Selectati sanctiunile unui anumit post tv, radio sau societate de cablu

Decizia nr. 191 din 30.04.2013

privind amendarea cu 10.000 lei S.C. Galaxy S.R.L. - pentru postul de televiziune GALAXY - ediţiile emisiunii „Observ tot” din 10 şi 14 aprilie 2013 au fost difuzate cu încălcarea dispoziţiilor legale care obligă radiodifuzorii să informeze corect publicul, să asigure libera formare a opiniilor (...)

30.04.2013

Decizia nr. 161 din 16.04.2013

privind amendarea cu 5.000 lei a radiodifuzorului S.C. RIDZONE COMPUTERS S.R.L. - pentru postul ROMÂNIA TV - întrucât, în ediţia emisiunii „România exclusiv” din 31 martie 2013, a difuzat o informaţie care nu a fost verificată şi prezentată în mod imparţial referitoare la o presupusă sponsorizare cu (...)

16.04.2013

Decizia nr. 124 din 19.03.2013

privind somarea S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - pentru încălcarea prevederilor art. 3 din Legea audiovizualului şi ale art. 64, 66 şi 67 din Codul audiovizualului, întrucât în unele ediţii ale emisiunii informative “Observator” difuzate în perioada 20-22 aprilie 2012, (...)

19.03.2013

Decizia nr. 123 din 19.03.2013

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea prevederilor art. 3 din Legea audiovizualului şi ale art. 64, 66 şi 67 din Codul audiovizualului, întrucât în unele emisiuni informative şi de dezbatere, difuzate în perioada (...)

19.03.2013

Decizia nr. 656 din 13.09.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. B1 TV CHANNEL S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - întrucât într-o ediţie de ştiri a dezinformat publicul în legătură cu identitatea unui cetăţean român căruia i s-a atribuit în mod greşit săvârşirea unei crime comise în Norvegia de o altă (...)

13.09.2012

Decizia nr. 654 din 13.09.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - întrucât într-o ediţie de ştiri a dezinformat publicul în legătură cu identitatea unui cetăţean român căruia i s-a atribuit în mod greşit săvârşirea unei crime comise în Norvegia de o altă (...)

13.09.2012

Decizia nr. 653 din 13.09.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - întrucât în două ediţii de ştiri a dezinformat publicul în legătură cu identitatea unui cetăţean român căruia i s-a atribuit în mod greşit săvârşirea unei crime comise în Norvegia de o altă (...)

13.09.2012

Decizia nr. 627 din 26.07.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. TV SIRIUS S.R.L. - pentru postul de televiziune TELE 2 - pentru încălcarea prevederilor referitoare la dreptul la informare corectă, întrucât ştirea din cadrul emisiunii informative din data de 17 iulie 2012 nu a fost difuzată cu imparţialitate şi bună-credinţă, (...)

26.07.2012

Decizia nr. 225 din 08.05.2012

privind somarea S.C. TV SIRIUS SRL - pentru postul de televiziune TELE 2 - întrucât emisiunile „Realitatea zilei” din 07 februarie 2012 şi ediţia de „Ştiri” din 07 martie 2012 au fost difuzate cu încălcarea dispoziţiilor art. 40 din Codul audiovizualului care prevăd că atunci când radiodifuzorul aduce (...)

08.05.2012

Decizia nr. 185 din 10.04.2012

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RIDZONE COMPUTERS S.R.L. - pentru postul ROMÂNIA TV - în emisiunea „România de poveste” din 11 februarie 2012 publicul nu a fost informat în mod obiectiv şi imparţial în legătură cu relaţiile interetnice din judeţele Harghita şi Covasna, în sensul că în emisiune nu a (...)

10.04.2012

Decizia nr. 171 din 03.04.2012

privind somarea S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX 2 - întrucât în cadrul mai multor emisiuni de dezbatere transmise în perioada 29 ianuarie – 25 martie 2012 au fost încălcate dispoziţiile legale privind respectarea dreptului la imagine a persoanei şi asigurarea unei informări (...)

03.04.2012

Decizia nr. 170 din 03.04.2012

privind somarea S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - întrucât unele emisiuni de ştiri şi dezbateri difuzate în perioada 02 februarie – 29 martie 2012 au fost prezentate cu încălcarea dispoziţiilor legale privind asigurarea imparţialităţii şi echilibrului (...)

03.04.2012

Decizia nr.139 din 22.03.2012

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea prevederilor Codului audiovizualului care obligă posturile de televiziune ca, în emisiunile de dezbatere, numărul reprezentanţilor puterii să fie egal cu (...)

22.03.2012

Decizia nr. 138 din 22.03.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - pentru încălcarea prevederilor Codului audiovizualului care obligă posturile de televiziune ca, în emisiunile de dezbatere, numărul reprezentanţilor puterii să fie egal cu numărul reprezentanţilor (...)

22.03.2012

Decizia nr. 137 din 22.03.2012

privind somarea S.C. RIDZONE COMPUTERS S.R.L. - pentru postul ROMÂNIA TV - pentru încălcarea prevederilor Codului audiovizualului care obligă posturile de televiziune ca, în emisiunile de dezbatere, numărul reprezentanţilor puterii să fie egal cu numărul reprezentanţilor (...)

22.03.2012

Decizia nr. 136 din 22.03.2012

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 2 - pentru încălcarea prevederilor Codului audiovizualului care obligă posturile de televiziune ca, în emisiunile de dezbatere, numărul reprezentanţilor puterii să fie egal cu numărul reprezentanţilor (...)

22.03.2012

Decizia nr. 135 din 22.03.2012

privind amendarea cu 5.000 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - pentru încălcarea prevederilor Codului audiovizualului care obligă posturile de televiziune ca, în emisiunile de dezbatere, numărul reprezentanţilor puterii să fie egal cu numărul reprezentanţilor (...)

22.03.2012

Decizia nr. 100 din 21.02.2012

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A întrucât emisiunea „Patrimoniul nimănui” din 5 februarie 2012 a fost difuzată cu încălcarea obligaţiilor legale referitoare la asigurarea de către radiodifuzor a imparţialităţii şi echilibrului punctelor de vedere (...)

23.02.2012

Decizia nr. 33 din 17.01.2012

privind amendarea cu 50.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la dreptul publicului la informare corectă

23.01.2012

Decizia nr. 30 din 12.01.2012

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE pentru încălcarea dispoziţiilor privind informarea publicului cu privire la conţinutul programelor, întrucât ediţia din 19 noiembrie 2011 a emisiunii „Paşaport de România” a cuprins scene cu impact emoţional negativ, fără ca publicul să fie avertizat (...)

18.01.2012

Decizia nr. 14 din 10.01.2012

privind somarea S.C. DEŞTEPTAREA S.A., întrucât în emisiunea ,,Deşteptarea de seară " din 24 octombrie 2011 nu au fost asigurate imparţialitatea şi echilibrul punctelor de vedere exprimate, fapt de natură a prejudicia dreptul publicului la informare (...)

