postul de televiziune TVR 2 - întrucât în cadrul emisiunilor informative, Jurnalul TVR şi Jurnalul regional, ediţiile din zilele de 5 şi 7 august 2008, au fost prezentate, în mod repetat, imagini şocante cu privire la săvârşirea unei crime la o (...)

09.09.2008

Decizia nr. 680 din 09.09.2008

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE- pentru postul de televiziune TVR 1 - întrucât în cadrul emisiunilor Jurnalul TVR, ediţiile din zilele de 6 şi 7 august 2008, au fost prezentate, în mod repetat, imagini şocante cu privire la săvârşirea unei crime la o casă de amanet din Galaţi, fără ca (...)

09.09.2008

Decizia nr. 562 din 24.06.2008

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul TVR CULTURAL - pentru încălcarea dispoziţiilor art. 88 din Codul audiovizualului, care prevăd că radiodifuzorii au obligaţia de a asigura respectarea normelor ortografice, ortoepice şi morfologice ale limbii române, stabilite de Academia (...)

24.06.2008

Decizia nr. 561 din 24.06.2008

privind amendarea cu 2 500 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea dispoziţiilor art. 88 din Codul audiovizualului, care prevăd că radiodifuzorii au obligaţia de a asigura respectarea normelor ortografice, ortoepice şi morfologice ale limbii (...)

24.06.2008

Decizia nr. 299 din 22.04.2008

privind somarea Societăţii Române de Televiziune - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea dispoziţiilor art. 88 din Codul audiovizualului, care prevăd că radiodifuzorii au obligaţia de a asigura respectarea normelor ortografice, ortoepice şi morfologice ale limbii române, stabilite de (...)

22.04.2008

Decizia nr. 296 din 22.04.2008

privind somarea Societăţii Române de Televiziune - pentru postul TVR CULTURAL - pentru încălcarea dispoziţiilor art. 88 din Codul audiovizualului, care prevăd că radiodifuzorii au obligaţia de a asigura respectarea normelor ortografice, ortoepice şi morfologice ale limbii române, stabilite de Academia (...)

22.04.2008

Decizia nr. 234 din 8.04.2008

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - nu asigură, prin mijloacele tehnice necesare, dreptul la informare, educaţie şi cultură recunoscut în egală măsură şi persoanelor cu deficienţe de auz şi vorbire

08.04.2008

Decizia nr. 232 din 08.04.2008

privind somarea Societăţii Române de Televiziune - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii ,,Între bine şi rău’’, opiniile exprimate de telespectatori prin mesajele afişate pe banda de jos a ecranului au conţinut manifestări cu caracter discriminatoriu, incitând publicul la ură şi (...)

08.04.2008

Decizia nr. 226 din 27.03.2008

privind somarea Societăţii Române de Televiziune - pentru postul TVR CULTURAL - în emisiunea “Jurnal Cultural”, în cadrul unei ştiri privind concertul de gală desfăşurat la Ateneul Român, în mod eronat s-a atribuit paternitatea operei “Simfonia Domestica” lui Johan Strauss, creatorul acesteia fiind, în (...)

27.03.2008

Decizia nr. 225 din 27.03.2008

privind somarea Societăţii Române de Televiziune - pentru postul de televiziune TVR 2 - în cadrul emisiunii de ştiri a difuzat, fără acordul părinţilor, imagini puse la dispoziţie de Poliţia Capitalei în care o minoră de 12 ani era agresată şi batjocorită de trei (...)

27.03.2008

Decizia nr. 218 din 27.03.2008

privind somarea Societăţii Române de Televiziune - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii de ştiri a difuzat, fără acordul părinţilor, imagini puse la dispoziţie de Poliţia Capitalei în care o minoră de 12 ani era agresată şi batjocorită de trei (...)

27.03.2008

Decizia nr. 205 din 25.03.2008

privind somarea Societăţii Române de Televiziune - pentru postul de televiziune TVR 2 - în emisiunea ,,Împreună în Europa’’ a făcut publicitate politică în favoarea unei persoane ce deţine o funcţie în administraţia publică locală şi care urmează să candideze pentru un nou mandat, transmiţându-se un mesaj cu (...)

25.03.2008

Decizia nr. 117 din 19.02.2008

privind somarea Societăţii Române de Televiziune - pentru postul de televiziune TVR 1 - încălcarea normelor privind asigurarea informării corecte şi a pluralismului

19.02.2008

Decizia nr. 46 din 29.01.2008

privind somarea Societăţii Române de Televiziune - pentru postul de televiziune TVR 2 - încălcarea legislaţiei privind protecţia copiilor

29.01.2008