17.01.2012

Decizia nr. 8 din 10.01.2012

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A pentru încălcarea dispoziţiilor privind asigurarea unei informări corecte a publicului

17.01.2012

Decizia nr. 697 din 29.11.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - pentru încălcarea dispoziţiilor privind asigurarea unei informări corecte a publicului, întrucât între subiectul ştirii prezentate în emisiunea „Realitatea de la ora 09.00” din 02 octombrie 2011 şi imaginile filmate (...)

06.12.2011

Decizia nr. 654 din 10.11.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A.întrucât în emisiunile de dezbatere difuzate în perioada aprilie - iunie 2011 nu a asigurat condiţii egale de exprimare reprezentanţilor puterii şi ai opoziţiei

14.11.2011

Decizia nr. 653 din 10.11.2011

privind somarea S.C. RCS & RDS S.A., întrucât în emisiunile de dezbatere difuzate în lunile aprilie şi iulie 2011 nu a asigurat condiţii egale de exprimare reprezentanţilor puterii şi ai opoziţiei

14.11.2011

Decizia nr. 651 din 10.11.2011

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. întrucât în emisiunile de dezbatere difuzate în perioada 1 aprilie - 30 iunie 2011 nu a asigurat condiţii egale de exprimare reprezentanţilor puterii şi ai opoziţiei

14.11.2011

Decizia nr. 647 din 08.11.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L.,întrucât mai multe ediţii ale emisiunii „Dan Diaconescu Direct” difuzate în lunile august şi octombrie 2011, au fost difuzate cu încălcarea dreptului la imagine a unor persoane, la adresa cărora au fost formulate acuzaţii de natură (...)

10.11.2011

Decizia nr. 601 din 13.10.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A.,pentru încălcarea în cadrul emisiunii „Ştirea zilei” din 06.10.2011 a dispoziţiilor legale referitoare la dreptul publicului la informare corectă, întrucât, a preluat de pe internet un material ofensator la adresa României, atribuit unui post de (...)

17.10.2011

Decizia nr. 588 din 11.10.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE pentru postul de televiziune TVR 1 întrucât în emisiunile de dezbatere difuzate în perioada 1 aprilie - 31 august 2011 nu a asigurat o participare egală a reprezentanţilor puterii şi ai (...)

13.10.2011

Decizia nr. 584 din 04.10.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. pentru postul de televiziune REALITATEA TV pentru încălcarea prevederilor legale privind informarea corectă şi obiectivă a publicului şi a celor privind dreptul la imagine al (...)

06.10.2011

Decizia nr. 568 din 29.09.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. pentru postul de televiziune ANTENA 1 întrucât, mai multe ediţii ale emisiunii “Acces direct”, transmise pe parcursul lunii septembrie 2011, au fost difuzate cu încălcarea gravă a dispoziţiilor legale privind dreptul la viaţă privată şi de (...)

03.10.2011

Decizia nr. 567 din 29.09.2011

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A.,pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS întrucât în emisiunea „Sinteza zilei”, ediţiile din 27 iulie şi 21 august 2011, moderatorul acesteia a folosit un limbaj ofensator la adresa unora dintre interlocutori, nu a informat corect publicul (...)

03.10.2011

DECIZIA nr. 551 din 22.09.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A întrucât emisiunea „Ediţie specială” din 14.07.2011 a fost difuzată cu încălcarea principiului imparţialităţii consacrat de Codul audiovizualului, ceea ce a avut ca şi consecinţă prejudicierea dreptului la informare obiectivă a (...)

26.09.2011

Decizia nr. 549 din 22.09.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE RADIODIFUZIUNE pentru încălcarea dispoziţiilor privind asigurarea principiilor imparţialităţii şi echilibrului

26.09.2011

Decizia nr. 540 din 15.09.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. TELELOVIŞTEA S.R.L întrucât, deşi programele aprobate şi pentru care deţine licenţă audiovizuală au o altă structură, radiodifuzorul a difuzat, în perioada 5-11 iulie şi 3-5 septembrie 2011, materiale audiovizuale al căror conţinut nu corespunde structurii de (...)

19.09.2011

Decizia nr. 528 din 13.09.2011

privind amendarea cu 25.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L întrucât, în cadrul unor emisiuni „Dan Diaconescu Direct” din luna iunie 2011, în contextul unor discuţii privind subiecte de interes general au fost prezentate, fără niciun interes public justificat, informaţii de natură să (...)

15.09.2011

Decizia nr. 493 din 11.08.2011

pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul unei emisiuni „La ordinea zilei” din luna iulie 2011, a preluat şi a transmis către public o informaţie neverificată, pe care nu a înţeles să o corecteze atunci când aceasta a fost dezminţită, fapt de natură să afecteze dreptul publicului la (...)

16.08.2011

Decizia nr. 466 din 28.06.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. COZA MEDIA S.R.L. - pentru postul de televiziune MARAMUREŞ TV - în cadrul emisiunii „Necenzurat cu Roşiianu” transmise în ziua de 1 iunie 2011, au fost aduse acuzaţii nedovedite la adresa unor persoane care nu au fost prezente în emisiune pentru a se putea apăra (...)

28.06.2011

Decizia nr. 460 din 28.06.2011

privind somarea S.C. RCS & RDS S.A. - pentru postul 10 TV - pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la dreptul publicului la informare corectă, întrucât unele informaţii prezentate în emisiunea „Naşul”, ediţiile din 24 mai, 15 şi 20 iunie 2011, nu au fost verificate şi nici nu au fost (...)

28.06.2011

Decizia nr. 414 din 07.06.2011

privind somarea S.C. TELE M S.A. - pentru postul de televiziune TELE ’M Iaşi - subiectul de interes public prezentat în emisiunea „Linia întâi” din 27 aprilie 2011, nu a fost dezbătut în cadrul unei pluralităţii de opinii, situaţie în care publicul nu şi-a putut forma în mod liber o (...)

07.06.2011

Decizia nr. 402 din 02.06.2011

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 2 - pentru încălcarea prevederilor legale referitoare la informarea echilibrată şi imparţială a publicului, întrucât în emisiunea ,,Operaţiuni speciale’’ din 9 martie 2011 nu a asigurat publicului posibilitatea formării (...)

02.06.2011

Decizia nr. 400 din 02.06.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la informarea corectă şi imparţială a publicului, întrucât informaţiile prezentate în cadrul mai multor emisiuni difuzate de post în perioada 11-13 mai 2011 nu au asigurat (...)

02.06.2011

Decizia nr. 311 din 03.05.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la dreptul publicului la informare corectă, întrucât unele informaţii prezentate în emisiunea „România te priveşte” din 23 martie 2011, nu au fost verificate şi nici nu au fost prezentate (...)

03.05.2011

Decizia nr. 298 din 28.04.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - pentru încălcarea dispoziţiilor legale referitoare la dreptul publicului la informare corectă, întrucât în emisiunea ,,100 de minute’’ din 22 martie 2011 nu a manifestat (...)

28.04.2011

Decizia nr. 284 din 14.04.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - pentru încălcarea, în mai multe emisiuni de ştiri şi dezbateri difuzate în perioada februarie-martie 2011, a unor prevederi din legislaţia audiovizuală referitoare la informarea (...)

14.04.2011

Decizia nr. 283 din 14.04.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX 2 - pentru încălcarea, în mai multe emisiuni de ştiri şi dezbateri difuzate în perioada februarie-martie 2011, a unor prevederi din legislaţia audiovizuală, întrucât nu a informat obiectiv telespectatorii şi nu a (...)

14.04.2011

Decizia nr. 276 din 07.04.2011

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în cadrul emisiunii „ACCES DIRECT” din 04.02.2011, reportajul ce a avut ca subiect situaţia unor minore aflate într-un centru pentru protecţia victimelor traficului de fiinţe umane a fost difuzat cu (...)

07.04.2011

Decizia nr. 270 din 31.03.2011

privind somarea S.C. BURŢILĂ&CO ELECTRON M BIT SRL - pentru postul de televiziune ELECTRON M BIT - subiectele de interes public pentru comunitatea locală, abordate în emisiunea „Paşcaniul încotro”, din 10 februarie 2011, nu au fost prezentate cu respectarea principiului pluralităţii (...)

31.03.2011

Decizia nr. 255 din 17.03.2011

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - nu a informat în mod corect publicul cu privire la condiţiile de derulare a concursului interactiv desfăşurat în data 16 martie 2011, încălcând articolul 3 din Legea audiovizualului, precum şi (...)

17.03.2011

Decizia nr. 236 din 10.03.2011

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul emisiunii „Q&A” din 19 februarie 2011 nu s-a asigurat o distincţie clară între opiniile exprimate şi faptele prezentate, în contextul în care, la adresa mai multor persoane, au (...)

10.03.2011

Decizia nr. 235 din 10.03.2011

privind somarea a S.C. ANTENA TV GROUP S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în cadrul ediţiilor emisiunii „Acces direct” difuzate în perioada 17-24 februarie 2011, viziunile unei clarvăzătoare privind dispariţia avocatei Elodia Ghinescu au fost prezentate ca fiind fapte certe, de natură (...)

10.03.2011

Decizia nr. 225 din 01.03.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul ediţiilor informative, difuzate pe parcursul zilei de 29 ianuarie 2011, în intervalul orar 00.00-15:00, a prezentat, sub titlul „Udrea a cerut control la Argeş”, în mod (...)

01.03.2011

Decizia nr. 199 din 10.02.2011

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. RCS & RDS S.A. - pentru postul 10 TV - în cadrul emisiunii „Naşul” din 27 ianuarie 2011, informaţiile oferite publicului cu privire la activitatea Preşedintelui Consiliului Judeţean Argeş nu au fost prezentate în mod obiectiv, astfel încât (...)

10.02.2011

Decizia nr. 38 din 25.01.2011

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - afirmaţiile nedovedite, făcute în emisiunea „La ordinea zilei” din 12 ianuarie 2011 referitoare la presupusa implicare a Preşedintelui României în acţiuni de trafic de influenţă în (...)

26.01.2011

Decizia nr. 37 din 25.01.2011

privind amendarea cu 12.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - promovarea emisiunii „Ora de foc” din 18 ianuarie 2011 a creat confuzie în rândul publicului, prin faptul că s-a indus ideea că Preşedintele României va participa la emisiune pentru a face o (...)

25.01.2011

Decizia nr. 23 din 18.01.2011

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - în mai multe ediţii informative din 09 ianuarie 2011, a prezentat o ştire referitoare la implicarea unui senator într-un dosar de evaziune fiscală, fără a prezenta şi punctul de vedere al acestei persoane în legătură cu (...)

18.01.2011

Decizia nr. 1216 din 14.12.2010

privind somarea S.C. RTV PARTENER MEDIA S.R.L. - pentru postul RTV GALAŢI - în cadrul ediţiilor emisiunii „PUNCTUAL”, difuzate în zilele de 16 şi 25 noiembrie 2010, au fost exprimate numai punctele de vedere ale invitaţilor emisiunii, fără ca postul să prezinte şi opiniile reprezentanţilor Direcţiei (...)

14.12.2010

Decizia nr. 1188 din 09.12.2010

privind somarea S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în ediţia din 06 noiembrie 2010 a emisiunii „Dan Diaconescu Direct”, a dezbătut un subiect istoric controversat, fără a prezenta principalele puncte de vedere aflate în opoziţie, abordare care nu a permis (...)

09.12.2010

Decizia nr. 1171 din 30.11.2010

privind somarea S.C. MEDIA SUD S.R.L. - pentru postul de televiziune MEDIA SUD - în emisiunea „Politica la zi”, difuzată în 18 noiembrie 2010, invitatul a formulat acuzaţii la adresa unei persoane, fără ca moderatorul să intervină şi să-i solicite prezentarea de probe care să susţină aceste acuzaţii, fapt (...)

30.11.2010

Decizia nr. 1155 din 25.11.2010

privind somarea S.C. DEŞTEPTAREA S.A. - pentru postul TV BACĂU - atitudinea moderatorului emisiunii „Deşteptarea de seară”, difuzată în 22 noiembrie 2010, nu a permis purtătorului de cuvânt al Primăriei să exprime opiniile şi lămuririle cu privire la subiectele discutate, fapt ce a condus la un (...)

25.11.2010

Decizia nr. 1154 din 25.11.2010

privind somarea S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX 2 - în emisiunea ,,Ştirile MIX TV’’, din 16 şi 17 noiembrie 2010, au fost prezentate o serie de aspecte de interes pentru comunitatea locală cu privire la activitatea Primăriei Braşov, fără respectarea principiilor imparţialităţii (...)

25.11.2010

Decizia nr. 1153 din 25.11.2010

privind somarea S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX TV - în emisiunea ,,Ştirile MIX TV’’, din 16 noiembrie 2010, au fost prezentate o serie de aspecte de interes pentru comunitatea locală cu privire la activitatea Primăriei Braşov, fără respectarea principiilor imparţialităţii (...)

25.11.2010

Decizia nr. 1152 din 25.11.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - în ediţiile informative ale emisiunii „Jurnal RTT” din 07 şi 08 octombrie 2010 şi în emisiunea „Unda de şoc” din 07 octombrie 2010, a fost prezentată o ştire referitoare la presupusa (...)

25.11.2010

Decizia nr. 1142 din 23.11.2010

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în mai multe ediţii ale emisiunii „Dan Diaconescu Direct”, difuzate în perioada 28 octombrie – 11 noiembrie 2010, în care a fost discutat rechizitoriul în baza căruia realizatorul (...)

23.11.2010

Decizia nr. 1129 din 16.11.2010

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - prezentarea unor informaţii echivoce, trunchiate şi contradictorii în cadrul emisiunii „Ora de foc” din 4 noiembrie 2010, a fost de natură să creeze o percepţie eronată a publicului cu (...)

16.11.2010

Decizia nr. 1110 din 04.11.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - atât prin promovarea repetată, cât şi prin titlurile afişate în emisiunile de ştiri, dar şi în ediţiile emisiunii „Ora de foc” din 25 şi 26 octombrie 2010, a dezinformat publicul în legătură (...)

04.11.2010

Decizia nr. 1080 din 28.10.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în ediţia din 14 septembrie 2010 a emisiunii „Sinteza zilei”, comentariile care au însoţit reportajul referitor la vizita unui demnitar în municipiul Vaslui au conţinut (...)

28.10.2010

Decizia nr. 1065 din 19.10.2010

privind somarea S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - în emisiunea „Jurnal RTT” din 23 septembrie 2010, a fost prezentată o ştire de interes pentru comunitatea locală referitoare la presupusa neplată a unor chirii de către Consiliul Judeţean Braşov, (...)

19.10.2010

Decizia nr. 1064 din 19.10.2010

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunea „La ordinea zilei” difuzată în 07 septembrie 2010 nu a asigurat o prezentare echilibrată şi imparţială a unor informaţii cu privire la modul în care s-a desfăşurat o licitaţie pentru (...)

19.10.2010

Decizia nr. 927 din 21.09.2010

privind somarea S.C. NEWS TELEVISION S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - în cadrul emisiunii „Naşul”, difuzată în ziua de 9 septembrie 2010, nu a asigurat o prezentare echilibrată şi imparţială a informaţiilor şi opiniilor privind reţinerea şi arestarea omului de afaceri Sorin Ovidiu (...)

21.09.2010

Decizia nr. 926 din 21.09.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în cadrul emisiunilor de ştiri şi dezbateri transmise în zilele de 9 şi 10 septembrie 2010 nu a asigurat o prezentare echilibrată şi imparţială a informaţiilor şi opiniilor privind reţinerea şi (...)

21.09.2010

Decizia nr. 925 din 21.09.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunile de ştiri şi dezbateri difuzate în perioada 09 - 11 septembrie 2010, nu a asigurat o prezentare echilibrată şi imparţială a informaţiilor şi opiniilor privind reţinerea şi (...)

21.09.2010

Decizia nr. 629 din 29.06.2010

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunea „Sinteza zilei”, ediţiile din 16 şi 17 iunie 2010, informaţiile referitoare la presupusele tranzacţii bursiere efectuate de domnul Adriean Videanu nu au fost prezentate în mod (...)

29.06.2010

Decizia nr. 628 din 29.06.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în emisiunea ,,Ora de foc’’, ediţiile din 16 şi 17 iunie 2010, informaţiile referitoare la presupusele tranzacţii bursiere efectuate de domnul Adriean Videanu nu au fost prezentate în mod (...)

29.06.2010

Decizia nr. 626 din 29.06.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în unele emisiuni de dezbatere difuzate în lunile mai şi iunie 2010, nu a respectat principiul imparţialităţii, prin prezentarea principalelor puncte de vedere aflate în (...)

29.06.2010

Decizia nr. 625 din 29.06.2010

privind somarea S.C. NEWS TELEVISION S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - în unele emisiuni de dezbatere difuzate în lunile mai şi iunie 2010, nu a respectat principiul imparţialităţii, prin prezentarea principalelor puncte de vedere aflate în (...)

29.06.2010

Decizia nr. 624 din 29.06.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în unele emisiuni de dezbatere difuzate în lunile mai şi iunie 2010, nu a respectat principiul imparţialităţii, prin prezentarea principalelor puncte de vedere aflate în (...)

29.06.2010

Decizia nr. 615 din 17.06.2010

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - a preluat din presa scrisă, fără a verifica veridicitatea tuturor informaţiilor, subiecte referitoare la numirile făcute de ministrul Adriean Videanu, veniturile consilierilor şi persoanele cu care acesta îşi petrece vacanţele (...)

17.06.2010

Decizia nr. 595 din 10.06.2010

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. NEWS TELEVISION (ROMANIA) S.R.L. - pentru postul de televiziune B1TV - în cadrul emisiunii „Naşul” din 1 iunie 2010, moderatorul a folosit un limbaj jignitor şi a adus acuzaţii neprobate la adresa doamnei Gabriela Firea, fără a aduce la cunoştinţa publicului (...)

10.06.2010

Decizia nr. 588 din 08.06.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - lipsa de imparţialitate manifestată în prezentarea unui subiect, în cadrul mai multor ediţii ale emisiunii „Dan Diaconescu Direct”, difuzate în martie şi aprilie 2010, precum şi neacordarea (...)

08.06.2010

Decizia nr. 585 din 03.06.2010

privind amendarea cu 18.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunea „Ştirea zilei” din 31.05.2010, moderatoarea nu şi-a îndeplinit obligaţia legală de a avea o atitudine imparţială şi de a favoriza libera formare a (...)

03.06.2010

Decizia nr. 549 din 27.05.2010

privind somarea S.C. TVMP S.R.L. - pentru postul TELEVIZIUNEA PRAHOVA - unele dintre afirmaţiile moderatorului emisiunii „Incomod”, ediţia din 22 mai 2010, au fost de natură a afecta demnitatea şi dreptul la propria imagine al unei (...)

27.05.2010

Decizia nr. 495 din 06.05.2010

privind somarea S.C. NEWS TELEVISION (ROMÂNIA) SRL - pentru postul de televiziune B1 TV - în emisiunea „NAŞUL” din 19 aprilie 2010, nu a fost respectat principiul imparţialităţii şi echilibrului în dezbaterea subiectului referitor la unele contracte încheiate de Primăria Timişoara, în emisiune (...)

06.05.2010

Decizia nr. 408 din 20.04.2010

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - informaţiile prezentate prin intermediul unei înregistrări telefonice, în emisiunea „Ora de foc” din data de 17 martie 2010, au fost atribuite în mod eronat unei persoane, iar postul nu a făcut rectificarea (...)

20.04.2010

Decizia nr. 395 din 13.04.2010

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - în cadrul discuţiilor cu privire la numărul de secretari de stat din unele ministere, difuzate în 6 aprilie 2010, nu a fost prezentat şi punctul de vedere al Guvernului, deşi purtătorul de cuvânt a contactat postul în acest (...)

13.04.2010

Decizia nr. 390 din 08.04.2010

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în emisiunea „Dan Diaconescu Direct” din 11 martie 2010, a invitat o clarvăzătoare căreia i-a solicitat să prezică momentul şi circumstanţele producerii unui cutremur în (...)

08.04.2010

Decizia nr. 344 din 16.03.2010

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în emisiunea “Acces direct” din 01 martie 2010, invitatul acesteia a făcut afirmaţii grave, nedovedite, cu privire la activitatea şi sănătatea Preşedintelui României, fără ca moderatorul să stăruie pentru (...)

16.03.2010

Decizia nr. 331 din 04.03.2010

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. TV ANTENA 1 S.A. împotriva Deciziei CNA nr. 328/02.03.2010

04.03.2010

Decizia nr. 329 din 02.03.2010

privind amendarea cu 10 000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - problemele de interes public aduse în discuţie în cadrul emisiunii „Dan Diaconescu Direct” din data de 24 ianuarie 2010, nu au fost dezbătute cu respectarea principiilor echilibrului, echităţii şi (...)

02.03.2010

Decizia nr. 327 din 02.03.2010

privind somarea S.C. NEWS TELEVISION S.R.L. - pentru postul de televiziune B1 TV - moderatorul emisiunii „Naşul”, difuzate în ziua de 23 februarie 2010, a avut o atitudine lipsită de imparţialitate în prezentarea unui subiect de interes public, afectând prin aceasta posibilitatea telespectatorilor de (...)

02.03.2010

Decizia nr. 263 din 23.02.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în cadrul emisiunii „Deschide lumea” din 16 februarie 2010, a difuzat o dezbatere în jurul unei informaţii eronate, fapt de natură să conducă la percepţia greşită de către public a subiectului (...)

23.02.2010

Decizia nr. 261 din 23.02.2010

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în ediţia din 16 februarie 2010 a emisiunii „Sinteza zilei”, nu a manifestat imparţialitate în prezentarea subiectului referitor la rentele viagere ale (...)

23.02.2010

Decizia nr. 246 din 11.02.2010

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. împotriva Deciziei CNA nr. 211/28.01.2010

11.02.2010

Decizia nr. 244 din 11.02.2010

privind somarea S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - în cadrul emisiunii informative „Jurnalul RTT” difuzată în ziua de 22 ianuarie 2010, de la ora 20,00, a prezentat o ştire prin al cărei conţinut a fost atribuită domnilor Gheorghe Botorog şi Ladislau (...)

11.02.2010

Decizia nr. 213 din 28.01.2010

privind spoturile pentru medicamentul Bioflu ale companiei BIOFARM

28.01.2010

Decizia nr. 211 din 28.01.2010

privind amendarea cu 15000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în cadrul emisiunii „Dan Diaconescu Direct” din data de 25 ianuarie 2010, în care au fost reluate fragmente din ediţii anterioare, la care participase, în calitate de invitat, domnul Traian Băsescu, (...)

28.01.2010

Decizia nr. 1108 din 17.12.2009

privind somarea S.C. DATINA S.R.L. - pentru postul de televiziune DATINA TV - în emisiunea „Ştirile zilei” din 25 noiembrie 2009, a prezentat o informaţie potrivit căreia Prefectul judeţului Mehedinţi ar fi blocat fondurile necesare primăriei Şimian pentru plata ajutoarelor sociale, fără a-i solicita un (...)

17.12.2009

Decizia nr. 1038 din 03.12.2009

privind somarea S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - în cadrul emisiunilor cu caracter electoral, difuzate în perioada 27 noiembrie - 1 decembrie 2009, nu a asigurat o prezentare echitabilă, echilibrată şi imparţială a campaniei electorale desfăşurate de (...)

03.12.2009

Decizia nr. 1008 din 26.11.2009

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în două ediţii informative din 20 octombrie 2009, a difuzat o ştire în care, la adresa unei persoane, au fost aduse acuzaţii nesusţinute de materialul filmat cu camera ascunsă ce a însoţit (...)

26.11.2009

Decizia nr. 1004 din 25.11.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunile de dezbatere difuzate în ultimele trei zile ale campaniei electorale, respectiv în intervalul 18-20 noiembrie 2009, reprezentanţii PD-L nu au fost (...)

25.11.2009

Decizia nr. 976 din 19.11.2009

privind somarea S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX 2 - în ediţia emisiunii informative din 10 noiembrie 2009 au fost făcute comentarii tendenţioase pe marginea subiectelor prezentate, aducându-se acuzaţii nedovedite la adresa primarului oraşului Braşov, fără a fi prezentat punctul (...)

19.11.2009

Decizia nr. 975 din 19.11.2009

privind somarea S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX TV - în ediţia emisiunii informative din 10 noiembrie 2009 au fost făcute comentarii tendenţioase pe marginea subiectelor prezentate, aducându-se acuzaţii nedovedite la adresa primarului oraşului Braşov, fără a fi prezentat (...)

19.11.2009

Decizia nr. 924 din 03.11.2009

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în emisiunea „Ora de foc” din 28 octombrie 2009 nu a fost respectat principiul imparţialităţii în dezbaterea cazului Hayssam, în emisiune fiind invitat, alături de jurnalişti, numai reprezentantul unei (...)

03.11.2009

Decizia nr. 923 din 03.11.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul emisiunii „Ştirea Zilei” din 23 octombrie 2009, poziţia moderatoarei emisiunii faţă de invitaţi şi de subiectele puse în discuţie, nu a fost una neutră şi echilibrată, ci (...)

03.11.2009

Decizia nr. 886 din 20.10.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul OTV - în ediţiile emisiunii „Dan Diaconescu Direct” difuzate în perioada 05-12 octombrie 2009, publicul nu a fost informat corect în legătură cu presupusa nocivitate a unor aditivi alimentari, iar imaginea (...)

20.10.2009

Decizia nr. 867 din 06.10.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în ediţia de la ora 20.00 a emisiunii ,,Telejurnal’’, din 30 septembrie 2009, ştirile referitoare la revocarea ministrului Dan Nica nu au fost prezentate în mod (...)

06.10.2009

Decizia nr. 858 din 01.10.2009

privind somarea S.C. FILMPROD S.R.L. - pentru postul OLTENIA - în ediţiile emisiunii „Direct cu Gagiu”, din 09 şi 16 septembrie 2009, au fost aduse acuzaţii de natură penală şi morală la adresa unor persoane, fără ca moderatorul să solicite dovezi împotriva acestor acuzaţii şi fără a fi prezentate punctele (...)

01.10.2009

Decizia nr. 857 din 01.10.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - prin titluri precum „Vreţi droguri la liber şi prostituţie?”/„Preşedintele vrea! O fi bine?” afişate pe ecran, în emisiunea „Sinteza zilei” din 22 septembrie 2009, (...)

01.10.2009

Decizia nr. 847 din 24.09.2009

privind somarea S.C. TV SIRIUS SRL S.R.L. - pentru postul TELE 2 - în emisiunea de ştiri din 7 septembrie 2009, de la ora 19, sub titlul „Un prefect obosit”, a prezentat un material cu caracter tendenţios, caracter întărit de faptul că montajul imaginilor care au însoţit comentariul radiodifuzorului (...)

24.09.2009

Decizia nr. 844 din 24.09.2009

privind amendarea cu 7.500 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în perioada 21 - 27 august 2009, a difuzat mai multe ediţii de ştiri şi dezbateri în care a fost prezentat, fără a exista dovezi, un subiect referitor la presupusa implicare a (...)

24.09.2009

Decizia nr. 843 din 22.09.2009

privind somarea S.C. CENTRUL SIS S.R.L. - pentru postul de televiziune PANORAMIC TV - în emisiunea “Subiecte grele” din 08 septembrie 2009, informarea cu privire la situaţia reabilitării şcolilor din judeţul Braşov, nu a fost reflectată în mod obiectiv, echilibrat şi imparţial, prin prezentarea (...)

22.09.2009

Decizia nr. 839 din 22.09.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - în emisiunea “Subiecte grele” din 08 septembrie 2009, informarea cu privire la situaţia reabilitării şcolilor din judeţul Braşov, nu a fost reflectată în mod obiectiv, echilibrat şi (...)

22.09.2009

Decizia nr. 836 din 22.09.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - deşi pe parcursul emisiunii „Ştirea zilei”, din 16 septembrie 2009, reprezentanţii a trei partide au comentat în mod critic discursul Preşedintelui României, prezentat cu o (...)

22.09.2009

Decizia nr. 824 din 15.09.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - prin titlul „Armele lui Mircea Băsescu”, prezentat pe ecran în ediţiile emisiunii „Ştiri”, difuzate în 08 septembrie 2009, de la orele 13.00 şi 14.00, postul nu a (...)

15.09.2009

Decizia nr. 815 din 10.09.2009

privind respingerea contestaţiei formulate de S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. împotriva Deciziei C.N.A. nr. 747/23.07.2009

10.09.2009

Decizia nr. 801 din 03.09.2009

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - unele informaţii afişate pe ecran în emisiunea „Realitatea te priveşte” din 21 august 2009 au deformat afirmaţiile unui invitat al emisiunii.

03.09.2009

Decizia nr. 784 din 18.08.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. NEWS TELEVISION (ROMÂNIA) SRL - pentru postul de televiziune B1 TV - în zilele de 8 şi 9 iulie 2009, a redifuzat ediţia emisiunii „Naşul", transmisă în direct, în data de 16 februarie 2009, emisiune pentru care postul fusese sancţionat cu somaţie publică pentru (...)

18.08.2009

Decizia nr. 761 din 23.07.2009

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de radio REALITATEA FM - în perioada 08 iunie - 07 iulie 2009 nu a respectat, în cadrul emisiunilor informative şi de dezbateri, principiul asigurării pluralismului politic, precum şi principiul condiţiilor egale de (...)

23.07.2009

Decizia nr. 760 din 23.07.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE RADIODIFUZIUNE - pentru postul RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI - în perioada 08 iunie - 07 iulie 2009 nu a respectat, în cadrul emisiunilor informative şi de dezbateri, principiul asigurării pluralismului politic, precum şi principiul condiţiilor egale de (...)

23.07.2009

Decizia nr. 759 din 23.07.2009

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - în perioada 08 iunie - 07 iulie 2009 nu a respectat, în cadrul emisiunilor informative şi de dezbateri, principiul asigurării pluralismului politic, precum şi principiul condiţiilor egale de (...)

23.07.2009

Decizia nr. 758 din 23.07.2009

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în perioada 08 iunie - 07 iulie 2009 nu a respectat, în cadrul emisiunilor informative şi de dezbateri, principiul asigurării pluralismului politic, precum şi principiul condiţiilor egale de (...)

23.07.2009

Decizia nr. 747 din 23.07.2009

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul OTV - în cadrul ediţiilor emisiunii ,,Dan Diaconescu Direct’’, difuzate în perioada 6 - 10 iulie 2009, publicul nu a fost informat corect în legătură cu presupusa nocivitate a unui sortiment de bere, iar imaginea (...)

23.07.2009

Decizia nr. 735 din 09.07.2009

privind somarea S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - în emisiunea ,,Subiecte Grele’’, difuzată în 30 iunie 2009, tema referitoare la proiectul construirii unui nou spital nu a fost reflectat în mod echilibrat şi imparţial, în sensul că nu a fost prezentat un (...)

09.07.2009

Decizia nr. 729 din 07.07.2009

privind amendarea cu 20.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - ediţiile emisiunii „Dan Diaconescu Direct” difuzate în perioada 03 - 29 iunie 2009, s-au transformat într-o campanie negativă de presă la adresa primarului sectorului 6, împotriva căruia au fost (...)

07.07.2009

Decizia nr. 718 din 01.07.2009

privind amendarea cu 30.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în ediţiile emisiunii „Dan Diaconescu Direct” difuzate în perioada 09-22 iunie 2009, publicul nu a fost informat corect în legătură cu presupusa nocivitate a unui sortiment de bere, iar imaginea (...)

01.07.2009

Decizia nr. 702 din 23.06.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii ,,Ediţie specială’’ din 16 iunie 2009, care a avut ca subiect proiectul de modificare a Legii privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii (...)

23.06.2009

Decizia nr. 622 din 02.06.2009

privind somarea S.C. SPORTUL GORJEAN S.R.L. - pentru postul RADIO INFINIT din localitatea NOVACI - în emisiunea „Buletinul de ştiri” din 21 mai 2009 ştirea referitoare la situaţia financiară a Societăţii Naţionale a Lignitului Oltenia a conţinut afirmaţii acuzatoare la adresa unei persoane, care nu a avut (...)

02.06.2009

Decizia nr. 588 din 21.05.2009

privind amendarea cu suma de 10.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în ediţia din 15 mai a emisiunii „Tănase şi Dinescu”, au fost încălcate prevederile din legislaţia audiovizuală referitoare la asigurarea unei informări corecte a publicului, care (...)

21.05.2009

Decizia nr. 587 din 21.05.2009

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul RADIO GUERRILLA BUCUREŞTI - comentariile realizatorilor „Emisiunii lu’ Gheorghe şi Mihaiu”, difuzată în data de 12 mai 2009, cu privire la o sancţiune anterioară aplicată postului, au conţinut acuzaţii penale şi morale (...)

21.05.2009

Decizia nr. 567 din 14.05.2009

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul emisiunii „Sinteza Zilei” din 22 aprilie 2009 au fost formulate acuzaţii privind „furtul” drepturilor de publicare a romanului „Enigma Otiliei”, fără a se prezenta şi un punct de (...)

14.05.2009

Decizia nr. 556 din 12.05.2009

privind amendarea cu 15.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în ediţia emisiunii „Dan Diaconescu Direct”, din 7 mai 2009, publicul a fost informat în mod eronat cu privire la iminenţa producerii unui cutremur, fapt de natură a induce o stare de îngrijorare (...)

12.05.2009

Decizia nr. 555 din 12.05.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în emisiunea „Dan Diaconescu Direct” din 06 mai 2009, a difuzat continuu între orele 19.06-20.30, ore accesibile tuturor categoriilor de public, inclusiv copiilor, filmul procesului şi execuţiei (...)

12.05.2009

Decizia nr. 540 din 05.05.2009

privind amendarea cu suma de 12 500 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - comentariile postului afişate pe ecran în zilele de 29 - 30 aprilie şi 1 mai 2009, ca reacţie la deciziile C.N.A., au conţinut informaţii eronate. Acestea au privat publicul de o (...)

05.05.2009

Decizia nr. 538 din 05.05.2009

privind amendarea cu 2 500 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în emisiunea informativă „Observator”, difuzată în ziua de 22 martie 2009, începând cu ora 19.00, au fost aduse acuzaţii nedovedite, de natură morală şi penală, la adresa unei persoane, fiindu-i prejudiciate (...)

05.05.2009

Decizia nr. 537 din 05.05.2009

privind somarea S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 - în emisiunile informative „Observator”, difuzate în perioada 22-27 aprilie 2009, societatea „Adevărul Holding” a fost acuzată de „furt intelectual” cu privire la publicarea romanului „Enigma Otiliei”, fără a i se da (...)

05.05.2009

Decizia nr. 525 din 30.04.2009

privind somarea S.C. ENERO PROD S.R.L. - pentru postul de televiziune OLT TV - în cadrul emisiunii informative din data de 1 aprilie 2009, transmisă începând cu ora 18.00, ştirea difuzată sub titlul „Acheta continuă”, nu a reflectat în mod imparţial cazul medicului Cornel Fulga, încălcându-se prevederile (...)

30.04.2009

Decizia nr. 524 din 30.04.2009

privind somarea S.C. RADIOTELEVIZIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. - pentru postul de televiziune rtt - în emisiunea ,,Subiecte Grele’’, difuzată în 7 aprilie şi transmisă în reluare în 9 aprilie 2009, subiectul referitor la aprobarea bugetului local al Consiliului Judeţean Braşov pentru anul 2009 nu a fost (...)

30.04.2009

Decizia nr. 522 din 30.04.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. TV ANTENA 1 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 1 Tîrgu Jiu - în timpul emisiunii „Observator politic”, difuzată în ziua de 27 martie 2009 şi reluată în 28 martie 2009, moderatorul a permis invitatului să folosească un limbaj injurios şi să aducă acuzaţii, (...)

30.04.2009

Decizia nr. 507 din 28.04.2009

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - ştirile şi dezbaterile difuzate în zilele de 25 şi 26 aprilie 2009, cu privire la cutremurul înregistrat în zona Vrancea, în 25 aprilie, au fost de natură a accentua în mod gratuit starea de (...)

28.04.2009

Decizia nr. 506 din 28.04.2009

privind somarea S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în dezbaterile consacrate cutremurului din zona Vrancea au fost vehiculate afirmaţii, neconfirmate de autorităţile competente, cu privire la un număr foarte mare de victime în cazul producerii unei catastrofe (...)

28.04.2009

Decizia nr. 505 din 28.04.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - informaţiile difuzate în cadrul ediţiilor emisiunii „Dan Diaconescu Direct”, din 25 şi 26 aprilie 2009, cu privire la cutremurul înregistrat în Vrancea în 25 aprilie, au fost de natură a accentua (...)

28.04.2009

Decizia nr. 499 din 23.04.2009

privind somarea S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în data de 18 aprilie 2009, sub titlul „Filmul complet al eliberării lui Gigi Becali”, nu a informat publicul cu privire la faptul că mai multe înregistrări transmise în emisiune constituiau materiale de arhivă care au (...)

23.04.2009

Decizia nr. 497 din 23.04.2009

privind amendarea cu 2500 lei a S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX TV - în cadrul emisiunilor informative difuzate în ziua de 26 martie 2009, a transmis, fără să asigure respectarea principiului audiatur et altera pars, o ştire al cărei conţinut a fost de natură să prejudicieze (...)

23.04.2009

Decizia nr. 496 din 23.04.2009

privind amendarea cu 10 000 lei a S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX 2 - în cadrul emisiunilor informative difuzate în ziua de 26 martie 2009, a transmis, fără să asigure respectarea principiului audiatur et altera pars, o ştire al cărei conţinut a fost de natură să prejudicieze (...)

23.04.2009

Decizia nr. 494 din 23.04.2009

privind amendarea cu 5 000 lei a S.C. LIGONE INTERNAŢIONAL TV S.R.L. - pentru postul de televiziune 1 TV BACĂU - în cadrul emisiunii informative din data de 1 aprilie 2009, ştirea difuzată sub titlul „Declaraţii care ţin loc de apă”, a fost prezentată fără a se face o distincţie clară între faptele şi (...)

23.04.2009

Decizia nr. 438 din 07.04.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în emisiunile „Dan Diaconescu Direct” din perioada 2-5 aprilie 2009, în contextul mediatizării cazului Becali, moderatorul şi unii dintre invitaţi au făcut comentarii cu privire la viaţa privată a (...)

07.04.2009

Decizia nr. 437 din 07.04.2009

privind amendarea cu 7.500 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul de televiziune REALITATEA TV - în emisiunea ,,Ediţie specială’’ din 4 aprilie 2009, invitaţii au făcut comentarii cu privire la viaţa privată a judecătoarei care a pronunţat decizia cu privire la reţinerea domnului Becali, (...)

07.04.2009

Decizia nr. 436 din 07.04.2009

privind amendarea cu 7.500 lei a S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în emisiunea „Ediţie specială”, din 04.04.2009, în contextul discuţiilor legate de reţinerea d-lui George Becali, moderatoarea nu şi-a îndeplinit obligaţia prevăzută de (...)

07.04.2009

Decizia nr. 421 din 02.04.2009

privind amendarea cu 10.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în ediţiile emisiunii „Dan Diaconescu Direct”, din 19 şi 28 martie 2009, a difuzat informaţii neconfirmate cu privire la iminenta producere a unei catastrofe naturale în (...)

02.04.2009

Decizia nr. 402 din 31.03.2009

privind amendarea cu suma de 2.500 lei a S.C. LIGONE INTERNAŢIONAL S.R.L. - în rubrica „Lista vomei”, din emisiunea de dezbatere „Treburi politice”, transmise în 26.02.2009, a difuzat un comentariu, ilustrat cu imagini, în cadrul căruia au fost făcute aprecieri cu caracter acuzator şi (...)

31.03.2009

Decizia nr. 394 din 26.03.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE RADIODIFUZIUNE - pentru postul RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI - în data de 06 martie 2009, în cadrul emisiunii „Lumea în clar obscur”, realizatoarea a afirmat, în comentariul făcut cu privire la un material biografic referitor la trecutul scriitorului Petru Dumitriu, că (...)

26.03.2009

Decizia nr. 357 din 17.03.2009

privind somarea S.C. ANTENA 2 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 2 - emisiunea „Vorbe grele”, din data de 5 martie 2009, a fost difuzată cu încălcarea principiului asigurării imparţialităţii, echilibrului şi favorizării liberei formări a opiniilor, principiu potrivit căruia, radiodifuzorul este (...)

17.03.2009

Decizia nr. 348 din 10.03.2009

privind somarea S.C. CANARIS SRL - pentru postul de televiziune MIX 2 - în emisiunea „Ce ne enervează?”, din 15.02.2009, moderatorul emisiunii nu şi-a îndeplinit obligaţia care îi revenea cu privire la menţinerea unui climat echilibrat al discuţiilor, care să permită publicului să-şi poată forma (...)

10.03.2009

Decizia nr. 325 din 03.03.2009

privind somarea S.C. NEWS TELEVISION (ROMÂNIA) SRL - pentru postul de televiziune B1 TV - în ediţia din 16 februarie 2009 a emisiunii „Naşul”, în care s-a dezbătut problema Ţinutului Secuiesc, nu a fost prezentat şi punctul de vedere al etniei maghiare în legătură cu subiectul (...)

03.03.2009

Decizia nr. 301 din 24.02.2009

privind somarea S.C. ENERO PROD S.R.L. - pentru postul de televiziune OLT TV - în cadrul emisiunii „Ora Decontului”, difuzată în ziua de 03 februarie 2009, au fost aduse acuzaţii la adresa unui medic stomatolog, fără a se solicita de la acesta un punct de vedere cu privire la faptele prezentate, (...)

24.02.2009

Decizia nr. 130 din 17.02.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. OCRAM TELEVIZIUNE S.R.L. - pentru postul de televiziune OTV - în ediţia din 28 decembrie 2008 a emisiunii „În atenţia P.N.A.", dezbaterea subiectului despre calitatea apei potabile din România s-a făcut cu încălcarea principiului (...)

17.02.2009

Decizia nr. 112 din 12.02.2009

privind amendarea cu 5 000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - lipsa de reacţie a moderatorilor emisiunii „Deschide lumea” din 5 februarie 2009 a afectat echilibrul punctelor de vedere exprimate în emisiune şi, implicit, dreptul publicului de a-şi forma în mod liber o (...)

12.02.2009

Decizia nr. 110 din 10.02.2009

privind amendarea cu 2.500 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - reportajul ,,Escroci imobiliari’’, transmis în cadrul emisiunii ,,Realitatea de la ora 18.00’’ din 23 noiembrie 2008, a fost difuzat cu încălcarea prevederilor din legislaţia audiovizuală referitoare la (...)

10.02.2009

Decizia nr. 96 din 05.02.2009

privind somarea S.C. RADIO M PLUS SRL - pentru postul de televiziune TELE ’M NEAMŢ - în perioada 13-23 ianuarie 2009, a difuzat mai multe ediţii ale emisiunii „Problema zilei” cu încălcarea normelor audiovizuale care prevăd obligaţia radiodifuzorilor de a reflecta în mod obiectiv, echilibrat şi (...)

05.02.2009

Decizia nr. 65 din 29.01.2009

privind somarea S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune PRO TV INTERNATIONAL - în emisiunea „Poveştiri adevărate” din 12 ianuarie 2009, subiectul cu privire la conflictul din Fâşia Gaza a fost tratat cu încălcarea principiului asigurării imparţialităţii prevăzut de Codul (...)

29.01.2009

Decizia nr. 64 din 29.01.2009

privind somarea S.C. PRO TV S.A. - pentru postul de televiziune ACASĂ TV - în emisiunea „Poveştiri adevărate” din 12 ianuarie 2009, subiectul cu privire la conflictul din Fâşia Gaza a fost tratat cu încălcarea principiului asigurării imparţialităţii prevăzut de Codul (...)

29.01.2009

Decizia nr. 63 din 29.01.2009

privind somarea S.C. ANTENA 3 S.A. - pentru postul de televiziune ANTENA 3-NEWS & CURRENT AFFAIRS - în cadrul emisiunii „Sinteza Zilei” din 15 ianuarie 2009, informaţiile referitoare la salariile procurorilor DNA, au fost prezentate fără a se respecta principiul echilibrului şi imparţialităţii, (...)

29.01.2009

Decizia nr. 55 din 27.01.2009

privind amendarea cu 5 000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - atitudinea formală, lipsită de stăruinţă, de care a dat dovadă moderatoarea emisiunii „Ediţie specială”, din data de 21 ianuarie 2009, a permis invitatului emisiunii să aducă acuzaţii penale şi morale, (...)

27.01.2009

Decizia nr. 30 din 20.01.2009

privind somarea SOCIETĂŢII ROMÂNE DE TELEVIZIUNE - pentru postul de televiziune TVR 1 - în cadrul emisiunii „Ochiul magic”, difuzată în ziua de 19 noiembrie 2008, nu au fost asigurate imparţialitatea, echilibrul şi favorizarea liberei formări a (...)

20.01.2009

Decizia nr. 38 din 20.01.2009

privind amendarea cu 5.000 lei a S.C. CANARIS S.R.L. - pentru postul de televiziune MIX 2 - emisiunea ,,Ce ne enervează?’’, din data de 11 ianuarie 2009, a fost difuzată cu încălcarea normelor referitoare la asigurarea principiului imparţialităţii, echilibrului şi favorizarea liberei formări a (...)

20.01.2009

Decizia nr. 17 din 13.01.2009

privind amendarea cu 5 000 lei a S.C. REALITATEA MEDIA S.A. - pentru postul REALITATEA TV - în emisiunea „Realitatea te priveşte”, difuzată în ziua de 26 noiembrie 2008, atitudinea manifestată de moderatoare a contribuit la desfăşurarea emisiunii în afara cadrului legal şi a fost de natură a prejudicia (...)

13.01.2009

Decizia nr. 8 din 08.01.2009

privind somarea S.C. OCRAM TELEVIZIUNE SRL - pentru postul de televiziune OTV - în emisiunile cu caracter interactiv „În direct cu numerologul” şi „În direct cu astrologul”, difuzate în zilele de 14 şi 15 decembrie 2008, în intervalul orar 13.15 – 15.00, au fost promovate servicii oferite de astrologi, (...)

08.01.2009

Decizia nr. 6 din 08.01.2009

privind somarea S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L. - pentru postul de televiziune PRIMA TV - emisiunea ,,Ring-ring’’, ediţiile din zilele de 8 şi 16 decembrie 2008, au fost difuzate cu încălcarea normelor audiovizuale referitoare la modul şi condiţiile de desfăşurare a jocurilor şi concursurilor, (...)

08.01.2009

Decizia nr. 3 din 08.01.2008

privind amendarea cu suma de 5 000 lei a S.C. Mega Press FM SRL - pentru postul de televiziune AXA TV TRANSILVANIA - încălcarea legislaţiei privind protecţia demnităţii umane

08.01.2008